A videók csak belépés után érthetőek el!

Belépés

Elfelejtett jelszó
Regisztráció

Hozzászólások

  • time4revenge2013. 08. 08. 10:30

    A névkitakarás nem a legjobban sikerült mr halnevelő :D

  • Gaabeesz2013. 08. 08. 12:23
    avatar

    AK-val nem 3beteltél a 23. percben..
    De valamiért azt hitted:D

  • Kamedapro2013. 08. 08. 13:12
    avatar

    pont ezeket akartam kommentelni én is :D

  • Tir-X2013. 08. 08. 13:20
    avatar

    Tényleg, benéztem az AK-t :D
    Mint mondtam, teljesen kicsinál ez a forróság, patakokban folyt rólam a víz a kommentelés alatt, szóval tessék szólni, ha még hasonló hülyeséget véltek felfedezni :)
    Köszi!

  • Szücsi2013. 08. 08. 18:48

    Jap. A nevet a chat is írja,de amúgy faja a video

  • Clapko2013. 08. 08. 19:13

    A motivációs hátteredet valahogy eltudnád küldeni? Köszi

  • Tir-X2013. 08. 08. 20:09
    avatar

    Google, képek keresése, írd be:

    think network exercise motivational wallpaper 1920

    Második találat nekem a fullHD változat.

  • termin2013. 08. 09. 10:33
    avatar

    klassz videó, köszönjük! Kis-közepes pocketek oop megjátszásáról nincs vmi összefogott anyag az oldalon? kösz, T.

  • aliascrit2013. 08. 09. 12:55

    Jó lett a videó, köszi, még több ilyet!

  • tiltgabor2013. 08. 09. 13:31
    avatar

    köszönöm a videót :)

  • The Trooper2013. 08. 09. 15:11
    avatar

    Jó lett!

  • dr.drogba2013. 08. 09. 16:11
    avatar

    17:30 nál mikor a mini donkra 2x is ráemeltél AK-val ,és a ha turnön is ad,akkor blank riveren probálod kiemelni vagy feladod?

    Amugy szuper a videó,ty!

  • Tir-X2013. 08. 11. 14:15
    avatar

    Termin, nem tudok róla, hogy konkrétan erről lenne külön anyag.

    Dr.drogba, blank riveren nem próbálnám már kiemelni, a board textúrája miatt. Ha turnön sem dob, akkor belegutottunk abba a kevés esetben előforduló scenarioba, amikor mondjuk egy gyenge Qx van a kezében, vagy erős 2nd pár, amit nem dob.

    BD húzói szerintem nem lesznek elég jelentős mértékben ahhoz, hogy értelme legyen megpróbálni a river blöfföt. Ha a flop más lett volna, mondjuk SD-FD húzós flop, és főleg arra tesszük így, akkor kis bettel lehet pluszosan próbálkozni a riveren.

    Köszi mindenkinek, örülök hogy tetszik :)

  • kacsa1st2013. 08. 11. 19:36

    hali!

    TT 26. perc:
    riveren 3-at hivsz 12-be, neki meg 8 van, nem lenne jobb behívni?!

  • kacsa1st2013. 08. 11. 21:04

    szia!


    lenne néhány kérdésem 1-1 handhez.


    31p 22:

    ez az 1 szitu mikor limpelni szoktam. nagy eséllyel jön az openposter (IP lesz ránk) és SB fish és ha nem találunk be EQ nélkül 2 fish ellen nem kezdünk barellezésbe!
    ha limpelünk és 1 reg izolál olcsón bemegyünk a fishekkel együtt, igaz a regnek face up leszünk, de a fisheket leszedhejük!
    ha vki 3b-el dobni kényszerülünk, mint itt is.



    33p A5s:

    van 1 OC-unk és GS-unk, ráadásul 70%-ot dob cbetre, turnön meg 100%. szerintem jobb lenne kibarellezni.



