Dacból és nagypofával nem fog menni - A magyar futball

2014. szeptember 18., csütörtök 22:41
Pintér rossz poén volt, de legalább nem tartott sokáig. Fontosabb ennél, hogy Csányi Sándor humora tényleg ilyen szar-e, vagy komolyan gondolta és szemétkedni akart. Vélemény a magyarfociról, szokás szerint.

 

Szokták mondani, hogy kétszer annyit kéne az oktatásra költenünk.  Ez teljesen helytálló megállapítás, csak éppen önmagában szart sem érne, hiszen a rendszer alapjai rosszak, hiába kapna egy rossz tanár kétszer annyi fizetést, attól még rossz tanár maradna, aki egy hibás tanmenetből tanítja a lejárt kötelező olvasmányokat.
Hasonló a helyzet a fociban is, hiába öntjük bele, ezt az egyébként csak magyar viszonylatban rengeteg pénzt, ha azt ugyan azok, ugyan úgy isszák, szórják és lopják el, ahogy az elmúlt húsz évben mindig.

Ráadásul rendre szopatjuk saját magunkat.

Husztit még feldolgoztuk anno, Mezeyről vagy jót, vagy semmit.  Vass Ádi úgy ahogy belefért, hiszen csúnyákat mondott bundázó társairól, a rendszer pedig megvédi azt, aki hozzá hasonló.
De vannak dolgok, akiket már nem nyelünk be akkor se, ha egyébként a magyar válogatott a kedvenc csapatunk.

Ott van ugye Pintér. Mellette szól, hogy.  Ellene szól, hogy nálunk tanult edzőnek, nincs nemzetközi tapasztalata, nem dolgozott még válogatott szintű játékosokkal, a játékosai rendszerint utálják, a média és a szurkolók ellene lesznek, ráadásul egyszerű, mint egy fadarab és beszélni is alig tud, utóbbiak miatt eleve teljesen alkalmatlan arra, hogy egy nemzetet képviseljen.  
Azért kinevezték, van ilyen.

Ott van aztán a nagypofa meg a dac. Ahogy magyar edzők a saját szakértelmüket, úgy próbálják a válogatottnál bizonygatni évek óta, hogy az NB1es játékosok vállalhatóak.
Nyilván vannak posztok ahol nincs más, de amikor Pintér belehazudja a kamerába, hogy Szalai helyére megvan a megfelelő ember az NB1-ből, hát akkor hányok.

És ott van végül Csányi Sándor, aki vagy meghülyült vagy megsértődött. Nem ám a focistákra, nem a szurkolókra vagy ilyesmi, hanem arra, aki a bankját fosztogatja. Most megmutatja, hogy nem jár jól, aki az ő érdekeit sérti.  Mert mi más lenne a magyarázat arra, hogy az ország legalkalmatlanabb emberét nevezik ki szövetségi kapitánynak, illetve a világ legidiótább szurkolói kártyás és beléptető rendszerét vezetik be, ami a lehető legtöbb embert tartja távol a stadionoktól. 
Amik szépek amúgy üresen is, de ugye egyik sem lélegeztetőgép.

És amíg ilyen emberek irányítják a magyar labdarúgást, addig minden másról felesleges beszélni. 
Amíg az MLSZ elnökét nem érdekli a futball, amíg berágnak az edzők, ha szidják őket, amíg pár ember a saját kényelme miatt tart fent egy működésképtelen rendszert. Amíg haveroknak osztogatnak edzői papírokat, amíg az játszik, aki fizet, meg akinek jó nő az anyja, amíg 400 milliókat osztunk Mezőkövesdeknek, amíg egy szurkolókkal nem rendelkező csapat kapja a TAO pénzek felét, addig tök mindegy, hogy Pintér vagy Mourinho, Huszti vagy Koltai, Románia vagy Moldova.

Olyan kicsit a mi focink, mint az a férfi, aki húsz éve a „szia cica, van gazdád?” dumával csajozik és bízik a szöveg tökéletességében.  Hiába küldik el mindig, még meg tudja győzni magát, hogy jó a nőknél.  Dugni nem dug, de azért megvan.

Hozzászólások

  • sakkos0002014. szeptember 19., péntek 05:06
    avatar

    Ez fasza lett! NSO-ra is fel lehetne dobni :)

  • Kukker2014. szeptember 19., péntek 06:39
    avatar

    Yo!

  • lecso102014. szeptember 19., péntek 06:53
    avatar

    Szerintem teljesen jó irányba haladnak a dolgok a válogatott körül! Amit nyáron elvett tőlem a Ps RNG-je, az a román meccsen majd szépen visszajön! ;)
    Amúgy meg egy szót nem érdemel az egész, nemhogy 25 milliárdot évente...

