Harmadik

2020. április 05., vasárnap 10:04
Harmadik
Sziasztok!

     A történetet ott folytatnám, hogy a következő 500 spines etapban jött egy elég nagy mélyrepülés.. gondolom nem kell ecsetelni.., hogy nem sikerült allint nyernem bármilyen lappal raktam be bármi ellen... stb,stb. Aztán el is ment a kedvem az egésztől és ki is cashoutoltam a maradék rollom. Persze mondhatjátok, hogy jön egy párszáz spines rossz széria az benne van. A bankrollmanagement sose volt a nagy erősségem de ez tudatos volt. Akkora összeg volt amivel még mertem hazárdírozni... :) és az első 1000 spinen jól is alakultak a dolgok szóval bizakodó voltam persze jött a pofon. :)

    Magam megerősítésére azért leírom, hogy tisztában vagyok vele, hogy a spin az egyik legnagyobb varianciával járó pókerfajta. Egy adott tétre 200 belülő biztos kell ha biztonságosan akarsz játszani. És az is biztos, hogy a hosszútáv több tízezer darabszán után kezd csak megmutatkozni.. 

    Ezek után nem is játszottam. Már jöttek az infók hogy jön a GG pokerre a spin.... azt akartam megvárni. Meg is érkezett, extra turbós struktúrával. El is kezdtem pörgetni március elejétől.. 
Na hát ami ott jött az a rémálmaimban jön elő :D 15 éve pokerezek de nem hittem el amit látok.. Nem az hogy jött egy párszáz darabos rosz széria hanem jött egy 3000 darabos rossz széria... (enyit játszottam márciusban a végén lesz grafikon)
Nagyon gondolom nem kell ecsetelni, de képtelen voltam 70-30-at nyerni. Jó tudom hülyeség de már azon gondolkoztam hogy csal a terem :D :D.. Annyira irreális volt... még sose láttam ilyet a 15 év alatt, hogy már nem tudtam mire gondolni. 
   Nem volt adatom a rossz szériáról csak éreztem, hogy ez így nem oké. Persze a GG pokernél nem egyszerü a handhistoryk elemzése... egysével kell letölteni a spineknél... (egy darab spin letöltése kb 4 db kattintás... gondolhatjátok mennyi idő volt 3000 db letöltése :D ) 
   Na a lényeg az, hogy megnéztem a chip grafikont... és igen bebizonyosodott, hogy borzasztóan futok.. a játékom nagyjából rendben. 
És amiért bizakodok, hogy ilyen borzasztó futás mellett minimális nyerőben tudok lenni... Ha véletlenül kijönne nullára az EV akkor viszont nagy nyerő tudnék lenni, remélem megadja nekem ezt a GG :D

Üdv mindenkinek majd még jelentkezem... és végére a grafikon

Hozzászólások

  • noname122020. április 05., vasárnap 11:57

    9chipEv?? hát az nem túl izmos

  • CAKI832020. április 05., vasárnap 12:01

    noname12 : Itt a spinek 90 százaléka 200 és 300 chip nem 500

  • noname122020. április 05., vasárnap 13:13

    ez hanyas evroi?

  • CAKI832020. április 05., vasárnap 15:57

    Sajnos a chip grafikonon kívül mást nem tudok.. mivel nem kezeli jól ezeket a handhistorykat a pokertacker. majd előbb utóbb be kell szereznem egy hm3-at. viszont igazad van, hogy a chipEV nagyon alacsony még akkor is ha kevesebb a kezdőchip.. masszív bukóban kéne lennem pláne, hogy még bőven EV alatt is futok.. Sőt még 5X nél nagyobb szórzót sem kaptam.. mondjuk ezerből egyszer kéne adnia 25X et. Megmondom őszintén fogalmam sincs mi történik :D

  • csiga197942020. április 08., szerda 15:26

    Szia! Azt miből szűrted le,hogy a játékod rendben van?

  • WINAMAXDONK2020. április 08., szerda 19:53
    avatar

    Iehet azért azt érezni

  • CAKI832020. április 09., csütörtök 08:45

    csiga: Mint látszik a grafikonból, nagyon EV alatt futok. Ez ugye szerencse kérdése, hogy az allineket nem olyan százalékba nyerem mint ahogy kéne. Így is tudok egy nullás szintet tartani dollárban. Úgy gondolom, ha az EV chip nyereményt elérné a tényleges nyeremény akkor nyerőben tudnék lenni.

