A videók csak belépés után érthetőek el!

Belépés

Elfelejtett jelszó
Regisztráció

Hozzászólások

  • Fec0ka2013. 01. 23. 16:04

    Hétről hétre mindig várom,hogy vajon mikor csinálsz új videót! Köszi szépen,nekem nagyon tetszett ah a többi is! Mindig sikerül vmi újat tanulnom,vagy ráeszmélnem,hogy mennyire keveset tudok még.Csak azt sajnálom,hogy már nem coacholsz,mert én sajnos csak most jutottam el odáig h megengedhetném magamnak az órákat :) GL

  • bebeto992013. 01. 23. 17:33

    "szerintem ez az egyik legjobb, ha nem a legjobb videó az akadémián!" köszi:):)
    Csak nehogy megsértödj:)

  • 1blackknight2013. 01. 23. 21:14

    Köszi,nagyon jó lett !!

  • vikike812013. 01. 23. 23:12

    köszönjük a videót!
    rögtön a 2. percnél felmerül bennem a kérdés: nem keverted össze a profitot az össznyereménnyel?
    Ugyanis ha valaki 40k MTTt lejátszott és nem látok nála 17$ olcsóbb versenyt, akkor feltételezhetően legalább 20$ átlag buyinje van (de szerintem jóval több), azaz 800k$t minimum költött nevezésre, viszont csak 600k nyereménye van, az kb -30% de szerintem inkább -60% roinak tűnik, tehát a 85o az azért 5bet allin nála mert gazdag fishként megteheti.

  • Aptok2013. 01. 24. 05:45
    avatar

    Nem kevertem össze, csak az össznyereményből próbálok következtetni a játéktudására. Ha kicsit részletesebben megnézzük az opr-t PokerstatsBreakdown 24832 MTT tolt le 0-5$ között 174 000 össznyereménnyel. Ha 5$ al számolok akkor az 50 000 profit
    5-10$ között 6807 versenyt tolt 73 000 össznyereménnyel tehát ezen a limiten is biztos plusszos
    10-20$ között 3944 szintén 73 000 profittal tehát itt is van profitja
    A többi statjából úgy tűnik, hogy 20$-100$ között 0 ás.
    100$ felett pedig vesztő.
    Szóval biztos nem gazdag fish. És aki 100-ig nem vesztő az valószínűleg képzett játékos.
    De igazad van a videóban részletesebben is kifejtehettem volna, hogy miért tartom nyerőnek.

  • kertitorp2013. 01. 24. 10:09
    avatar

    A 26. percben Pointen 3 betel téged ( AA ), és mini 4 beteltél. Azt mondtad, hogy esetleg egy click back, vagy call jobb lett volna ellene, mert volt egy sejtésed, hogy nem túl képzett játékos, habár mutatást nem láttunk tőle. Szerintem ha egy játékos ilyen vakszinteken 3-szorosat 3 betel, az már sejteti, hogy gyengébb játékosról van szó, és általában ilyenkor ( őszerinte ) olyan keze van amivel call-olhatja a 4 betet, esetleg még 5 betel is. Ezért szerintem itt jobb a 4bet ( ahogy te is tetted ) ,mint a call. Talán szűkebb stack-eknél lehet jobb csapdázni.
    Egyébként ez a videód is kiváló, bár ezek az egy téma köré fűzött videók jóval nagyobb oktatási potenciával bírnak mint egy átlagos hand elemzés egy adott versenyről. Azt hiszem sokak nevében megköszönhetem az eddigi munkád!

  • spewydonk2013. 01. 24. 10:24

    Köszi a videót nagyon jó lett!Kevesebb asztalszámmal maximálisan egyetértek, sokkal jobban figyelhetőek a játékosok különböző szitukban, amiben mi nem vagyunk benne!

  • feroka2013. 01. 24. 13:22

    Ty!!

  • dobimano2013. 01. 24. 21:11

    Köszi a videót!!!

  • SMaster502013. 01. 25. 04:08

    Imádlak :D köszi :)

  • Bobbie2013. 01. 25. 10:09
    avatar

    Hi Aptok!

    Nagyon jó a téma!
    Egy kérdés:
    9:20 - JTs - ellen:jó reg
    Ezen a turn kártyán én lehet, hogy változtatnék a terven, mert a flop raise-e legtöbbször blöff lesz. A range-e teteje lesznek az fd-k és overpairok. Ha 2 utcán át erőt mutatunk, nehéz neki megadni ilyen kevés eq-vel. Itt lehet jó esélyünk elvinni a potot.
    Mi a véleményed ?
    Köszi!
    GL!

  • Aptok2013. 01. 26. 04:51
    avatar

    Jó észrevétel.
    Overpárokat sehogy nem tudunk dobatni. Viszont ha elé hívunk 1/2 potot valószínűleg eldobja az air-jeit. A magast is és valószínűleg a flush drawot is. Szóval összességében tetszik a turn bet mert olcsóban blöfföljük ki az A magast és nem adunk szabad lapot a drawnak. Viszont ha lecallol akkor nem betelnék riveren.
    Szóval vakószínűleg turn bet river check fold a legjobb.

  • Bobbie2013. 01. 26. 12:53
    avatar

    Összeraktuk :)

  • krgabez2013. 01. 30. 17:04
    avatar

    köszi

  • QQ-Gigolo-72013. 02. 07. 17:48
    avatar

    Hello!
    Aptok a JTs nél (3. hand) ellentmondtál saját magadnak,ugyanis miután lejött a flush meg akartál állni hiszen a rangében elég sok FD lesz ugyanis mivel erőt mutat sokszor fogsz turnön checkelni előtte és így 2 szabadkártyát is kap 1 helyett.
    Szerintem a rangének nagyobb része lesz FD,és nem fog elégszer dobni ahhoz, hogy a riveren apush +EV legyen.
    Olvastam azt is amit Bobbieval összeraktál, és az nekem is jobban tetszik.
    Bár megmondom őszintén én a cbet/foldot játszanám egy ilyen szituban OOp.

  • QQ-Gigolo-72013. 02. 08. 10:31
    avatar

    Az A5o-t miért dobtad el BB-n?
    Határeset szitunak nevezted és eldobtad, holott opponent korábban is jelentős agressziót mutatott. Nem akarok ítélkezni hiszen jobbjátékos vagy nálam magasabb limiten, de véleményem szerint ott hibáztál.
    Akartam írni a K9o-t is, hogy már elég sok readed volta videóban pointenről, ennek ellenére mégis dobtál, aztán kimagyaráztad utána, hogy mi történt.
    Nagyon tetszett a videód GLGL

  • The Trooper2013. 04. 10. 20:38
    avatar

    Jó videó!

  • Riddler19882013. 06. 04. 15:41
    avatar

    Sick utolsó hand! :) Értékes vidi, sok új dologra rámutat.

A hozzászóláshoz be kell lépni. Kérjük add meg felhasználónevedet és jelszavadat vagy kattints ide ha még nem vagy regisztrálva!

Az értékeléshez be kell jelentkezni az oldalra. Kérem használja a főoldalon a belépés mezőt, vagy:regisztráljon: http://pass.pokerakademia.com/?request=regisztracio

Videó:PA Pro Team oktató videó - Aptok - Az MTT játék dinamikájáról
Értékelés:
Név:*
Jelszó:*