A videók csak belépés után érthetőek el!

Belépés

Elfelejtett jelszó
Regisztráció

Hozzászólások

  • Ballage872012. 01. 17. 15:36
    avatar

    K6 kisvakban 42 percnél
    az nem 3bet volt hanem dealer limp izolálás
    olyan lapok mint a 88-JJ így nem lehetnek a dealer rangeben

    a T4 es partin én röhögtem:D
    nem mondasz semmit de mégis olyan vicces ahogy csinálod, mert tudom mit gondolsz valószínüleg:D

  • Csucsu132012. 01. 17. 16:12

    Milyen hihetetlen lapjárás,szerencse és idióta ellenfél keverék!!!

  • Galambos Tarzan2012. 01. 17. 17:19
    avatar

    Jó kis leakfinder videó lett :) Fun a video, jók az instrukciók is a handekhez. Várom a következő részt!

  • TiestoTomika2012. 01. 17. 18:20

    T4o-s parti hatalmas volt :))))))))))))))))))))
    Remélem lesz legalább 1 ien a 2. videóban is :)

    Egyébként jó a vidi, várjuk a következőt is!
    gl

  • joad762012. 01. 17. 22:23

    ..tetszik az elemzés,jó részletes,és logikus,várjuk a befejezést! ,ugyanakkor csak szeretném megjegyezni,vagy másokat is megkérdezni,hogy ezeken a versenyeknek az elején lehet egyáltalán jól játszani?,vagyis jó játékkal eredményt elérni? ,én azt tapasztalom,hogy ezeken a téteken nincs értelme beülni addig,amig deep-en van az átlag stack.,én millioszor próbáltam az elején beülni,de ami ott megy,az minden csak nem logikus!,mindenki callol minden xarral,és várják 5-6-an a floppot,a csodában bízva.,hiába emelsz optimálisan,jönnek veled,és hiába van monstered,egyszerűen nem tudsz akkorát emelni reálisan,hogy leszakísd magadról a sok hülyét!,"görögökkel az élen" ,így én amikor kb 30-50bb az átlag,akkor csatlakozom,mert addig sztem teljesen felesleges,ami addig zajlik,az csakis "rulette",és szerencse.,annyira sajnálom hogy nincs akkora rollom,amivel magasabb téteken is lehetne kényelmesen játszani,bíva abban ,hogy ott már nincs ennyi hülye! ,ja meg még 1 kérdésem lenne: mindenki a fishekkel szeretne játszani,de mikor többen is ülnek akkor hogy lehet őket lejátszani??? ,mert én sajna nem tudok rá gyógyszert,úgyis behúzzák előbb-utóbb ellenem,hiába mutatok 70-80%-at.. GL mindenkinek!!!

  • dempat152012. 01. 17. 22:42
    avatar

    joad76 játsz sokat és akkor az a 70-80% tényleg 70-80% lesz és akkor nyerni fogsz sok-sok pénzt;)

