Kis póker, nagy más

2016. március 14., hétfő 18:42
Történések az elmúlt fél évből.
1. felvonás: Póker

Eléggé megtépáztam a póker bankrollom a múlt évben aminek a legfőbb oka az volt, hogy szép lassan vettem le a pénzt miközben nem játszottam. Aztán a függőség előjött és újra belekezdtem, de már csak az érzés kedvéért, havi pár 1000 handet NL20 speed pókeren. Ez egy gyönyörű mezőny az Ipoker hálózatban. Az a legjobb, hogy legtöbbször a legcsupaszabb ABC pókert játszom és a semmimet dobom, a lapjaimat meg kifizetik.

1 hónapja volt egy kis afférom a WH-lel, mert igen nehezen fizették ki a pénzemet. Először kérték a szokásos iratokat, amiket elküldtem úgy, mint másoknak. Erre nem reagáltak, de továbbra se fizettek. Pár nap után kérdezem a chat supportot, hogy most mi van.
Erre közlik, hogy nekik a pdf-ben küldött gázszámla nem jó. OK, beszkenneltem egy víz számlát és képként elküldtem a személyi másolattal együtt. Megint várok-várok, aztán írtam a supportnak, mire válaszol, hogy ez se jó! Fényképezzem le és úgy küldjem el! Nooooormális??!! Lefényképeztem mindkét oldalát, elküldtem, most meg az volt a bajuk, hogy a számla egyik sarka nem látszik a képen. Újabb fénykép, újabb küldés, kép nekik, ők az anyjukba.
így végül kb. 2 hét alatt megkaptam a pénzem, most éppen szétverték a fürdőszobánkat teljes csőcsere és felújítás okán, addig gondolkozom, hogy melyik ipokeres terme(ke)t szeressem, mert ezeket már nem szeretem. :)

Jó egy éve kaptam egy ajánlatot, hogy ha havi 15k USD fölött fizetek be (összesen, nem egy összegben) Skrill-ről, akkor kaphatok visszatérítést. Biztos az se nagyon tetszett itt, hogy hétfőn befizettem, pénteken levettem a pénzt minden héten. Na de ez nem tilos sehol! Ha valakit érdekel, akkor 2-3000$ szervezett mozgatásával lehet némi ingyen aprópénzre szert tenni. Nekem maradt a régi számlám, de van, hogy újat nyittatnak ugyanazokkal az adatokkal, amikkel a mostani van, de ez 2-3 nap alatt le szokott pörögni.


2. felvonás: Sportfogadás

Tavaly előtt év vége felé nagyon nekibuzdultam, hogy én sportfogadásból fogom a póker helyett a pénzem gyarapítani.

Röviden: ez nem történt meg.
Hosszan: a hatharom.com-on kezdtem bele a dologba. Gondolkodás nélkül az ott leírt összegekkel megjátszottam a tippeket ahogy jöttek. Na, nagy szenvedés után 2 hónap alatt már sikerült visszaküzdenem magam nullára és itt kellett volna abbahagyni. Én meg ugye "kezd kijönni a hosszútáv" felkiáltással nyomtam tovább, hogy esélyt adjak az időnek a nyerésemre. Nem élt vele sajnos. Sőt. Szart a fejemre a hosszútáv és újra nyomorult mínuszokban találtam magam + hiányzott a pénz amit a tippekre költöttem.

Most logibet néven fut a rendszer és sok változás történt. Ha valaki kipróbálná, akkor pár jó tanács:
- Ne vakítson el a tippmesterek neve melletti +x% ROI!
- Válogass a nyerők közül és csak a legalább 3-400 tipp alapján pluszosokat kövesd!
- Nézd meg a statisztikákat és ne minden sportág tippjeit vedd meg, játszd meg a tippadóktól!
- Töltsd le a tipptörténeteket és elemezd ki, hogy milyen sportágakban és milyen jellegű tippeket ad a kinézett
személy!

