Havi zárás

2008. október 30., csütörtök 05:41
2 hónap után újra profit, ha nem is sok...
Száraz tények:

Sajnos annyira nem jó a helyzet, mert csak a bónusz lendít plusszba, de nem adom fel. Mivel a Cake-en játszok, csak közelítő értéket tudok mondani. Kb 100$(jártam +300-ban is ) a profitom erre a hónapra erre még jönni fog 65$ rb. Javarészt FR-en játszottam. Valamennyit NL50-en SSS-t játszottam. Ez egy darabig elég jól ment, de utána azért jött a visszaesés, meg néhány 80-20 elvesztése
Többet kellene játszanom, de általában, amikor elmegy egy beülő, akkor kiülök. Főleg, ha lemákolnak(tiltkerülés )Ez nem jó, nagyon nem, mert többször fordul elő, hogy bukok egy BI-t, mint amikor nyerek.  Kevesebbet idegeskedem, de hosszútávon többet bukok.
Ellenszer: Fix időtartamú sessionok (nyugtatóval felvértezve ).
Igyekszem videozni és fejleszteni a játékom, de ez így nem ok. Most újra próbálkozom az SH játékkal. A Cake-en ez sem ment QQ-t dobtam A magas boardon és a barátom mutatott egy 23o-t és volt egy 2-es a boardon Röhej, hogy milyen lapokkal játszanak és mégis bukok.

Új terem/termek:

Betsson-ra esett a választás. Megpróbálok egy kisebb FD bónuszt megcsinálni. SH NL20 a terv. Igazából itt is ugyanaz van, mint Cake-en. Most kapom az áldást rendesen. Cooler hegyek vannak
  A rövidke kis sessionom alatt volt annyi set vs over set és fulsh vs magasabb flush, hogy csak na. Remélem minél előbb fordul a dolog! De ezt várom már 3 hónapja. Kezdem azt hinni, hogy a játékommal van baj. Lehet némi coaching jól jönne és erre is áldoznom kellene.  
Valamint egy ajánlat keretében az Ultimate Bet-re fizettem be egy kisebb jösszeget, remélem NL10-en meg tudom csinálni. Első tapasztalatok szerint a játékosállomány verhető, de majd meglátjuk. Sok helyen indult így. A bónuszhoz szükséges pontok viszont nagyon lassan jönnek. Lehet nem tudom majd befejezni.
Tervezem, hogy majd visszatérek Boss-ra is, de ez még a jövő zenéje.



Tervek:

-  Sok játék
- Oktatóvideók és elemzés
- Fejlődés
- Végre egy plusszos hónap csak játékból

Nagyon sokat kell még tanulnom erről a játékról!

Legjobbakat!

Hozzászólások

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 07:51
    avatar

    En UB regular vagyok egy ideje, a tarsasag valoban verheto, de a bonus NL50 alatt nagyon lassan megy. A bad beat jackpot miatt a jatekosok zome NL50-en jatszik, az is akinek nincs eleg BR-ja, es az is akinek koze sincs a pokerhez, csak hirtelen szeretne meggazdagodni...
    Szoval NL50 alatt szerintem nincs sok ertelme elkezdened.

  • castor112008. október 30., csütörtök 07:58
    avatar

    Köszönöm az infot! Sajnos most éppen stabil vesztő vagyok és minden bónuszra le akarok csapni. Másik ajánlatban nagyon gyorsan kiszedtem a bónuszt és nem tudtam, hogy itt ennyire lassan jön a dolog.

