Ne szatelitezetek !

2014. augusztus 09., szombat 11:19
És néhány tévhit az MTT-kel kapcsolatban

Nagyon sokan nincsenek tisztában az MTT-k sajátoságaival, ami ha hobibókeres vagy nem olyan nagy baj, de az a meglepő, hogy profi pókerjátékosok akik ebből élnek, azok is nagyon sok mindent rosszul gondolnak.

De először pár gondolat a satelitekről. Leírom az érveimet, hogy miért ne satelitezetek, legalábbis úgy ahogy egyesek csinálják.

Ha hobi MTT-s vagy akár lehetsz  nyerő játékos is, hiszen az MTT-k mezőnye televan olyan játékosokkal, akik nagyon gyengék. Ha tudsz logikusan gondolkodni már simán nagy +EV vagy egy SM-en. Viszont a szatelitek annyira másak, hogy abban csak akkor leszel jó, ha rengeteget elemzel ICM szitukat. Ami nem túl élvezetes és nem találkoztam olyannal aki hobbiból csinálná. Tehát nagyon nagy esélyel vesztő játékos leszel Satokon mégha MTT-n nyerő is vagy. Ennek szemléltetésére itt egy satelit hand.

http://weaktight.com/6893949

320$ deep sat 2 fizet 2100$-t. Kérdés +EV e a push SB-nek QJs-al ha tudja rólam hogy itt én 100% al nyitok és csak QQ+ al adok meg.(Tehát rajtam 98,6%-os FE je van) BB pedig egy 32/10 fish. A meglepő hogy általam nagyon jónak tartott játékosok is azt mondták hogy +EV a push. Meg ekkora Fe-nél tényleg úgy érzi az ember. Viszont ez korántsem ilyen egyszerű. A jelenlegi stackje ha félbeszakadna a verseny 1300$-t érn, ha mutatás nélkül elnyeri a potot akkor 1358$ fog érni a stackje. tehát 1300$ kockáztat, hogy nyerjen 58$-t Elég rossz kockázat nyereség arány. Akkor most rávághatnátok, hogy nem +EV. De ha pontosan kiszámolod és úgy gondolod a BB-optimálisan callol akkor igen +EV QJs-el a push. A csavar ott van hogy a BB- nyilván nem optimálisan callol hanem lazában tehát mégis rossz lesz a push. A valóságban QJo-volt amivel már mindenkép rossz a push úgy meg pláne hogy a BB akkora fish volt hogy AJo-val lecalolta. Ez még egy egyszerű példa volt a satok etől sokal bonyolultabbak Pl.: ha Bélabácsi ül a BB-n akkor ebben a szituban QJs-el be kel vágni ha egy fish AK-t se lehet +EV-sen. Rengeteg minden befolyásolja a játékot az emberi intuícióval teljesen szembemenő rangeket eredményezve. Tehát ha te hobbi MTT-s vagy és satokról akarsz bejutni például egy SM re jobban jársz ha hetente félreteszed a satelitekre költendő pénzt és amikor összegyűlik 215$ akkor nevezel. Mert így lehet, hogy 300$-ba kerül neked az SM.

Ha megélhetési pókeres vagy aki vágja az ICM-et akkor nyilván felmerül bened, hogy satelitez nagy versenyekre. Ilyenkor is érdemes azért utána számolni a dolgoknak. Az hogy azt mondod ok 22$ satokat tolok néha és ha bejön akkor jó ha nem akkor csak 22$-buktam számomra teljesen érthetetlen hozzáállás. Ha profi MTT játékos vagy tudnod kell, hogy a Satokon is ROI-val lehet mérni a teljesítményedet. Egy 22$ turbó saton mondjuk hozol 10%-ROI-t akkor az azt jelenti, hogy durván 197$ ból jutsz be a 215$-SM re. Ha ezt tudod és azt mondod a 215$ SM et nem bírja a bankrolom de a 197$-osat igen akkor nem szóltam, de azzal áltatni magad hogy ez csak 22$ és ha bejutok akkor ok ha meg nem akkor csak 22$ buktam nem 215$ hatalmas hülyeség.

Ennek ellenére én miért játszok több super satelitet mint MTT-t ?

Azért mert én csak olyanokon indulok amiről ki lehet regelni ha bejutok és nekem a T$-is jó. A mezőny meg nevetséges.

