A videók csak belépés után érthetőek el!

Belépés

Elfelejtett jelszó
Regisztráció

Hozzászólások

  • ____vonal____2011. 12. 02. 11:11
    avatar

    az első handnek am mi lett a vége?

  • titcar2011. 12. 02. 11:42
    avatar

    nyilván full volt az ellennél (TT)

  • kukutyin2011. 12. 02. 12:01
    avatar

    Én nem értek a CG-hez, de az 1. handnél ilyen boardon ilyen ellenfél ellen OOP turnön miért jó a call?

  • pennywise2011. 12. 02. 13:35
    avatar

    Mert száraz és ha megnézed az asztalt, tele van passive nitekkel, tulajdonképpen csak azok vannak. Mit gondolsz, ha itt betolod, egy ilyen passive nit mivel fog lecallolni? Csak jobbal. Első handben, a passive nit ellenfél ellen a river easy fold.

  • kukutyin2011. 12. 02. 14:11
    avatar

    Kicsit félreértettél, dobnám turnön ilyen asztalon, teljesen felesleges kifizetni imo a tunr r-t.

  • Gabiru2011. 12. 02. 14:54
    avatar

    1 hand: turn raisere dobo - full ring és nitről beszélünk - ezen nincs mit túlkombinálni a call nagyon rossz mert akkor riveren is callozni kell!

    Fold ezerrel!

    Ne értékeljük már túl az over párunkat annyira szerintem mert akkor nagyon sok pénz fogunk égetni!

  • bigacsiga2011. 12. 02. 15:18
    avatar

    5J8ss Tx Kx baordon 79-nek is lehet sora, ami double gutter volt a floppon

  • grobipoker2011. 12. 02. 16:33

    az első hand "passzív nit "a limit egyik legjobbjahttp://www.pokertableratings.com/stars-player-search/natisfinest
    LOL

  • mátííí2011. 12. 02. 18:58
    avatar

    jó videó köszönjük:D

  • misirulez2011. 12. 02. 22:05
    avatar

    penny neked a 17/12 passzív nit?

  • BMWE462011. 12. 02. 22:14
    avatar

    FR-en egy 17/12 leginkább erős TAG mint passzív nit...

  • pennywise2011. 12. 03. 06:42
    avatar

    Én csak a számokból következtettem, hogy ez feszes, de a FR-esek kijavítottak. Nem értek a focihoz. Nyugtáztam a dolgot.

  • pourpres2011. 12. 03. 11:21
    avatar

    Utolsó hand, AQ.
    Nem lehetséges, hogy pont mivel csak megadtuk a fish donkot, azaz kvázi alulreprezentáltuk a kezünket, ezért a BTN-+reg, tudván, hogy a fishnél jobb, akár egy AT, AJ szerű lappal akarja lestackelni, a mi megadásunkat pedig csak vmi kézből kicsavarható A-ra vagy kézbepárra teszi?
    Ezzel persze csak azt mondom, amit a videó is: azzal, hogy nem emeltünk vissza flopon, a btn-nak tálcán adtuk a lehetőséget, hogy akár egy félblöffszerű lappal is kigolyózzon a partiból pont a fish miatt.

  • nemvan2011. 12. 03. 17:51
    avatar

    És mi volt a terved ??
    Hát az sesön függő
    Végre egy újabb mtt video
    De hülye vagy ez nem is az mert ez sesön függő

  • Mil2011. 12. 04. 06:40
    avatar

    Első handnél KK-val én nem érzem, hogy 3 utca értékhívás lenne a lapodban. AHogy mondtad, az ellenfeled egy jó reg. , tehát azon a száraz, biztonságos boardon én inkább checkelném a turnt, majd riveren hívnék mégegyet. Turn cbetre valószínűleg eldobja az olyan lapjait, mint JJ, 99, 88, esetleg AT, amiket versz a rangeből. QQ-val meg tuti 3betel pre. Továbbá esélyt adsz egy floatnak, hogy blöfföljön. Bár erre nem túl nagy az esély full ringen, UTG cbet esetében.