  • fejes19882008. október 30., csütörtök 08:09
    avatar

    az UB bónusz kiszedése tényleg lassú..nekem még mindig van pending bonuszom, kb 1 éve ott rohad a számlámon, nem tom mikor tűnik már el!!! :D
    Amúgy hajrá

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 08:26
    avatar

    En egy ideje mar nem nem a bonusz lejatszhatosagat figyelem, hanem a jatekosallomanyt. Ha olyan helyre mesz ahol konnyu bonuszok vannak, akkor ott feltunnek a bonuszvadaszok, igy a tarsasag zome tight agressive, ezert elkepzelheto hogy tobbet veszitesz mint ami bonuszbol bejon...Nekem tobbet er ha nyerek, es mellekesen jon meg valami bonus+RB
    A te limiteden (NL50) ha a bonusz megszerzest tartod fo szempontnak akkor a Sunpokeren es a Crypto network tobbi termeben kellene jatszanod foleg az esti orakban (este 8 utan kb ejfelig) mert ott konnyu bonusz, plusz rakeback van. (Egesz pontosan 3.07 USD/ora asztalonkent) Osszehasonlitaskent a rata az UB-n kb 1 USD.
    Ha ram hallgatsz, akkor viszont regelhetnel a Ladbrokes pokeren ahol nagyon laza a jatekosallomany es a Bonus+RB egyuttes rataja 2.96 USD

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 08:48
    avatar

    Microgaming-en megprobalhatod NL50-re a Poker Host-ot, Eurolinx-et, Unibet-et- es Wild Jack-et kb 3 USD/ora/asztal bonuszlejatszassal. Ebben a negy teremben osszesen kb 3500 USD first deposit bonuszt tudsz kiszedni, es ezeknel az egyik leglazabb fellelheto jatekosallomany

  • darklol2008. október 30., csütörtök 09:18

    ub tényleg a játéskosállomány miatt éri meg, de amiatt nagyon :)

  • ivan412008. október 30., csütörtök 09:58
    avatar

    Mi az a "UB és pending bonusz"?

  • GreEko2008. október 30., csütörtök 10:03
    avatar

    ub az ultimate bet terem, és gondolom annak a bonusza ;)

  • fejes19882008. október 30., csütörtök 10:09
    avatar

    pending= függőben lévő
    UB: Ultimatebet

  • fejes19882008. október 30., csütörtök 10:11
    avatar

    WARETRAPS: érdekes amit írsz a Microgaminges termekről...én pont most megyek majd Eurolinx-re..
    szóval köszi az infót

  • ivan412008. október 30., csütörtök 10:16
    avatar

    Tényleg, csak az angolt kellett volna elővenni. Az UB azt viszont nem tudtam volna megfejteni, de így már egyértelmű.
    Köszi az infót.

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 10:18
    avatar

    Az Eurolinx a legjobb valasztas, mert ott tudomasom szerint valamiert amerikaiakat is beengednek, annak ellenere hogy a Microgaming networkon amerikaiak nem jatszhatnak.

  • fejes19882008. október 30., csütörtök 10:19
    avatar

    húú, az valóban nagy öröm..kíváncsian várom a race-t..nov.1-től indul a darálás! :D

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 10:27
    avatar

    Fontos hogy fel legyel vertezve minimum PT2-vel, vagy HM-el. Lattam a Cake-en nyomtad idaig, de ott nem volt lehetoseg a hasznalatukra. Ha ezen a 4 termen vegigcsinalod a first depo bonuszokat akkor az egy 4 asztalos NL50-en kb napi 3 ora jateknal 3 honapig le fog kotni teged.

  • fejes19882008. október 30., csütörtök 10:32
    avatar

    ez már nem nekem szól..
    de azért kérdezem, hogy ha van eurolinxes tapasztalatod, oszd meg..LAG játék megy állítólag

  • vinczesz2008. október 30., csütörtök 10:34
    avatar

    Az UB-re befizetéskor tudtál a csalásbotrányukról? Figyelembe vetted a teremválasztásnál?