Én most ezek alapján viszonylag kevés tippet játszok meg és szépen lassan-lassan jön vissza a pénz egy része. Közben egyéb forrásokat is használok, de az már egyértelmű, hogy nem ebből fogok a Rózsadombra költözni.


3. felvonás: Forex (bináris opció)

És elértünk a mostani fő kedvencemhez, amibe sok időt, energiát fektettem az utóbbi időben és nagyon remélem, hogy ez valóban kamatostul (én nem évi 2%) megtérül. A forexet gondolom sokan ismerik, legalábbis hallottak róla és kb. tudják, hogy ez a világ valuta tőzsdéje. Sokan próbálnak szerencsét, de a tapasztaltabbak szerint is 2-3-4 évbe kerül, mire valaki annyi tudást és tapasztalatot összgyűjt, hogy nulla-kis plusz szintre eljusson, addig meg bukó a dolog.

Az amatőrök kedvéért kitalálták ennek az egyszerűsített változatát, ez a bináris opciós piac. A dolog arról szól, hogy nem a piaci mozgások méretét kell eltalálni (leegyszerűsítve erről szól a forex kereskedés), hanem az időtartamát. Tehát azt kell eltalálni, hogy le vagy fel fog mozogni egy deviza árfolyama egy fix időtartam alatt. Ez az időtáv 30 másodperc és év vége között - brókertől függően is - sok féle lehet. A legtöbb stratégia 1, 2, 5
perces, illetve "hosszú távként" 15, 30 perces. Ha google-ban rákerestek, hogy "bináris opció" sok-sok átverős, lehúzós oldalt kaptok találatként, ezért aztán sokan gondolják azt, hogy ez az egész csak a pénz lenyúlásáról szól.
Ha nem elég óvatos az ember, akkor ez így is van.
Az emberi kapzsiságra apellálnak ezek az oldalak, hiszen ha sikerül eltalálnunk az irányt a feltett pénz 70-80%-át kaphatjuk pluszként. Az ellenzők rögtön azt mondják erre, hogy csak veszteni lehet vele, hiszen az esetek felében találunk (vagy fel megy vagy nem), de csak a feltett pénz egy részét adják vissza. Ja, ez így is lenne, ha random kattogtatnánk a "fel"-"le" gombokat. De ez egy részben kiszámítható mozgásokat produkáló piac. Minél többet foglalkozom vele, annál inkább látom, hogy hol, hogyan lehet 60%+ esetben jól találni. Sikerült összeakadnom egy magyar sráccal, aki egy egész rendszert kitalált erre az opciós piacra és elég szépen keres vele. Én is elkezdtem a rendszert használni és ha teljesen elsajátítja az ember és elfogadja a korlátait és meglátja az előnyeit, akkor kb. 10-20-30% ROI-t (a mérték leginkább a rendszer elsajátításának mértékétől függ) el lehet érni vele szerintem. Nem régen nyitott egy facebook oldalt is, ahol el lehet érni.

Miért is jó ez az egész?

1. Munkanapokon 24 órán keresztül lehet kereskedni (ez nem 100%-ig igaz, de majdnem)
2. Teljesen legális, a NAV által elfogadott az így megszerzett jövedelem
3. SZJA-t kell fizetni belőle (jelenleg ugye 15%), semmi más adó, illeték nem terheli
4. Ha már jól megy a kockáztatott pénz emelkedésével nem nehezedik a kereskedés (nincs micro, low, high stake forex :))
5. Nem kell éjszakai zombiként élni, ha valaki ebből szeretne megélni. Egy forex trader mesélte, hogy ő 9-11-ig kereskedik, aztán 14-18 óra között. Maradék időben legfeljebb elemez és ő még oktat is esténként.
6. A megkereshető összegnek nincs felső határa

Az utolsót nem sikerült még egy ismerőssel sem elhitetnem, pedig így van. A határt mindenkinél a saját kockázat tűrő képessége fogja meghúzni. Én pl. sose raknék fel 3-4000€-t egy pozícióra, mert kb. az infarktus kerülgetne mire lejár és el is vinne a szívmegállás, ha buknék. Kerestem adatokat, hogy mekkora pénzek mozognak ezen a piacon és ezt találtam: forex forgalom
2013-ban a piac túllépte a napi 5000 milliárd usd forgalmat!