Pár érdekesség még az MTT-kel kapcsolatban. Napokban kaptam ezt a grafot és kérdezték, hogy mi történhetett a sráccal.

ABI 100$ a nagy bukó előtt is és utána is. Én meg nem értem a kérdést pláne úgy hogy minden második blogbejegyzésem erről szól J. Azért mert valaki 17 000 verseny alatt nyert 15 0000$ már nem lehet 150 000$-os bukó szériája? Miért ne lehetne ? Én kiszámoltam ezeket és ezt szajkózom egyfolytában és az a fura, hogy meglepődnek ezen. Mondjuk sokak már 1-2 versenyből is levonják azt a következtetést, hogy most már mindig nyerni fognak, de számomra ugyanilyen érthetetlen az is ha 17 000db MTT lejátszik valaki HS nagy mezőnyű MTT-en és nem feltételezi azt, hogy az egész profitját visszabukhatja.

És ez nagyon nem elszigetelt eset. Miután megkaptam ezt a grafot elkezdtem visszanézni egy MTT-t ahol egy játékos nagyon fura line-t csinált és rákerestem az MTT eredményeire. Neki még nagyobbak a swingjei :

Na de a swingekről nem írok többet biztos unjátok már, csak azt furcsállom hogy azoknak az általam nagyon jónak tartott MTT játékosoknak is akikkel kapcsolatban vagyok ezt havonta egyszer el kell mondanom.

Egy másik furcsa dolog még amit szintén látom, hogy nagyon sok hobbipókeres nem vág, de profi pókeresek sincsenek vele tisztában az az, hogy ki mennyit nyer (nem a profitról beszélek hanem a nyereményről) az abszolút nem fedi, hogy az illető milyen jó játékos(azt meg pláne nem, hogy menyi a profitja). Lehet hogy valaki sokszor van a hírekben öt számjegyű nyereményekkel de egy nap elnevez 5000$-t vasárnap meg 10 000$ és ezekkel a nyereményekkel is bukó. Breeth ne ved magadra nem rád gondolok J

Senki ne kezdjen el találgatni nem magyar játékos, akire gondolok, de nem szeretnék neveket írni.

Na ez kikívánkozott belőlem meg magamat is szinten kell tartani bankroll manegment terén mert jön a WCOOP és jó lesz odafigyelni. Bár 2100$ értékben muszáj vagyok WCOOP versenyeken indulnom. Az történt ugyanis hogy szoktam néha Step Satelitet játszani, hogy legyen Step4 tickitem 215$ Satokra (Szigorúan olyanokra amikor ha bejutok ki lehessen regelni) ÉS amikor 2-hónapja újraraktam a gépet nem volt beálítva a filter és véletlenül elindultam egy 27 euróson. Aztan már nem volt mit csinálni elstepeltem magam egy 2100 eurós ticketig. Írtam a suprtnak, hogy engem az élő versenyek nem érdekelnek, nem e tudnánk valahogy elcserélni egy 2100$ ticketre meg egy 215$ ticketre aztán majd WCOOP-n elhasználom. Nagyon skót ez a PS csak egy 2100$ ticketet volt hajlandó adni amivel buktam egy csomó pénzt de tudom, hogy egy nagy online versenyt sokkal jobban élveznék mint egy Step G-t amiről vagy bejutok egy élőre vagy nem ezért belementem.

Szóval vagy indulok a WCOOP 2100$ versenyen, vagy az alábbi hárman.

1050$ 6 max, 320$ 6 max shoozout, 700$ 6 max progresive super KO.

Én jobban szeretném az utóbit csak még ez is levelezés alatt ál hogy elcseréljék. Tovább már nem akarom cserélgetni mert ennek az értéke már csak 2070$ és ha így folytatom alig marad valami a 2100 euróból J

Nagyon várom már a WCOOP-t lehet tudat alatt indultam ezen a 27 eurós stepen hogy végre játszhassak nagy MTT-ket. Persze elég jól halad a bankrol építés ezen a héten háromszor FT-ztem a PS 320$ 6 max versenyén szóval valószínűleg a következő WCOOP-n ezeket a versenyeket ilyen tudat alatti misclick nélkül is fogom tudni tolni de azért most jól jött ez.

Hó végén tervezek majd írni egy bejegyzést az Omaha CG-ről is amiben egyenlőre fish vagyok de nagyon élvezem.

Sziasztok.

