Egy 46 éves pókeres szülinapja

2015. február 23., hétfő 14:26
Vagy 26 nem tudom
Elég kevés pókerest ismerek személyesen (ennek valószínű az az oka, hogy nem Pesten lakom, és mivel családos vagyok, ezért jóval kevesebb szabadidőm van) és skype-on is csak pár emberrel tartom a kapcsolatot. Szerettem volna ezen változtatni, és erre jó alkalom volt Jancsi69 szülinapi bulija. (Aki nem 46 éves, mint az a nickből következne, vagy elég jól tartja magát, mert egy 20-ast simán letagadhatna) Mivel személyesen csak egy embert ismertem, és amúgy se vagyok az a könnyen ismerkedő típus, így kábé 7-8 pókeressel sikerült megismerkedni a bulin a 60-ból, de azért így is jó volt. Nevekkel sajnos hadilábon állok mert, kábé 4 éve nem ittam egy este annyit, mint most. Ami 3,5 korsó sört jelent. Persze ha ennek az ötszörösét iszom, akkor is én lettem volna az, aki legkevesebbet iszik, így egy idő után esélytelen volt, hogy beérjem a többieket, nem is próbálkoztam. Na jó, igazából nem én ittam a legkevesebbet, mert volt egy srác, aki valami fogadásból nem iszik egy ideje, meg persze ne feledkezzünk meg a pókeresek barátnőiről, akik autót vezettek, ezért nem ihattak. Persze nekem is voltak olyan időszakaim, amikor egy buli után két napig voltam másnapos, de ennek már vége.
Korai távozásom és pókeres körökben ivásnak nem nevezhető alkoholfogyasztásomhoz hozzájárult, hogy másnap egy másfél órás vonatút után haza kellet vinni a családot Kecskemétről, ami 200 km vezetést jelent, és ezt nem akartam 3-4 óra alvás után és másnaposan abszolválni.
Mindenesetre jó volt találkozni olyanokkal, akikkel már vagy 3 éve dumálok skype-on, de élőben még nem találkoztunk. Illetve azért pár új embert is megismertem.
A pókeresekkel beszélgetve kábé azt láttam, hogy azon kívül, hogy nyilván értelmes, intelligens emberek, ahhoz hogy 2015-ben pénzt keress ezen a játékon, azért ezen kívül mindenki tesz bele valamilyen pluszt a munkába.
J például elég sokat költ edzőkre, ami önmagában semmit nem érne, de megis fogadják a tanácsokat.
B olyan lelkesedéssel tud mesélni egy 8$-os versenyen lezajlott partit (pedig ő kicsit magasabb téten tolja), amit az egyik backeltje játszott, hogy nyilvánvaló, hogy ennyi év után is szereti a pókert.
B21 saját bevallása szerint havonta csak egyszer hozza az A játékát és elég sokat tiltel, de annyira kimagaslóan jó player, hogy így is szépen nyer.
D, mikor még polgári állása volt, 18 órás meló után képes volt odaülni pókerezni, és mint látható, ennek a hozzáállásnak meg is lett az eredménye. Persze Zs a barátnője, aki szintén pókeres, és ebben is maximálisan támogatja. Ja, akkor így már ez nem is nagy teljesítmény D részéről, inkább Zs hozzáállását kell kiemelni. :)
Ott van T, akinek van vagy 30 vállalkozása, hogy ha szar szériája van, akkor se kelljen aggódni. Persze az ő példáján azt is láthatjuk, hogy ha van az embernek egy hobbija, amiben nagyon jó és szemmel láthatólag hatalmas örömet okoz neki, akkor az ad egy olyan pluszt amivel egy éves szar szériákat is jókedvűen át lehet vészelni. T esetében ez a hobbi a trollkodás.
Ott van L, aki 30 felett (ahol ugye már minden év ajándék) képes 27 órás sessiont tolni.
A, aki a nyerő hobbipókereseknek lehetne példakép, szintén nem sajnálta a pénzt az oktatásra, megoldotta, hogy melóhelyen tudjon pókeres videókat nézni, stb... Azért mondom, hogy hobbipókeres, mert ha három hétig nem pókerezel, hogy a munkáddal foglalkozhass, akkor te a munkádban akarsz a legjobb lenni, ami nem is baj, így is túl sok már a profi pókeres. :)
Azért is jó volt ezekről hallani, mert mostanában hiányzott belőlem egy kis plusz energia. Ennek következtében sokszor toltam motiválatlanul, de ezek a beszélgetések, úgy érzem, segítettek, hogy újra beletegyem azt a pluszt, ami szükséges ehhez a játékhoz. Család és egyéb okok miatt (amikről valószínűleg a következő bejegyzésben írok) több időt nem tudok majd a pókerrel tölteni, sőt valószínű, hogy kevesebbet, de azt az időt, amit a pókerre fordítok, megpróbálom sokkal jobban kihasználni. Mind koncentrációban, mind például S&G-k indítgatásában a session elején és végén. Vagy ha csak két órám van, akkor tolni egy 18 fős S&G sessiont, aminek az ideje jóval tervezhetőbb, mint az MTT-é vagy akár a 180-asé, ráadásul gyorsabban megtelik. Szóval próbálom majd az időmet sokkal jobban kihasználni.
Biztos sok érdekes pókeres sztorit halhattam volna még, ha nem kell 2:30 kor lelépnem, de hát Jancsi jövőre lesz 47., vagy 27, fene se tudja, majd lesz még szülinapja.
P től halottam még egy elgondolkodtató story-t. HU S&G-t játszik, és valamit rosszul állított be az ültető skripten, otthagyta a gépet, átment a másik szobába, a skript meg beültette közben ellenfelekhez, és végig sitoutolt. Elég rosszul futott, mert a húsz meccsből, amit sitouton letolt, egyet se tudott megnyerni. Emailt írt az ellenfeleinek, és volt, aki visszaküldte a pénzt, volt aki nem.
Elképzelem az ellenfelét (Aki nem küldte vissza a pénzt), hogy elkezdik a HU-t és meglátják hogy sitouton van az ellenfél. Elkezdenek szinte csak erre az aszalra fókuszálni, gyorsgombokkal minél gyorsabban lopkodják a vakját, közben hangosan ujjonganak. És elképzelem a következő szitut. Ugyanez a player megy az utcán, amikor mellette egy járókelőnek infarktusa lesz, elájul, összeesik. A player megcsípi magát, hogy nem álmodik-e? El sem hiszi a szerencséjét, elkezd ujjongani és iszonyú gyorsan, nehogy magához térjen a járókelő, elveszi a pénztárcáját és elsiet.
Szerintem nem sokban különbözik a kettő, csak az egyik neten történik, ahol azt hisszük, nem ugyanazok az erkölcsi normák, mint az életben. Bár ahogy látom, eljön az az idő, mikor sajnos ugyanazok lesznek az életben is a normák, mint a neten.
Addig is vigyázzatok magatokra, állítsátok be jól a scripteket, és ne kapjatok infarktust!