  • Netrol2014. szeptember 19., péntek 07:29
    avatar

    Azért azt is fel kellene hoznunk a sok igazság mellett amit írtál (egy részével egyetértek), azzal viszont már kevésbé, hogy egyes focisták azt képzelik magukról, hogy nélkülük szart sem ér a válogatott, hogy kényük kedvük szerint beszólogathatnak bárkinek. Én úgy gondolom, hogy ha valakiben egy kicsit is ég a hazája iránti küzdelem cseppnyi szikrája is akkor nem mondja le a válogatott szereplést. Ha lenne bennük egy kis alázat a hazájuk iránt, ha az saját érdekeiket előtérbe helyezve mondják vissza a válogatottságot, szerintem valamilyen szinten a hazájukat árulják el. Egyrészt profi sportolókról van szó, tehát tegyék a dolgukat attól függetlenül, hogy utáljuk a vezetést vagy azt alkalmatlannak tartjuk. Mert ott az a 20-25 ezer ember a lelátón akit nem érdekelnek ezek a dolgok, meg a tv előtt szurkoló 600-800 ezer embert sem érdekli. Mi mind a pályán a hazájukért Magyarországért küzdő vérre szomjazó fiatalokat akarunk látni! Én mélységesen elitélem Szalait és Husztit is. Egy profi sportoló (hazafi) nem teheti meg, hogy dacból önös érdekeit egy nemzet érdeke fölé helyezze. De abba is hagyom mert csak felidegesítem rajta magam. Összegezve, nem csak a vezetés a hibás abban, hogy itt tart a magyar foci, hanem a játokosok egy része is!

  • Suncitizen2014. szeptember 19., péntek 08:03

    Sok dologgal egyet lehet érteni, de az a baj, hogy te sem a megoldást írod le, hanem "véres" szájjal" szitkozódsz.
    Hogyan kéne csinálni?

  • mattack2014. szeptember 19., péntek 08:28
    avatar

    Huszti esete már nem rémlik, viszont Szalaié élénken él bennem (lol, mivel az kvázi most történt), már csak azért is, mert a másik válogatott, Lovrencsis Geri személyes jó barátom, és sokat mesélt nekem a körülményekről. Egy részt a Pintért tényleg mindenki utálta, a legtöbbjük nem mondta ki, mert ahogy írtad, profi focisták, azt csinálták (próbálták csinálni, lásd.: tolódás), amit az a nem normális idióta mondott neki, és inkább csendben elvoltak. Ezt számon is kértem a Geritől, hogy miért nem nyitják ki a szájukat, nekik miért nem lehet véleményük, erre viszont már nem nagyon tudott, mit felelni.

    Szalai ilyen volt, ő nem értett egyet azzal, hogy a Pinyő első meccsén a finnek ellen azt a taktikát találta ki, hogy nem támadhatunk, ez így leírva igaz, ahogy van, szóval még egyszer: NEM TÁMADHATUNK!! Amikor beküldte a Gerit, akkor folyamatosan lebaszta, hogy miért merte átlépni a felező vonalat, az meg már a végén nem mert focizni, nem csoda, hogy kikaptunk a meccsen, pedig a taktika szerint 0-0-át kellett volna játszanunk.

    Szóval visszatérve Szalaira, már miért ne mondhatná azt, hogy nem játszik a magyar válogatottban? Miért nem? Ha elmegy Pinyő a picsába, akkor majd visszatér, ennyi. Te benne lettél volna nyakig a sz*rban (ami indokolatlanul tornyosult fel), vagy megvártad volna, míg elfolyik a cucc? Mivel arra nem lenne lehetőséged, hogy lapátot fogj, és elhord magad körül a sz*rt, így mit csinálsz? Kievickélsz belőle, és ahogy már előbb leírtam, visszamész oda, ha már elfolyt.

    Amúgy meg nézd meg Dárdainak az NSO-s interjúját, teljesen jól elmondott mindent, Szalai jön is vissza a válogatottba. Már csak azt sajnálom, hogy szegény Pali nem fog csodát tenni a kövi három meccsen, mert egyszerűen nincs rá sansz (kivéve persze, ha a PS RNG-je mellénk áll), hanem el fogja vinni a balhét. Bár adja az Ég, hogy ne így legyen, és mindenkire rácáfolva kivezet minket az EB-re!!

    Szóval ajánlom elolvasásra az interjúját, látszik, hogy ő tudja (ez így durva leírni, inkább tisztában van az iránnyal, amit fel kéne venni), mi lenne a megoldás, de jelen körülmények között esélytelen, hogy kivitelezze.

    Én azért szurkolok neki, és végre újra nézek majd válogatott meccset, mert míg az a gy*kér Pintér volt ott, addig biza egyet se láttam! És nem azért, mert nem vagyok hazafi, hanem mert van választási lehetőségem, és élek is vele!