    42p QTs:

    "monstert" floppoltunk: rengeteg turn jó nekünk: any spade,9,K (Q is lehet jó, AJ,KJ ellen)
    az erőt sugall, hogy 2 emberbe cbetel mp-ből, de turn cbetje 0, tehát floatolhatunk nyugodtan. ha turn-t is beteli, akkor választhatunk a raise és a call között. overpárokat, Jx-eket dobathatunk, mert a mi range-ünkben ott lesz az összes set a flopról.
    wtsd:19 ami elég alacsony, ebből ugy gondolom, hogy set kivételével mindentől megszabadulna turnön.
    ha meg a call-t választjuk, jó lesz az impliedunk, mert soha nem fog tenni a BD-ra, ami beesett és jól kifizet.

    szerintem K-n calloznék turnön, mert nem akarnám KK-ba tolni, de a többin raiselnék.




    44p KTo:

    jó hogy nem 4b-eltél. szerintem játék közben észrevetted, de itt nem említetted meg, hogy deepek vagytok!
    ha 4b-elsz sok olyan handdel callozhat pozban ami dominál: KJs,KQ,AK (KK?!)



    várom a válaszodat, remélem van ráció abban amit irok, mert én igy játszom :D

    a mezöny valami parádés: 3.5bb, 4bb open BU-ról :D (persze insta fold 3b-ek ellen xD)

    várom a követkető vidit!!!

    GL!

  • erikkke2013. 08. 14. 04:18
    avatar

    omfg AQ val ha oda ért volna hozzád akció pontosan azért 3 betelj mert keveset dob 3 betre szal meg ad dominált handekkel . Söt a sqweezelő aki vszeg lightan SQ el mivel keveset dob utg ezért cold 4 bet biztos profit mellesleg tökéletes lapod van cold 4 bet blöffölni

  • Tir-X2013. 08. 14. 12:47
    avatar

    Erikke, 02:45 körüli handről van szó? Milyen sq-előről beszélsz? Egy sima emelt parti volt egy megadóval.

    Valóban lehetne érték 3betelni is, de 3way kassza lesz általában, ha becallol az emelő regular, szóval nem lesz valami nagy buli. Hogy hogy jött Neked a képbe a cold 4bet, arról fogalmam sincs :D Ha meg másik parti, akkor írd le kérlek hogy hányadik percnél van.
    Ezen kívül lehet hogy jobb játékos vagy, de szerintem nagyobb tapasztalatom van abban, hogy mely játékosnak mit érdemes meglépnie, és mit nem. Itt ezt az OOP AQoff érték 3betet azoknak, akiknek ez a video szól, abszolút nem érdemes meglépniük, mert -EV lesz számukra. Ez egy oktatóvideó, nem egy standard session videó. Zsír amúgy hogy ilyen stílusban szólsz hozzá, miután tök alapvető számításokat a topicodban leírok Neked, mert Te nem tudod hogy kell :)

    kacsa1st-nek:
    - TT: A nagyon gyenge kezeitőlis szeretnék megadást kapni, ha behívom a maradékot, től sokat eldobatok ezekből, és már nem is biztos úgy, hogy a megadó kezek több mint 50%-át verni fogom. Az meg nem jó buli.
    - 22: Nem fogok openlimpelni, és szerintem ez nem is kíván több magyarázatot részemről, tök rossz lenne, akkormár inkább fold.
    - A5s: 55 gand van róla, a fold to cbet adatok alig pár handről szólnak még csak. OOP is vagyunk, a board is rossz.
    - QTs a 27Jr flopon messze van a monster fogalmától. Kisebb betméret esetén floatoltam volna, így semmi értelme. WTSD is csalóka lesz 179 handes mintán, de szendvicsben erre a nagy betméretre, ha még nem láttunk tőle ilyet, nem lesz túl jó kockázat/nyereség arányunk szerintem, ha floatolgatni akarunk.
    - KTo: Természetes, hogy a deepség miatt is rossz a 4bet, ahogy mondod.

  • pepi922013. 08. 14. 13:27

    Szia Tir-x!