Itt egy másik adat összehasonlításként: Magyar GDP
Magyarország 2014-es bruttó nemzeti terméke 138 milliárd usd volt, ami a napi forex forgalom 36-od része.
Ebből a brutális összegből lecsippenteni havonta pár 10000 usd-t igazán nem egy nagy vágyállom. Vagyis amíg kicsiben csinálja az ember az, de van benne perspektíva. :D

Szóval én most naponta minden szabad időmben próbálom ezt tanulni, gyakorolni és pénzt csinálni vele. Kár, hogy nem vagyok egy huszassal fiatalabb, mert akkor biztos azt csinálnám, hogy hétköznap, nap közben kereskednék, esténként és hétvégén pókereznék.

Elnézést kérek mindenkitől, hogy ennyire hosszú lett a bejegyzés akinek sikerült idáig jutni az olvasással, de nagyon lelkes vagyok most ez utóbbi témában és szerettem volna minél többet írni róla.

Sok good beat-et mindenkinek!

Hozzászólások

  • monsterszilard2016. március 14., hétfő 20:23
    avatar

    nagyon jó bejegyzés

  • musli252016. március 14., hétfő 21:53
    avatar

    Jóféle:)

  • scigabacsi2016. március 14., hétfő 22:48
    avatar

    GL!

  • csiga197942016. március 15., kedd 07:43

    GL!

  • Wild5002016. március 15., kedd 10:57

    Én az algobitet kipróbáltam de egy nagy átbaszás. Közbe youtube videók meg arról szólnak hogy fél óra alatt keresett 300$-t

  • Lefty Gekko2016. március 15., kedd 11:08
    avatar

    Szia!

    a bináris opciókat hagyd a p@csába! Foglalkozz inkább a normál opciózással. Ha tanulni akarsz,akkor a Geryt ajánlom(alábbi link). Amúgy csak kis szó fogalmi javítás: a forex az a deviza piac és nem a valuta piac:)
    https://www.opcioguru.com/opcio/blog/751-binaris-opciok-kaszino

  • kircip2016. március 15., kedd 13:39
    avatar

    Örülök, hogy újra jelentkeztél. Köszönöm a kis betekintést a Forex világába.
    Tapasztalom én is, hogy a tippmix is kemény dió tud lenni.
    Sok sikert a pénzügyi célok megvalósításához.

  • mikki862016. március 15., kedd 14:36

    Forexet felejtsd el.

    Ha valóban pár év tanulással évi 30%-ot lehetne vele hozni, akkor az összes komoly pénzintézetnek lenne forex részlege, ahol frissdiplomás közgazdászok nulla alapbérért és busás jutalékért forexeznek naphosszat. Na meg ha a csávó rendszere tényleg akkora királyság lenne, akkor már rég kapott volna egy többszázmilliós ajánlatot érte valamelyik befektetési alaptól.

    Ha kereskedni akarsz, akkor csináld rendesen. Az opcióknak tényleg lehet értelme, bár azokhoz valóban komoly háttértudás kell.

  • Bumbanas2016. március 15., kedd 15:18
    avatar

    Wild500: Az algobit alapbeállításokkal egy bullshit. Engem felhívott tőlük egy magyarul beszélő hölgy és ígérte, hogy elmondja, hogy hogyan lehet jó jeleket kapni belőle, de időközben máshová ment dolgozni és nem jutottunk el odáig. Elméletileg be lehet állítani, hogy sokkal kevesebb, de biztosabb jelet adjon, mint alapban, de nem próbáltam.

