Headsup Isildur1-gyel Feb27-én Pokerstarson

2011. február 17., csütörtök 21:46
Ki tudna nekem segíteni a felkészülésben?
Sziasztok!

Remélem tud valaki segíteni nekem.

Megnyertem a jogot arra, hogy Feb27én leüljek Isildur1-gyel headsup-olni 4 asztalon a Pokerstars-on.
2500 handet kell lejátszanom 5/10 alapon.

Ami a fő problémám: jelenleg nekem túl gyors a 4 asztalon való játék amellett, hogy még az ő stratégiájához is alkalmazkodjak.
Kellene nekem egy gyakorlópartner, aki tudna segíteni legalább abban, hogy felvegyem a ritmust.... ha még tapasztalt is ebben a témakörben, az külön szerencse lenne.

Tudtok valakit, aki ebben tudna nekem segíteni.

Igazából eddig nem is használtam Holdem Managert, gondolom azt sem ártana addig beszereznem és megtanulnom a használatát.

Ha van más esetleg építő jellegű ötletetek, szívesen fogadom.

Előre is köszönök minden segítséget.

Üdv
Attila

Hozzászólások

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 21:47
    avatar

    Ez fake?:)

  • DodgyFish2011. február 17., csütörtök 21:50

    Nem az. Ellenőrizd le:

    pl.
    http://www.pokerbloggs.com/2011/02/16/isildur1-vs-myrabbifoo

  • Krono2011. február 17., csütörtök 21:50

    epic

  • Krono2011. február 17., csütörtök 21:51

    lol, és tényleg. Sok sikert ;)

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 21:53
    avatar

    Ehh most lehet bedőlök ennek, mert csak egy ugyanolyan nicknévvel nyitottál egy blogot itt, de vazze ha ez igaz..:D

    "The next SuperStar Showdown will take place on February 27. Isildur1 will take on online qualifier DodgyFish72 in a $5-$10 challenge event. DodgyFish72 won a heads-up freeroll event for the right to face Blom. PokerStars will put up $15,000 for DodgyFish72 to use in the event."

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 21:54
    avatar

    *mert lehet, hogy

  • DodgyFish2011. február 17., csütörtök 21:58

    Köszi a biztatást! :)

    Hát igen én is csodálkoztam, hogy összejött a dolog.
    Persze itt "csak" 1 asztalon kellett egyszerre headsup-olnom egy ellenfél ellen.
    a 4 asztalt persze tudom tolni egy 4db 9-10 fős SNG vagy MTT esetében, de headsupban (főleg ellene) azért elég meleg... teljesen más sebességi fokozatot igényel.

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:01
    avatar

    Dodgy ha rám hallgatsz nem kérsz tanácsot senkitől játékkal kapcsolatban. 1. úgy sem tanulsz meg úgy játszani 1 hét alatt mint ő. 2. lehet nem is lehet úgy játszani mint ő-----> bízz abban, hogy lemákolod és az RNG nagyon veled lesz:D

    Szerintem ennyi, nem kell erre rákészülni csal görcsössé tesz.

  • Lucsi2011. február 17., csütörtök 22:03
    avatar

    vedd ki a 15Kt és fuss!!! :D

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:05
    avatar

    :D. Nap kommentje:D

  • rockett2011. február 17., csütörtök 22:05
    avatar

    jaja, "felejtsd el" kivel játszol és hozd a saját játékodat:) Jah és zúzd be keményen:D

  • Krono2011. február 17., csütörtök 22:06

    És megtarthatod a pénzt amit nyersz, vagy ami marad belőle? Csak mert akkor én tuti atom nit játékot játszanék :D

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:06
    avatar

    "Menekülj és bújj el"..ahogy Terry Benedict mondja.

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:07
    avatar

    Én max postolnám a vakokat :D

  • muntib2011. február 17., csütörtök 22:10

    Ebből mi lesz?:) (ez csak ilyen költői kérdés volt, nem kell válaszolni:))

    grat hozzá!!!

    Viszont ne legyenek illúzióid. Nem fogsz tudni egy pillanatra sem alkalmazkodni hozzá. Fogalmad sem lesz mi történik az asztalokon.
    Isildur1 játékáról az emberek többségének csak annyi jön át, hogy nagyon agresszív. Azt viszont kevesebben veszik észre, hogy ez az agresszió mennyire kiegyensúlyozott.
    Ő viszont pillanatok alatt alkalmazkodni fog hozzád. Kis túlzással hamarabb tudni fogja mit csinálsz mint Te magad. Ha pedig véletlen rájönnél egy move-jára miért és mivel csinálta akkor azonnal váltani fog. Minden utcán megváltoztatja a licitálási szokásait és a bet méreteket. Eléggé underdog vagy ellene:(

    Felkészülni egy ilyen meccsre nem lehet. Mondjuk én a helyedben befizetnék egy non-stop Phil Galfond kócsingra aztán még mikor időm engedi imádkoznék a póker Istenekhez és áldozatot mutatnék be az RNG-nek:) hátha segít:)

    Sok sikert mindenesetre!!!

  • olegg2011. február 17., csütörtök 22:12

    Menj ellene preflop allin minden jobb lappal! Akkor legalább postflop nem fog tudni lejátszani.

  • DMANX2011. február 17., csütörtök 22:14
    avatar

    Lucsi: ugyanez jutott eszembe nekem is.
    'Fogd a pénzt és fuss'

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:15
    avatar

    Olegg HU-ban a minden jobb lap igen tág fogalom:D

  • stutubacsi2011. február 17., csütörtök 22:16

    Egyértelműen az eddigi megszokott játékodat kell hoznod. Ha eddig nem használtál Hm-et, szerintem csak ez miatt kár lenne most bajlódnod vele. Ne kerülj tiltre és játssz, ahogy szoktál. Ennyi!

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:18
    avatar

    Akkor lesz jó, ha ezek után kiderül h ez fake:D

  • DodgyFish2011. február 17., csütörtök 22:19

    Hmmm... igazából nincsenek illúzióim.
    Úgy fogom fel, hogy egy jó móka lesz.
    Egyértelmű, hogy ki az underdog és miben bízhatok.

    Ha minden handet foldolok az 1250*(5+10)=18750 USD
    úh. nem járható út :)

    Igazából tényleg a reakció időmet szeretném fejleszteni, mert 4 órán keresztül nem játszhatok úgy, hogy mindig sitout-ra tol a gép, mert nem tudok olyan gyorsan reagálni.
    Nyilván ha már ez sem megy akkor full RNGben bízva nyomhatom csak.. ha meg menne, akkor legalább 10%kal vagyok beljebb :)
    Olyan szintre nyilván nem tudom magam felgyúrni ennyi idő alatt, hogy nagy stratégiával és annak állandó változtatással tartsam sakkban őt.:)

    A coaching jó ötlet, talán Phil adna nekem 98% kedvezményt:)

  • Lajos872011. február 17., csütörtök 22:19
    avatar

    Mindenki emberből van! Mindenki hibázik! Alázd le! Hajrá MAGYAR!!!

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:21
    avatar

    Szerintem ahogy írtam, ne készülj rá. HM sem kell. Fold JJ-ig minden ott meg push:D

  • danfiu2011. február 17., csütörtök 22:31
    avatar

    Sok sikert. Sok joban ne remenykedj, de biztos,hogy nagy elmeny lesz:)

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:34
    avatar

    Kéne valami jó NL1000-es pro, aki tolja majd a nevedben:D Neki lenne úgy 10% esélye.

  • hunsilverline2011. február 17., csütörtök 22:34
    avatar

    Mondjuk 1250 hand az rövidtáv a szóval lehet h még felezni is lenne mit:D

  • dookiflash2011. február 17., csütörtök 22:38

    Blöfföld ki ! GL

  • brasco2011. február 17., csütörtök 22:50

    fake. de ha mégse, akkor 4 bet allin mindig. :D

  • olegg2011. február 17., csütörtök 22:50

    Esetleg minden hand-nél használd ki a maximális gondolkodási időt, attól biztoan tiltre megy, mert nem fogja tudni megnézni az esti Bergman-filmet miattad. :)

  • muntib2011. február 17., csütörtök 22:54

    Biztos, hogy nagyon jó móka lesz:)

    A reakció időd meg úgy tudod fejleszteni ha gyakorolsz. Akár play money asztalokon először. Mindegy min, csak HU legyen. Az lenne a legjobb ha 6 asztalon éppen egy picit kapkodósan tudnál játszani. Akkor menne 4 asztalon kapkodás nélkül.