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 10:38
    avatar

    Unibeten (ugyanaz a halozat)szedtem ki kb 1000 euro bonuszt, valamint Ladbrokes-on is jatszottam. Itt is ott is laza agressziv jatekosok nyomjak. Van ertelme belevagni egy feszes agressziv stilussal, es elegseges bankrollal. A hatranya, hogy ha lejatszottad a first depokat akkor varhatsz a kovetkezo reloadra...es meg rakeback sincsen. Kiveve Ladbrokes poker

  • castor112008. október 30., csütörtök 10:41
    avatar

    WARETRAPS: Van HM-em, csak azt ugye Cake-en nem használhattam :( Sajna a BR-om nem engedi a még az NL50-et full beülővel. SSS-t játszok NL50-en :( De nem csüggedek és küzdeni fogok! :)

    fejes1988: nem is fog eltűnni a bónuszod, csak ha kijátszod, mert nincs időlimit az UB-n :)

    viczesz: igen tudtam a botrányról, de csak ezt a bónuszt akartam/akarom kiszedni, aztán el is tűnni. Azt hittem gyorsan megy majd, mint a másik ilyen teremben az Absolute-on. Ott megvolt az extra 2 nap alatt és már jöttem is el.

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 10:42
    avatar

    Kiakadtam rendesen, mert anno az Absolute-on is jatszottam. Szerintem egy ilyen botrany utan kenytelenek az eletbenmaradashoz a legtisztabb eszkozokhoz folyamodni, es biztos vagyok abban is hogy a szerencsejatekfelugyelet is a nyakukban liheg minden egyes nap. Szoval mindenkeppen megbizok bennuk.

  • peterpanic2008. október 30., csütörtök 10:48
    avatar

    szerintem foglalkozz egy kicsit a játékoddal, a bónusz megvár, microlimit SH easy money, a bonusz eltörpül egy jobb játékos átlagos winratejéhez képest (persze fontos, de nem a legfontosabb).

  • castor112008. október 30., csütörtök 10:56
    avatar

    peterpanic: Ez a tervem. Egy kicsit ott is hagyom a Cake-t, hogy tudjam használni a HM-et. Jó lenne már valamit felmutatni. Nézegetem folyamatosan a videokat. Spiri, Kanrich, Godmode. Igyekszem megfogadni a dolgokat, de valahogy egyelőre nem jött az eredmény. Lehet csinálnom kell majd egy videot kommenttel az SH játékomról is.

    WARETRAPS: Nekem sem tetszett nagyon a dolog, mert az a terem még be is jött. Sok "érdekesen" játszó amerikaival :)

  • Dom2008. október 30., csütörtök 11:44
    avatar

    Hát, nem tudom... mennyire laza a Poker Host, mert tele van agro skandinávokkal NL50 SH. Persze 1-2 amcsi is található, de sok az északi!

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 11:53
    avatar

    NL short handed asztalokon a flop percent 50% a Pokerhoston. Osszehasonlitaskeppen a Cake-n ugyanaz max 30-40%. Persze sok a skandinav, de sehol nem muszaj odaulni olyan asztalhoz ahova nem erdemes.

  • vinczesz2008. október 30., csütörtök 12:00
    avatar

    Csatlakozom peterpanic véleményéhez. A bónusz csak kiegészítő legyen a nyereményeid mellé! Ha nincs, az se okozzon nagy fejfájást, mert nyersz helyette többet. Én annak idején a Ladbrokes-on nekiálltam kiszedni a FD bónuszt és a lejátszás ideje alatt háromszor annyit nyertem, mint amennyi a bónusz volt.

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 12:09
    avatar

    Vincesz: Osztom a velemenyed (lasd 4. bejegyzes)

  • peterpanic2008. október 30., csütörtök 12:16
    avatar

    castor11: szerintem nem árt, ha előfizetsz valami coaching sitera, hatalmasat tud dobni a dolgon.
    az itt lévő videók (no offense) nem igazán coaching "célra" készültek, ha pedig mégis, akkor sem a leg +EV-sebb játékot mutatják be, hanem kb. a legfeszesebbet.