 

Hozzászólások

  • Maxxxika2014. augusztus 09., szombat 12:18

    köszi!
    (wordbe bedobhattad volna egy helyesírás ellenőrzésre)

  • dempat152014. augusztus 09., szombat 12:36
    avatar

    a 2. graf az övé: http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?n=181271 , gondolom nem annyira érdekli ha beakad egy 100k-s swing

  • MrNono2014. augusztus 09., szombat 12:46
    avatar

    Miért megy 3bet all in egy reg 43bb-vel saton? Nem értek hozzá és komolyan kérdezem.

  • termin2014. augusztus 09., szombat 12:57
    avatar

    "nem e tudnánk valahogy" - ezt a grammar progi se értené:), de kösz a cikket, és hajrá a WCOOP-n!

  • Buytherest2014. augusztus 09., szombat 13:15

    Miért dobott Hero a handben? Az egyik úgyis kiesik a handben és legrosszabb esetben marad 11k, míg a másiknál 1k

  • Charliegore82014. augusztus 09., szombat 13:32

    Nem is splitelhetik el a stacked, igaz?

  • Buytherest2014. augusztus 09., szombat 13:36

    Attól függ élőben vagy online történt a party Charlie

  • Buytherest2014. augusztus 09., szombat 13:38

    De most érted, elárult magas lapokkal beraknak mindent és tök jó elkapólapod van. Miért dobtál? 2100 a zsebben

  • Csuhi812014. augusztus 09., szombat 13:44
    avatar

    Ha nem hero calloz és nem nyer, akkor ugyanugy lesz egy 1 bbs, 20bb-s és 87bb-s, amikor az 1bb-s fel 3szorozhat, majd megint allinj kerültök, a 3k nyer, te vesztesz megint 3k-t, már csak 16k-d van, majd a 6k-s rádtolja a zsetonját, már 8kja van, vagy megadod és neked 10k-d lesz, neki 12k és már bukhatod a 2100 $-t.
    Ha viszont dobsz, ugyanugy 1bb-s stack marad, és egy 87 meg egy 62 és akkor cooperacioval par kor alatt kiejthetitek a shortit.

  • Csuhi812014. augusztus 09., szombat 13:45
    avatar

    * ha hero calloz

  • Cream2014. augusztus 09., szombat 13:49
    avatar

    "a 2. graf az övé: http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?n=181271 , gondolom nem annyira érdekli ha beakad egy 100k-s swing"

    Azt, hogy őt mennyire érdekli azt nem tudom. Viszont ezzel én meg úgy vagyok, hogy
    olyan pénz nincs ami ne érdekelne engem!

  • dempat152014. augusztus 09., szombat 14:08
    avatar

    ezzel arra céloztam, hogy belefér neki a legmagasabb eventeken való részvétel (WCOOP stb), ott pedig nyílván bármennyire jó játékos, benne van, hogy nem adja....

  • Aptok2014. augusztus 09., szombat 14:21
    avatar

    Buytherest : lehet kint két AA nyilván nem calolhatok. HRC szerint lene lap amivel callolni kéne de én itt mindent dobnék mert biztosabban bejutok így.
    MrNono : Azért ment all-in mert azt gondoltah hogy nem jó a 3 bet mert én mindíg all-in fogom rakni. Azért nem callolt mert én mindíg ki fogom barrelezni. Azért ment all-in mert le akart szoktatni a 100% stealtől mert ezáltal hogy én mindíg lopok nem tud semmilyen +EV-s szituációba kerülni. Nem utolsósorban pedig azért mert azt gondolta +EV. Nem jól gondolta nem kalkulálta bele hogy BB fish.
    dempat15 : A swingek nagyságára akartam rávilágítani, nem arra, hogy kit mi érdekel. Ha jó játékos akkor az első graf tulajdonosát se érdekli, hogy milyen fura grafja van. Mire nyugdíjas lesz úgyis kijön a hosszútáv.

  • Aptok2014. augusztus 09., szombat 14:28
    avatar

    Buytherest: Omaha CG-ben azt hiszem jó lenne ez a gondolatmenet.

  • Buytherest2014. augusztus 09., szombat 15:16

    Így már világos, köszönöm szépen!

  • junkisa2014. augusztus 09., szombat 16:12

    és ha élő versenyre akarok kijutni akkor mit csináljak?