  • TiestoTomika2012. 01. 17. 23:27

    joad76 - igazad van, én is pontosan így látom a helyzetet. De hosszú távon ki kell jönnie azoknak a százalékoknak, én ebben bízom.
    Illetve azért ehhez is van taktika, csak kicsit "unalmas" lehet már a sok gyengus ellen játszani, mikor az ember szeretne normálisan játszani.
    Egyrészt, mivel sok a limpelő, s mindennel megadnak, lehet kreatív lapokkal olcsón jó pozícióban beszállni, és jöhet a setmining, sor-színvadászat, amit nagyobb eséllyel fizetnek ki. Mivel nem foglalkoznak az esélyekkel, te is játszhatsz az ilyen ellenfelek ellen durván. Például ha emelsz 4-5 bb-t premium lapokkal, s kapsz egy 3betet, akkor allin 50-150 bb-n is. Rengeteg lappal megadnak. Ilyenkor még nem lehet "normálisan" játszanod neked sem, alkalmazkodni kell sztem.
    És mivel ilyenkor tényleg őrület, mik mennek, jobb, ha ettől távol tartod magad, mármint Te csak játszd a játékod nyugodtan, ahogy kell, ezek meg hagy tologassák, s ne foglalkozz a mákolásaikkal. Amikor pedig settet, monster draw-d, premium handed lesz, akkor sok-sok bb-t nyerhetsz. Szal éppen ezért megéri csatlakozni már az elejétől is (+ lesz infod!), mert könnyű duplázni, ha megkapod a megfelelő handeket/szitukat. Szóval kitartás!
    Egy tip jutott eszembe: limpelnek, miniraiselnek, vagy vmi hasonló, átlag 4-5-en is, de néha 6-7 is, erre te az AA-kal, KK-kal, deepen is, told be, mert egy pár, egy ász, vagy aki csak unja, s egóból játszik, bármivel megadhat. Persze ezt csak az elején, az őrület alatt - ami kb. ált. az 1. szünetig szokott tartani. Allin helyett akár egy durvább emelést is alkalmazhatsz. Tudom, ez így elég idióta játéknak hangzik, az is, de vhogy alkalmazkodni kell. Ezt már sokszor eljátszottam, és sokszor be is jött, persze volt, hogy egy Q6s így is lemákolt - persze, hogy bd színe lett a pre allin után.
    Amúgy Harrington is ír vmi iesmit, hogy kis téten, gyengusok ellen, emeljünk jó nagyokat... én ezt az allinig gondoltam tovább:) , akár deepen is.
    Persze a dinamika is fontos - ha nagyon vad az asztal, akkor sztem jobb az allin, ha ccak szimplán őrült, akkor a durva emelés, had fizessenek.
    Az első óra után már lehet normálisan játszani általában.
    gl

  • tomi9962012. 01. 18. 00:23
    avatar

    Tarzan + 1
    Köszönjük Atish.

  • bellaurora2012. 01. 18. 09:49
    avatar

    tomi996 2012. 01. 18. 00:23

    Tarzan + 1
    Köszönjük Atish.
    +1
    Jó volt atish!
    Végre egy kis mikrotétes őrület!:)

  • Igenykapitany2012. 01. 18. 10:58
    avatar

    Csak hgoy kicsit szorszalhasogassak, hogy cbetelunk, ha pre nem vagyunk az agresszorok, es hogy donkolunk amikor flopon a villain checkbackelt? :) Anyway, good job!

  • Accelerated2012. 01. 18. 12:21

    27:40 nél azon a boardon azt a 67s-et hogy lehet eldobni 1 akkora c-betre? Egyáltalán nem biztos, hogy bármije van, plusz vannak backdoor outjaink bőven, rengeteg jó turn jöhet, amitől ő is megijedhet, még egy ásszal is, és kaphatunk egy checkbacket turnön, én nagyon korainak érzem azt a foldot.

  • fkf1312012. 01. 18. 12:35

    „ugyanakkor csak szeretném megjegyezni,vagy másokat is megkérdezni,hogy ezeken a versenyeknek az elején lehet egyáltalán jól játszani?,vagyis jó játékkal eredményt elérni? ,én azt tapasztalom,hogy ezeken a téteken nincs értelme beülni addig,amig deep-en van az átlag stack.,én millioszor próbáltam az elején beülni,de ami ott megy,az minden csak nem logikus!”

    Igen lehet jól játszani, személyes tapasztalatom szerint mikron a fishek 80%-a az első 3 vakszinten dülőre akarja vinni a dolgot(nagy része elszórja a stackjét, míg kis része monster stacket majmol össze), szóval mindenképp megéri az elején beülni, mert nagyon sok a könnyű chips szerzési lehetőség, ha összejönnek a dolgok végig deepen tudsz játszani, és a dead money legnagyobb része itt esik ki, azzal, hogy csak később ülsz be csökkented az edged(kisebb eff stackek), és csökkented a roid is.