  • vinczesz2008. október 30., csütörtök 12:26
    avatar

    WARETRAPS: azt valamiért nem olvastam el az előbb, talán túl hosszúnak tűnt elsőre.:)

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 12:30
    avatar

    50NL jateknal tovabbra is feszes agro jatekot javaslok. Ott meg nem kell lazitani. 200NL es affolott mar inkabb ajanlott. Szerintem is mindenkeppen erdemesebb profi videokat tanulmanyozni. (pl a Cardrunners-nel talalsz nagyon jokat)

  • castor112008. október 30., csütörtök 12:32
    avatar

    Rossz irányból közelítettem meg a dolgot. Nem várhatom, hogy a bónusz csodát tesz.

    peterpanic: Biztosan igazad van! Ezt meg fogom próbálni, csak az angolom sajna nem a legjobb :) De valószínűleg hosszútávon megéri előfizetni valamelyik oldalra/oldalakra.

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 12:33
    avatar

    Vincesz: Semmi gond, a lenyeg hogy egy a hullamhossz :)

  • castor112008. október 30., csütörtök 12:37
    avatar

    Köszönöm a tanácsokat! Most elsősorban NL20-ra akarok koncentrálni, mert ahhoz van ideális BR-om. Sok játék és sok elemzés, +EV-s döntések. Ezek a kitűzött célok :D

    WARETRAPS: Egyetértek, amennyire láttam videokban és tapasztaltam a játékban, nem kell túlkombinálni a játékot ezeken a limiteken. Egy TAG játék lehet a legjövedelmezőbb!

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 12:54
    avatar

    Ahogy a profiktol hallhato, feszes asztalon lazitani, laza asztalon fesziteni

  • peterpanic2008. október 30., csütörtök 13:05
    avatar

    TAG játék naná, de a spirited a videóban kb. 13/10-et játszott 3 fős asztalon, az pedig kőkemény nit hozzáállás. 18-20-as vpip lehet a legjövedelmezőbb laza asztalon, a pfr pedig 10-15 között.

  • WARETRAPS2008. október 30., csütörtök 13:16
    avatar

    Helyes, szerintem is 18/15 kell NL50-en

  • Chryss852008. október 30., csütörtök 14:46
    avatar

    castor!

    Attól, hogy belefutsz egy set-oversetbe, vagy elbuksz egy 80-20-at, nem játszol rosszul. Ahogy láttam a kékes videódat, jól tolod FR-en. Ha coaching videókra költesz, attól még nem fogod megnyerni azokat a partikat, amik nem rajtad múlnak... Nem mondom, hogy nem kell a coaching videó, de mondjuk nem sokat találsz NL20-ra. SH-ról nem tudok nyilatkozni.
    Miért is érdemes a bónuszt hajtani? Fix bevételt biztosít, ami "visszaadja" a bad beatek által elbukott pénzt, ami azért önbizalmat is ad. Továbbá sok leosztást letolsz egy-egy bónuszért microstakesen, és mi a hasznod? Hát a következők:
    - Kis téten találkozol a downswinggel, itt még könnyebb kezelni, mint később NL50 felett
    - Sok leosztás = sok tapasztalat. Szvsz semmi nem ér fel a tapasztalattal. :)
    - Bejársz több termet bónuszok miatt, megtanulsz alkalmazkodni a másik játékstílusokhoz, illetve megtanulod fegyelmezni magad, és türelmesebb leszel. Gondolok most épp a Bodogra, amiről hamarosan írok egy kis beszámolót :)

    Összességében azt mondom, hogy szvsz. jobb NL20 FR-en teljes BI-vel tolni, mint NL50 SSS-t. A BR a bónuszoknak köszönhetően ígyis úgyis nő :)

  • castor112008. október 30., csütörtök 14:57
    avatar

    Chryss85: Igyekszem jól játszani, aztán van ami nem rajtam múlik, csak most sok volt :) Csak nyugtalanít, hogy FR-en is összeszedtem egy ekkora buktát, de ez betudható, annak amit írtam. Igyekszem nyugisan játszani. :)

    peterpanic, WARETRAPS: Most, hogy majd tudom figyelni a statisztikákat kicsit jobb képet is kaphatok meg mutathatok a játékomról. Ezek legalább jó irányadó adatok, amiket írtatok. Meg találtam itt az akadémián is egy cikket, az optimális statokról.

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!