    Lefty: Igazad van, egy helyen rosszul írtam, máshol meg már jól. valóban deviza. A belinkelt cikket ismertem, de egyrészt régi és elavult információkra épül, így tévedéseket is tartalmaz másrészt a bináris opciók sokkal egyszerűbb, mint a hagyományos opciós kereskedési piac.

    mikki86: Valóban lehet vele nem csak 30, hanem sokkal több százalékot keresni. Én már kaptam egy forex-szel foglalkozó embertől 50% hozamot, szerinted ő mennyit keresett akkor? Na és minden komoly pénzintézetnek van "forex részlege" csak nem pont így hívják. Egy eléggé új, amatőr kisbefektetőknek kitalált rendszerért miért is adna egy befektetési alap bármekkora összeget? Tulajdonképpen egy szigorú előírások és befektetési szabályok között gazdálkodó alap hogyan használhatna fel egy bármilyen, rövid határidős opciós kereskedésre kitalált rendszert? Nem értem mit akarsz ezzel egyáltalán.

  • mikki862016. március 15., kedd 16:25

    Ha valami egyszerűen kezelhető és garantált nagy hasznot hoz, az vagy illegális, vagy átverés.

    Gondolj bele, hogy a pókerben mekkora edget lehet kialakítani, mekkora keresetet jelent az reálisan, és mennyi munka kell bele. És mégis, a póker egy komoly lehetőség volt egészen 2015-ig, azaz nagy pénzkereseti potenciált jelentett a többi alternatívához képest.

    Na most vesd össze ezzel a forexet.

  • Bumbanas2016. március 15., kedd 17:22
    avatar

    Nem állítottam, hogy "garantált nagy hasznot hoz". Ezt írtam: "...kb. 10-20-30% ROI-t ... el lehet érni vele szerintem". Légy szíves arra reagálj amit írok egyébként nem ugyanarról beszélünk!

    A pókerben emberek ellen kell kialakítanod edget és minél magasabb szinten játszol - anyagi értelemben - annál képzettebbek az ellenfeleid. A forexen a 10 dolláros kereskedések ugyanazon a piacon zajlanak, mint a 100000 dolláros kereskedések és egyikkel sem tudod minimális mértékben sem befolyásolni a piacot. Azt sem állítottam, hogy nem kell munkát tenni bele, tanulni, gyakorolni vagy amit ez alatt értesz. Én azt mondtam, hogy a módszer egy könnyen elsajátítható, laikusoknak készült dolog. Tehát nem kell naponta gazdasági híreket olvasnod, ezeket elemezned, mély közgazdasági ismeretekkel rendelkezned, stb. Pókerben a backing csoportokban sem kérik, hogy matematikus diplomád legyen és képes legyél kiszámolni 5 tizedesjegyig a valószínűségeket, mégis azt kínálják, hogy megtanítanak egy olyan stratégiát amivel x szintig nyerő játékos lehetsz. Ehhez képest a forexben felfelé haladva nem "erősödik a mezőny".

    Mielőtt tovább próbálok ellened érvelni áruld már el, hogy milyen tapasztalatod, ismereted van a forex világáról! Ha még nem igazán láttál egy devizapár grafikont különböző időtávokon és nem foglalkoztál technikai elemzéssel, akkor azt hiszem nem érdemes koptatnom a billentyűzetet, mert nem fogod érteni miről is írok. Sorry.

  • mikki862016. március 15., kedd 17:46

    Én csak azt mondom, hogy a bináris opció túl egyszerű ahhoz, hogy edget alakíthass ki vele. HUSNG 15% fee-vel.

  • mikki862016. március 15., kedd 17:56

    Vagy vedd komolyan, és tanuld meg a rendes opcióárazást, vagy felejtsd el. A bináris opciók tényleg a hülyék beetetésére vannak.

  • mikki862016. március 15., kedd 18:28

    Egyébként ha bizonyos helyzetekben pl 60%-ban eltalálod, hogy merre fog mozogni az ár, akkor miért nem inkább rendes devizaopciót veszel a bináris helyett?