  • Netrol2014. szeptember 19., péntek 08:50
    avatar

    Én pl azt sem értem ha a védelmünk egy nagy rakás kakihalom akkor egy olyan játékos, mint Otigba miért nem kezdő? A klupcsapatában kirobbanthatatlan a kezdőből! Vagy a holland élvonal nem üti meg a magyar válogatott szintet?

  • Netrol2014. szeptember 19., péntek 08:58
    avatar

    Ha már Lovrencsicset említetted, nálam ő tuti kezdő lenne, legalább ritmust adna a támadásoknak! Mikor az észak írek ellen beállt látványosan javult a támadó játékunk!

  • FlössösMadrid2014. szeptember 19., péntek 09:16

    Szia Cica, van gazdád? +1

  • Bél@2014. szeptember 19., péntek 09:23
    avatar

    Jól beszélsz Bélám!

  • zolcsi0072014. szeptember 19., péntek 10:39

    Isten! :)

  • BelaKecske2014. szeptember 19., péntek 11:00
    avatar

    Netrol: Nem hiszem, hogy a válogatottat a hazával kéne azonosítani. Akkor kell szerintem oda menni, ha a játékos úgy gondolja, hogy meggyőződéssel tud dolgozni a győzelemért. Ha úgy érzi, hogy a rendszer korrupt, undorító, a vezetőit pedig utálja, ez valószínűleg azzal járna, hogy nem tudna ilyen közegben dolgozni. Ezért úgy dönt, hogy nem akar oda menni, szerintem ez elfogadható, legalábbis ha őszinte ezzel kapcsolatban. Huszti és Szalai az volt, utóbbi esetében egészen biztos, de Huszti esetében is valószínű, hogy nem hívták volna be akkor sem, ha két kézzel jelentkeznek. Dárdaival talán ez most megváltozik.

    Suncitizen: Vannak ötleteim, lehet róla szó, hogy megírom itt is később :)

  • Koszka99992014. szeptember 19., péntek 11:06
    avatar

    ez jó lett!

    Felhívnám mindenki figyelmét erre a cikkre:

    http://www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/boloni-fenekestul-f elforgatta-volna-a-magyar-futballt-2301369

  • Netrol2014. szeptember 19., péntek 11:14
    avatar

    Egy sportoló életében a magyar címeres mez felvétele a karrierje csücsa! Ha ebben a mezben lép pályára teljesen mindegy milyen vezetés van éppen, akkor is a címerért, egymásért, a szurkolókért küzdenek és nem a saját érdekeiket kell szem előtt tartani. Én azt mondom, hogy aki egyszer lemondta a válogatottságot sz soha többé ne lehessen tagja a nemzeti csapatnak. Ne köpjük már szembe a nemzeti csapatunkat, ez nem egy érmegyűjtő club ahová ha van kedvem megyek ha nincs akkor nem megyek. Igenis pusztuljon meg a pályán vérben verejtékben, ha kell a csapatért, függetlenül attól, hogy Mattheus, Pintér, Egervári, Várhídi, Mészöly vagy Nyilasi az edző! Ha Klopp lenne a válogatott kapitánya jobban hajta a csapat? Ha igen akkor nem érzik át igazán milyen megtiszteltetés a válogatott tagjának lenni.

    Abban egyet értek veled, hogy van pár játékos akik számomra érthetetlen módon kimaradtak a kezdőből, ez biztosan a vezetés hibája, de akkor sem mondom le a válogatottságot, max ebben az érában nem fogok behívót kapni.

  • kohagyma2014. szeptember 19., péntek 11:32

    Tényleg jó írás! És aki nem veszi észre, hogy benne van a megoldás is, az igen felületesen olvasta. Amit kiemelt, hogy nem szabad, annak az ellenkezőjét kellene.
    De felesleges rágódni ezen, ebben az országban felesleges, már vannak, akik eldöntötték, hogy ez így jó! Nem gondolkodni! Hinni!!!!!

    És minden szép lesz, meglásd!
    :-)

  • mattack2014. szeptember 19., péntek 12:41
    avatar

    Netrol, örülök, hogy ennyire nemzeti érdekű a szíved (amúgy az enyém is ilyen), már csak az eszedet kéne mellé használni, és minden rendben is lenne. Gondolj csak Puskásra, az legnagyobb magyar futball legendára, és máris értelmét vesztik a szavaid!

  • Netrol2014. szeptember 19., péntek 12:54
    avatar

    Azért Puskás esete nem említhető egy napon a jelenlegi helyzettel. Akkor kicsit másképpen néztek ki a politikai viszonyok itthon. Nem igazán gondolom, hogy a két példa összefésülhető lenne, teljesen más idők jártak akkor és most. Az egy világháború után forradalmi hangulatú időszak volt. Azért ez szerintem nem éppen olyan időszak, nem is igazán értem hol a kapcsolat a két dolog között.