    A meccsel kapcsolatban pedig az lenne a legjobb ha 2p2-n megkeresnél egy olyan srácot aki már játszott ellene (én biztos ezt csinálnám). Hátha lesz olyan jófej és ellát pár tippel pl. Jman28, Ike, gordo16, DOG IS HEAD, ZeeJustin, nutsinho. Így hirtelen ők ugranak be akik játszottak már ellene és vannak 2p2-n. Egy próbát megér.

  • trixilw2011. február 17., csütörtök 22:54
    avatar

    Először is gratula.
    Másodszor én sem ajánlanám, hogy csak emiatt HM-el kezdj el bajlódni. Annyira kiismerhetetlen lesz ilyen rövidtávon a játéka, hogy a statokba csak belezavarodnál szerintem, plusz azzal tökölnél napokat, hogy beállítsd, ahelyett, hogy a játékra készülnél. Persze, ha nagyon ragaszkodsz hozzá, segíthetek én is beállítani, akár helyben is ha pesti vagy, meg gondolom még sok mindenki más is.
    Annyit tudok csak mondani: hallgass a megérzéseidre játék közben és ne a blöffölésre, hanem az ellenfélre koncentrálj. 3. szintű gondolkodás meg ilyen nyalánkságok :)

    Ui.: hand history mentést és utólagos videót kérünk!

  • kriispirolls2011. február 17., csütörtök 22:56
    avatar

    Szerintem meg alázd le és szedd el az összes pénzét!!:D
    Vagy próbáld tiltre tenni azzal hogy minden handhez kikéred az órát :D
    GL!:)

  • JociBalboa2011. február 17., csütörtök 22:56

    én Balát megkérném hogy üljön már le helyettem, és kap 70%ot.

  • JociBalboa2011. február 17., csütörtök 22:57

    ja és komolyan irtam, és persze Gl!
    omg ez coolio

  • gászler2011. február 17., csütörtök 22:58
    avatar

    Nagy grat h idáig eljutottál!És sok szerencsét ,remélem legyözöd:)

  • brasco2011. február 17., csütörtök 23:00

    felesleges "felkészülni", esélyed sem lesz semmi tudást felszedni ennyi idő alatt.. én tudod mit csinálnék? áthívnám a haverjaim, tolnánk pár felest, és élvezném hogy vele játszahatok, hátha a szesz erőt ad :D:D

  • Clapko2011. február 17., csütörtök 23:01

    trixilw: +1

    Mindenképp kell csinálni erről videót...

  • JociBalboa2011. február 17., csütörtök 23:04

    brasco: ez hülyeség, lehet hogy élete lehetősége előtt áll, keményen gyurni kell és becsülettel kell felállni a végén!

    persze ha egy mikogot lőnél közbe akkor (L) :D

  • kriispirolls2011. február 17., csütörtök 23:06
    avatar

    Jah mert Bala biztos bealázza Isildurt...(no offense)
    Amúgy a HM hanyagolásában egyetértek, felesleges ha eddig nem használtad.
    A bebaszós ötlet is nagyon ott van :D Kitalálhatnátok vmi drinking gameet...akárhányszor Isildur 3betel isztok egy shotot :D

  • brasco2011. február 17., csütörtök 23:07

    JociBalboa: végülis ja, több esélye van mintha federerrel kéne megküzdenie teniszben, ez valahol mégiscsak szerencsejáték :D

  • danfiu2011. február 17., csütörtök 23:07
    avatar

    Ez a feles+haverok tetszik, lehet en is ezt csinalnam:D Egyebkent en tuti felvennem a sessiont es videot csinalnek akademianak!

  • brasco2011. február 17., csütörtök 23:07

    kriispirolls: csúnya vége lenne :D:D:D:D

  • Shokyu2011. február 17., csütörtök 23:09

    Sok sikert és undorító lapömlést! :)
    Amúgy hány privát üzenet kaptál már a blog felkerülése óta, hogy átvennék a helyet x%-ért? :D

  • brasco2011. február 17., csütörtök 23:10

    én ingyen is átveszem, ha nyerek mint megtarthatod, ha vesztek, szarügy, de kurva jó lehet 4 bet rátolni..

  • izé2011. február 17., csütörtök 23:12
    avatar

    JAJA brasco + 1 Átveszem ingyen és a nyereményből csak 5BI-t kérek NL2-re:DD
    Am meg GL!

  • kriispirolls2011. február 17., csütörtök 23:12
    avatar

    brasco:Már látom a PokerStars közleményt :D
    "The Hungarian competetor had to resign the match at hand 500 unfortunately, due to alcohol related problems. He was up 45,000$ at the time, and was described as Isildur as: "more agressive than me after having to watch Brian Hastings take a bath in my money Dagobert Duck style".

    danfiu: NL10k HU oktatóvideó :D "Most beült mellém vmi aggrofish..." :D

  • Jonas 772011. február 17., csütörtök 23:13
    avatar

    Undorítő lapömlést - ennél szebben magam sem fogalmazhattam volna :) Rengetegen fogunk drukkolni neked!

  • Lucsi2011. február 17., csütörtök 23:19
    avatar

    jaja meg kell hívni valami jó heads up játékost részesedését, aki sasolja hogy hogy játszol. bár 0 másodperc alatt vágná le mindenki hogy ez nem a freerollok császára hanem egy heads up cg játékos :D

  • R1per22011. február 17., csütörtök 23:28
    avatar

    szntetek isildur ezt majd komolyan fogja venni?...

  • Maxxxika2011. február 17., csütörtök 23:33

    "Esetleg minden hand-nél használd ki a maximális gondolkodási időt, attól biztoan tiltre megy" LOL

  • Gordon2011. február 17., csütörtök 23:40
    avatar

    Kérd meg Luigit... :)

  • SziZo2011. február 17., csütörtök 23:41
    avatar

    gl&hf

  • DodgyFish2011. február 17., csütörtök 23:45

    Srácok!
    Köszi a kommenteket és a jókívánságokat.
    kriispirolls-nak is köszönöm az idézetet.
    A pálinka már megvan, erre Isildur biztos nem készült:)

  • DMANX2011. február 17., csütörtök 23:45
    avatar

    Sztem pont azért van esélyed mert nem vagy pro...

  • burinho2011. február 17., csütörtök 23:52
    avatar

    élete lehetőségét passzolja le szerintetek??
    én magasról tennék arra, hogy mennyivel jobb nálam Isildur, játszanám a saját játékom és lehet nagy potokban lemákolnám mert nekem csapná az RNG!!! :)))))
    jó ez túlzás, de tuti nem adnám át másnak a lehetőséget csak azért hogy profitáljak a dologból
    Egyébként kötelező a 2500 leosztás lenyomni?? vagy ha elfogyott a 15K$ akkor vége is a játéknak??? mert ha nem akkor amit eddig írtam visszavonom!! :D
    szerintem nem kell túlparázni, leülsz, tolod, ha lapod van slowplay-eled, hátha túlagrózza Vikike!! :))
    csak okosan, szerintem sokan figyelemmel követnek majd az asztalnál is
    sok sikert!!!

  • kircip2011. február 18., péntek 00:03
    avatar

    Ne befolyásoljon az ellenfél személye, függetlenítsd magad a ténytól, hogy kivel játszol.
    Kis téten gyakorold a 4 asztalos játékot.

  • mbela332011. február 18., péntek 00:11

    És hogy lehet ide eljutni a Ps-en?

  • Maxxxika2011. február 18., péntek 00:17

    Dehogy passzolja le. Szolíd piás játék szerintem is jó lesz :)

  • djeleven2011. február 18., péntek 00:18
    avatar

    GL!
    Ne parázz, az a fő.
    A lassítás nem hinném, hogy megoldás, mivel 2500 handet mindenképp le kell tolni.
    Toljad ahogy bírod, ne törődj semmivel.
    Jobb playa, tehát agresszióban nem hinném, hogy le tudod főzni. Addig is játssz akár playmoneyban sok asztalon, vagy short handed asztalokon, pld 10 - en egyszerre, akkor kialakul egy rutin a gyors döntésekhez.
    A tudáskülönbséget a preollékkal lehetne csökkenteni, de akkor hamar elfogyhat a roll, ezért nem javaslom...
    A HU topikban van pár emberke, aki be tud segíteni szvsz, mondjuk prot nem kérnék fel helyettesítésre, bár a rollod nem ismerve ez is lehet egy illegál megoldás...