  • Tir-X2020. április 09., csütörtök 23:21
    avatar

    Sajnos nincs igazad, ezek szerint csak jól futottál valós nyereményben (nagyobb szorzókat sikerült pont megnyerni valószínűleg). Hosszú távon ezt az eredményt hozva jócskán minuszos a játékod, ugyanis az EV-d 9 chip/game, ami kb. 2%-ot fedez a rakeből, a rake maradék része pedig a minuszod.

    (Akkor közel 2%, ha ez is olyan struktúra, mint a stars spin, nem tudom - de ez egy minuszos EV eredmény, az sajnos biztos.)

  • csiga197942020. április 10., péntek 06:53

    Amit mond Tir-x az igaz...…..az első fele:)
    A 2% az nem,még a ps esetében sem. Esetleg lemaradhatott egy 0?
    200-300 chip induló stack van, ha jól tudom a kis szorzókon ott. Tehát a 7%rake 30-60%át fedezi a 9 cev szerintem.

  • CAKI832020. április 10., péntek 17:07

    Tir-X : Teljesen igazad van abban amit írsz. Ezért nem értem mi folyik itt. Az is lehet hogy rosszul elemzi ezeket a handaket a PokerTracker3. Mert ha a 250 cipel számolunk átlagban egy GG-poker spint akkor is max 18 ChipEV. és igen ez masszívan minuszos. Nade ha megnézed pl az előző (a második blogom) ott pl az ipokeren 63 chipEV-t hozok. Tehát 18-63 ekkora különbség nem lehet.. Be fogok fektetni egy HM3-ra.. kiváncsi vagyok mit mit mutat

  • Badonkadonk2020. április 10., péntek 18:02

    -3,9% körüli roid van. A kezdőcsipnek nincs köze a csip/game EV-dhez. 28k csipet kerestél 3k game alatt. A hand EV-k számolásának helyességét pedig tudod ellenőrizni papíron.

  • csiga197942020. április 10., péntek 18:05

    "Mert ha a 250 cipel számolunk átlagban egy GG-poker spint akkor is max 18 ChipEV. és igen ez masszívan minuszos. "
    Ez,hogy jött ki a 250 chipre a 18 c/g? Mi alapján duplázódott meg?
    Az ipokeren tudomásom szerint 500 induló zseton van és nem 1 perces a struktúra. Több lehetőséged van a postflop játékra ,jobban kijön az Edge-ed a halakon, ergo magasabb c/g lesz.
    Egyébként,ha 250et átlagolsz és ott 18 cev összejönne, akkor az rb megmaradna profitnak kb persze,iszonyú nagy variancia mellett. Egy ilyen short zsetonnal induló játék mellett ne is akarj 63 cevet hozni, mert nem fog menni:) Ha fele annyit hoznál már akkor veszett nagy király lennél:)

  • csiga197942020. április 10., péntek 18:09

    Badonk: "A kezdőcsipnek nincs köze a csip/game EV-dhez"
    Azt állítod, h ha hozol 35 c/g-et egy Flash vagy egy sima spinen, akkor az ugyanannyit ér?

  • Badonkadonk2020. április 10., péntek 18:18

    Nem, nem azt állítom.

  • Smasszer2020. április 10., péntek 20:05
    avatar

    GG-s spinről csak egy mondatot írnék. Fussatok bolondok!

  • Tir-X2020. április 10., péntek 23:28
    avatar

    Csiga: Igazad lehet, nem tudom mik az újítások, amikor tavaly még spineztem, akkor 500 volt ps-en a stack, ezért írtam, hogy 9 chipEV az kb. 2%-nyi raket fedezett ott (5.2 vagy mennyi körüli chip volt 1%).

    Caki: De igen, lehet ekkora különbség 2-3 ezres mintákon is, h egyiken 18, másiko 63 a chipEV-d. Sokkal nagyobb a variancia ebben a játékban, mint a legtöbben hiszik. Főleg ha gg-n akkor ezek szerint kicsi a kezdőstack, ipokeren gyors a struktúra és ante is van, ezek mind növelik a varianciát.

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!