    „Egy tip jutott eszembe: limpelnek, miniraiselnek, vagy vmi hasonló, átlag 4-5-en is, de néha 6-7 is, erre te az AA-kal, KK-kal, deepen is, told be, mert egy pár, egy ász, vagy aki csak unja, s egóból játszik, bármivel megadhat”

    A többivel nagyjából egyetértek,de ha pusholod az AAKK-od 1minraise 6callerre mondjuk 150bb deepen hosszútávon rengeteg valuet hagysz a handbe. Én ilyenkor simán potot squeezelek, mert nagyon sok embi hajlandó feltenni az anyját is a QJo-hoz kapott toppárjára, a 76o-hoz kapott lyuksorára …stb.amiket preflop még ők is eltudnak engedni.

  • TiestoTomika2012. 01. 18. 14:27

    fkf131: igen, talán kicsit túl durva hozzáállás ez már a részemről valóban, néha elragad az őrület, valóban jobban néz ki a potnyi emelés.

    joad76: "mert én sajna nem tudok rá gyógyszert,úgyis behúzzák előbb-utóbb ellenem,hiába mutatok 70-80%-at."
    erről még annyit, hogy a mákolásokkal foglalkozni -ev. Akármilyen szituban lemákolhatnak, akárkik. Ezen nem kell túráztatnod magad, hogy "úgyis behúzzák". Ez elég rossz hozzáállás, pszichésen hátrány így játszani. Ha 1 kicsit ki vagy már a sok peches leosztással, inkább pihenj 4-5-6 napot, de az úgyis behúzzák hozzáállást felejtsd el, mert -ev. És ez rajtad múlik, nem a szerencsén, mint a mákolás.

  • nemvan2012. 01. 18. 16:50
    avatar

    Jó volt ! Ty.

  • prof2012. 01. 19. 09:56

    igy könnyű játszani,de mikor AK-od van és A10 megadja az all int,tuti 10-es jön,,AK om volt A4 ellen,4-es jött,AA volt 55 ellen 5ös jött,AA volt valami 79-el megadták,2 párja lett,igy hogy lehet nyerni?Sehogy...Ha tul sok 70-30 at elvesztesz,meg 80-20 at akkor mit csiálsz?Ilyenkor nem kell játszani 1 hónapig?:)

  • rockett2012. 01. 19. 10:18
    avatar

    Köszönöm szépen a videót atishnak már nagyon izgatottan vártam :) És várom a második részt is :)
    T4o-s partit ismerősöknek meg asszem blogon belül is beharangoztam, hogy az év wpzése lesz, örülök, hogy nem csalódtatok :D De a videó második felében nem lesz ekkora ökörség.
    Továbbra is várom az elsősorban nem offtopic hszeket lehet elemezni, ha valaki másképp csinálna valamit mint én/ vagy atish :)

    prof: Ez a hozzászólás szimplán csak lol. Ugye látod a videóban, hogy buktam preflop all int, buktam nagy kasszát? A videó második részében is lesz ilyen. Az MTT egy olyan műfaj, ahol kurva nagy a variancia. Ez tény el kell fogadni, lehet csökkenteni a méretét (deep mtt-t játszol turbo helyett, nem monstre mezőnyben akarsz bizonyítani stb.) de attól még a variancia variancia marad, csak csökken. Variancia pedig MINDEN pokerjátékban van, csak a játék adottságainak függvényében változik a mértéke. Ha túl sok 70-30at vesztesz nyugodtan püfölj egyet az asztalra és összeszorított foggal folytasd tovább a játékot anélkül, hogy egy-egy bad beat rontaná a játékodat

    A variancia másik lehetsége csökkentő módszere, hogy fejlődsz. Azért jelentkeztem erre a videóra, mert tanulni akartam a hibáimból...amiből nem is gondoltam volna, hogy végül ilyen sok lesz :) de rég nem néztem ilyen lelkesen videót, minden perce megérte :)

    Még egy utolsó gondolat: Már egy éve nem az MTT a fő profilom, csak örök szerelmem :) A 2011-es profitom kb. 70%-át HUsngből szereztem

  • DaDirk2012. 01. 19. 10:51
    avatar

    Klassz videó, köszi érte!