    GL!

  • marton2011. február 18., péntek 00:23

    Nem tudtam privátot küldeni, de írtam az email címedre. Ha nem kaptad meg akkor jelezd itt.

  • csufi2011. február 18., péntek 00:27

    Láttam ahogy bejutottál, ha azt a játékot tudod hozni akármi lehet. Nekem nem tűntél megilletődöttnek a döntő hu-ba sem, csak igy tovább. Gratulálok

  • kozmi552011. február 18., péntek 00:29

    El kell felejtened, hogy mennyi pénzért játszol, mert az csak a döntések rovására fog menni.

    Játsz úgy, mintha 0,05/0,10-en lennél.

  • Maszika2011. február 18., péntek 00:48

    Kedves Attila!

    Szívből gratulálok! Soha nem írtam még erre az oldalra. Gondolj arra, hogy Te már most győztél, bármi történjék is! Te vagy az első magyar, aki tudomásom szerint játszik Bloom ellen HU-ot (4 asztalon egyszerre meg pláne)! Szóval mindenképpen első vagy! Hatalmas lehetőség előtt állsz! Minden magyart Te képviselsz. Vannak fönt kézelemzések a játékáról, illetve videók, keress rá a google-ben, de ne vidd túlzásba, csak lazán! Ő is így kezdte valamikor, mint Te. A kezdő kezeket nézd át, mi tartozik a felső 50%-ba. Gondolj arra, hogy mivel eljutottál idáig, ezért nagyon jó vagy! Ja, és ne add át senkinek az egeret, mert egy meghatározó élménnyel gazdagodhatsz, bármi történjék is! Ki tudja, talán Február 27.-e után Te leszel a sztár, de nekünk mindenképpen sztár leszel!!

    Hajrá, Attila, hajrá Magyarok!

  • laszlo222011. február 18., péntek 00:56

    2500 hand alapján bármi történhet, még az is lehet, hogy te nyersz. Csak lazán, ne izguld túl szerintem.

  • darklol2011. február 18., péntek 01:01

    minraiselj preflop vagy 2.5bb ha tiltre akarod tenni, de sztem nem ez a cél

    tanulási lehetőség és élmény >>> pro lejátsza helyetted


    have fun és gl!

  • prims2011. február 18., péntek 01:42

    Sok sikert!

  • illese2011. február 18., péntek 02:47

    Grat. Leveszed mint a riadt majmot.

  • Holdenper2011. február 18., péntek 02:52
    avatar

    Wow, nice job! Remélem az rng veled lesz 27-én! Én szerintem 90%-ban abc pókert tolnék ellene, reménykednék abban, hogy nekem kedvez a szerencse. Addig pedig toljad sok asztalon, egy idő után bele lehet jönni:-)

    GL, és majd railbirdködök:-)

  • csoda2011. február 18., péntek 03:09

    Hat! Sok sikert!
    Szerintem fel lehet keszulni. Persze ez nem jelenti hogy meg is nyered :)
    BE kell szukitened a jatekod az indulo lapokkal, es pf vagy flop allinekkel mahinalni. Akkor biztos lesz 30-40 % is mikor alul vagy ,ergo a szerencse faktor jobban fog dominalni.
    Nem kell 100% ban ezt a jatekot nyomni, de ezzel sokat tudsz az "isildur" faktoron fogni :)
    NA es egy pillanatra se add fel, vagy bizonytalanodj el! Tolni kell es kesz :) Jobbak is odavesztek!

  • ZoliHUN2011. február 18., péntek 04:20
    avatar

    Biztos, hogy te fogsz nyerni 2 dolog miatt: 1 nem vagy profi(ez hatalmas előny a svéd ellen, mert nem fog komolyan venni) 2 mert MAGYAR vagy! HAJRÁ MAGYAROK!:) ha kell segítek 4 asztalon HU gyakorlásban!?

  • danfiu2011. február 18., péntek 04:45
    avatar

    It's gonna be popcorn time

  • pilotkex2011. február 18., péntek 04:52

    Most olvastam, érdekes, gratula!
    sok sikert hozzá! nem holdemezek és nem HUpolok :D Ezért ha gondolod, funból én is vállalok kis 'tréninget' mondjuk nl20 vagy 25ön. írj üzit ha érdekel; am 100tól 400ig omaházok.

  • okoska172011. február 18., péntek 05:00
    avatar

    Amikor ezt elolvastam, bearanyoztad a napomat! :D

    nagyon beteg...

    Nem adja a pokerstars könnyen ezt a pénzt az biztos!

    Szerintem a leghatékonyabb az lenne,ha a mákfaktorodra gyúrnál! :D

    gl, gl!

  • Cernunnos2011. február 18., péntek 05:17

    gratula!
    pénzt ebből hogy kapsz, csak azt tarthatod meg amit a 15k fölött nyersz vagy a 15k +/- amit nyersz/buksz?

  • kisrapi2011. február 18., péntek 05:27
    avatar

    Ha én lennék isildur és megnézném kivel játszok, 1-2 ezrest biztos hagynék neked a végére.

  • IAMX2011. február 18., péntek 05:37

    üljön be helyetted egy HU ban jártasabb haverod aztán ami marad,felezitek:D

  • mrj2011. február 18., péntek 06:24
    avatar

    tiltre megy a limpeléstől!:)

  • sztudent2011. február 18., péntek 06:25

    Gratulálok !
    Szurkolni fogok ! GL

  • weeee72011. február 18., péntek 06:53
    avatar

    http://imnotgoingtorapeyou.com/raped.jpg

    amugy: preflop gambool!

  • amaz1ngone20112011. február 18., péntek 06:59
    avatar

    "Min raiselj" + "Tiltre megy a limpeléstől" :D
    Videot vegyél fel... Ja és bocs, de a sztékelés most nem jöhet szóba:)
    Tényleg írj üzenetet a jobb HU-soknak, hátha segítenek.

  • dj.reLax862011. február 18., péntek 07:26

    Úgy játsz ahogy szoktál. Biztos vagyok benne hogy tilre fogod tenni vele. :D Mindenesetre GL! Remélem minél több pénzed lesz a dologból.

  • DirkG2011. február 18., péntek 08:19

    Sztem csak e miatt egyenlőre felesleges HM-et telepitened, az ő játékát nem igazán lehet HM-el kielemezni. Strategia sincs ellene, mert ha felveszel egy strategiat, le fogja venni es rogton fokozatot valt. Probald hagyni kibontakozni az agressziojat mikor eros lapjaid vannak es nyom. en biztos bedobnek egy-ket allint az elejen a 4betjeire. :)

  • MrNono2011. február 18., péntek 08:28
    avatar

    Hatalmas Grat!
    HM szerintem is felesleges, a "számunkra" kiismerhetetlen játéka miatt, tényleg csak belekeverednél az adatokba.
    Játék: nem hiszem, hogy agresszióba kellene felvenned vele a harcot. Akartam egy-két tippet írni, de rájöttem, hogy hülyeséget nem akarok írni, mivel ehhez a téthez és a hucg-hez nem sok közöm van.
    Inkább csak GL!

  • ironmike2011. február 18., péntek 08:48
    avatar

    Szerintem is kérj meg valakit, Luigi, Bala, Romsy, MRJ, stb vannak bőven!
    GL!

  • matusow882011. február 18., péntek 08:55

    én Gömbiiiiit javasolnám!

  • tabaki2011. február 18., péntek 08:56

    Te nem a Demján Satya vagy?

  • misirulez2011. február 18., péntek 08:56
    avatar

    Amúgy én a helyedben azt csinálnám, hogy 1 asztalon játszanék ellen a többi háromra pedig három nagyban KÜLÖNBÖZŐ játéktípusú embert kérnék meg.

    Otthon egy nagy LCD TV-re kirakva, mindenki sorban bemondja neked mire kettints, pl.

    2-es asztalon raise 180-ig
    3-ason fold
    stb.

    Bebizonyítani sosem lehetne, gyk lehetetlen viszont sokkal jobb esélyetek lesz a győzelemre és ha végén úgy alakul, hogy pluszban zártok 4 felé osztjátok, ezáltal még az élményt sem veszíted el hiszen te magad is fogsz ellene játszani.

