izzado(n)k

2010. július 21., szerda 22:48
rekkenő meleg

tegnap sokat tettem a Föld nevű bolygóért.

egyrészt mert elmentem a fogorvoshoz megint, és szebbé varázsolta a mosolyomat egy fokkal, így ha valakivel találkozom az utcán annak jobb lesz. nem mintha vigyorognék minden jöttmentre, de az ismerősökre szoktam.

másrészt a fogdokihoz busszal mentem, azaz tömegközlekedtem autó helyett, save the playnet satöbbi.

egy galamb úgy döntött hogy az erkélyünkön fog aludni, már két napja. napközben nincs ott, de estére jön és hát folyton zajong. iszonyat rossz alvó egy galamb, mintha folyton rugdalózna álmában, ma reggel tönkre is tettem az ágyát, remélem nem jön többet.

reggeli után orvoshoz mentünk cicámmal, mert összeszedett valami allergiát, de utána ment dolgozni. a tilt szerverkarbantartott, ami nagyon hasznos buzi fulltilt, pl kivették a tornák HHjából a másodperceket, amitől persze a kedves HM meghülyült, így a felőtt 26$os tornát tolhattam vakon.

ma csak max 4 asztalon bénáztam egy időben, mert anyukám rámutatott, hogy nagyon sok alapvető hibát vétek, így maximálisan próbáltam koncentrálni.

irtó unalmas volt, de csináltam 2 FT-t, egy 3. és egy 5. hely, így sok szopó nap után végre 300$ plusszban zártam a napot, aminek azért örülök nagyon.

szessön előtt leszedtem egy scifihorrort, de bealudtam rajta:

megnéztem az antal nimród által rendezett legújabb predátort is, de csak moziból kilopott atomótvar minőségben, elég nagy büntetés volt, nem hiába írják ki a mozikban, hogy az ilyet nem szabad.

nézegetem a nyaralási célpontokat itt

augusztus elején mennénk, évek óta nem nyeltünk sós vizet, és már nagyon hiányzik.

Krük szigetén már voltunk egyszer, az bejött, szerintem idén sem lesz vele gond, persze ha valakinek van olcsó nyaralója "horvátba" akkor szólhat :)

nem húzom tovább, kapcsolgatom inkább a tévét.

Hozzászólások

• JociBalboa2010. július 22., csütörtök 02:09

Grat!

"mert anyukám rámutatott, hogy nagyon sok alapvető hibát vétek, így maximálisan próbáltam koncentrálni."
    ezen kicsit meglepődtem :)

GL

• ReadElek2010. július 22., csütörtök 02:19

Grat az FT-khez fish!
    Aug 12-től otthon legyél, addig utazgathatsz!

• Polacheck2010. július 22., csütörtök 07:08
    avatar

Horvát szállás nekem is jöhetne.

Két hete keresgélek és két verzió van. Vagy nagyon lepukkant 50EUR/day körül, vagy 100-ért normális.

Én ezt találtam mint normálisabb: http://www.adriaonline.hu/szallas/campiente_borik

De mire mindent összeadok, 730EUR egy hétre négyünknek önellátással, amit kicsit sokallok, mégis "csak" Horvátország.

Ha találsz valami faszát, dobd be mindenképpen.

• balage782010. július 22., csütörtök 09:53

Én soha nem foglalok szállást, odamegyek, finnyogok hogy drága, és máris adják féláron, válság van, na. Idén is már 2x voltam horvátban. Zrce a bulihely pagon, azt nézzétek meg.

• csiko132010. július 22., csütörtök 09:59

TeCső linkek:
    Valamelyik nap láttam az Eminem gyerekkel egy riportot arról, hogy visszatér, mert ugye elhízott, és alkotói válságban volt, de mostmár minden rendben és sportol is. Sajnos én (alacsony zenei műveltésgnek köszönhetően) nehezen találom a 3 apró különbséget két tetszőlegesen választott száma között, ha valaki megtalálta küldje el zárt borítékban a szerkesztőségbe.
    Ez a film a trailer alapján is gáz: mindenki tudja, hogy az űrlényeket nem szabad laborban szikével piszkálni, kémcsövekkel ijesztegetni, mert kiirtják az emberiséget.
    A galamb:
    A galamb elriasztására javaslom, hogy totál hangerőn nyomass neki Soltész Rezsőt, én többet nem mennék hozzád, az tuti.
    Póker:
    Én is visszaálltam 2 asztalra 4-ről, mert az "A" játékomból "F" lett a "B"-ből meg "ZS", tényleg tudni kell, hogy hol van az a határ, ahol még tudod hozni az eredményeket. Egyébként én is grat az FT-khez!

• cbazsi2010. július 22., csütörtök 11:38

Horváto.:
    Mi soha nem foglalunk szállást előre, hanem megyünk és keresünk.Eddig 3 óra volt a legrosszab idő csúcsszezonban.Ajánlom a MarcoPolo és Adria irodákat.

Zrce Beach tényleg nagyon ott van Pagon.(Horvátok kis Ibizának nevezik.)

• Zooltán2010. július 22., csütörtök 12:02
    avatar

Egyszer voltam Horvátországban, csúcsidőben, a Krk szigetre ki lehetett tenni a megtelt táblát. Kitartó keresésnek köszönhetően találtunk szállást a parton. Helyben valóban jobb árakat lehet kapni, csak fel kell áldozni azt a kis időt a keresésre.