  • torzon2012. 01. 19. 14:23

    Üdv rockett.
    Tegnap néztem meg és már nem emlékszem pontosan,de volt egy olyan,hogy UTGből limpeltek 1000 vaknál,te izoláltál középről,de csak 2500ig emeltél,szerintem itt mehetett volna 3500-4000 inkább,volt,hogy nagyvakban voltál,dealerből emeltek,te meg csak kicsivel a minimum fölé 3beteltél,de még sok ehhez hasonlót láttam.Én kicsivel nagyobbakat emeltem volna.
    Érdekes hand volt,amikor AQo-t kaptál nagyvakba,és UTG limpelt 58BBből kb.SS betolta,erre allin mentél.Sztem itt lehetett volna csak megadni,mivel ezzel erőt mutatsz,nagyobbat,mintha rátolod,és ha az UTG limper erre még rátolná,akkor el lehetett volna dobni az AQ-t,mert az egyértelmű monster...
    Ezek az UTG limpek mindig gyanúsak...
    Kiváncsi lennék az MTT prok véleményére erről a handről.

  • OwnControl2012. 01. 19. 14:50

    39p: AT-el nem jó a turn c/r? Nagyon float gyanús az ellenfél…

    T4o epic:))

  • Zooltán2012. 01. 20. 15:44
    avatar

    Tanulságos videó volt minden tekintetben, jókor jött, egy ilyenre volt most szükségem. Jöhet a folytatás. Köszönet érte.

  • Flush672012. 01. 20. 16:53
    avatar

    Üdv rockett!

    Mivel nem tudok felmutatni egy ilyen versenygyőzelmet sem, ezért csak kvázi laikusként szeretném megjegyezni, hogy a rengeteg hiba miatt nem lett igazán jó a videó. Nagyon zavar, hogy egyértelmű szituációkat ennyire félrejátszol. Már sokszor játszottam veled kis Buy-ines versenyeken, akkor nem tűnt fel, hogy ennyire sokat adogatsz meg preflop. Ez tudatos is lehetne a gyengébb mezőny miatt (postflop tervekkel), de szerintem túlértékeled a pocket párokat, suited connectorokat. Kiváncsi lennék egy olyan videóra, ahol a játékos illetve egy pro külön-külön fűz kommentárt a leosztásokhoz, így a gondolatmenetek közötti különbség rávilágíthatna érdekes dolgokra. A játék dinamikájából pedig elég keveset lehet érzékelni azzal, hogy kizárólag olyan kezek vannak a videóban, ahol akciózol. Különben várom a második részt, főleg Szusza videója után, akinél néha-néha már a hyperagro szemlélet vezet sikerre. Azt gyanítom, hogy nálad inkább a kulcspartikon lesz a hangsúly, de ne legyen igazam és rengeteg light 3bet, 4bet fogja tarkítani a játékodat.

  • rockett2012. 01. 21. 16:17
    avatar

    Flush67: Nem tudom feltűnt-e, de ez egy leakfinder videó, ahol nem én oktatok, hanem engem oktatnak, a hibáimra világítanak rá. Nem mondta senki, hogy minta játékot folytatok.
    "Kiváncsi lennék egy olyan videóra, ahol a játékos illetve egy pro külön-külön fűz kommentárt a leosztásokhoz, így a gondolatmenetek közötti különbség rávilágíthatna érdekes dolgokra. ": Ennek lenne értelme, de nem egyszerű kivitelezni, főleg elfoglalt emberek között. :)
    Nagyon remélem azért nem szusza 215$-os 4-max videójához akarod hasonlítani az én 3$-os FR versenyemet mert az elég vicces lenne. Momentán annyi a kettő között az egyezőség, hogy MTT videó semmi más...
    Csalódni fogsz ha light 3-4beteket vársz a továbbiakban, főleg egy olyan területen ahol alapból nem is igen jellemző, maximum nagyon nagyon ritkán fordul elő ilyesmi. Valszeg ha te is sok ilyet követsz el egy mikro mtt-n akkor elég gyakran stackelnek le olyanok akik semmibeveszik az imidzsed és nem tesznek téged olyan lapra mint amit reprezentálsz, lévén elégedett a saját lapjukkal szal bepakolják...
    pl. ilyen a T4-es wp-zésem, aminek a light 3betemig még értelme is volt, jól mértem fel, hogy gyenge lapja van...váratlanul ért, hogy ilyen K6 féle gyengus lappal 4betel, amire a létező legrosszabb megoldást választottam :)