  • Bakfity2011. február 18., péntek 09:06

    Nagyon nagy tanár vagy hogy eljutottál idáig!Egyébként sztem is megőrül isi a limpektől.Nagy kézbepárokkal told rá flopp után aztán majd lesz valami.Ja igen még valami!Nem teszünk fogadásokat?100 dollárt teszek arra,hogy te nyered meg a Hu-t!Nincs kedve valakinek megszervezni a fogadásokat?

  • zbornaja2011. február 18., péntek 09:15

    Mindenkepp variald a jatekodat, ha nem teszed, hamar atlat majd rajtad

  • Péé132011. február 18., péntek 09:16

    Szerintem próbálj meg beszélni 1-2 profival, osszanak meg veled 1-2 ökölszabályt, egyébre úgysincs idő, meg fölösleges is elkezdeni bonyolultabb dolgokat tanulni mert csak összezavar. Sokkal jobb ha a standard játékodat hozod 100% magabiztosan mintha, elkezdenél valami jövedelmezőbb játékmódot tanulni és állandó kételyek gyötörnek hogy akkor ezt most jól tettem, biztos így kellett... amúgy ha totál idegen a heads up akkor Harrington heads up fejezete 0. szintnek szintén jó lehet.

  • Péé132011. február 18., péntek 09:17

    Hoppá, korábban nyomtam rá a mehetre mint kellett volna. Amúgy hatalmas Grat, át ne add senkinek a lehetőséget, nyomasd neki ezerrel. :)

  • zbornaja2011. február 18., péntek 09:21

    jah es nyugi sokan szurkolunk majd neked 27.-en :)

  • WARETRAPS2011. február 18., péntek 09:26
    avatar

    Ha meghódítok egy jó nőt, és sikerül az ágyig eljutni, biztos nem szólok Casanovának hogy csinálja helyettem :)
    Hajrá, szurkolok neked.

  • quadro2011. február 18., péntek 09:45

    Hajrá! foszd ki isildurt :D:D megtették már...neked is menni fog:)

  • +Norbi+2011. február 18., péntek 09:51

    Szerintem a maradek idot hasznald ki arra, hogy fokozatosan szoktatod magad a 4 asztalon valo HU jatekhoz. Mikro teten fokozatosan 2, 3 majd 4 asztal.
    Persze ha lehet, akkor vmi gondolkodobb ellen, ne pedig limpkiraly ellen, hogy valtozatos legyen a jatek.
    Ne fejleszd a jatekod, jatssz ugy 27.-en ahogy eddig!
    GL!

  • MerACE2011. február 18., péntek 09:52

    WARETRAPS +1, ezen milyen jót röhögtem, mindamellett teljesen igaz.
    GL Dodgyfish! Nem kell parázni, jó lesz ez!

  • ziziftp2011. február 18., péntek 09:59

    fisheket támogatja a stars, úgyhogy elég nagy esélyed van profitálni..

  • zolcsi0072011. február 18., péntek 10:05

    Kössetek dealt és mindig más foldol preflop :)
    Hajrá,szurkolok!
    Zéé

  • szabgabor2011. február 18., péntek 10:19

    Ha a kérdést feltetted, akkor már tudod a választ is magadban csak vársz némi külső megerősítést.

    Menj úgy a harcba mint egy igazi szamuráj. Tekintsd magad "halottnak" akinek nincs vesztenivalója.

    Olyan, hogy szerencse nincsen. Még véletlen sincs. Megteremtetted magadnak ezt a HU-t. Megvan már a vége is, csak le kell játszanod. Csak az út számít.

  • tozo2011. február 18., péntek 10:27

    Gratula!
    Ipokeren (pl. william hill poker) lehet gyakorolni a több asztalos HU cg-t 1-2 centes alapon (NL2), de vannak play money heads up asztalok is.
    GL!

  • Kreta2011. február 18., péntek 10:46
    avatar

    Szerintem ne pálinkával készülj. Amit most megtanulsz az már a fejedben lesz, és ha nem Viktor ellen majd más ellen fel tudod használni. Azt te tudod magadról, hogy a társaság segít vagy ront. Biztos rá lehet kattanni a meccsre.
    Élvezd, és tényleg videózz. Ami marad az már nyeremény! :) és az élmény az tuti megmarad. 72o val dobatni és megmutatni! ;)

  • paradiso2011. február 18., péntek 10:48

    Gratulálok!
    De vmit nem értek (én hibám természetesen), és az ez:
    http://pokerprolabs.com/MyRabbiFoo/PokerStars.aspx
    ...
    Ezek gyönyörű eredmények...de azért közel-távol sem kistétes MTT-k, ahogy a cikk írja.
    Vagy ez vki más? Dehát DodgyFish második hozzászólásában szereplő linken ő szerepel. Nem értem, de HAJRÁ, ez a fő!

  • Zoli2011. február 18., péntek 10:48

    szia

    2500 hand alatt az esélyed a nullával egyenlő, felejtsd el hogy játszol ellene.

    én elég expert HU cg játékos vagyok de nem állnék ki ellene. 2500 handet még fishek ellen lejátszani is rendkívül zsibbasztó, én max 2000 handet játszok egy nap, pedig a 4 asztal nem okoz gondot.

    a legjobb amit tehetsz, hogy megpróbálsz keresni valakit aki %-ért lejátssza helyetted. ebben tudok segíteni. ha érdekel dobj egy privit.

  • vinczesz2011. február 18., péntek 10:50
    avatar

    paradiso: Olvasd el azon a linken a cikket (legalább a végét)!

  • paradiso2011. február 18., péntek 10:52

    Olvasnám, de : "Error establishing a database connection"
    Majdcsak visszajön.

  • Heyman2011. február 18., péntek 10:54
    avatar

    ehhez kevés a gl, de azért gl :)

  • k1cs12011. február 18., péntek 11:11
    avatar

    Zoli :D:D mekkora szánalmas pali vagy.

  • kebot2011. február 18., péntek 11:20

    Mindenképp egyedül csináld végig, azt te tudod, hogy spannol-e, ha vannak körülötted játék közben, illetve meg tudod-e oldani (család, gyerek?). Látom, te sem vagy már 20 éves, nyilván itt a többség 20 körüli, más "életük" van. Neked valószínűleg egy üveg vörösbor társaságában fog menni a legjobban.
    Szerintem pár napot szánj arra, hogy kipróbálod a 4 asztalos játékot, csak a sebesség szokása miatt, de a "párbaj" előtti napon már ne is ülj be a gép elé. Így fogsz harapni igazán.
    Rengetegen szorítunk majd neked!
    Már biztosan nyertél, gtat és GL!

  • Zoli2011. február 18., péntek 11:28

    nézd egy olyan játékosnak akinek ptr szerint -719 usd a lifetime eredménye lehet hogy néhány K usd jól jöhet. tényleg csak abban reménykedhet hogy az ellenfele megsajnálja és hagy nála némi stacket.

    nem tudom mi ezen szánalmas? talán a hozzád hasonló fishek nehezen tudják elképzelni hogy vannak akik ebből élnek.

    mind1. már bánom hogy hozzászóltam...

  • dj.reLax862011. február 18., péntek 11:28

    Zoli. Ki az a személy aki ebben az országban Isildurt % ért leveri?

  • bnas2011. február 18., péntek 11:31
    avatar

    dj.reLax: Nokiadoboz sztem... :D

  • Goofy152011. február 18., péntek 11:36

    Szia Doggy!

    Először is grat ehhez a teljesítményhez!
    Másodszor, szívlapáttal ütném agyon az összes magyart aki kishitű és megpróbál lehúzni a szintjére. Igenis meg tudod csinálni! Le tudod vágni! Ne higy senkinek! Hot runod lesz és kész!
    Harmadsorban, meg ne forduljon a fejedben, hogy elfoldolod magad! Harcolj rendesen!
    Negyedszer, senki másnak oda ne add a lehetőséget. Zolika is %-ot akar. Neki kellen fizetni Neked, hogy életében egyszer Isildurral játszhat! Miről beszél?
    Ötödször, teljesen ingyen játszhatsz vele és az élmény megfizethetetlen! Sokan nagyon sokat fizetnek ezért az élményért! Durr meg a többiek! :D

    Én büszke vagyok Rád és vágd le a fenébe! Hidd el és meglsz! GL! I'am Veled!