  • BelaKecske2014. szeptember 19., péntek 12:59
    avatar

    Miközben egyet értünk abban, hogy egészen más volt itthon a helyzet akkor, a te érvelésed szerint így is el lehetne mondani, hogy a nemzet képviseletéért fel kell adni a személyes érdekeket, tök mind1 h szar a vezetés, hogy kint többet lehet keresni, hogy korrupt a rendszer stb. Főleg, hogy Puskáséknak aztán nem sokat kellett aggódniuk abban az időben sem.

    A nemzeti érdek pedig baromi nehezen értelmezhető, lehet úgy gondolkodni, hogy mondják le a válogatottságot minnél többen, ezzel is változtatásokra kényszerítve a jelenlegi vezetést.

  • Krono2014. szeptember 19., péntek 13:00

    Nekem úgy rémlik, hogy Otigbát Egervári is hívta volna anno, de Otigba nem akart jönni.

    Az ilyen rezsimeket(mert az mlsz vezetése kb az) csak alulról lehet megbontani, de mit várunk, ha az éppen "sztrájkoló" szurkolók mellé sem állnak oda az átlagnézők? Addig nem változik semmi, amíg nem lesz a lelátón teljes összefogás. Jobb helyeken a civil szféra már régen rendet tett volna, kár, hogy nálunk gyerekcipőben jár még a demokrácia. :(

  • og12052014. szeptember 19., péntek 13:05

    Sziasztok !

    Nem értem legyen a válogatott szakvezetője : Orbán Viktor, Másod edző:Lázár János, kapus edző: Kövér László.
    Fő szponzor: FIDESZ , CÖF,JA ÉS PERSZE A KERESZTÉNY DEMOKRATÁK majd nem lemaradtak bocsii.
    Ez a képlet nem csak arra lesz elegendő, hogy Európa bajnokok legyünk, csak idő kérdése, hogy mikor nyerjük meg a VB-t.
    Aztán megrendezzük az olimpiát is.
    A NATO vezér egyénisége leszünk.
    Utoljára ,de nem utolsó sorban a JÓ ISTEN is töllűnk fog tanácsot kérni.
    Azon személyek véleményét kérem akik a fent leírtakkal esetleg nem értenének egyet, habár azért ezt kevésbé gondolnám.
    További szép napot !!!!

  • BelaKecske2014. szeptember 19., péntek 13:06
    avatar

    A társadalmi összefogásnak semmilyen hagyománya nincsen Magyarországon sajnos, ahogy a demokráciának sincs egyébként. Ahogy mondod, szurkolókra, otthon ülő szurkolókra és médiamunkásokra egyaránt szükség lenne, ahogy egyébként az mlsz-en belülről azokra is, akik az élősködésen kívül is akarnak valamit.

    Otigba helyzete érdekes, én is úgy tudom, hogy hívták már. Azt hiszem, a bőrszíne miatt minden hibájáért háromszor annyi kritikát kapna, mint mások, nem könnyű döntés az övé.

  • mattack2014. szeptember 19., péntek 13:26
    avatar

    "Nem is igazán értem hol a kapcsolat a két dolog között." - mondom én, hogy nem használod a fejedet.. Ennél jobb példa nincs a világon, ő is elment, pedig választhatta volna, hogy itthon marad (aztán a 90-es években - vajon miért pont akkor, ugye? - hazatért, és szeretett hazájában is hunyt el), mint ahogy Szalai is menekült a válogatottól, és gondolta - mint ahogy Öcsi bácsi is -, ha majd nyugi lesz, akkor visszatér. Neki annyi a szerencséje, hogy nem 35 évet kellett rá várnia, hanem csak 35 hetet (a számok csak megközelítőek, nem pontosak, ebbe bele ne köss, kérlek!).

  • Krono2014. szeptember 19., péntek 13:37

    A magyar emberek buták. Persze mindenhol vannak buta emberek, de ez itt közről alkotott véleményekben és nézetekben valósul meg. A média annyira nyomja a politikát, és a belső konfliktusokat, hogy az átlagember már nem tud politikamentesen, saját véleményt formálni egy adott problémáról.

    Ezért van, hogy Jóska meg Pista nem fog össze egy ügyért, hiába szomszédok, hanem a konszenzus helyett inkább még ki is szúrja a biciklije kerekét, mert nem az egyik korrupt és életképtelen párttal szimpatizál, hanem a másikkal.