Hozzászólások

  • benzema2015. február 23., hétfő 14:57

    ja, valóban nem sokban különbözik az emlitett példád
    lol

  • kriispirolls2015. február 23., hétfő 15:32
    avatar

    Király bejegyzés, nagyon inspiráló volt!:)

    Az infarktusos példa viszont nem állja meg a helyét szerintem. Ha valaki rosszul állítja be a segédprogramját, az szerintem ugyanolyan hiba mintha játék közben rossz spotban blöffölne vagy ilyesmi, nem az ellenfél hibája, ha kihasználja ezt. Aki az utcán összeeső emberen nem segít és kirabolja az viszont konkrétan szocipata és/vagy bűnöző.

    Én ismeretlen ellenféltől nem várok kegyelmet ha HU-ba kerülünk és disconnectelek, szerintem az én hibám ha nincs másodlagos internetkapcsolatom, tabletem, stb.

  • Netrol2015. február 23., hétfő 15:37
    avatar

    Jó írás volt! Köszi!

  • Aptok2015. február 23., hétfő 15:38
    avatar

    Ok akkor szerintem meg az infarktusos ember nem figyelt az egészségére nem táplálkozott rendesen és nem mozgott eleget. Az ő hibája. Minek segítsek neki. Ha meg már úgyis meghal miért hagyjam nála a tárcáját a mentősök vagy a hullaházi takarítók úgyis ellopják. Szóval legyen inkább az enyém.

  • Aptok2015. február 23., hétfő 15:42
    avatar

    Nyilván direkt volt túlzó és absztrakt a példa. A lényeg azért remélem átjön pár embernek. Nem kell mindent betű szerint érteni.