  • kukiszabi2011. február 18., péntek 11:36
    avatar

    Lolz, hatalmas grat, hogy eljutottál idáig. Szerintem dőlj hátra, és élvezd azt a pár potot amit behúzol ellene. Én biztos slowrolloznék egyszer ellene :D Pl csinálj majd olyat, hogy érzed hogy allin-calloló lapja van, és told be az összes zsetonját MÍNUSZ 1 zsetont, és ha rádtolja csak tíz perc után callold azt az 1-et :D Tuti übertiltre megy majd. Aztán meg mehet a folytonos limpelés, ő meg had izoláljon bb-ről, te úgyis pozícióban leszel, úgy könnyebb játszani. Sztem ne add meg neki a lehetőséget h 3beteljen, mert akkor nagy zűrbe keveredhetsz postflop. Én tuti h übernit módjára próbálkoznék ellene játszani eleinte. A lényeg h ne hallgass senkire, és élvezd a játékot, ne görcsölj a pénzen, az esélytelenek nyugalma uralkodjon rajtad!
    Gl!

  • bigacsiga2011. február 18., péntek 11:38
    avatar

    Ha érdekel coaching, küldj privat uzenetet. szivesen segitek

  • Zoli2011. február 18., péntek 11:40

    nem állítom hogy verné, de nem lenne esélytelen. amúgy egy jó ismerősöm a neve nem public. részemről a témát lezártam.

    peace

  • Zoli2011. február 18., péntek 11:40

    nem állítom hogy verné, de nem lenne esélytelen. amúgy egy jó ismerősöm a neve nem public. részemről a témát lezártam.

    peace

  • dj.reLax862011. február 18., péntek 11:41

    bigacsiga +100000000
    Zoli -1000000000000000

  • trixilw2011. február 18., péntek 11:41
    avatar

    bnas: :D :D :D
    Zoli: azért az vicces, hogy először bevallod, te sem állnál ki ellene szívesen, mert nem vagy hozzá elég jó, de azért nyugodtan lejátszanád. Akkor most hiszel magadban vagy nem? Ha nem, akkor pontosan ugyanannyi esélyed van nyerni, mint dodgyFish-nek, mert neki ott van a motiváció, ami egy ilyen helyzetben, a tudásnál is nagyobb segítség, hogy együtt élhessen, lélegezhessen a játékkal.

  • Dr. Kotász2011. február 18., péntek 11:47

    coachingra nincs idő, csak megzavar. ne foglalkozz semmivel, játszd a saját játékod. Szerintem azokra a potokra van csak esélyed, amelyeket flopon megnyersz, persze ilyen csak akkor lesz, ha legkésőbb akkor betolod. Persze ilyenkor is simán lejavulhat, de ez bárki ellen benne van.
    A nagyok nem akarnak segíteni neked????
    remélem nem az irigység miatt vannak csendben.

  • kozmi552011. február 18., péntek 11:53

    Zoli: Szerintem Doggy nem profi, és nincsenek is ilyen tervei. Csak szereti a játékot, ennyi. Persze lehet, hogy nem így van, ez csak feltételezés.

    De ha így van, akkor szerintem semmi értelme nem lenne átadni a helyét, számára ez egy nagy élmény és jó szórakozás lesz, nem hinném hogy a pénz olyan sokat számít.

  • tryshark2011. február 18., péntek 12:00

    Gratulálok, hogy sikerült eljutnod ide.
    Szerintem pedig simán kijöhetsz jól anyagilag a dologból, nem feltétlenül arra gondolok, hogy 30k-val zársz, de néhány mindenképpen megőrizhető higgadt játékkal és logikus gondolkodással. Az, hogy nagy téten játszik és pro pedig semmit nem jelent sztem, probléma max az lehet ha téged nyomaszt a tét.
    Emlékszem, hogy volt már a Starson ilyen amatőrök vs prok csata és a prok csúnyán alul maradtak.
    Szóval ismételten sok sikert!

  • banoster2011. február 18., péntek 12:13
    avatar

    Nyilván Isil igyekszik majd preflop nagy kasszákat generálni, hogy kényelmetlen helyzetekbe kerülj a posztflop játékban, szerintem kábé erre, és ennek a kivédésére kell felkészülni. Akármilyen eredmény is szülessen, nagy élmény lesz számodra a meccs, szerintem ne görcsölj a pénzen, csak élvezd a játékot.

  • Ruin2011. február 18., péntek 12:14

    Koplárovics is berúgta, anno...hajráf! :)

  • paradiso2011. február 18., péntek 12:39

    El tudtam olvasni végre a linket...okéoké, így már más.
    ...
    Koplárovics! Ennyi, Bélára kell gondolni, tényleg bevágta:)
    Gogogo!

  • JoeJoe2011. február 18., péntek 12:40
    avatar

    Játssz husngket 4 asztalon igazából azzal tudnál legjobban hozzászokni a gyorsasághoz.

  • Bakfity2011. február 18., péntek 13:00

    Csak ismételni tudom pár előttem hozzászóló szavait.Ne foglalkozz senkivel és eszedbe ne jusson bárkinek átadni az egeret!Te jutottál el idáig és tökmindegy milyen eredmény születik az élmény megfizethetetlen.Ne is figyelj a sok okostojásra.Sőt én érzem,hogy isi el fogja linkeskedni!Mégegyszer oriási respect!!!

  • Alessio2011. február 18., péntek 13:04
    avatar

    Gratulálok neked!
    Sztem élvezd a játékot!

  • bigacsiga2011. február 18., péntek 13:06
    avatar

    nem ertek egyet hogy isil nagy potokat akar jatszani, 2500 hand alatt 15BI-t siman legrindol, postflop sokkal nagyobb edge-e van, tehat maskepp fog jatszani egy amator ellen.
    profik ellen azert nyomja hogy kibillentse oket, de aki mar amugy is kenyelmetlen szituban van, azt nem fogja bloff 4betelni allandoan, mert feltetelezhetoen a range-unk foleg value.
    valoszinusitem hogy sokkal nagyobb flop check raise-el fog jatszani mint ahogy profik ellen tenne, es a szaraz boardokat durvan tamadni fogja. minden amit igazabol fishek ellen jatszol HU-ban

    ami a meccset illeti, erdekes lenne megtudni hogy muszaj e 100bb-vel beulni. mert ha ulhetsz 50-el, akkor az edge-e kisebb lesz isilnek mert kiveszed az overbeteket a rangebol.

    ami pedig a pokerstars profik v amatorok meccset illeti: azok az amatorok mint neves profi jatekosok voltak, akik ebbol elnek. csak mert valakinek nincs 3 oldaltol szponzori szerzodese, nem jelenti hogy rosszabb jatekos. akinek pedig van nem jelenti hogy tud valamit.
    a LIVE PRO-k nem hiaba nevetseg targyai voltak sokaig, es nem hiaba kezdtek el az oldalak alairni az online profikat.


    ami pedig a coachingot illeti, nagyon szivesen segitek felkeszulni, (nem 4 asztalon erdemes jatszani, hanem 6on, akkor a 4 keves lesz. ebben tudok segiteni).

    Udv,

    bigacsiga

  • mkrisz2011. február 18., péntek 13:10

    A pókerben minden lehetséges.Kívánom, hogy fogjál ki egy gusztustalanul jó napot, és sokszorozd meg a pénzt.GL

  • okoska172011. február 18., péntek 13:15
    avatar

    Folyamatosan végig követtem a kommenteket. Van köztük néhány tényleg nagyon reális gondolat.
    Szerintem ne a te tököddel verjék a srácok a csalánt.
    Tehát egyes-egyedül neked kell eldönteni,hogy számodra mennyit ér az a 15k$ és mit ér az az élmény a napjaink egyik legjobb HU specialistájával játszhatsz.
    Ezeket mérlegelve dönts, megérteném,ha eladnád a jogot, de azt is igazán megértem, ha lejátszod, és lesz egy életre szóló élményed.