    AA hand- cbetelsz egy draw heavy boardon, majd kapsz egy raiset egy olyan játékostól, aki nagyon agresszív a flopon, tehát valószínűleg hajlamos eltévedni a partykban. Én egyértelműen visszaemelnék, és tönkre is mennék. Nagyon vékony range ami ellen hátul vagy..33, 88, esetleg valami bivaly kombódraw 9-10s pl. Ha pozícióban vagy lehet callolni, de itt sztem sokkal jobb lett volna a 4bet.

    KQs. tetszett,h 3beteltél a regre, sokszor fogsz HU maradni a fishel, akin pozíciód is van. A reggel sok erősebb lapot dobatsz, fish sok gyengébbel callol.

    AJ- én azon a flopon check-callt játszom, nincs túl erős lapod, nem akarnék vele nagy kasszát játszani. Sok gyengébbel callolja a cbtet az igaz, de ha drawtól kapsz egy raiset az mocskosul kellemetlen. Nem tudsz visszaemelni, a rivert meg ingyen fogja nézni.

    KQo- én is nagyobbat raiselnék. Igaz, h a range szinte 100%-ban drawkból áll, viszont ezek általában nem sima húzók lesznek, hanem valami kombódrawk, amitól nem fog könnyen megválni. Azért raiselnék nagyobbat, hogy a turnon all-in tudjak menni.

    JJ- sztem nem rossz a 3bet, viszont nagyobb +Ev lenne a call egy ilyen tight playa ellen. Akkor inkább csak callolj, és tartsd bent a gyengébb lapjait, és azoktól is próbálj kisajtolni egy cbetet. Balszerencsés lapok jöttek, de azért sok gyengébb handdel is megadja a 3beted sztem, szal én nem látok nagy problémát a 3betben.





  • BMWE462011. 12. 04. 16:54
    avatar

    "Továbbá esélyt adsz egy floatnak, hogy blöfföljön. Bár erre nem túl nagy az esély full ringen, "

    FR-en ugyan úgy float a float mint bárhol máshol...

  • Mil2011. 12. 04. 18:39
    avatar

    Full ringen nem olyan megszokott move, mint mondjuk SH-n, vagy HU cg asztalokon. FR-en azért sokkal jobban tisztelnek egy UTG emelést követő cbetet, mint a már említett asztalokon. Ezért írtam, hogy ennek nem nagy az esélye...de kétség kívül igazad van, a float az ott is float. Csak én nem ezt írtam.

  • Pierre2011. 12. 04. 19:22

    Nem bántásként, de Titcar nl100-on 1.200.000 leosztásból mínusz 3000 dollárt tud felmutatni, nem önjelölt oktató véletlenül?

  • Mil2011. 12. 04. 20:18
    avatar

    Ha jól tudom, Ő inkább a rakeback pro. Tehát valószínűleg 12+ asztalon tolja, így azért elég nehéz nyerőnek lenni. Valószínűleg ha 6 asztalon játszana akkor szép nyerő lenne, de nem keresne annyit, mint supernovaként a rakebackel. De javítsatok ki ha tévedek.

  • Ocsipok2011. 12. 04. 22:09

    Igy van, Pierre teljesen fogalmatlan... ami nem baj, csak nem kellene okoskodjon :D

  • grobipoker2011. 12. 05. 09:32

    ja de az említett passzív nit ,SNE és stabíl nyerő,tehát ilyen is van.GL titcar

  • Pierre2011. 12. 05. 09:40

    Tisztában vagyok vele, hogy rakeback pro, de mondjuk Neomorffal összehasonlítva giga a külöhbség aki szintén nem egy 2 asztalos gambler. Azt is megértem, hogy SNE-ként több profitot realizál, mintha minőségi játékot játszana relatíve kevés asztalon. Viszont oktatóként nem biztos, hogy hiteles. Sajnálom, ha valakit megbántottam, és természetesen fejet hajtok a teljesítménye előtt, hiszen hatalmas grinder.