  • rockett2015. február 23., hétfő 15:57
    avatar

    Tegye fel a kezét aki nem emel rá a sitouton lévő ellenfélre. De most komolyan, ne vicceljünk. Ha netprobléma, az én hibám, az ellenfél is ugyanúgy viszi a pénzem fordított esetben. Ha terem hibája, akkor annak a felelőssége, hogy visszafizesse a pénzt. A felhozott példával semmilyen szinten nem értek egyet én sem.

  • Lordtebeli2015. február 23., hétfő 16:01
    avatar

    nyilván nem pár dollárról beszélünk. de 30dollárig szerintem kicsit álomba illő lenne ha visszaküldözgetnék. természetesen ha ismerem a játékost vagy ha nem szeretném hogy ez döntene el bármit is visszautalnám neki! de sajna nem ez a megszokott, mindenki örül ha valami leesik csak úgy! és a példáddal ellentétben ez senki életébe nem kerül csak pénzébe

  • Riddler19882015. február 23., hétfő 16:39
    avatar

    Jó post! GL!

    Szerintem az a lényeg, hogy tudjunk különbséget tenni a két világ között. A neten sokan nem ismernek kegyelmet és leszúrják, aztán felgyújtják majd lehugyozzák és elássák az embereket, de ha a valóságban ez az ember odajön hozzád és megkér hogy segítsd fel a csomagját a vonatra akkor illedelmesen segítesz neki és nem lököd a vonat alá. :)

  • vinani2015. február 23., hétfő 16:43

    Köszi az írás, jó lett!A példával kapcsolatban rockett véleményével értek egyet .

  • tomy1232015. február 23., hétfő 16:53

    Szia Aptok!

    Érdekes a példa!
    1. Ha ellened történt volna meg HU S&G-ben, akkor Te visszaküldted volna a pénzt?
    Mivel írtál az erkölcsi normákról, akkor szerintem erre igen lesz a válasz. Csak felmerül bennem egy olyan dolog, hogy mi van ilyenkor azzal, amit egy előző bejegyzésedben írtál, hogy: "A fölösleges időtöltés pedig roppant idegesít." Ilyenkor az nem idegesítene, hogy az az idő, amit arra fordítottál, hogy minél gyorsabban ráemelgess a sit outos vakjaira?

    2. Ha ugyanez egy Sunday Millionon történik meg HU-ban, hogy megszakad az ellenfél netje, akkor a Time bankedet hagyod, hogy lemenjen 0-ig, vagy legalább jó sokáig, hogy esetleg addig vissza tudjon csatlakozni. Ha nem sikerül neki és teszem azt nagy stack hátrányból nyered a tornát, akkor hogyan kompenzálod? Majd másnap írna, hogy sajnos így járt, de örülne neki, ha az 1. és 2. hely különbözetének a felét elküldenéd neki. Azt elküldenéd?

    Válaszodat előre is köszönöm, mert nagyon kíváncsi vagyok rá.

  • lecso102015. február 23., hétfő 16:54
    avatar

    Magas tétes HU játékokban ahol a regek többsége ismeri egymást, szerintem ilyen esetben a többség visszautalná a pénzt. Alacsonyabb téteken biztosan nem.
    Ha az utcán valaki rosszul lesz és ennek következtében magatehetetlen, akkor a mai valóság az,h könnyen kirabolhatják segítségnyújtást színlelve, vagy éppen ahelyett. A tanyavilágban és eldugottabb falvakban még kajáért is és filléres dolgokért is gyakran bántalmaznak öregeket. (öregezés)

  • tomy1232015. február 23., hétfő 17:03

    Talán durrrrról és Ivery-ről olvastam, hogy néhányuknak volt olyan megállapodásuk, ha HU cashben megszakad a net, akkor visszaküldik a pénzt.

  • Greyboy2015. február 23., hétfő 17:58
    avatar

    Na neeeee, semmi köze a két példának egymáshoz. Ha szarul állítasz be egy segédprogramot, - amit azért, használsz, hogy előnyt szerezz az ellenfeleiden, és elvedd a pénzüket - akkor semmi jogod visszakövetelni a pénzt. Tipikus tanulópénz. Fogalmam sincs, hogy függ össze ez egy emberélettel, amiért meg kötelességed tenni. Ezt szerintem gondold át még egyszer.