    Kicsit off, de szerinted hány hand vásárlása éri meg? Melyik alapján van átfogó mintánk egy limitről?

    Köszi!

  • Tir-X2013. 08. 14. 13:36
    avatar

    Szerintem 500k már oké (az alatt nem vennék), 1M meg tuti, aztán ha mégis tovább maradnál adott szinten, mint a tervezett, akkor később még lehet venni, hogy frissebbek legyenek.

  • erikkke2013. 08. 15. 03:49
    avatar

    @ T. te vak SQ el sb , én jó szándékkal írtam és attól mert kezdők nézik javában a vidit még lehet őket a jobb megoldásokra sarkalni h fejlődjenek .

    És az h meg merek kérdezni vmit a saját topicomban mert NEM VOK BIZTOS BENNE ! nagyon helyesnek tartom .

  • Tir-X2013. 08. 15. 13:49
    avatar

    Okok, engem csak az omfg-ozás zavart, lekezelőnek tűnt eléggé. De jószándékú véleményeket bármikor szívesen fogadok :) Nyilván vannak hibáim, meg mondok hülyeségeket is néha, szóval elfogadom, hogy máshogy lehetne/kéne játszani bizonyos handeket, mint ahogy én azt tettem.

    Csak még mindig nem tudom, hogy hol van a vidiben. Ha ránézel még ide, a percet is írd meg légyszi. Azért kértem ezt az előzőben is, mert hiába írsz ennyit: "te vak SQ el sb". Ebből sztem érthető, hogy gőzöm nincs hol van a vidiben, és végigkattintgattam, de nem találom :)

  • erikkke2013. 08. 15. 15:56
    avatar

    Erikke, 02:45 körüli handről van szó? Milyen sq-előről beszélsz? igen arról van szó SB SQ el jobb alul ! AQ -d volt .

  • Tir-X2013. 08. 15. 20:24
    avatar

    Valóban sq-elt, én hülye még pont az actionje előtt stopoltam a vidit :D

    SB nem lesz túl light, persze tény, hogy a közepes value 3bet lapjait borzasztó helyzetbe hozzuk, és dobnia kell, de sztem TT+ és AK-nál gyengébbet itt nem sq-el az UTG ellen, és ezekből QQ+, AK-val stackoffon lenne az én 4betemre, ezért nem tetszik.

  • Guten32132013. 08. 19. 23:52
    avatar

    Tir-X. erikkke a kommentárodról beszél! Mielőtt SB sq-elne, azelőtt aztmondod, hogy azért nem éri meg UTG-t sq-elni mert sokat nyit, és sokat is ad meg. Ez szerintem epic fail itt AQ-val. Álom szitu ez sq-elni (persze SB sq-e után easy fold). Egyébként ha itt SB sokat sq-el, akkor kimondottan jó itt 1 cold4bet.

  • Tir-X2013. 08. 20. 12:58
    avatar

    Nem hinném, hogy álomszitu, de leírtam miért. A videóban valóban kevés indoklás az, amit említesz, de megnézném hogy mennyire lesz álomszitu 2 reg ellen OOP 3bet potban az AQ off, főleg hogy az egyik reg LAG. Biztos hogy egy átlag NL30 játékos nem hozná pluszosra ezt a szituációt :)
    De kíváncsian várom, milyen boardokra milyen terveid vannak, amelyektől álomszitu lesz. megfelelő indoklással meg lehet győzni, de eddig még csak azt hallottam mindkettőtöktől, hogy keveset dob, akkor gyerünk, nobrainer 3bet! Postflop tervről még nem sokat hallottam :)

  • Tir-X2013. 08. 20. 17:15
    avatar

    Na mosogatás közben megfogalmaztam kicsit összeszedettebben, hogy nekem miért nem tetszik a sq :)

    3 dologra építenénk ugyebár, mint általában:
    - card adventage: Mondhatjuk, hogy megvan, és jó.
    - positional adventage: Nincs.
    - skill adventage: Szerintem nyugodtan ráfoghatjuk, hogy nincs komolyabb, nagy edge ránézésre a regen. És most nem arra gondolok, hogy sokat callol stb, az a card. Skill adventage nem lesz nagy. Arról meg ne is beszéljünk, hogy átlag NL30 regnek lesz-e rajta edge. Inkább fordítva.