    gl

  • viktorsb2011. február 18., péntek 13:27
    avatar

    Szerintem ne foglalkozz azzal, hogy kivel játszol. Egyrészt ez nem olyan, mint egy teniszmeccs Federer ellen. Másrészt nem hiszem, hogy kőkeményen támad majd téged, mint egy profit. Hagyd a játékelemzést, hiszen ennyi idő alatt nem tudsz felzárkózni az ő szintjére, ne is akarj. Kezeld úgy, mint egy tök ismeretlen játékost és próbáld kiismerni, hogy mit játszik ellened.
    Szerintem a legfontosabb az, hogy toljad neki 4, de inkább 6 asztalon, és ne ugyanazzal az emberrel, mert megszokod hogy ő is sitoutra csúszhat ha az egyik asztalon komoly akció van, Isildurral ez nem fog előfordulni... Toljad minden nap legalább ugyanannyi ideig mint az a 2500 leosztás tartana, mindenképp a komfortzónád alatt 1-2 szinttel, de azért ne pléjmoniban.
    Minden egyes nap grindolj, kivéve 27.-én, aznap aludj délig, légy kipihent és szerintem a legjobb, ha egyedül leszel a gép előtt. Vedd komolyan a játékot, de ne légy nit és gondolj arra, hogy nem csupán egy ország pókerközössége szurkol majd neked, hanem a fél világ! Hiszen ki az aki az abszolút favoritnak szurkolna egy ismeretlen underdog ellen? Neki nincs szüksége a biztatásra, hidd el hogy mindenki érted szorít majd!
    (És, ha teheted vedd fel légyszives a meccset és tedd közzé itt az akadémián! :D)

  • bigacsiga2011. február 18., péntek 13:28
    avatar

    kizart dolognak tartom hogy ne o jatsza le. hulyeseg , mindenki aki ezt javasolja hagyja abba azonnal

    ilyen lehetoseged nem minden nap adodik. rengeteget lehet belole tanulni es hatalmas motivacio a tovabbi karrier szempontjabol. nem beszelve arrol, hogy az elkovetkezo egy hetben tobb ingyenes coachingot es segiteseget fog kapni, mint masok egesz eletukben, ha el a lehetosegekkel.

  • robinmasters2011. február 18., péntek 13:28

    Hajrá. Hogy kapj hasznos tanácsot is:

    Mindenképp úgy kezdj, hogy minden handnél legondolkodod az idődet, és a legjobb 4 %-al allin mész preflop. Ezzel nem nagyon bukhatsz, sőt egy kis szerencsével profitot is termelhetsz pár száz leosztásig. Utána pedig szolid tag játék, ezen ne változtass. Ha mtt játékos vagy, játszd azt, amiben jó vagy. Ha elunja magát, mert 15k neki semmi, úgyis tiltezni fog.

    Csak arra figyelj, hogy te ne tiltezz, mikor a 23-a lesitteli az AA-dat. Ilyenkor akár autofold mellett is érdemes felállni és sétálni egyet, vagy egy xanaxot bedobni :D

  • dj.reLax862011. február 18., péntek 13:50

    Igaza van Bigacsigának!
    1. Ha más játsza le helyetted aki esetleg kompetensebb ahhoz Isildur egyből alkalmazkodni fog. 2. Sokkal jobban jársz ha elfogadod egy Bigacsiga szintű játékos ajánlatát mert egy elismert sikeres játékostól tanulhatsz, és azután a világ 1. legjobb HU játékosával ülhetsz 1 asztalhoz.
    3. Ha valaki más játszaná helyetted az valószínűleg kiderülne.

    GL!

  • Harvey2011. február 18., péntek 14:02
    avatar

    azért a bigacsiga coachingot elfogadnám, az is egy élmény...

  • borg1r2011. február 18., péntek 14:36
    avatar

    harvey +1 :)

    gl a meccshez

  • phishdonkkk2011. február 18., péntek 14:46
    avatar

    Szerintem bigacsiga coachingját fogadd el, nagyon sokat lehetne tanulni tőle, az pedig hogy eladod a lehetőséget azon olyan sablonokon túl, hogy "egy életreszóló élménytől fosztod meg magad" kérlek azt is mérlegeld, hogy az ilyen dolgok általában így vagy úgy de kiderülnek, és ebben az esetben nem csak magadra, hanem egész Magyarországra hoznál szégyent.

    GL a meccshez, remélem Te nyersz!

  • Harvey2011. február 18., péntek 14:52
    avatar

    phishdonkkk+1 :)

  • crazy33172011. február 18., péntek 14:53
    avatar

    btn minraise ftw. a helyedben élnék az ingyencoaching lehetőségével és a legkisebb félelem nélkül kiállnék játszani. veszteni valód nincs, úgyhogy mehet a six-bet light. :D

  • olegg2011. február 18., péntek 14:54

    Sokan egész életükben csak kergetnek egy álmot, a srácnak most megadatott egy olyan lehetőség, mely legtöbbünknek sohasem fog. Úgyhogy kétlem, hogy másoknak átadná ezt a lehetőséget, azzal csak magát fosztaná meg az élménytől.
    GL, és ott leszek 27-én 9-kor a Starson , hogy személyesen is drukkoljak neked!

  • mátííí2011. február 18., péntek 15:15
    avatar

    na helló:Delőször is gratulálok.én annyit miondanék hogyha eljutottál eddig akk valószínű nem lehetsz rossz játékos.bízz magadba.játszd azt a játékot amit tudsz.isildur nagyon agresszív ugyanakkor óriási játékos.tudja mikor mit meg h kell megjátszani.egyértelműen rajta van nyomás nem rajta szóval nyugodtan játszd a játékodat.és alázd le.sok iskert hajrá:D

  • akosarko2011. február 18., péntek 15:24

    Szia!

    Én csak egyet tudok tanácsolni, mégpedig azt, hogy ne hallgass ilyen Zoli félékre, akik mindenben csak a pénzt látják, és ilyen hülyeségekkel tömik a fejedet, hogy ki se állj, mert esélytelen vagy, meg különben is mit akarsz -$719-as ptr graphal, valószínűleg csak az irigység beszél belőle.
    Ahogy előttem is mondták gyakorolj 4 HU asztalon, hogy ne akkor legyél először ilyen szituációkban, és ne hagyd, hogy már Isil imidzse megrémítsen, és félve ülj le játszani, mert akkor elvesztél.
    Lesz ami lesz, ÉLVEZD a játékot, és így bármi megtörténhet.:P

  • WARETRAPS2011. február 18., péntek 15:43
    avatar

    Az lenne a legtutibb ha playmoney asztalon egy pár vállalkozó kedvű magyar hu játékossal a versenyig naponta játszanál 1-2 órát.
    Mindennap valaki mással. Játék közben lehetne esetleg skype-n átbeszélni a kérdéses leosztásokat.
    A meccset pedig neked kell egyes egyedül lejátszanod Isildur ellen.
    Úgy lesz fair, és a legnagyobb élmény, bármi is lesz az eredmény.

  • Bohocz2011. február 18., péntek 15:46
    avatar

    nagy nagy grat!!!!
    Óriási élmény lesz az biztos. Én ezt nem adnám át senkinek. Csak a 15k tudja elvenni tőled az élményt nem. Ne gondolj a pénzre csak a legjobb tudásod szerint játsz és minden rendben lesz.
    Ne stresszelj,
    Ne akarj bizonyitani, mert ezt már megtetted azzal hogy ott vagy.
    Csak lazán és ha nem tudsz mosolyogni akkor erőltesd mert nézni fogunk és olyan embert akarunk látni aki élvezi azt amit mi csak szeretnénk.

  • pilotkex2011. február 18., péntek 15:47

    olvasva a kommenteket szóba került.
    végülis konkrétan le KELL játszani?
    vagy ki is vehető közvetlenül a 15k?
    mert ha utóbbi, akkor a pénz, 1 ekkora mennyiség mindenképpen többet ér! úgy gondolkodás nélkül megtartanám.

  • Bozot2011. február 18., péntek 15:54

    Sziasztok !

    Ebben a helyzetben az én tanácsom:
    Tight Agressive play.
    Nem csak AA-val természetesen, tetszésed szerint húzd meg a határt (HU mondjuk Q7 + ), és onnan pozícióból agresszívan.

    Postflop vigyázz vele, őrült agresszív tud lenni!

    Üdv

    Bozot

  • tesla792011. február 18., péntek 15:55
    avatar

    Max. respect Bigacsiga, GL Dodgyfish!
    Ezt meg lehet nézni valahogy reg. nélkül? (Nem akarok regelni, mert aszem azonnal ketyeg a 90 nap az FD bónuszra...)

  • bigacsiga2011. február 18., péntek 16:07
    avatar

    belogolas nelkul is megy a pokerstars. nezni tudsz 6 asztalt max azt hiszem.