  • kingofman2012. 01. 23. 20:21
    avatar

    hali.
    atish@18:15_AKvsAJ...BU.4betAI
    levázolnád.miért.std?köszi

  • atish812012. 01. 24. 08:12
    avatar

    kingofman: nem értem a kérdést, nagyon sima party mindkét fél részéről 32BB effektív sztekkek mellett
    owncontrol: jó játék a c/r AI csak nem valószínű egy callozgatós (19/6) fishtől hogy megtámadja a turnt ezért érdemesebb szerintem betelni combosat

  • Tinti2012. 01. 24. 09:58

    Sziasztok!
    Keveset szólok hozzá, viszont minden nap nézem a videókat, tanulok. MIndegyik, így ez is rendkívül tanulságos.
    Ha lehetne kérni én egy olyan videót is szívesen látnék, mely egy MTT folyamán az olvasásaink révén a dobásokat elemzi ki. ( nyilván nagyrészt ez a postflop játékban ), de pl. amikor ebben a videóban 77-tel kisvakból emel, majd a BB 3betet és rocket dob, az számomra is nagy kérdőjel. Lehet hogy én is ezt tettem volna (lehet hogy hibásan). Kérdés mi a cél? a tornagyőzelem, vagy bubble közelében volt, vagy..?? Ezen összefüggéseket vizsgálva egy "dobós" videó is hasznos lehetne.
    GL mindenkinek

  • pizza462012. 01. 28. 21:48

    Köszi a vidit!

    Tinti: Ez nem egy stg seisson közepe, hogy bubi előtt szűkíteni kelljen a call ranget...
    77el nagyon sima a call, mert rengetegszer fog 3betelni gyengébb lapokkal és dobni is, ezért bőven +EV-s lenne az allin, főleg, hogy nem egy "hülye" játékos ellen ment rocket.

  • QQ-Gigolo-72012. 02. 08. 16:57
    avatar

    9 percnél KK cbet szerintem nem jó!
    Blöffbe fordítasz egy showdownképes handet, és pp-k ből még esetleg value-t is nyerhetsz amennyiben turnön vagy riveren belenyit. CR ellen dobhatsz, és ha esetleg calloz akkor sem lehet biztos benne, hogy elől vagy, én ott Check behindoltam volna.

  • 21PoKeRaRcSuNy2012. 02. 29. 22:51
    avatar

    GG-vel egyetek, videóban atish is mondta hogy "nem tudja mi volt a kooncepció ebben a flop cbetnél" sztem én it turnon hívtam volna ha nagy lap jón ha kicsi akor is :D

  • Fankimanki2012. 06. 28. 23:09

    Koszi a videót,tanulságos!

A hozzászóláshoz be kell lépni. Kérjük add meg felhasználónevedet és jelszavadat vagy kattints ide ha még nem vagy regisztrálva!

Az értékeléshez be kell jelentkezni az oldalra. Kérem használja a főoldalon a belépés mezőt, vagy:regisztráljon: http://pass.pokerakademia.com/?request=regisztracio

Videó:PA Pro team oktató videó - Atish81 nézi át Rockett $3 nevezésű versenyét
Értékelés:
Név:*
Jelszó:*