  • Lefty Gekko2016. március 15., kedd 18:50
    avatar

    A forexből ugyanúgy meg lehet élni, mint a pókerből. Ugyanúgy rengeteg év kemény tapasztalata és lenullázott bankszámla kell hozzá..Az opciózás egyébként eggy kockázatkezelési stratégia alapvetőleg. Befektetési alapkezelők alkalmazzák. Ezt érdemes megtanulni, mert a bináris egy beetetés... Egyébként az összes komoly pénzintézetnek van forex részlege) hol treasuryként, hol meg sajátszámlás kereskedésként...törvény és cég válogatja:)

  • hokuszpoker2016. március 15., kedd 19:28
    avatar

    Az opciók és különösen a forex opciók a legbonyolultabb tőzsdei termékek. Itt ugye a forex opció kiírójának eszén kell túljárni. Például a saxobank weboldalán lehet ilyennel kereskedni, de az opciók árazásánál egy komplett cégnyi "agyon" kell túljárnod. Ergo nem árt ha zseni vagy hozzá, pl Matt Hawrilenko opciós tőzsdeügynök volt egy cégnél mielőtt betegre nyerte magát limit pokeren - azóta már abba is hagyta. Na Matt Hawrilenkók ezreit kell megverni, sok sikert hozzá. Az opciók valójában rizikó csökkentésére elérhetőek, sajnos a rossz hír az, hogy lehet hosszú távon is nyerni a tőzsdén, de jobb azt megtanulni - technikai és fundamentális elemzés és társai. Szerintem nem egy, hanem 5+ év kell hogy valaki rutinra tegyen szert. És ne felejtsük az alaptörvényt: a piac mindig a legnagyobb fájdalom okozására törekszik.
    GL

  • chaab2016. március 15., kedd 19:31
    avatar

    Ez a bináris opció olyan mint a rulett csak nagyobb a fee.
    Az a baj ez nem egy szabályozott piac itt mindig az adott cég ellen fogadsz, neki az az érdeke, hogy idővel hagyd náluk az összes pénzed legyél függő és tolj be még.
    Lehet stratégiákat kitalálni ahogy a rulettre is csak nincs semmi értelme egy önámítás.
    Ha valóban olyan jók a találati arányaid bármilyen deviza részvény vagy futures (kötvény, index, árupiac) opciókkal sokkal jobb hozamot fogsz elérni. És itt a brókernek nem az a célja, hogy elbukd a pénzed, mert fix jutalékot kap tőled tehát nincs ellenérdek.
    Arról nem beszélve közvetlen ismeretségi körömből tudok olyat akit nem fizettek ki (még csak nem is nagy összeg 4k €) így árfolyamkockázaton kívül jóval nagyobb cégkockázatot vállalsz, mivel nem esik szabályozás alá nincs bef védelmi alap ami kártalanítana, ha elfutnak a pénzeddel.
    Ezen kívül az árakat is manipulálják extrém mozgásoknál.

  • buktar2016. március 16., szerda 10:08
    avatar

    A WH nálam is eljátszotta ugyanezeket. Scan nem jó nekik, csak fotó. Utána a háttér(!) nem tetszett nekik. A pénz még úton van valahol.
    Szerintem sokan berágnak, és így lemondanak 10-20-50 dollárokról.
    Sok sikert a forexhez!

  • Bumbanas2016. március 16., szerda 11:04
    avatar

    Köszönöm a sok hozzászólást. Leginkább azt a nosztalgikus érzést kaptam most amikor 4-5 évvel ezelőtt a legkülönbözőbb helyeken és ismerősöknek kellett (volna) elmagyaráznom és elhitetnem, hogy az online pókeren lehet nyerni és pénzt lehet vele keresni. Sok ismerősöm a mai napig kamunak gondolja az egészet, dehát a hitet megdönteni a legnehezebb. Nem fogom tudni itt lemagyarázni, hogy miért működhet egy bináris opciós piacra kitalált stratégia és miért nem fog működni ugyanez "sima" opciós piacon, mert erős terjedelmi korlátokba ütköznék és valószínűleg nem győzné meg azt aki egyszerűen nem akar hinni benne, mert az kényelmesebb, mint elfogadni egy teljesen ismeretlen és új dolgot.
    Ha valaki esetleg kíváncsiságból kipróbálná mégis az nyugodtan keressen meg privátban, összehozom a sráccal és garantálom, hogy egyetlen fillérjébe se fog kerülni a próba csak némi időt és energia befektetést veszíthet.
    Van olyan bróker is amelyik garantáltan fizet (kipróbálva, több ezer €-val), magyar supportjuk is van és nyugodtan lehet nem affil linken regisztrálni. Nincs egyik brókerrel sem ilyen kapcsolatom mielőtt valaki erre gondolna.