    Az edge a három közül a legfontosabb, pozíció második, és a kártya a legkevésbé. 3bet ellenére az SPR még nem lesz olyan, hogy ez megboruljon. Tehát a legfontosabb, az edge az tök so-so lesz, a video célközönségének nagy része számára pedig nem lesz edge.
    Pozíció nincs, card adventage van, azt meg kidobhatjuk így az ablakon, nem lesz ettől pluszos a megjátszás véleményem szerint.

  • Guten32132013. 08. 21. 16:38
    avatar

    SB akciójától továbbra is eltekintenék, mert az előtt hangzik el a kommented.

    Tartom, hogy a sq a jó. Te magad mondod, hogy koraiból sokat emel, és sok 3betet ad meg. Ergo olyan dominált kezekkel is megad mint pl egy KQ,AJ. Egyszerűen agyon vered a megadó skáláját AQ-val. Postflop meg edgünk lesz rajta, de ha még az sincs akkor is +ev-s lesz a party, hiába leszünk oop, mivel verjük a megadó skáláját...

    Nem létezik, hogy ne legyen +ev a sq. (és olyanokba nem megyek bele, hogyha te csak ka+,qq+-al sq-elsz, akkor lazítod a sq skáládat és társai), mert ennek is van előnye....

    A fold -ev, hiszen bentvan a vakod, a sq meg egyszerűen nem lehet 1 gyenge megadó skále ellen -ev...

  • Tir-X2013. 08. 21. 18:45
    avatar

    Én is eltekintettem SB akciójától, de látom ezek szerint annyira nem érdekelt a magyarázatom - nem is arra reagáltál, csak kiemelted a card adventage részt, és elismételted háromszor.

    Mi az, hogy -EV a fold, mert bent van a vakunk? Borzasztó indoklás, arról nem beszélve, hogy a fold a nullEV move tudtommal, de mindegy...

  • Tir-X2013. 08. 21. 19:04
    avatar

    Még annyi, hogy tudom, hogy úgy értetted, hogy ugye a BB postolással minuszból indulunk, de ettől még nem igazán nevezzük -EV-nek ezt így, mivel nem önként berakott pénz, de lényeg hogy tudom hogy értetted, csak nem tetszik ez a kifejezés, mert nem tartottam soha helyesnek :P

  • Guten32132013. 08. 21. 21:49
    avatar

    Igazad van, rosszul fogalmaztam meg. De ha itt dobod az AQ-t, az -100bb/100, márpedig GTO szerint minden olyan lapot meg kell játszanunk bb-ről amivel kevesebbet bukunk 100 bb-nél. Ergo a fold itt a lehető legrosszabb opció...

  • Guten32132013. 08. 22. 21:03
    avatar

    Erre kapok választ?

  • Tir-X2013. 08. 23. 14:27
    avatar

    Igazából nincs sok mindent válaszolnom rá szerintem. Értem, hogy -100 bb/100-ról indulunk, azt is, hogy nyilván meg kell játszanunk, ha ennél jobbat hozhatunk vele.

    Viszont fent leírtak miatt nem fog jobbat hozni vele egy NL30 játékos, akinek a video készült, ez az ami tutibiztos hótziher. Lehet hogy Te kihozod, ezen naphosszat vitázhatnánk, bizonyítani, számolni vele nagyon nehéz szerintem, szóval parttalan volna a vita, főleg hogy megálltam félúton :) Elfogadom, hogy egy tapasztaltabb játékosnak jó spot lehet, de a videó lényege akkoris csak az, hogy a célközönségnek nem lesz pluszos szerintem :)

    Tapasztalataim szerint annyira sok boardon el lesznek veszve, stackelődnek amikor nem kéne, nem blöffölnek amikor kéne, vagy blöffölnek amikor nem kéne, nehéz lesz readelniük az ellenfél kezét, és a megfelelő linet kiválasztani hozzá.