  • Munenori2011. február 18., péntek 16:11
    avatar

    Csapj le az ingyen coachingra, amit például Bigacsiga felajánlott! Ez a legfontosabb, ebből profitálhatsz a legtöbbet, Isildurral a játék már csak hab a tortán!
    Egyébként meg szedd szét a kiscsávót!

  • Kreta2011. február 18., péntek 16:16
    avatar

    Bigacsigától egy ilyen felajánlás már megérte. GLGL Ha a beszurkoláson múlik te nyersz! ;-)

  • djeleven2011. február 18., péntek 16:26
    avatar

    Mintha noirduck (marton) is jelentkezett volna coachingra, valahol az elején a hozzászólásfolyamnak.
    Akár bigacsiga meg noirduck felváltva egy pár edzést tarthatna neked, az lenne az igazi, ne habozz elfogadni a segítő kezüket!
    GL!

  • Pagano Mirani2011. február 18., péntek 17:23

    Annyira bírom hogy hirtelen mindenki tudja hogy hogy kell lenyomni Isildur1-et.:) Én nem tudom megmondni hogy játssz ellene, de abban biztos vagyok, nem vagy esélytelen.
    Lehet hogy ő már emelt 400000$ dollárt egy potba, és ahhoz képest ez olyan mintha play moneyban játszanátok,azonban arra nem építenék, hogy Viktor majd leszarja ezt a meccset hiszen azért, az elég kellemetlen lenne neki ha lenyomnád.Minden esetre iszonyat lapömlést kívánok neked én is, és nagyon fogok szurkolni! :) GL!

  • Harvey2011. február 18., péntek 17:28
    avatar

    stars nem járna rosszul marketing szempontból ha honfitársunk elpicsázná Isilt...:)

  • Kranicz3332011. február 18., péntek 17:36

    Szerintem fogadd el bigacsiga ajánlatát. Ez a legjobb a amit tehetsz. Observerchat kikapcs, és toljad neki.
    Sok szerencsét!

  • Fullinstinct2011. február 18., péntek 17:40

    egyszer mákkold le egy nagy potba arra megörül és átküldi az össze pénzét ennyi... :D

  • kobifish2011. február 18., péntek 17:48
    avatar

    Hogyan játsszunk skandináv aggromonkey ellen?

    1, elmész ikeába, telezabálod magad köttbullarral és blåbärspajjal.
    2, leülsz a kényelmes EKTORP fotelbe, elkezdesz játszani
    3, ?
    4, PROFIT! Visszamész az ikeába, megveszed a lapra szerelt svéd ikreket (AGNETA és INGE), és jól mulatsz!

  • cincinatus2011. február 18., péntek 18:05

    Egy lehetőség van, tudatosan a gambling felé kell tolni a játékot.

    Remélem bőven plusszban zársz majd!

    GL!

  • danfiu2011. február 18., péntek 18:08
    avatar

    En tudlak coacholni sved nyelvbol,hogy tudjal anyazni a chatben:D

  • Desert2011. február 18., péntek 18:09
    avatar

    2 asztalon sitt out :)

  • amaz1ngone20112011. február 18., péntek 18:09
    avatar

    Bigacsiga rulz! Vote Bigacsiga 4 president.

  • donw3ga2011. február 18., péntek 18:11

    kobifish

    LOOOOL

  • Cernunnos2011. február 18., péntek 18:14

    Küldj PM-et Brian Townsendnek, ez game, haha

    Hogy a maradék a tied kombinálva a 2500 leosztással kemény dió. A legtöbbet tényleg úgy hozhatod ki ebből, hogy tanulsz belőle. Csak ahhoz az kell, hogy megértsd mi folyik az asztalon, szóval vmi elméleti alapozásra mennék rá. Nagyon ajánlom DOGISHEAD+gman deucescracked HU sorozatát, Balugawhale könyvét (Easy Game) és Ngyuen könyvét (Let there be range) + bármi ami segít megérteni hogy működik a játék.
    gl

  • fricirics2011. február 18., péntek 18:22
    avatar

    NL Holdem lesz vagy potlimit Omaha?
    Biztos írta már valaki ,de most nem olvasom végig az összes hozzászólást.
    Ha lehetséges beülni félbeülővel akkor az mindenképpen javítana az esélyeiden.
    Sok szerencsét! Tök jó dolog.
    frici

  • Cernunnos2011. február 18., péntek 18:23

    Esetleg kérdezd meg nincs-e kedve minden leosztásban 25/50-ig emelni így effektíve 20bb-s játék menne, jelentősen csökkenne az edge és amekkora gambler talán még bele is menne.

  • rudinese33.1/32011. február 18., péntek 18:43
    avatar

    Olyas valakiről beszélünk aki végigment egy hu freerollon. Arra nem gondoltok, hogy azért lekéri a freeroll-os hh-kat? Nem hiszem, hogy félrészegen, tiltelve, oda sem figyelve fogja egy reklámozott párbajon a nevét adni. És mivel ez a párbaj kikerül a világhálóra nem is a szokásos játékát fogja adni.
    Ami mindenkinek megfelel, hogy marad 2-4K-d és mindenki boldog lesz. Fogja hagyni, hogy pénz maradjon nálad, ha nem leszel idióta, mert ez egy reklám amire később újabb promókat lehet elindítani.

  • OwnControl2011. február 18., péntek 18:48

    Egy tipp: Tarts gyakran szüneteket. Így is nagyon hosszú és fárasztó menet lesz.
    A legjobbakat!
    GL!

  • audiosultan2011. február 18., péntek 18:51

    gratulálok! szerintem is, habár kétségtelenül nagy pénzről van szó, de azért itt, most 2011-ben ez kb pókertörténelmi szinten is nagy jelentőségű. Isildur1 most az egyik leg "talked about"-abb pókeres a világon, és az, hogy játszhatsz ellene, az nagyon különleges dolog, gratulálok hozzá! szóval ez szerintem a pénzösszeg ellenére is, elsődlegesen arról szól, hogy játszhatsz ellene. ne aggódj, játszd a játékod, és kész. senki se fog csodálkozni, ha kikapsz, esetleg mind a 15 ropit legombolja rólad (nem hiszem, mert annál gondolom feszesebb leszel), szóval NINCS VESZTENI VALÓD :) hajrá! büszkék vagyunk rád, nyomjad meg! aztán lesz ami lesz, te már mindneképp nyertél.

  • Holdenper2011. február 18., péntek 19:19
    avatar

    Én csak azt tanácsolnám, hogy: BB-ről egy játékot tolj: push/fold...oop HU isil1 ellen...biggest nightmare:-D addig pedig gyakorolj 6 asztalon, ahogy bigacsiga mondta, akkor nem lesz gond a 4 asztal. Én a lapjaim kb 50%-át emelném buttonről, ha lightan 3betel (nem vagyok HU pro, de kb ha 3 emelésedből egyet 3betel, az már elég light imho (33 3bet%) akkor ~20%-al 4bet shove-olnék. Ha inkább megadja a hívásaid, akkor vagy sz.rban:-D

    OOP nem calloznék ellene sosem, nála a pozi, edge, agresszió...tuti halál. Szerintem lapok ~25%-ával rátolnám (kicsit favágó módszer, de így tudod elkerülni, hogy lefloatolja a 3betedet, aztán poziból kijátsszon).

    Postflop a legnehezebb. Ha gyakran CR-el flopon, akkor felkészülnék, hogy ad1, ritkábban c-betelek ad2, gyakrabban leszek 3bet AI flopon (húzókkal, top párral, stb).

    Amúgy valszeg 60-70% körüli c-bettel dolgoznék, ha CR-elget, akkor 40% körül c-betelnék. Ha nagyon ritkán dobja a c-betemre, sokat calloz, akkor valszeg gyakran floatol, ergo fel kell készülnöm gyakori turn/river CR-ekre, river overbet donkokra, stb.

    Gyakori turn CR-nél ugyanaz a helyzet mint a flop-nál, viszont itt még gyakrabban pot controlloznék, mivel nem szívesen teszem be FD-re a turnön. Itt kombódraw-okkal, erősebb top párokkal, meg két pár + lennék hajlandó 3bet AI menni (kombódraw-val azért nem árt egy kis FE sem).
    Ennél gyengébb lapokat valszeg check behindolok. Viszont ha elémdonkol turnön, és van FE-m, akkor minden rendesebb húzóval (open ended+min 1 over, FD+min 1 overcard, combo draw-k) rátolnám kb 60%-ban, minden erősebb toppárral, néha (esetek 40%) 2nd párral is, meg persze a monsterekkel.