    Ugyan ez van a foci terén is. Ha valaki támogatja azt, hogy épüljenek stadionok, legalább azoknak a csapatoknak, akik megérdemlik, az fideszes. Miért kell belevinni mindenbe a pártpolitikát? Miért kell felülni a médiamanipulációnak? Az én véleményem szerint - ha nem is akkora, mint az MLSZ-nek - óriási felelőssége van a társadalomnak is abban, hogy idáig jutottunk szinte az összes olyan területen, ami miatt az emberek fröcsögnek.

    Miért a stadionépítést kell ekézni azzal, hogy inkább költötték volna a szegényekre, az EÜ-re, a nyugdíjakra, etc? Mert a baloldali média ezt mondja. Persze a qrva okos baloldali "nagyonértekapolitkáhozésmegisvanavéleményem"Jóska azt valahogy nem szűri ki az információáradatból, hogy az MTVA éves állami támogatása 78 mrd Ft ÉVENTE (az oktatásra 150-et költ a kormány!), és olyan okádék műsorokat gyártanak például, mint a Maradj talpon. Esetleg nem tudják, hogy a KÖZGÉP-hez közel állók mennyit tesznek zsebre, és milyen szürreális számokkal dobálóznak 1-1 projekt kapcsán. Naphosszat lehetne az ilyen ügyeket sorolni.

    Miért nem ezek ellen van ekkora társadalmi felháborodás? Ezek már túl összetett problémák? Ezek éves költségek, egy qrva stadion meg 10 mrd forint EGYSZERI költség, és még haszna is van.

    Sorry, de ez a téma mindig tiltre tesz, és most ki kellett írni magamból. :)

  • Krono2014. szeptember 19., péntek 13:42

    LOL Most olvasom kaptunk 4 meccset 2020-as EB-n. Bármennyiben fogadnék, hogy azt fogja nyilatkozni az MLSZ, hogy nagyon sokat dolgoztak ezért, megérdemelték, és bíznak abban, hogy ezzel fellendül majd a foci is.

    Nincs itt semmi baj. :)))

  • BelaKecske2014. szeptember 19., péntek 14:31
    avatar

    Krono én szeretem az ilyesmit, írd ki magadból mindig :D

    Az fociról szóló közbeszéd és írások nagy része pedig a "utálom orbán viktort, fúj fidesz" gondolat mentén hangzanak el/íródnak meg, s ez foci ellenes hangulatot szül, mintha szurkolók, játékosok, csapatok tehetnének arról, hogy ez az idióta nem a sakkot szereti, hanem a futballt, s h az a néhány ember, aki ezt a rendszert irányítja, korrupt és tisztességtelen.

    Simán lehetne értelmesen beszélni arról, hogy miért kap a Mezőkövesd 400 milliót, s hogy közpénz avagy nem közpénz a tao pénz s miért megy Felcsútra a fele, s persze meg lehetne említeni, hogy ezer éve nem volt stadion felújítás,építés, nevetséges ahogy kinéznek, ehelyett arról van szó, hogy mocskos orbán, mocskos fradi, drága stadionok, kevés lélegeztető gép, s ezért jutunk el oda, h sokak szemében látni örömet egy válogatott vereség után, mert minek költeni erre ennyit, amikor az ő nyugdíja csak száztízezer. Tény, h az ellenzéki média egyes szereplőinek nagy "érdeme" van ebben, teszik mindezt politikai alapon.

    Nem vagyok szociológus, de a társadalom általad említett butasága nem magától lett, hanem a politika és média "elit" vállvetve harcolt és tett meg érte minden. Többet között a polgárháborús retorika, az ellenségképek miatt tartunk ott, hogy Józsi kiszúrja Pista kerekét azért, mert Népszavát olvas és nem Nemzetet.

    Amíg rengeteg embernek teljesen egyértelmű, hogy te mint futballszurkoló fasiszta nézeteket vallasz és 2006-ban ártatlan rendőröket vertél, rengeteg másik ember pedig biztos benne, hogy aki baloldali az kommunista, a liberálisok pedig meleg zsidók, addig nem tudom miről beszélünk.


    Az pedig, hogy az embereket a saját plusz ötezer forint nyugdíjuk, vagy mínusz 5 ezer forint rezsijük mindennél jobban érdekli, nem újdonság. A stadion épülés kicsit jobban szem előtt van, mint h a közmédia mennyibe kerül.







  • Netrol2014. szeptember 19., péntek 15:23
    avatar

    Hát röhögnöm kell ha Puskás anno hazajön azonnal börtönbe csukták volna, mert disszidált és a haza ellenségének tartotta az akkori vezetés azért Szalai helyzete nem éppen ugyanez, de vonjunk csak nyugodtan párhuzamot!

  • BelaKecske2014. szeptember 19., péntek 16:45
    avatar

    Puskás is a körülmények miatt disszidált, Szalai is a körülmények miatt nem akart jönni.