  • Lucsi2014. augusztus 09., szombat 16:30
    avatar

    a címbe még belebasznék egy z-t

  • birs3202014. augusztus 09., szombat 16:44
    avatar

    Tetszik a poszt, de hogy adhatsz ki a kezedből valamit, amiben nincs egy helyesen leírt mondat se?

  • Lordtebeli2014. augusztus 09., szombat 17:28
    avatar

    szép kérdés! de azért a gondolatokat el kell ismerni. köszönjük Aptok,még mindig lenyűgöz a profizmusod

  • Aptok2014. augusztus 09., szombat 18:49
    avatar

    birs320 : Úgy hogy súlyos diszlexiám van. Miután megírtam a bejegyzést fél órámba telet mire ilyen állapotba hoztam. Sajnos több időt nem tudok rászánni mert elemeznem kell, hogy jövőhéten a 320$ 6 max FT ken ne 3. 3. 4. helyet szerezek hanem lehetőleg 1. 1. 1. legyen. Remélem azért valahogy kitudjátok szűrni a mondanivalómat a karakterhalmazból. De szerintem írok Zolinak, hogy tegyen ki egy szavazást arról hogy blogoljon e Aptok. Még egy bejegyzést biztos csinálok mert 450 pont az esőkabát és már nem sok kell hozzá. Ősszel jól fog jönni.

  • Galambos Tarzan2014. augusztus 09., szombat 18:55
    avatar

    LOL Aptok, jó válasz :D Amúgy egy sima Word programba kéne csak megírnod a szöveget, aztán ott a helyesírásellenőrző funkció aláhúzza pirossal a hibákat, nyomsz rá egy jobb klikket, kidobja a helyes verziót, bemásolod hiba nélkül, és kész.

  • Galambos Tarzan2014. augusztus 09., szombat 18:58
    avatar

    (egyébként az esőkabát akkor is jól jöhet, ha legközelebb csak 7. leszel a 320$ -os 6max versenyen, mert a hidegzuhany sem túl kellemes dolog, szóval mindenképpen blogolj még... :D )

  • Krono2014. augusztus 09., szombat 19:00

    Csinálj audio blogot.

  • Galambos Tarzan2014. augusztus 09., szombat 19:03
    avatar

    Vagy VLOG -ot, mint Negreanu, az tök menő!

  • Aptok2014. augusztus 09., szombat 19:10
    avatar

    Lucsi : Kösz hogy beírnád. Akkor legközelebb átküldöm neked, hogy nézd át nyelvtanilag mert a többiek azt mondják máshol is van benne hiba.

  • iKeksz2014. augusztus 09., szombat 19:15
    avatar

    Köszi a gondolatokat! A közeljövőben akartam ráállni a turbo szatelitekre, pont jókor írtad a bejegyzést. Mivel sose játszottam turbo versenyeket (mostanság fogom elkezdeni tanulni), ezért levontam most a következtetéseket az írásból. Nem ezekkel fogom kezdeni. :)

    Engem nem érdekel a helyesírásod. Tartalmas és elgondolkodtató bejegyzéseket írsz.

  • birs3202014. augusztus 09., szombat 19:21
    avatar

    Rendszeresen olvasom a blogod és tényleg jók, nem sértésnek szántam az előző kommentet.

    A legegyszerűbb, ha átküldöd a kész posztot egy akadémiás cikkszerzőnek, ő pár perc alatt kijavítja a hibákat

  • Aptok2014. augusztus 09., szombat 19:27
    avatar

    Nem sértődtem meg. Én meg rendszeresen olvasom a kommentjeidet azok is tényleg nagyon jók.
    Valószínűleg az lesz legközelebb, átküldöm az akadémiának, de lehet Lucsi is vállalja.

  • dobimano2014. augusztus 09., szombat 19:29

    Hihetetlen,hogy Aptok az aki a legértékesebb gondolatokat osztja meg a magyar MTT közösséggel,és ti a helyesírásába köttök bele,már nem is először!Javaslom mindenkinek aki ezt teszi,először a saját háza táján nézzen körbe.Te pedig Aptok csak blogolj tovább,aki akar az gond nélkül el tudott olvasni eddig is mindent,és ezután is el fog.Nagyon klassz a blogod,nekem csak annyi bajom van vele,,hogy gyakrabban is szivesen olvasnám!

  • van Gerwen2014. augusztus 09., szombat 19:44

    Engem ezek a hibák annyira nem zavarnak, egyedül az, de az nagyon, amikor írott formában és a videókban is egyfolytában 'nék' helyett 'nákolsz'. Az azért rettenetesen csúnya, ezt megtanulhatnád, mert nagyon alap(nak kéne lenni)... Amúgy jó blog, abba ne hagyd.