    Riveren nem vinném túlzásba a thin valuebeteket, főleg top pár+t hívnék meg, esetleg 20-25%-ban a 2nd párokat, meg 10%-ban blöffből, csak hogy ne legyen neki a riveren EZ fold mindig:-D Ha riveren CR-el, és nem csinálja túl gyakran, akkor sztem top 2 pár a minimum amivel adható. Ha gyakran csinálja, akkor elég egy erősebb top pár.

    Ha riveren elénk betel, akkor szintén a gyakorisága a kérdés, kb ugyanaz igaz rá, mint a CR-re.

    Na most itt leszögezném, hogy ez az én véleményem, nem nagyon szoktam HU cg-zni (csak régebben HU sng 50$-ig), szóval lehet hülyeségeket írtam. Én ISILDUR (hangsúlyozva, más ellen teljesen más játék a helyes) ellen így játszanék:-) remélem azért 1-2 hasznos tanácsom volt (arra mindenképpen figyelj, hogy ne védj meg sok nagyvakot...azoknak a kasszáknak a 80%-át úgyis ő vinné).

    GL

  • Petesilver2011. február 18., péntek 19:19

    Ahogy Isildur1-et figyelem, bármivel agresszív, ezért sokszor érthetetlenek a megmozdulásai MTT-n, mert ott is HU+CG felfogásban játszik. Van itt pár videó, érdemes átnézni mire mennyire agresszív, viszont csak arra kell koncentrálni: ha nyerő lapod van, tolni ami belefér. Ő is csak lapokkal játszik és verhető. Gyakorolni azt lehet talán amit ő, Antonius meg Ivey is sűrűn csinál: semmire is nagyokat emelni. Ha bejön, és úgy látod jól alkalmazod akkor hajrá, ha nem: tenni magasról kivel játszol, és játssz ahogy eddig! Csak az forduljon meg a fejedben hogy ez hatalmas siker lesz! Semmi másnak nincs helye a gondolataid közt! Sok sikert!

  • xxx9822011. február 18., péntek 19:22
    avatar

    Hanyingerem van az osszestol, h szazalekert lejatszak helyetted. Mibol gondoljak, h barmi eselyuk is lenne? Mennyivel lenne jobb egy bukta utan csak nezokent felallni a vegen? Gl

  • bigacsiga2011. február 18., péntek 19:31
    avatar

    holdenper es mindenki aki tanacsot osztogat:
    lassuk be hogy 2500hand az rengeteg, isildur nagyon gyorsan alkalmazkodik, olvassatok el IKE HAXTON velemenyet a meccsukrol, ha egy strategiaval mesz be biztos halal. kiveve, ha 1000$-t akarsz nyerni, mert azt nagyon konnyu megmenteni, foldolo buta jatekkal.
    100bb shove OOP pedig azert buatsag mert az, raadasul a meccs feloraja utan 150bb effektiv leszel sokszor. tehat borzaszto tanacs

  • dlotomi2011. február 18., péntek 19:56

    xxx982: hát hánnyáááááá, tessék... szóljá anyádnak is, hányjatok együtt! :)

  • hokuszpoker2011. február 18., péntek 20:06
    avatar

    Nagyon nagy gratuláció, öregbítetted kis hazánk hirnevét. Amikor úgy érzed kell egy kis szünet, mondd meg neki hogy hiv a szükség. legfontosabb a relaxáció előtte, akár játszhatsz a meccs előtt 30 percet, nl10en hogymegszokd, vagy playmoneyt nl1000-en a coachoddal hogy szokd a tétek nagyságát. grat még 1x

  • bebe2011. február 18., péntek 21:20

    Sok sikert !

    És ne idegeskedj, ne legyen rajtad semmi teher, egyszerűen csak játssz.

  • dj.reLax862011. február 18., péntek 21:26

    holdenper lol. lejátszottad az egész meccset. :D Isi ezt a taktikát kb 300 hand alatt kiismeri és a meccs felére elfogyna a 15K$.

  • zeoos772011. február 18., péntek 23:04
    avatar

    Vagy kérd az ő segítségét :D
    http://pokerhu.eu/hirek/a-full-tilt-egy-honapra-felfueggesztette-brian- townsend-profi-statuszat

  • mbela332011. február 19., szombat 00:09

    Febr.27 lesz az a nap,amikor a magyar póker színe-java ott fog ülni a monitor előtt,hogy neked szurkoljon.
    1. Fogadd el bigacsiga coaching ajánlatát,
    2.aztán zúzd le Isildurt egyedül.
    Élj mindkét lehetőséggel,mert egész pókeres pályafutásod meghatározó élményéről/lehetőségéről van szó!

  • Holdenper2011. február 19., szombat 00:36
    avatar

    dj.reLax, bigacsiga:
    Ezek csak irányvonalak, senki nem fogja Dodgyt megtanítani isildur ellen HU-zni 8 nap alatt. Ha nem vagy otthon a HU cg-ben, akkor max az rng-ben reménykedhetsz.

    Az 100bb 3bet shove alap, hogy fishy, meg -EV, de egy alapvetően MTT játékosnak mégis mennyi esélye van egy HU cg specialista ellen oop 100+ bb deepen?

    Ha ti kb zéró HU cg múlt után 8 napon belül összehoztok egy olyan rutint, hogy a meccs ritmusa alapján tudjátok befolyásolni a thin valuebeteket, CR-eket, overbeteket, egy olyan játékos ellen, akit nagyon nehéz kiismerni, és überagró, akkor wp-gg nektek, de amennyire hallottam Dodgy inkább mtt játékos, és nem is annyira tapasztalt, szóval nem hinném, hogy nagyon variálni tudná majd a játékát...

    Én csak arra akartam rávilágítani, hogy ne nagyon adogasson meg oop (pláne ne határeset lapokkal), mert az pénzégetés, játsszon egy alap TAG játékot, és ne vigye túlzásba az agressziót...isildurt a saját überagró játékában úgysem lehet legyőzni.

    písz

  • juhasztibcsi2011. február 19., szombat 01:11

    szerintem meg rakd ki Brian Hastings képét és attól tuti tiltre megy :)

  • Ocsipok2011. február 19., szombat 01:45

    sztem sunyiba beszeld le egy profi cg-sel, aki kiprobalna magat isildur ellen, es tolja O le helyetted es remenykedj, h mazlista a gyerek :D

    (tudom, h genyo dolog ez, en is csak poennak irtam)

  • zeoos772011. február 19., szombat 01:49
    avatar

    Viccet félretéve,ott leszünk veled!Remélem,28.-ára vettél ki szabit! :)

  • dj.reLax862011. február 19., szombat 07:03

    juhasztibcsi :D:D:D:D:D

  • crazy33172011. február 19., szombat 13:38
    avatar

    juhasztibcsi :DDD
    ezt mindenképp játszd meg DodgyFish, szerintem még Isildur is jó poénnak tartja majd. :)

  • theobell2011. február 19., szombat 20:13

    Azt azért ne felejtsétek el, hogy nem feltétlenül megverni kell Isildurt, ugyanis a megmaradt pénzt megtarthatja a 15k$-ból. Szóval nagyon nem mindegy, hogy -20bb/100-al buksz ellene vagy csak -10bb/100-al. Az meg szerintem nem lehetetlen feladat, hogy akár még kevés HU CG múlttal is egy olyan stratégiát kidolgozni, hogy egy -10bb/100 körüli eredmény hozható legyen :)

  • Vak lopó2011. február 21., hétfő 13:07

    Hello DodgyFish!

    Gratulálok!

    Amit én mindenképp csinálnék, amikor tehetném, nézném Isildur1 játékát, és azokat a partikat ahol teritésig jutottak elemezném/elemeztetném!
    Szerintem ez is hozzá járulhatna ahhoz, hogy sikeresen felkészülj Isildur1-ből. Bigacsiga felajánlása meg példa értékű.

    GL. Bárhogy alakuljon Te már NYERTÉL!! Ezt ne felejtsd!! :D

  • JociBalboa2011. február 21., hétfő 13:30

    juhasztibcsi: Coool :D:D:D:D

    GL és bigacsigára lehet hallgatnék ;-)

  • stewie_griffin862011. február 27., vasárnap 14:57

    a tenyerese gyenge, használd ki

  • arnold2011. február 27., vasárnap 21:10

    Elkezdődőtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!