  • shiningKKingdom2015. február 23., hétfő 18:50
    avatar

    Borzasztó rossz a felhozott példa. Ha leülsz valakivel játszani, az a pénzedre pályázik, el akarja venni tőled, tehát "bántani" akar téged. Az utcán összeeső ember a legritkább esetben akar NEKED rosszat, aki egy ilyet kizsebel, az tényleg egy gerinctelen féreg, esetleg hajléktalan, akinek már rég nincsenek elvei.
    Még soha senki nem várt meg, ha sitoutra mentem ilyen helyzetben, én miért tenném (feltéve persze, ha nem haverról, ismerősről van szó). Az is hozzátartozik a játékhoz, hogy biztosítsd a megfelelő netkapcsolatot. Ha ezt valaki elmulasztja, az hibázik, viselje a következményeit. Ha pedig valami oknál fogva ezt nem tudja megtenni, akkor lehet hogy nem a husng a megfelelő játékforma instabil nettel. "Elkezdenek szinte csak erre az aszalra fókuszálni, gyorsgombokkal minél gyorsabban lopkodják a vakját, közben hangosan ujjonganak", Igen, az ujjongást leszámítva pontosan ezt teszem, mivel ellenem is ugyanezt teszik/tették. Nem ujjongok, csak elkönyvelem, hogy valamit visszaadott a sors. Ha valaki ISMERETLENÜL rám írna, hogy küldjem vissza a pénzét, visszakérdeznék hogy csak trollkodik-e, ha azt mondaná hogy nem, valószínűleg kiröhögném. És én még szerintem az udvarias ellenfelek közé tartozom, mert a legtöbb nyomorék még slowrollozik is emellett...





  • shiningKKingdom2015. február 23., hétfő 19:06
    avatar

    Egyébként már az ültető script puszta használata is felvet egy-két erkölcsi kérdést, az azért mégsem egy HM/PT, bár erről lehetne vitatkozni. Arra hivatkozva pénzt visszakérni, hogy rosszul állította be a scriptet elég komoly képmutatás szerintem. Ha pedig a netkapcsolat elvesztésére hivatkozott az ismerősöd, és nem a scriptre, mikor visszakérte apénzt, akkor tulajdonképpen még hazudott is (ha tényleg csak a scripttel volt probléma). Ha ezek után még talált olyan balekot, aki mondjuk nem ismeri, és visszaküldte a pénzt, akkor minden elismerésem, ügynöknek kéne állnia.

  • Greyboy2015. február 23., hétfő 19:15
    avatar

    shiningKK +1!!! (én egyébként rettenetesen örülök, ha ellenem sit out-ra kerülnek. most akkor én rossz ember vagyok? ettől függetlenül bárkinek megpróbálnám azonnal megmenteni az életét, ha baj lenne )

  • shiningKKingdom2015. február 23., hétfő 19:23
    avatar

    Ezt a szerencsétlenül felhozott példát leszámítva tetszik a blog, a videóid pedig különösen, remélem a kritikák nem szegik kedved!

  • TedHeris882015. február 23., hétfő 20:25

    Hol írt az ellenfeleknek? Kinyitott egy futó asztalukat és ott chatben? :)

  • Aptok2015. február 23., hétfő 21:29
    avatar

    tomy123 : Játszottam HU S&G-t és történt ilyen velem. Ha rámír az ellenfél utána szerintem visszaküldöm. Levonva valamennyit azért amit foglalt az asztal. De bevallom így hogy nem írt rám nem küldtem vissza.
    Millionon meg lehet állítani ilyenkor az időt csak szólni kell egy adminnak. Jó kérdés, hogy megteném e nem tudom.
    Geryboy : Túlzó a példám elismerem. Megy előtted egy ember az utcán és kiejti a pénztárcáját. Visszaadod neki vagy felveszed elteszed ? Ez talán jobb lett volna.

    Nem akarok ezen vitatkozni. Ha ilyen esetbe rámírnak én szerintem visszaadom. Mégegyszer leírom a példa túlzó volt. Nem azt akartam mondani hogy ezek a playerek kirabolják a betegeket. Tényleg szerencsétlen volt a péda elismerem.