  • topin2014. augusztus 09., szombat 19:58

    a swingekhez csak annyit, hogy rengeteg játékos még csak hallott arról milyen egy igazán mély downswing és nem tapasztalta meg a pokol bugyrait..persze azt hiszi hogy igen, de nem:-) ezért kell elmondanod ezt rendszeresen..

  • knockout2014. augusztus 09., szombat 20:03

    Engem azzal kapcsolatban erdekelne a velemenyed, hogy mi a helyzet ha valaki mtt-t csak hobbi szinten tol (nem hobbi szinten sng-s mondjuk ), akkor is erdemesebbnek gondolod mondjuk egy 22$ sat helyett toljon inkabb egy sima 22$ os mtt-t?

  • Aptok2014. augusztus 09., szombat 20:19
    avatar

    Hát szerintem igen. Pláne ha az MTT-ket jobban szereted. MTT-hez tényleg csak kicsit oda kell figyelni és józan paraszti ésszel nyerő lehet az ember. Ahhoz, hogy a Satokon nyerő legyél kell némi elemzés is.
    Pl egy kisebb teremben elindítasz egy 22$ versenyt ami mondjuk 100 fős. Játszol rajtuk és ha nyersz egy nagyobbat akkor elindulsz az SM-en. Jobban megéri és ha az MTT szereted jobban akkor minek tolnál satokat. Ha nekem az MTT csak hobbi lenne akkor biztos azt csinálnám. Kis MTT ket tolnék annyi pénzből amennyit nem fáj elveszteni aztán ha nyerek valami nagyobbat akkor indulnék SM-en.

  • petyaatya2014. augusztus 09., szombat 20:51
    avatar

    A videók/blogok amiket csinálsz nagyon hasznosak, rengeteget tanultam belőlük.

  • Zsoltibá6662014. augusztus 10., vasárnap 00:10

    Küldjed nekem, én helyesírási náci vagyok... már fél évvel ezelőtt is szóltam!

  • knockout2014. augusztus 10., vasárnap 00:14

    Van benne logika :) koszi a valaszt!

  • Maxxxika2014. augusztus 10., vasárnap 00:21

    Nehogy abbahagyd, csak csekkoltasd valakivel!
    És meglesz az esőkabi is!4

  • Mr. Pi2014. augusztus 10., vasárnap 00:38
    avatar

    Mindíg jókat írsz. Nehogy abbahagyd.

  • 21PoKeRaRcSuNy2014. augusztus 10., vasárnap 01:24
    avatar

    A helyesírás meg van oldva csak , hogy ne zavarja senki kis lelkét :)
    A "nák"-olás tényleg feltünő, bár személy szerint nem arra szoktam figyelni!

    Nem szabad abbahagyni, picit sűrűbben kellene inkább :D

  • Kukker2014. augusztus 10., vasárnap 09:31
    avatar

    Idebasznék egy köszönömöt, épp a szatokon agyalok egy ideje.
    Lucsi trollnak sem utolsó, besz@rtam.

  • titcar2014. augusztus 10., vasárnap 10:31
    avatar

    én azért ezzel nem értek egyet, olyan satokat ahol sok seat van, ilyen 30+ra gondolok, simán lehet tolni atom durva icm tudás nélkül is, szerencsés esetben azért elég jól érzi az ember, hoyg enm éri meg kockáztatni a buborékban (ha meg nem akkor vmelyik harrington könyvben le van írva :) )

  • EKO2014. augusztus 10., vasárnap 10:49
    avatar

    Az hogy ne satozzatok nem minden esetben elfogadható tanács. Sokan a starson (pl. Én is) azért tolják ezeket, mert brutál gyenge a mezőny, és t$-okból többet kilehet szedni mintha az ember ugyanannyi fpp-ből cash-t venne. Én számolgattam, és arra jutottam hogy addig érdemes elsatozni az fpp-t Starson, míg az ember nem lesz sn, mert akkor már jobban megéri kockáztatás nélkül kivenni a zsét. De amikor a címet olvastam felkaptam a fejem, mert ha az embert t$-t gyűjt, és nem ül be a versenyre amire satol, akkor egyenesen aranybányák ezek a versenyek stt-k, és szinte kötelező ott eltolni az FPP-ket. Gondolom úgy értetted hogy ne satozzon senki versenyekre. Azzal sem értek egyet, mert egy torna játékos így tud kis kockáztatásossal nagyobb versenyeket shootolni. A helyesírásom nekem is katasztrofális, de ez segített rajtam: :D http://rvs.hu/regex/