  • Lefty Gekko2016. március 16., szerda 12:54
    avatar

    A tőzsdén dolgozom 8 éve:)

  • mikki862016. március 16., szerda 14:07

    Kis pontosítás, forex alatt a netes gazdagodjmeg oldalakat értettem, nem Soros shortolását, amivel bedöntötte az angol fontot, nyilván mindkettő forexnek számít, csak kicsit más komplexitású:)

  • mikki862016. március 16., szerda 14:23

    Bumbanas, én csak azért győzködlek, mert nem jársz teljesen rossz úton, de neked már kurvára nem kéne elvesztegetni 2 évet sem. Ha tényleg van időd és kedved a tőzsdéhez, akkor tanuld meg az igazi kereskedést, ne ezt a lebutított szart. Mondom ezt matematikusként, aki opcióárazásról írta anno a szakdolgozatát.

    Ez nem nosztalgia, itt nem a dilettánsokkal vitatkozol. És nem ismeretlen és új dolog, pont fordítva. Ez olyan, mintha azt mondaná egy pókeroldal, hogy nem használhatsz semmilyen segédszoftvert, minden handben más asztalon játszol, csak az egyik lapod látod, és 20% a rake, de játssz bátran, a csávónak a stockfotón is összejött.

  • titcar2016. március 16., szerda 21:17
    avatar

    kb. 20 ilyen példát tudnék írni, de ha van 2 kft-m, az egyik elad a másiknak 1 liter vizet 1000 mrd-ért és vissza is veszi ugyanannyiért, akkor hozzáraktam 5%-ot a gdp-hez? :) vagy miért kell a forgalmat a gdp-hez hasonlítani? :)

  • Palesz762016. március 16., szerda 21:22
    avatar

    Nekem ez a pénzügyi blog picit magas, de azért szólók elírtátok az angol font röviditését GDP helyett GBP.

  • T.A.F.K.A.R.2016. március 17., csütörtök 03:36

    ennyi év poker után valaki nem vágja ezt a hosszútáv-rövidtáv témát és bináris opcióval akar pénzt keresni, finoman szólva megkérdőjelezhető. 10-20-30% roi flipekből nagy fee-vel, kb mint amikor a roulette-es hülye magyarázta a bástyaépitést meg az ördögtáncot amíg el nem lett zavarva.

    csak az affiloknak éri meg ez, akik pénzt kapnak azután hogy az embereik öntik be a pénzt.

  • kircip2016. március 17., csütörtök 08:56
    avatar

    Lehet, hogy tévedek, de én egy segítő szándékú felajánlást láttam, hogy ha valaki szeretné ingyen kipróbálni magát egy számára eddig ismeretlen területen, az kaphat egy kis betekintést ebbe a világba.
    Utána mindenki eldöntheti, hogy számára mennyire szimpatikus a dolog.
    Másoktól nem hallom,azt ,hogy én ebből keresek pénzt, segítek neked, tegyél egy próbát.

  • Bumbanas2016. március 17., csütörtök 14:19
    avatar

    Titkar: Értem, hogy mit nem értesz. :) Az összehasonlításnak csak annyi az értelme, hogy x+1 embertől hallottam, hogy ha sokan használnák ezt a módszert, akkor erre meg arra mozdulna tőle az árfolyam. Ha csak odaböffentek egy jó nagy számot, akkor nincs mihez viszonyítani, a magyar GDP mértékét meg azért legalább nagyjából látja maga körül az ember. Szóval hasonlíthattam volna a világ árutőzsdei volumenéhez vagy az aranykészlet értékéhez, nem az az érdekes csak egy könnyebben megfogható dologhoz szerettem volna viszonyítani.