  • Guten32132013. 08. 23. 16:01
    avatar

    Ha szerinted itt az AQo nem jobb -100bb/100-nál azt nehéz kommentelni.... ez nevetséges. Ilyet 1 valamire való edző/videokészítő nem ír....

    Igazad van, a kezdőknek hibás koncepciókat kell tanítani....

  • Tir-X2013. 08. 23. 17:25
    avatar

    Valszeg azért veri szét a tanítványaim 90%-a az addig BE/vesztő limitjét az órák után, mert hibás koncepciókat tanítok, hogyne :)

    Ha már ennyire böki a csőröd az egész, szeretném elmondani, ami soha nem volt titok:
    Nl100 felett nem igazán játszom. Ez nem titok, ahogy az sem, hogy tapasztalatom nagy részét NL30-NL50 környékén szereztem. Nem véletlen tehát, hogy csak NL50 alatt vállalok oktatást. Vállalom, hogy legjobb tudásom szerint felkészítem a bajos limitre a kedves tanítványokat, és ha hiszed, ha nem, ha ők is megfelelően állnak hozzá, 7-8-10 bb/100 eléréséhez megfelelő koncepciókat és játékot tanítok nekik. Ehhez "szükségtelen" egy ilyen move, amiről most itt hosszasan vitázunk, ettől függetlenül mindig érdekel egy olyan vélemény, melyben van indok is, és esetleg fejlődhetek belőle, szóval mindkettőtöknek köszönöm a hsz-eket, komolyan mondom.

    De úgy gondolom ha jó, ha nem jó az adott hand, nem jogosít fel arra, hogy így leszóld a munkámat, mert ha úgy gondolod, hogy NL50 vagy alatta lévő játékosoknak ez egy olyannyira pluszos fegyver lesz a kezében, ez az AQo OOP sq light-agressive regular ellen, azt még mindig tévedésnek tartom.
    De hangsúlyoznám, ha valamivel gyengébb ellenfélről volna szó, már természetes, hogy nem így gondolom. Őt még első ránézésre olyannak tartottam, akivel a többségnek meggyűlne a baja, és nem hozná ezt itt frankóra.

  • Tir-X2013. 08. 23. 21:23
    avatar

    Amúgy átgondoltam, és írtam sok mindent, ami nem tetszik, de ez van, az már ott marad :)
    Valszeg sokkal több embernek lehet jó a 3bet, mint gondoltam. De azért sokaknak ennél lényegesen egyszerűbb dolgokkal kell először foglalkoznia NL30 környékén, mert tényleg el lennének veszve egy valamirevalóbb LAG ellen itt.

    Mint már mondtam, köszi a hsz-eket, épp ezért is kértem a videóban, hogy ha valami nem tetszik, írjátok le, én is emberből vagyok, és vannak hibáim :)

  • dedica2013. 12. 26. 16:38

    Köszönöm,tetszett.
    NL10 SH is jöhet ebből a teremből.

  • ProAdel892014. 02. 05. 16:22

    Koszi a vidit nagyon tetszik!

    Lesz e esetleg olyan,ahol "nehéz" szitukat nézunk át "reg"-ek elleni partyban?

    31:27 2-es asztalon Sb A10o
    Nem lenne hiba itt a 3bet? Főleg h elég sokat stealel btn-ről.

A hozzászóláshoz be kell lépni. Kérjük add meg felhasználónevedet és jelszavadat vagy kattints ide ha még nem vagy regisztrálva!

Az értékeléshez be kell jelentkezni az oldalra. Kérem használja a főoldalon a belépés mezőt, vagy:regisztráljon: http://pass.pokerakademia.com/?request=regisztracio

Videó:Te is nyerhetsz (13. rész) - Tir-X NL30 Session review
Értékelés:
Név:*
Jelszó:*