  • Aptok2014. augusztus 10., vasárnap 12:44
    avatar

    titcar : Jó azok a supersatelitek amin 30+ seat van lehet kivételek. Viszont amit írsz hogy buborékban nem éri meg kockáztatni az bizonyos esetekben igaz de nagyon sokszor nem. És ICM tudás nélkül nagyon sokan csinálják azt, hogy befeszülnek buborékban és le blindelődnek. Holott ICM szerint is van egy csomó szitu amikor tolni kell bubleban. Meg calloknál is van olyan stack eloszlás amit intuició alapján mondjuk 5%-al kellene callolni ICM szerint meg 25%-al. Szóval nagy tévhit, hogy a buble a feszülésről szól. Stack eloszlás és az ellenfél rangei nagyon durván befolyásolnak mindent. Szóval nagyon sokan hibáznak rengetegszer amikor fel se merül bennük, hogy hibáznak.
    EKO : Igaz lehettem volna pontosabb. FPP szatokról gőzöm nincs. Lehet, hogy ott olyan gyenge a mezőny, hogy megéri tolni. Ha valaki +EV a satokon és olyanokat tol és kiregisztál az ok. Azt továbbra se értem, hogy mi az a kis kockázat. Ha akarsz shootolni satról egy nagy versenyt akkor az azt jelenti, hogy hosszútávon neked kb 10%-al olcsóbb lesz az a nagy verseny. Tehát elindulni egy 215$ SM-en nagy kockázat ha satok miatt 197$ ba kerül akkor már kis kockázat ?

  • Aptok2014. augusztus 10., vasárnap 12:52
    avatar

    A cím kicsit félrevezető. Tehát ne satozál ha hobbi pókeres vagy és a versenyeket szereted. Vagy ne satozál ha profi vagy és így akarsz shootolni, de nem vagy tisztában azzal hogy hosszútávon menyibe kerül ez neked. Minden más esetben toljad.

  • titcar2014. augusztus 10., vasárnap 12:55
    avatar

    a nem szót cseréljük le a mennyire szóra és szerintem értjük miről van szó :)

  • CsabiST2014. augusztus 10., vasárnap 13:13
    avatar

    Jó kis blog! Ne hagyd abba. Élvezet volt olvasni és sok okos dolgot osztasz meg általában. Csak így tovább. Gl a versenyekhez! :)

  • Netrol2014. augusztus 10., vasárnap 13:25
    avatar

    Húha! Kettős érzés tombol bennem! Alapvetően nagyon szeretem a bejegyzéseidet, de ez kritikán aluli! Olyan mintha dühből írtad volna! Egyáltalán nem összeszedett, hemzseg a helyesírási hibáktól, olyan mintha Fekete Pákó írta volna! Szerintem az ötlet jó de legközelebb jobban szedd össze a gondolataid, mert ez a blog elég érthetetlen lett. Sok sikert a továbbiakban és követni fogom az írásaid, de ezt ne tedd bele a memoárodba! Bocsánat, ha túl kritikus voltam!

  • Netrol2014. augusztus 10., vasárnap 13:53
    avatar

    Abban osztom Aptok véleményét (én, mint hobbi MTT-s), hogy hülyeség sateliteken indulni! Tolom a tornákat amit a BR-em enged és ennyi!

  • kacorkiraly2014. augusztus 10., vasárnap 15:23

    Jo volt igy A blog. Köszi Aptok. A napokban gondolkodtam el a szatokon. Azon h van e értelme folytatnám vagy sem

  • naggeri2014. augusztus 10., vasárnap 20:01
    avatar

    Teljesen rendben volt. Varom az omaha cgset :)

  • van Gerwen2014. augusztus 10., vasárnap 20:54

    "olyan mintha Fekete Pákó írta volna!"

    :DDD

  • Netrol2014. augusztus 10., vasárnap 21:02
    avatar

    Nem gúnyolödni akartam legfőképp nem megsérteni Aptokot! Minden tiszteletem az övé a póker fudását illetően. Ezért lepett meg, hogy ebből a blogból egy kicsit hiányzott ez a profizmusa.