  • Krono2014. szeptember 19., péntek 17:02

    "Nem vagyok szociológus, de a társadalom általad említett butasága nem magától lett, hanem a politika és média "elit" vállvetve harcolt és tett meg érte minden. Többet között a polgárháborús retorika, az ellenségképek miatt tartunk ott, hogy Józsi kiszúrja Pista kerekét azért, mert Népszavát olvas és nem Nemzetet.

    Amíg rengeteg embernek teljesen egyértelmű, hogy te mint futballszurkoló fasiszta nézeteket vallasz és 2006-ban ártatlan rendőröket vertél, rengeteg másik ember pedig biztos benne, hogy aki baloldali az kommunista, a liberálisok pedig meleg zsidók, addig nem tudom miről beszélünk."

    +10000K

    Nagyon egyetértek minden szavaddal, főleg a 2. bekezdéssel. Magyarországon, ha valaki baloldaliságról beszél, akkor nem az alapvető baloldali értékrendre asszociál, hanem a kommunizmusra, ami eléggé nevetséges. Hasonló igaz a jobboldalra is. Azt kellene végre leszögezni, hogy a mai magyar politikában nincsen jobb és baloldal.

    Az az MSZP mitől lenne baloldali, ami a kommunizmus utódpártjának tekinti magát, ahol az alapvető baloldali értékek nem hogy hiányoztak, hanem pont az ellentéte valósult meg.

    Az a Fidesz mitől lenne jobboldali, ami megalakulásakor még liberális párt volt, aztán vedlettek át jobboldali párttá?

    És ezekre alapozva megy a komcsizás,nácizás, etc.

  • Palesz762014. szeptember 19., péntek 17:26
    avatar

    Kétszer is neki kezdtem beírni..
    Faszom , inkább bebaszok és jól szórakozom!
    Hajrá Magyarország, igaz a focit nem szeretem

  • BelaKecske2014. szeptember 19., péntek 17:27
    avatar

    Nehéz a focit elválasztani a politikától :D

    Amúgy egyetértünk.

  • ZoliHUN2014. szeptember 19., péntek 17:52
    avatar

    Magyarországon 10millió szövetségi kapitány van.

  • Mac Hine2014. szeptember 19., péntek 17:57

    Meg 10 millió okos aki jobban tudja, hogy mit hogy kéne.

  • van Gerwen2014. szeptember 19., péntek 18:36

    Pálesz, minden szavaddal egyetértek. A magyar foci úgyse jobb, szóval irány a korcsma!

  • van Gerwen2014. szeptember 19., péntek 18:42

    Annyit tennék hozzá, hogy én a focit, azaz a FOCIT nagyon szeretem, de a magyart nem, mert az csak nyomokban tartalmaz olyat. A biszembaszom ligák bejövősek.

  • lecso102014. szeptember 19., péntek 19:20
    avatar

    Paleszről nekem egy exbarátnőm nagybátyja jut eszembe. Amikor először találkoztunk, gondoltam jófej leszek megiszok vele 1-2 sört, kérdezem a kocsmában,h milyen sört iszik melyiket szereti?
    Válasz: Én házipálinkázni szoktam!
    :D

  • TominhoPA2014. szeptember 19., péntek 20:21

    Érdemes elolvasni
    http://www.hatharom.com/2014/08/01/az-u19-esekbol-legfeljebb-nb- i-es-jatekos-lesz-ferenczi-attila

  • csiga197942014. szeptember 19., péntek 21:28

    Azért elég erős Puskást és Szalait egy lapon említeni. Szeretném,ha valaki elmondaná nekem,hogy ki is ez a Szalai gyerek és mit is tett le az asztalra?? Tavaly ott volt a lehetőség a Schalkénál és nem nagyon élt vele.... Egyébként ez a legnagyobb baj a magyar focival,hogy játékosok buktatgathatnak kényük-kedvük szerint edzőket! Húúúúúúúúúú de kemény ez az edzés,de sokat kell futni fiúk..... kapjunk ki 2-3szor és hátha kapunk valami ligtosabb edzőt! Futott méterbe,pontos passzba,kapott és lőtt gólok számába mérném a fizut. Ha minden futott méter után kapnának 1-1 forintot összekapnák magukat,hogy na haljanak éhen!
    Félreértés ne essék nem védem a Pintért meg a többi semmirevaló magyar edzőt,de ,mint tudjuk külföldön más edzések mennek. 20-30 éve szinte ugyanazok mennek egyik csapattól a másikra,hátha ott bajnok csapatot faragnak!!

  • hokuszpoker2014. szeptember 19., péntek 21:33
    avatar

    Magyar futball? Olyan mint a loch nessi szorny angliaban. Mindenki beszel rola, nehany oreg azt allitja latta valaha, de igazabol senki sem hisz benne. Ennyi.