    Palesz: :D

    TAFKAR: Úgy látom te nagyon tájékozott és művelt vagy a témában, kérlek világosítsd meg nekem a hosszútáv-rövidtáv esetének és a bináris opciónak az összefüggését! Valamit biztos nem jól tudok.
    Nem mellesleg újra megjegyzem, hogy sem nekem sem az ajánlott oldal tulajdonosának nincs affil szerződése, külön megkérdeztem tőle.

    Kircip: Hát nagyon köszönöm, hogy így, ismeretlenül megpróbálsz megvédeni, igazán rendes tőled! Egyszer talán összesodor minket az élet vihara és egy sörrel meg tudom hálálni. ;)

  • T.A.F.K.A.R.2016. március 17., csütörtök 16:46

    nem tudom hány ezer trade alapján gondolod hogy megvan a módszer hogy lehet 60%+ban eltalálni, de hogy ennek mi köze a hosszútávhoz szerintem elég egyértelmű. a sportfogadás kalandod alatt is amikor közelítettél vissza a breakeven-höz, gondolom akkor is volt egy "ezaz, megvan a stratégia" momented.

    én azt egyáltalán nem állítottam, hogy affilkodna bármelyikőtök is, én pont az affiltól tudom mennyire felesleges ezzel "ügyeskedni", akkor mintákon ami a facebook oldalon van meg rouletten is lehet ekkora profitot csinálni és még csak nem is kell olyan nagyon jól futni, de attól még nem reális. egyébként nagyon kifejező a "B.S." logó. :D

  • Lola2016. március 18., péntek 00:13
    avatar

    Kircip,nálad a pont!Érdekes emberkék vannak ezen az oldalon.......hmmm

    Bumbanas: bárhogy is alakul sok sikert kívánok!

  • Bumbanas2016. március 18., péntek 15:48
    avatar

    Megígérem, hogy ez az utolsó kommentem ennél a bejegyzésnél bináris opció témában.
    Attól, hogy azt kell eltalálni, hogy x idő elteltével merre mozdul az árfolyam ez nem egy flip. A coin flip az amikor feldobok egy érmét és megpróbálom eltalálni melyik oldalára esik mindenféle ráhatás és elemzés nélkül. Meg amikor AK-val allin megyek QQ ellen preflop és onnantól kezdve izgulok, hogy mit dob az rng. Nyilvánvaló okokból a Forex piac nem rng alapon működik, léteznek mutatók amiknek az alapján nem vakon fogok tippelgetni, hanem a meglévő mozgások, tendenciák alapján. Persze ezek nem sokat érnek 30 mp meg 1 perc alatt, de nem is foglalkozom ennyire rövid időszakokkal. Ha mutatok egy képet amin éppen egy kéz tart az arcod felé, akkor nehezen fogod tudni kitalálni, hogy kaptál-e egy jókora pofont vagy nem, de ha látod, hogy mi történt az előző egy órában, akkor a kéz tulajdonosának és a te részegséged mértékének és harcedzettségetek alapján jóval 50% fölötti eséllyel meg lehet mondani, hogy elcsattant-e a pofon vagy nem.
    A sportfogadás hasonlatod is erősen sántít tekintve azt, hogy nem az én stratégiámon és saját tippjeimen múlt a siker, hanem a mások tippjeinek megjátszásával az ő felkészültségük és tudásuk döntött. Sportfogadással is lehet nyerőnek lenni hosszabb távon, épp csak rossz lóra tettem. Ha akarod linkelek olyan sportfogadási tippeket adó embert, akinek 10%+ roi-ja van több ezer tipp alapján, de nyilván ez sem hosszútáv, majd ezer év múlva ő is bukóban lesz...

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!