  • MrChaotic2015. február 23., hétfő 22:44

    Kedves Aptok,

    Az írás nem volt rossz, bár akadt benne némi logikai ellentmondás. A példád ellenben borzasztóan mellé ment, mivel semmi közük egymáshoz. Néha azt gondolom, hogy:

    A: te vagy az utolsó idealista a földön
    B: a legnaívabb profi pókeres vagy aki a bolygón él

    Mivel nem ismerlek személyesen, rád bíznám a helyes válasz bejelölését... :-)

  • VTomi242015. február 24., kedd 01:13

    Tetszett a blog köszi! A példát én sem hagynám szó nélkül:) Nem kritizálom, mert átjött a mondanivaló és elgondolkodtató, de én sem hiszem hogy visszaadnám. A pénztárcát viszont biztos, hogy visszaadnám. Egyszer találtam egyet egy üzlet előtt - éjjel volt senki nem látta hogy fölvettem, eltettem, mentem 5km-t az autómmal, majd visszafordultam és leadtam az üzletesnek. Kiderült, hogy részegen elhagyta egy emberke, akinek mikor visszaszolgáltatta az üzletes meg sem köszönte - LOL! Pókerasztalnál pedig olyan történt, hogy 4 indulós HU sng-t játszottam, az első HU-ot megnyertem a másodikban meg akkora előnyöm volt, hogy nehezebb lett volna elveszíteni, mint megnyerni, erre az ellenfelem beírta, hogy ez az utsó dollárja osztozzunk meg a nyereményen, gondoltam miért ne nekem is jól esne, ha nem fosztanának ki teljesen:) Mikor elgondolkodtam és beleegyeztem sit outra kerültem asszem AJs-sel és elvitte a kisvakom, majd a következő leosztásban allin ment, holott úgy voltunk megegyezve, hogy én nyerem a HU-ot és küldöm neki a felét. Mondanom sem kell, hogy olyan tiltre vágott ezzel a moveal, hogy sorozatban vitte a potokat és meg is nyerte kb 85%-15%-os zsetonállásból:) Azóta is küldi a részem:D Egyébként meg talán akkor küldeném vissza, ha először a PS visszaküldi a rake-et:) GL!

  • VTomi242015. február 24., kedd 01:14

    Amúgy meg jancsi nem 69 éves? Ott van a nevében:D

  • btomi932015. február 24., kedd 08:41

    Én is Hu sng t játszok, de nekem valahogy nem lenne pofám visszakérni a fishektől a pénzt azok után hogy scriptet használok, és alapból hátrányból indulnak mert kb csak regulárok ellen játszanak. regeknél nyilván más a helyzet, de ők se azért fogják visszaküldeni mert álmatlan éjszakáik lennének emiatt :) csak valószínűleg nem akarnak emiatt regwarozni majd több K handet 1buyin miatt :D a példád meg még viccnek is rossz, az első különösen de 2. se állja meg a helyét szerintem, aki elejti a tárcáját annak nyilván odafogom adni meg szerintem itt kb mindenki, hu sng nél meg azért ültök be hogy elnyerjétek egymás pénzét tehát ha te szarul állítottad be a scriptedet és otthagytad a gépet akkor így jártál.

  • vinani2015. február 24., kedd 08:56


    Én egyszer találtam egy pénztárcát bevásárlás közben.Bele sem néztem odavittem az egyik pénztároshoz és odaadtam neki.Megmondtam hol találtam és kész.A póker más szitu .Van aki a pénzért, van aki a szórakozásért játszik.Nem hiszem, hogy a barátod visszautasítaná azt a hobbi játékost aki a sokadik visszavágót kéri mert fut a pénze után.Nem hiszem, hogy azt mondaná neki:ne haragudj de nem lenne becsületes ha tovább játszanánk.Feltételezem tovább játszik,és elszedi a másik pénzét.Ettől ő egy "erkölcstelen" alak, és az életben bárkit kifosztana az utcán ?Szerinted?Az írás jó,a végét kicsit másképp látjuk .Köszi a videókat!

  • szecsiben2015. február 24., kedd 09:11

    Szerintem minél magasabb a tét és jobb anyagi helyzetben vannak a játékosok annál valószínűbb, hogy visszafizetik!

  • Endre19882015. február 24., kedd 10:12
    avatar

    VTomi24: Ha chatben megegyeztek,az felér egy deallel,ha írsz supportnak akkor behajtják 12 óra alatt!