  • Prof.B.2014. szeptember 20., szombat 09:34
    avatar

    Nagyon jó volt ma reggel ezt a post-ot olvasni. Nem tudtam, hogy menesztették Pintért. Amikor kinevezték, illetve az első két interjúja után már nem voltam kíváncsi se rá, se a válogatottra. Még emlékszem, amikor az utolsó válogatott meccseire. Nem értettem mit keres ott 100 kilósan. Csak a rúgótechnikája miatt. Körülfutották az átlagos futóteljesítményt nyújtó csatárok. Azt sem értettem, hogy lehet kinevezni egy válogatott élére. Már a megjelenésétől is rosszul vagyok. De hát gondolom csókos. Így került be anno a válogatottba is 100 kilósan, s lett edző.
    Dárdainak kifejezetten örülök. Szerettem szurkolni a Herthának, amikor ő és Király ott játszottak. Most elolvastam a cikket, s végre valaki, aki nem beszél mellé. Lehet, hogy nem ő lesz hosszútávon, de legalább reálisan gondolkodik, értelmeseket mond.
    Most olvastam, hogy még EB meccseket is fogunk rendezni. A fiam 5 éves, focizik. Jó lenne, ha tinédzserként már egy olyan válogatottnak szurkolhatna, ami tényleg szerethető. A játékosok gyorsan gondolkodnak, lelkesek, alázatosak, küzdenek. Nem mindenki nagy pofájú és hülye, s másban keresi a hibát. Mindenben fontos a mentalitás. Sport, munka, s a élet legapróbb dolgaiban is sokat számít, hogy hogyan gondolkodik az ember.
    Jó lenne egyszer azt mondanom, hogy tök jó, végre válogatott meccs, menjünk ki, lássuk a fiúkat. Ne úgy mint most. Oda sem kapcsolok.
    Hajrá Pali, hajrá fiúk!

  • Brave2014. szeptember 20., szombat 12:47
    avatar

    Srácok én a 8-1 után már elvesztettem minden reményem. Megfogattam, hogy nem nézek válogatott meccset. Nem csak azért, mert 8-at kaptunk a hollandoktól és 3-at a románoktól, hanem azért mert ilyen lelketlen sportemberhez méltatlan tevékenységet nem akarok nézni másfél óráig. Ha megnézzük a többi sportot a magyarok mindenhol meg tudják állni a helyüket.Kosárban, se vagyunk a legjobbak között, de végig lehet nézni egy meccset.
    És az a legszomorúbb, h az utóbbi u19-es vagy u21-es eb-n bemutatkozott egy új generáció akikből szintén felnőtt válogatott lesz és ugyanazt a mentalitást folytatják mint az elődeik.

  • Kamanduk2014. szeptember 20., szombat 13:11
    avatar

    Halottról jót vagy semmit. A magyar fociról meg az a véleményem, hogy

  • BelaKecske2014. szeptember 21., vasárnap 00:20
    avatar

    Egy meccs, legyen akár 8-1 nem ide, teljesen jelentéktelen, a folyamatot kell vizsgálni. Ha Románia ellen itthon tartjuk a 3 pontot, pótselejtezőt játszunk, mégsem lenne egy fokkal sem jobb a magyar futball.

    Szalai kétségtelenül az egyik legjobb játékosunk, komoly bajnokságban játszik, a válogatottban is nyújtott jó teljesítményt. De ha nem ő, hanem egy NB1-es csere mondta volna el ugyan azt amit ő, akkor is teljesen igaz lenne.

    A játékosokat is lehet szidni, de a játékos azt tudja, amire megtanították. Ma egy 5 éve focizó 16 éves már jó eséllyel el van rontva.
    Te azt látod, hogy lélektelenül, rosszul játszik, de igazából fogalma sincs, hogy mit kéne csinálnia labda nélkül, ráadásul az edző által elgondolt taktika eleve rossz.

    Lásd a mondást: A magyar focista sokat fut, csak rossz felé.

  • jf2014. szeptember 21., vasárnap 02:09

    Először megfelelő edzőket kellene kiképezni, aztán focistákat, majd végül lenne foci is, fordítva nem megy a dolog.

  • BelaKecske2014. szeptember 21., vasárnap 16:35
    avatar

    Igen. Csak ehhez kellene valaki, aki tud edzőt képezni.