  • naggeri2014. augusztus 10., vasárnap 21:12
    avatar

    milyen amikor sértegetni próbálsz?

  • Maxxxika2014. augusztus 10., vasárnap 22:25

    Olyankor győzikéhez hasonlítgat :D

  • naggeri2014. augusztus 10., vasárnap 22:52
    avatar

    Aptok irta h. diszlexiás. Ettől függetlenül még utána is jönnek ilyen kommentek, hogy bakker tanulj meg írni.. Ez olyan mintha egy rokkantnak mondogatnátok hogy tanulj meg futni. Valamennyi IQ-t azért lehetne felszedni srácok.

  • Lucsi2014. augusztus 11., hétfő 00:31
    avatar

    lehetne annyi tisztelet és empátia bennetek, mint naggeriben, aki az érzelmi IQ-jának köszönhetően felfedezte, hogy Aptok sokkal jobban fog örülni neki, ha egy rokkanthoz hasonlítjuk és elkezdjük sajnálni.

  • van Gerwen2014. augusztus 11., hétfő 00:43

    Ott a . Lucsinél.

  • OldRknight2014. augusztus 11., hétfő 03:07
    avatar

    Micsoda parasztfelkelés.

  • Whiteraimbow2014. augusztus 11., hétfő 04:23

    Lucsi, úgy látom a verbális marhaság jobban megy, mint a lineok eltalálása:D

  • d-_-b2014. augusztus 11., hétfő 07:00
    avatar

    hát ez hogy meg mi?

  • tamtt802014. augusztus 11., hétfő 08:31

    Kösönö Aptok az írást. Nekem nagyon tetszett, értem az érvelésed, s egyetértek vele. Én pont úgy tettem, mint ahogy írtad. Hobby pokeresként, néha elindultam, egy-egy szateliten, de mindenféle elemzés nélkül.
    Köszönöm, engem meggyőztél.
    Ngayon szívesen olvasom a blogod, nézem az oktató videokat. Én nagyon örülnék, ha folytatnád.
    Nagy tísztelettel.

  • naggeri2014. augusztus 11., hétfő 08:58
    avatar

    FU Lucsi :D

  • Maxxxika2014. augusztus 11., hétfő 09:53

    Amúgy az hogy van, hogy 2 pókeresből 3 diszlexiás?

  • Aptok2014. augusztus 11., hétfő 10:17
    avatar

    Lucsi teljes mértékben igazad van. Sokkal jobban ürülnék a csöndes sajnálkozásnak. Én is így szoktam tenni azokkal a játékosokka, akik azt hiszik tudnak MTT-zni, de igazából nagyon gyengék.

  • naggeri2014. augusztus 11., hétfő 11:14
    avatar

    ok, én voltam a kheci, bocsánat mindenkitől... lol..

  • Lucsi2014. augusztus 11., hétfő 11:46
    avatar

    szerintem nem rád értette, hanem rám. de sebaj,, jól kezelem a súrlódásokat :)

  • Bumbanas2014. augusztus 11., hétfő 12:19
    avatar

    Emberkék! Tanuljatok meg a sorok között olvasni!
    Ez a bejegyzés csakis azért íródott (szándékosan rossz helyesírással), hogy a jó magyar játékosok ne induljanak satokon és az így legyengített mezőnyben Aptok még könnyebben behúzza őket. Hogy ennyit nem vesztek észre?
    :D

  • Aptok2014. augusztus 11., hétfő 12:58
    avatar

    Nageri: Nem rád értettem.
    Lucsival közbe megbeszéltem amit ő vicesnek szán azt én sértésnek veszem, amit ő védelemnek azt én támadásnak. Különbözően értelmezzük a dolgokat.
    Bumbanas : Végre valaki átlátott rajtam. :) De igazából valószínűleg fölösleges volt a próbálkozásom mert sose hallgat rám senki.

  • Riddler19882014. augusztus 11., hétfő 13:20
    avatar

    Hihetetlen hogy mennyi nyelvtan tálib van itt mindig és minden postnál előjön! Ez tényleg időrablás ahogy Aptok szokta mondani.

    Nagyon hasznos témákról írsz! Igazi útmutató vagy a pókervilág dzsungelében! Sok sikert a 320$ HU-k ban! ;)

  • jak12014. augusztus 11., hétfő 16:19
    avatar

    Vajon tutálibe nyelvtan tálib e?