  • Netrol2015. február 24., kedd 10:58
    avatar

    Nekem azért kicsit bántja az értékrendem a példa amit írtál! Pontosabban a pókeres aki sírt az miatt, hogy a balf.szsága miatt egy olyan programot rosszul állított be aminek a fő célja, hogy más embereket szándékosan károsítson meg.

    Hozok fel erre egy példát:

    A script egy olyan dolog, mintha a valóságban állna előtted három ember akivel meg kellen küzdened tegyük fel pl. $300-ért. Az egyik egy 140kg-os ketrecharcos többször bajnok sportoló, a második egy teljesen átlagos veled egy súlycsoportban lévő srác, a harmadik pedig egy nyolcvan éves járókerettel közlekedő idős bácsi. Mivel te mindig scriptet használsz ezért rendszeresen a 80 éves bácsit vágod pofán és veszed el a $300-t. Egyszer csak a rossz beállítás miatt véletlen a ketrecharcossal kerülsz össze aki jól kitapossa a beled és elveszi a $300-od és mivel figyelmetlen is voltál többször is jól elp.csáz. Hát nehogy már még ő legyen felháborodva ha folyamatosan a gyengébbek ellen játszik és a karma most visszaadott neki valamit az életben!

    Amúgy a többi részé nagyon tetszett a blognak!

  • VTomi242015. február 24., kedd 13:26

    Endre szerintem SNG-nél nem lehet dealt kotni, amúgy meg kb 3 éves story, szóval túl vagyok rajta:D

  • btomi932015. február 24., kedd 13:46

    endre arra gondolt hogy chopolnak az ellenfelek, amit annyit takar hogy mind a 2en allin mennek és a győztes vissza küldi a másiknak a buyint fee nélkül ( ezt regulárok szokták egymás ellen csinálni mert nem +Ev mondjuk 20-30percet játszani a másikkal)

  • Endre19882015. február 24., kedd 17:10
    avatar

    Pontosan. Igen,gondoltam, hogy már tárgytalan,csak szóltam, hogy legközelebb ne tudjanak megkárosítani!

  • Krejdül2015. február 24., kedd 17:58

    Nagyon tetszett az írás, mint mindig. Jó olvasni a pókeresek történeteit.
    A kisarkított példáról meg annyit, hogy a kezemet letörné a sztékerem, ha egy sitoutos BB-re nem emelek rá SB-ből. És szemem nem rebbenne meg, ha egy kolléga ellen megnyernék így egy HU-t. Tudniillik ő fizet meg a saját hibája miatt, ahogy én is tettem már hasonló esetekben. Ha normális brm-el játszik, akkor nem vágja földhöz a dolog.
    Ugyanakkor azért azt leszögezném, hogy az hogy írt az ellenfeleknek, az szerintem megér egy próbát, és én speciel az ellenfelek helyében kérdés nélkül utaltam volna neki vissza azonnal a fee nélküli részt.

  • van Gerwen2015. február 24., kedd 18:16

    Mondjuk ezt nem értem. Ha sit outon van, akkor gond és lelkiismeret nélkül elviszed a vakjait és megnyered a meccset (én is), de ha ezek után ír neked, akkor visszaküldöd neki? Én kinevetném.

  • van Gerwen2015. február 24., kedd 18:18

    Mondjuk én kicsit beteg vagyok és tiltből tolom csak a hypereket, de számtalanszor volt már, hogy pl. az elején nem figyelt az ellenfél vagy elment a nete, és sit outon volt, de a meccs felénél visszatért, ezek után meg folyamatosan dorgáltam, hogy a faszért nem tudott volna mondjuk még 1 percig távol lenni. :)

  • Krejdül2015. február 24., kedd 19:08

    van Gerwen: Aptokos példával válaszolnék. Múltkor találtam 7K HUF-ot az utcán. Körbenéztem, sehol senki. Így zsebre vágtam. Hülye lennék ott hagyni. Ha valaki utánam szalad, és elmondja, hogy sajnos kiszakadt a zsebe, és elszóródott a pénze, legyek szíves adjam vissza, akkor kérdés nélkül megteszem.
    A pókerasztalnál is ez történik. Beteszed a vakodat, akkor az már nem a tiéd. Ha nem vigyázol rá, nem harcolsz érte, akkor az azé, aki először bejelenti rá az igényét. A lóvét sem hagytam volna ott a következő arra sétálónak. De ha valaki utánam jön, és kijelenti, hogy az az övé, akkor nem problémázom rajta.