  • titcar2011. 12. 05. 09:53
    avatar

    pierre, szerinted mennyit esik a winrate, ha havi 200K handet játszol mondjuk 50K helyett?

  • Pierre2011. 12. 05. 10:58

    Elnézést, nem bántani akartalak, mert tiszteletet érdemel a hozzáálásod.

  • bexi342011. 12. 05. 12:07
    avatar

    HUD statokról írhatnátok egy pár sort,hogy milyen statok is vannak kint és a színezésről! Előre is köszi

  • joad2011. 12. 05. 13:35

    pierre! ,ahogy számoltam Titcarnal ez -0,25bb/100 ami annyira minimális lehet az összes bonuszokhoz képest"bár nem tudom olyan szinten mennyi is az" de gondolom biztos van 3-4bb/100. ,és ez így akkor stabil nyerőként jön ki.. Titcar!: ,ez remek video,és sok tanulság van benne,csak játék közben idő hiányában sajnos nem lehet gondolom ilyen tisztán kielemezni a dolgokat.. ,vagyis értem ezalatt,hogy sokkal nehezebb ilyen tiszta megfontolt döntéseket hozni. több asztalnál mire tudsz odafigyelni?,vagyis mi a legfontosabb szerinted?,mire figyeljünk oda leginkább?..GL!!!

  • titcar2011. 12. 05. 15:25
    avatar

    bexi: mindennek fix színe van és amikor szó van róla, akkor el is hangzik a videóban :)

    vpip, pfr, 3bet, fold to 3bet, checkraise
    costeal, btnst, sbst, fold to resteal, 3bet to steal, fold to steal
    donkbet, AF, flopagg%, turnagg%, riveragg%, wtsd
    cbet, foldtocbet, bet vs missed flopcbet, +ugyenezek turnon

    joad: ha fejlődni akarsz, annyi asztalon játssz, hogy lehetőleg midnen szituációt legyen időd végiggondolni játék közben

  • bexi342011. 12. 05. 18:11
    avatar

    köszi a választ titcar akkor megnézem teljesen részletesen a videót!

  • RegGeri2011. 12. 07. 19:30
    avatar

    Köszi szépen a videót, sokat lehet tanulni belőle!

  • Carabinieer2011. 12. 14. 17:37
    avatar

    Hasznos kis vidi.
    Thx a munkádért és GL

  • succesfull 12011. 12. 15. 13:00

    Nagyon köszi tényleg lehet belőle tanulni, én most kezdtem a pókert, az ilyen videókat kerestem.

  • NovaTerra2011. 12. 28. 23:39
    avatar

    Én is köszönöm. Remélem lesz még hasonló.

  • pizza462012. 01. 15. 02:20

    Köszi szépen!!
    Én eddig stg-mtt játékos voltam, de most szeretnék elkezdeni cg-zni...
    Amint olvastam titcar, Te rake back-et játszol, lehetne egy olyan hülye kérdésem, hogy milyen limiten érdemes ezt nekem elkezdenem, mármint, h "jó" legyen a rake backe-em?
    Gondolok itt naponta 4-6óra játékra heti 5nap, és max nl25-ön tölteném el kezdésként...
    Illetve a "standart" 30% körüli RB-re, valamint a 'jó legyen' alatt havi 500$-ra gondolok... és persze egy jó erős 0szaldós játékra...:) Köszi a választ, illetve, aki hasonlóan RB-re játszik, attól is várom :)

A hozzászóláshoz be kell lépni. Kérjük add meg felhasználónevedet és jelszavadat vagy kattints ide ha még nem vagy regisztrálva!

Az értékeléshez be kell jelentkezni az oldalra. Kérem használja a főoldalon a belépés mezőt, vagy:regisztráljon: http://pass.pokerakademia.com/?request=regisztracio

Videó:PA Pro team oktató videó - Titcar NL100 handreview 1.
Értékelés:
Név:*
Jelszó:*