  • Rezsó Pro2014. szeptember 21., vasárnap 19:53
    avatar

    A magyar foci lassított felvétel a többi bajnoksághoz képest! Amikor már 15 évesen is az szerint kerülnek be a játékosok a kezdőbe hogy kinek milyen befolyásos szülei vannak addig nincs miről beszélni. Van egy ismerősöm akinek konkrétan felajánlották ha letesz 3 milliót bekerül a fia az u21 es válogatottba, nyilván ezt nem mindenki teheti meg igy sajnos nem lett a gyerek válogatott:(

  • Netrol2014. szeptember 22., hétfő 07:24
    avatar

    Azt hiszem talán Szalai nyilatkozta egyszer, hogy mikor kikerült a Realhoz 15 évesen azt vette észre, hogy már akkor kb 2 év lemaradásban van a korosztályához képest, és jó pár hónapjába telt mire fel tudott zárkózni hozzájuk, persze ehhez kellettek az ottani szakemberek és edzésrendszer. Azt hiszem ez mindent elárul hol kezdődik a probléma a magyar fociban! És az sem mellékes, hogy Szalai kb 10-12 éve volt 15 éves, tehát gyanús, hogy ez a helyzet csak rosszabb lett azóta!

  • BelaKecske2014. szeptember 22., hétfő 13:04
    avatar

    Az utánpótlás problémáiról regényt lehetne írni.

  • Skaidy2014. szeptember 22., hétfő 15:46

    B@szok en ra, csak a romanokat, oda-vissza!!

  • jf2014. szeptember 22., hétfő 17:25

    Mondom, hogy fordítva nem megy a dolog, megfelelő, edzők, és megfelelő focisták nélkül nem lesz eredmény, ha egyszer véletlenül kijutunk valahova, csak leégés lesz belőle, mert hiányoznak az alapok.

  • Zoli2014. szeptember 22., hétfő 18:23

    konkrétan 200K huf -ot kér az edző meccsenként, hogy berakja a gyereket a kezdőcsapatba. (NB-1-es utánpótlás csapat, mindegy melyik) néha csak azért játszhat ingyen, mert annyira jó, hogy a fizető apukák kvázi erre "utasítják" az edzőt.

  • Netrol2014. szeptember 22., hétfő 19:29
    avatar

    Majd 2020-ba megmutatjuk a világnak mint társrendező ott leszünk freerollba!

  • Galambos Tarzan2014. szeptember 23., kedd 01:50
    avatar

    BASZOK ÉN RÁ, CSAK A ROMÁNOKAT ODA - VISSZA!!

  • van Gerwen2014. szeptember 23., kedd 07:37

    Galambos Trollzan: oda-vissza megajándékozzuk majd őket 3-3 ponttal... :(

  • Netrol2014. szeptember 23., kedd 08:31
    avatar

    Sajnos én is hasonlóan vélekedek, a románok otthon megverték a görögöket is 1:0-ra.

  • scigabacsi2014. szeptember 23., kedd 16:01
    avatar

    Bajner lenne a megoldás, csak ő is baszik rá...

  • BelaKecske2014. szeptember 24., szerda 08:09
    avatar

    Nem hiszem amúgy, h Bajner olyan jó, Szalainál biztos nem jobb.

    A Románokat meg miért ne verhetnénk meg, új seprű jól seper meg egyébként sem hiszem, h olyan sokat erősödtek volna tavaly óta, ok h mi sem és akkor is 3-at kaptunk tőlük, de gyenge csapatuk volt nagyon, nincs akkora különbség a javukra h ne lehessen csodát tenni.

  • van Gerwen2014. szeptember 25., csütörtök 04:01

    Pedig Bajner lenne a tökéletes megoldás, csak le kéne cserélni a 44.percben, hogy meg tudják tapsolni. Na meg őt nem érdekli. :(

  • Brave2014. szeptember 27., szombat 23:06
    avatar

    Amúgy budapesti 2-2-n simán jobbak voltunk. A románok össze-vissza kóvályogtak a pályán, a második góljukat a védelmünk ajándékozta oda nekik.
    Dárdai akár még be is válhat. A hertha 17 éves csapatával szövetségi bajnokságot nyert+nemzetközi tapasztalata is van.

  • BelaKecske2014. szeptember 28., vasárnap 14:39
    avatar

    Az a román csapat nagyon gyenge volt, valóban jobbak voltunk itt.

    Dárdainak nincs felnőttekkel tapasztalata, ettől még persze beválhat, ki is juthatunk vele az EB-re, de ettől még mindig nem lesz jobb a magyar football.

  • jf2014. szeptember 28., vasárnap 17:20

    A magyaroknak egy dolgot nem szabad, mégpedig ráülni az eredményre és húzni az időt, mert védekezni nem tudunk, játszani és támadni kell, akkor van esély a gőzelemre.

  • thomyca2014. október 01., szerda 00:34

    Jó volt a cikk, hozzászólásokon is nevettem.

    Kicsit komolyabra fordítva Netrol hozzászólásából idéznék:
    " forradalmi hangulatú időszak volt. Azért ez szerintem nem éppen olyan időszak, "

    ... ki tudja...

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!