  • 21PoKeRaRcSuNy2015. február 24., kedd 19:16
    avatar

    Hát , max ha ismerem az illetőt, akkor visszaküldeném a casht. De egy számomra ismeretlen regulár ellen biztos , kiröhögném ha küldené a könyörködős emailjét ...

    Szerintem ha találsz az utcán egy 20e forintot valszeg elrakod sebbe és m.sz tovább ..

  • Krejdül2015. február 24., kedd 19:44

    Én is ezt mondom. De ha valaki utánad megy, visszaadod neki?

  • Mágika2015. február 24., kedd 20:53
    avatar

    Jó volt olvasni a történetet, tényleg sokat jelent, ha az ember kiszakad egy kicsit a megszokott környezetből, és új emberekkel ismerkedik meg. Én is pont így voltam ezzel vasárnap.

    Jó ötlet írni az ellenfeleknek, nekem soha nem fordult meg még a fejemben, pedig többször is volt rá példa, hogy az akadozó netem miatt csak arra léptem vissza, hogy elbuktam a pénzem. Úgy gondoltam ezzel nem lehet mit kezdeni, de ha a jövőben így alakul, biztos egy próbát legalább teszek. Nem várok semmit, de nem is veszítek vele semmit.

    További szép estét és GL!

  • VTomi242015. február 24., kedd 21:50

    Endre, egy 4 fős SNG-n is meg lehet osztozni a nyereményen? Amúgy honnan lehet megtudni az ellenfelek e-mail címét? Múltkor a Sunday Stormon álltam jól és elment a netem, voltunk még vagy 2500-an, el kellett volna nekik küldenem, hogy mi történt, hátha megdobtak volna pár dollárral:D

  • Endre19882015. február 24., kedd 23:05
    avatar

    2-en maradtatok,raket már kifizettétek,miért ne oszthatnátok el? Bizalmi kérdés is, hogy a másik átküldi-e,velem 2-szer fordult elő, hogy nem küldték,2. alkalomnál írtam supportnak és jóváírták pár óra alatt.Addig én se tudtam, hogy szankcionálják ezt az unfair moveot..

  • 21PoKeRaRcSuNy2015. február 25., szerda 08:23
    avatar

    Kredül :

    ..én mehetek utánna , hogy kiesett a zsebéből a pénz és nem vette észre, ha szimpi az ember , vagy öreg \ nő, ezeknek én visszaadnám akármekkora pénzről van szó, de persze nem mindenkinek . Kövezzetek meg érte. :D

    "De ha valaki utánad megy, visszaadod neki?"
    nem értem,találok a földön 1db tízezrest, felveszem ahogy azt kell és jönnél mondjuk te , hogy az a pénz a tiéd ? -Ki hinné ezt el . :D


    UI: Jó kis blog.

  • Krejdül2015. február 25., szerda 09:26

    Körbenézel, nem látsz senkit, zsebrevágod, majd valaki utánad rohan, hogy lyukas a zsebe, és nem találtam-e egy tizeskét a földön, vagy nem láttam-e valakit, aki esetleg felvehette. Ott már azért sanszos, hogy tényleg az övé a zsé, és utolsó pitiáner tolvajnak érezném magam, ha nem adnám vissza. És egy hangyányit, ismétlem hangyányit hasonlóan érezném magam a sitoutolás miatt megnyert HU, és az ellenfél levele után is, ha nem küldöm vissza.
    Tudniillik, ha én is a bankrollomnak megfelelő téten játszottam vele, akkor nekem is ugyanannyira keveset számít a megnyert összeg, és nagyvonalúan bánhatok vele.