Még sok FT-t, meg CL HU-ot.

• kanrich_2010. július 22., csütörtök 12:13
    avatar

Tavaly én is úgy voltam kint a barátnőmmel Ho-ban, hogy csak beültünk a kocsiba és hajrá. Két helyen is voltunk 3 éjszakára, első alkalommal kb 2 óra alatt találtunk szállást, második alkalommal (Dubrovnik környékén) pedig fél órán belül.

Szerintem is jobb így menni, legalább látod, hogy tengerre néz-e a szoba, milyen a minőség, milyen messze van a parttól stb. 2-3 óra rámehet, de annyit megér talán.

• Zsipali2010. július 22., csütörtök 12:34
    avatar

Miért van mindenki oda Horvátországért?
    Drága, nincs is annyi látványosság, van egy szép tengerpart és ennyi. Miért nem mentem mondjuk Korfura? Olcsó, tele van mindenféle csodával (görög est, Sziszi-kastély, eszméletlen aqua-park, apátságok, GÖRÖG KONYHA, METAXA :)), az egész szigetet körbe lehet motorozni 1 nap alatt, mondjuk 1 nap nem elég arra, hogy mindent megnézz. És apartmanba, repcsivel kijön kb 70-80K/fő.

• atish812010. július 22., csütörtök 12:46
    avatar

na, ilyen vakon leutazósat már mi is próbáltunk 2X és bejött, csak olyan jó nézegetni a lehetőségeket.

spoiler alert: a scifihorrorban először a adrien brody fekszik le a nőnemű lénnyel, aki utána nemet vált és teherbe ejti a csajt is. kicsit sok volt ez ma hajnalban, ki kellett írnom magamból :)
    nézem akkor pagot

• atish812010. július 22., csütörtök 13:02
    avatar

korfu is opció, mert a kis szuziba elég kevés a légkondi.

• atish812010. július 22., csütörtök 13:48

korfura kell egyébként útlevél ha repcsivel megyünk?

• Polacheck2010. július 22., csütörtök 13:54
    avatar

Én egyébként abszolut nem pörgök erre a horvát témára, csak lowbudget nyaralást akartunk és elsőre ez tűnt annak. Mostmár látom, hogy nem olcsó.

• atish812010. július 22., csütörtök 14:02

minél inkább délre mész, annál jobban találsz irtójó szállást 15-20Euró perfőpernap.
    brac szigetén voltunk mikor először mentünk vagy 10 éve, szupercsúcsjó és olcsó.
    2 perc alatt vadászott le egy néni minket, 5 perc sétára lakott a parttól, minden nap kaptunk dinnyét meg valamit ami helyi gyógyfüvekből készült és 40fokos volt.
    nem kellett belőle csak 2cent+ a napsütés, azt se tudtuk hol vagyunk.

• Mezo_gsi2010. július 22., csütörtök 14:14
    avatar

Ha repülővel mész Görögországba, akkor nem kell útlevél, elég a személyi.

• izé2010. július 22., csütörtök 14:33

Végre nem csak én komálom Eminemet:)

• danfiu2010. július 22., csütörtök 16:48
    avatar

off: Ez a blog cim: "izzadok" :D Azert eleg viccesen hagzik, ha csak az ember igy random hallja h egy blog neve ez:)

• prims2010. július 22., csütörtök 17:16

ja, stílusosabb lett volna, amolyan népiesen, 'izzadonk' :)

• ReadElek2010. július 22., csütörtök 19:37

az, hogy neked 2 cent kellett ahhoz, hogy ne tudd hol vagy, még nem mérvadó... :)

• Littlemage2010. július 22., csütörtök 21:59
    avatar

Mi iden - hetfon :DDD - Montenegroba megyunk. Ott egy het, majd egy het Ho. Montenegroban a szallas nagyon olcso, 45-55 euro 3-5 fos apartmann/ejszaka. ez ugye olyan 11-15 eur/eccaka/fore jon ki- S hat nem voltam meg ott, de eleg sokan dicserik, tiszta, szep, olcso.

ez a kimegyunk, s szallast keresunk, ilyen 4 foig valoszinu amugy tokeletes megoldas lehet. Mi egyszer csinaltuk, s akkor 8-an mentunk, na ugy mar nem egyszeru a torenet, de megoldodott, mondjuk a nagyon nagy melegbe annyira volt fun ez a keresgeles, ar/erteket szemelott tartva+ 1 helyen legyen a banda, a csajok eléggé nyafogtak már :D Krk, Baska Voda, s isztriai felszigeten voltam eddig, mindegyiket tudom ajanlani. Isztrian volt ez a rogtonzos moka, ott 2-3 varosban is aludtunk par napot.

• HunNene2010. július 24., szombat 19:43

én is brac szigetén voltam először vagy 10 éve, szupercsúcsjó és olcsó.
    nem kellett belőle csak 2cent+ a napsütés, azt se tudtuk hol vagyunk
    de szép volt
    :)))

• Harvey2010. július 26., hétfő 07:05

Zsipali, Littlemage+1
    Montenegro!
    (Kotor)

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!