European Nations Cup - Az első nap Páfoszban

2013. április 09., kedd 15:41
Sikeresen megérkeztünk Páfoszba. Elfoglaltuk a szállást is, most megy a felderítés :)

Az első nap...

Reggel 4-kor indultunk Szekszárdról Barbárral (nekem már csak Barbár az a szaki07). Egyik közös barátunk vitt fel a Ferihegy 2/b-re, ami már ugye Liszt Ferenc Repülőtér. 6 körül érkeztünk fel, itt várt már minket a Dávid. Becsekkolás sikeres volt, persze a külön csomagra (bőrönd) fizettünk egy kisebb vagyont pluszba. (Köszi xxx repülőtársaság...) 7.45-kor szálltunk fel. A repcsin megnyertem az első coinflipemet a héten: Barbárral a kajánkat játszottuk le, hogy ki is nyúl majd a végén a zsebébe érte. A fej, vagy írást húztam, így jobban esett az 5 Euros hot dog! {#}

Felszállás előtt

2:25 perc volt a repülőút. Sikeresen a felénél bealudtam.... volna, ha nem bömböl egy kis gyerek folyamat a fülembe. Értem én, hogy pici, meg nem tudja, hogy mi van most, de azért lehetett volna tekintettel rám {#} No mind1.

Leszállás hiba nélkül ment (Denzel Washington nem vodkázott {#}). A reptéren már vártak ránk a szervezők, és taxival hoztak az Annabelle Hotelbe. A szálloda hibátlan minden téren. A net sajnos kicsit dögledezik, így a képek felöltése sem megy úgy, ahogy vártam. (Kisebb méretben még átmennek, most épp ezzel próbálkozom). Szeretnék majd a szobánkról, meg a kilátásról videot is feltölteni, ha sikerül.

14.00-ra lett kész csak a szobánk, addig még volt pár óránk. Gondoltuk felderítjük a szállodát, meg a partot, boltokat.

A szálloda medencéjéről pár kép:

A hotel átvizsgálása után megnéztük, hogy mit és mennyiért is lehet kapni. Itt első körben az ételre és italra mentünk rá. Kaja terén nagyon sok rosszat hallottam, így reménykedtem, hogy találunk vmi olyasmit, ami nemzetközi, szal nem lehet elb*szni... Van a közelünkben KFC, DunnerGyros és PizzaHut is. Illetve egészen bíztató éttermek. Egy éttermi, egész komolynak tűnő, két személyes kajci ára 16 Euro, ami annyira talán nem is vészes. Egyelőre még nem ezt kockáztattuk be... Hanem mivel a sok séta, meg az új hely "megviselt", gondoltuk legurítunk egy sört. Sör árak a parton 1,5-5 Euroig vannak. A 1,5 Euros korsó sör bár kissé vizezettnek tűnt nekünk, azért a célnak megfelelt {#}

Ezután jött a kaja, ami Gyros lett. 4,5 Euro egy egyáltalán nem hazai kinézetű Gyros. Sajnos ízre sem. Fűszer és öntet teljes hiányát éreztem, úgyhogy a jövőben részemről ez felejtős.

Kajci után már 14.30 is elmúlt, így jöttünk a szobát elfolgalni. Hát, ez viszont eléggé tetszetős! {#} Két szobás, az egyikben van egy ágy meg a tv, minibár (ez lett a Dávidé) a másikban meg két ágy, illetve innen lehet az erkélyre kijutni. Ezt foglaltuk el a Barbárral. Itt egy kép róla:

És itt egy kép az erkélyünkről is. Nekem határozottan tetszik! {#}

Most egy kis csendespihenő következik. Dávid már a másik szobában durmol, Barbár meg itt mellettem játsza a fáradtat, miközben én írkálok.. {#} (Egyébként egy óra plusz van itt az otthonihoz képest.)

Ja, még gyorsan pár szó az időjárásról: 20 fok van. Eléggé párás, vagy füledt, vagy nemtom, de nekem lényegesen melegebbnek tűnik. Viszont sajna a szél fúj rendesen, így az hűt. Azért ki lehet bírni!...{#}

Hozzászólások

• mlnrrbrt2013. április 09., kedd 16:41
    avatar

Megalol! Barbárt kabalának vitted, vagy majd ő játszik helyetted? :-)

• mlnrrbrt2013. április 09., kedd 16:42

Hajrá! Lefejni a népet :O

• daniboy2013. április 09., kedd 20:50
    avatar

Hajrá Peti! Élvezzétek ki a korai nyaralást ;)

• DonGal2013. április 09., kedd 21:15

Köszi a biztatásokat! :)

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!