  • Horvathrozi2015. február 25., szerda 13:46

    szerintem meg te sem küldenéd vissza Aptok kb ezer százalék... emlékeztem egy régebbi blogbejegyzésedre ahol arról írsz h de nem is részletezem inkább bemásolom:( szóval itt csak kihasználtad a lehetőséget és egyáltalán nem volt etikátlan)


    SCOOP : Végre nemsokára indul a SCOOP, így remélem az összes hajnali reg egyedül hagy engem a fishekel. Akik maradnak, gondolom már 17:00-kor elkezdik a regelést (Akkor indulnak az első SCOOP versenyek) és a hajnali versenyekre már hulla fáradtak és csalódottak lesznek. Más okból is örülök a SCOOP-nak. Néha hajnalban akadnak jó satok. Ma volt egy 530$-os Sat egy 2100$ os eventre. 4 embernek keltet nevezni, hogy ne legyen overlay. Figyeltem nagyon hátha csak ketten neveznek és beszálok 3. nak és az jó lesz. Sajnos 3-an neveztek így én lettem volna a 4. Nagyon vaciláltam rákerestem a játékosokra és semmi normális MTT eredményük nem volt. 15 percig lehetett late regelni. 10 percig néztem a játékukat, hogy regeljek-e. Ekkor elkezdtek chetelni, hogy deal-t kössenek. Nem tudok jól angolul, de valami olyasmi lehetett, hogy Satoknál nem lehet deal-t kötni, ezért megegyeztek abban, hogy a következő körben mindenki all-in megy.(Ugye már elve nyernek mert volt 600$ overlay) Gondolom utána player transferel utalták volna a pénzt egymásnak. Gondoltam, ha én akkor nevezek amikor all-in menek és várhatóan kettő kiesik vagy nagyon meggyengül az 530$-ért vásárolt 1500 zsetonom ICM hatás miatt többet fog érni így amikor 3 an all-in mentek gyorsan regisztráltam és örültem milyen jó +EV-s szituba kerültem. Utána esett le hogy mivel csak 1 hely fizet ezért semmilyen ICM hatás nincs, úgyhogy a stackem ugyanúgy 530$-ér. Viszont a 3 as all in után így alakultak a stackek 3504,584,382 és én 1500-al. Végülis úgy gondolom mégis +EV-s volt ez a késői regisztráció, mert a két shorti elégé tiltre ment és így már bőven +EV-s volt a late regelnem, még ha az alap gondolatom rossz is volt. Aztán gyorsan áttolták a zsetonjaikat, a HU-ba meg megvertem a 3.-at(Érdekes kicsit úgy játszott mintha ő is tilten lenne.) és behúztam a 2100$-os szatot. A versenyről természetesen ki reggelek. Ha online tiltre tudok tenni valakit az mindig nagyon fel tud dobni. Az életben egyébként ez abszolút nem jellemző rám.

  • Krejdül2015. február 25., szerda 14:18

    Rozi, ez most hogy jön ide? :-D Komolyan nem értem. Ki volt sit outon?

  • Krono2015. február 25., szerda 15:01

    Már bánom, hogy nem mentem el. :)

  • Aptok2015. február 26., csütörtök 08:55
    avatar

    Horvathrozi : Igazad van. Ez a két eset hasonló. Ám változik az ember. Illetve jó lenne változni.

  • thomyca2015. március 07., szombat 17:56

    Lehet, hogy én egy utópisztikus idealista vagyok, de HU SNG-ben tuti visszaküldeném a pénzt, ha kérné. Persze legtöbben egy pénzkereseti lehetőségnek tekintik a pókert, de ez még nem jelenti azt, hogy minden lehetőséget ki is kell használni erre. Ha nemonlinepoker munkahelyed van, ott sem fogod "hátbaszúrni" a betegállományban levő főnököt, hogy helyébe kerülhess, vagy nem fogod azt a kollegát szidalmazni, aki nincs jelen (akkor sem, ha ezért mondjuk megkapod az állását és vele fizetésemelést).

    Én legalábbis nem (persze mások esetleg ezt teszik). Összességében a pénz utáni vágyunk vs. etikus viselkedésünk mindenkinél más és más és máshol húzzuk meg a határt.

    Az online világ jóval személytelenebb egy valós face to face helyzetnél, ezért sokan úgy gondoljátok: olyan dolgokat is megtehettek embertársaitokkal, melyeket nem tennétek meg, ha személyesen ismernétek őket. Természetes, hogy így gondoljátok, de attól nem lesz kevésbé etikátlan amit tesztek.

  • mrluckyfish2015. március 13., péntek 14:35

    1000$os bankrollbol szerinted miket erdemes leginkabb tolni? Hany $-os bankrolltol lehet szerinted 4,5$ 180asokat tolni?

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!