  • lawabidingcitizen2014. augusztus 11., hétfő 17:54

    Igaza van Aptok-nak. Mennyi "játékpénz" elbubtam már a 3,75 hiper Storm szateliteken :/

  • lawabidingcitizen2014. augusztus 11., hétfő 17:55

    Jaj, helyesírási hibák. Na szóval: játékpénzt, elbuktam.

    Sorry

  • Netrol2014. augusztus 11., hétfő 19:23
    avatar

    Én alapjában azt utálom, hogy rákattintok a versenyek fülre és a 70% satelit. (Igen, tudom, hogy lehet szűrni a versenyeket)

  • van Gerwen2014. augusztus 11., hétfő 21:44

    Tehát Lucsi valójában egy nagyon gyenge emtétéjátékos?

  • kacorkiraly2014. augusztus 12., kedd 12:54

    Lol :D ti tényleg ilyen szinten vagytok? Bár már én is, hogy ezt firtatom.

  • Lucsi2014. augusztus 12., kedd 13:08
    avatar

    igen

  • crazy33172014. augusztus 12., kedd 16:22
    avatar

    nagyon jó post! ismét olyan témáról kaptunk mélyreható gondolatokat, amelyekről nagyon ritkán esik szó.
    hiánypótló, köszi.

  • musli252014. augusztus 14., csütörtök 00:13
    avatar

    Szerintem nekünk kellene köszönetet mondani Aptoknak ,hogy NAGYON,JÓ tanácsokat ad nekünk!
    Nem pedig az írásban belekötni!
    Várom a köv. blogolást!

  • G1ant2014. augusztus 14., csütörtök 03:04

    dobaimano: Hihetetlen, hogy ahogy ráripakodsz a többiekre.

  • VTomi242014. augusztus 14., csütörtök 09:43

    Netrol: Akkor miért útálod, ha nem kapcsolod be a szűrőt, akkor vannak ott szépszerivel játékpénzes vesrenyek, omaha, 5 card draw stb., de ha nem érdekel kapcsold ki őket és nem lesz mit útálni!
    Aptok: Szerintem, aki (mint én is) eddig helytelenül satozott és nem tudta, vagy csak sejtette (mint én is), hogy ez helytelen, mostantól úgy fog satozni, ahogy ajánlod (hacsak nem annyira önfejű, hogy pénzt akar pumpálni a satokba). Jó írás, megfogadom a tanácsod. Thanks!!!

  • naggeri2014. augusztus 14., csütörtök 20:57
    avatar

    egy satot tolok, vasárnap az SM satot. 2 versenyt játszok le egy héten, big 55 és SM vasárnap. Lehet ebből bajom? :D JA meg Wcoop-n omahas versenyekre fogok szatozni. Tényleg Aptok PLO versenyeket tolod WCOOP alatt?

  • Aptok2014. augusztus 14., csütörtök 22:15
    avatar

    Talán a 320$ os 6 maxot de nem biztos

  • gabaj2014. augusztus 16., szombat 08:41

    Szerintem sok embernek rossz a hejesírása, ezen nem kell kiakadni, így is érthető.

  • Mágika2014. augusztus 16., szombat 19:58
    avatar

    Szia Aptok! :)

    Tudod, én vagyok az országban a legjobb gépíró, meg levelezésből is van egy VB ezüstérmem. Nem azt mondom én tökéletes vagyok, de segítőkész igen és talán a célra megfelelek.
    Ezúton szeretettel és maximális tisztelettel felajánlom neked, ha bejegyzést akarsz írni, legépelem neked..:) Akkor még a gépeléssel sem kell foglalkoznod, én meg így "első kézből" hallhatom a gondolataidat. Ahogy látom, sok embert érdekel és ez nem véletlen. Az eredményeidhez gratulálok, és a WCOOP-n sok sikert!

    Mági

  • Aptok2014. augusztus 17., vasárnap 00:17
    avatar

    Köszi, de már már az akadémia hírszerkesztője vállalta.

  • Quleer2014. augusztus 18., hétfő 15:30

    Amit leírtál az pont én vagyok! Szaton mindig bebukom az összes pénzem, pedig a kis tétes MTT-k szerintem elég jól mennek. Köszi a postot Aptok!

  • djeleven2014. október 15., szerda 09:31
    avatar

    Olvasnék még Aptok blogot, ezért a trollok csituljanak.

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!