Duna pókeres játékosok! Szólaljatok fel a kifosztó rake ellen!

2023. november 02., csütörtök 12:08
A duna póker épp kifosztani próbálja a magyar pókeres társadalmat a jelenlegi rake megduplázásával! Pénteki határidővel!! Olvassátok el és tájékozódjatok. Azt se bánnám, ha esetleg szerveződne valami, hogy lássák komolyan gondoljátok.

Original post at: https://gizdalord-theflop.blogspot.com/2023/11/duna-pokeres-jatekosok-szolaljatok-fel.html

 

Egy elég komoly változtatásra készül a Duna póker, és úgy gondolták ezt a változtatást jobb lesz minél halkabban, és minél gyorsabban elintézni. Azért vagyok itt, hogy hangot adjak mindenkinek aki szerint gusztustalan, amit művelni készülnek. Valamint, hogy megpróbáljam reprezentálni az összes játékos érdekét. Ezennel megkérném a játékostársaimat is, hogy szólaljanak fel a saját és mindannyiunk érdekében!

A helyesírási problémákért és az esetleges pongyola fogalmazásért elnézést kérek. Nem volt lehetőségem ezekre elég időnt fordítani, mert nagyon szűk az időnk.

Gondolkoztam azon, hogy finoman és diplomatikusan fogalmazzak, de minek? A tettek úgy is önmagukért beszélnek és amire a Duna készül az nagyobb geciség, mint amit bármilyen szó tükrözni tud. Azon is agyaltam, hogy a "pókeres társadalom" érdekeit képviselve, visszafogottabb legyek, de az nem lenne önhű és talán már lassan el is fogadtatok olyannak amilyen vagyok így ez nem fog problémát jelenteni.

Szeretném ha mindenki tudná, hogy ez nem egy vicc, hanem véresen komoly.

A Duna póker vezetősége úgy döntött, hogy itt az újabb rake emelés ideje. De ezúttal nem azon van a hangsúly, hogy a max rake cap-et megemelik újabb 20%-al....bárcsak ennyiről lenne csak szó. (hogy visszasírom azt az időt, amikor azon ment a hőzöngés). Ennél sokkal gusztustalanabb. Jelen állás szerint meg fogják majdnem DUPLÁZNI a rake-et azon a téten ahol én játszom.

A változtatás(zárójelbe ami előtte volt):
100/100 rake 10%(7%) cap 12k (10k)

100/100 rake 7%(5%) cap 12k (10k)

500/500 rake 5%(3%) cap 12k (10k)

 Ezt a változtatást 1 nap múlva kívánják bevezetni a hét legforgalmasabb napján, pénteken. Erről csak azért tudok mert felhívták az osztók a figyelmemet, hogy egy kis A4-es lapra a kassza körül ki volt téve ez a tájékoztató.

Mit jelent ez és miért olyan fontos felhívni minden rendszeresen odajárónak a figyelmét erre?

A régi struktúra szerint egy 500/500-on játszó player kb 6000 FT/h rake-et fizetett. Ez kb ugyan ennyi 100/200-on és valamivel kevesebb alatta. Tehát ha ott játszottál egy hónapban 100-150 órát akkor letermeltél te egymagad a háznak 600-900 000 forintot! Ami ezen felül megmaradt neked az a te nyereséged volt. Jelenlegi állás szerint ez az összeg minimum 10000 forintra nő óránként, ami majdnem a duplája annak ami eddig volt. Ez a szám figyelmen kívül hagyja azt, hogy a cap is 20%-al nagyobb lesz tehát az átlag rake is feltehetőleg 3% mellett 12k val is megváltozna 6k ról, de legyünk engedelmesek és nézzük ezt el és csak vizsgáljuk azt meg, hogy ez a "2%"-os növekedés mit is jelent valójában, és miért majdnem egy 100%-os rake növekedés és miért olyan gusztustalan.

Gyorsan ideírom, hogy MINDENKI meg volt botránkozva ezen akivel beszéltem. A legnagyobb nyerő regek is elgondolkoztak azonnal, hogy oké milyen alternatíva van. Külföld, privi, online bármi más. Nem vicc. Ez az egész egy teljes mértékben fenntarthatatlan változtatás lesz, ha végbemegy ebben a formában!

Általánosságban, és magabiztosan ki tudom jelenteni, hogy a teremben igen kevesen kerestek havi fix 1 misit konzisztensen. Valamivel több azoknak aszáma akik talán csinálgattak 500k-t, de leginkább ilyen 100-300k körül vannak a nyerők főleg ha a kisebb téteket is nézzük.
Jelen körülmények szerint, ha lejársz ugyan annyit játszani mint eddig, (legyen ez mondjuk 120 óra, ami nem túl sok, de nem is kevés) 120x4000= 480 000!
Tehát innentől kezdve 480k-val fogunk mindannyian FEJENKÉNT többet fizetni azért ha eltöltünk havi szinten 120 órát a dunában! Nem volt elég az átlag 720k amit eddig fizettünk, most hozzá akarnak csapni egy extra fél misit, mert úgy is olyan jól ment mindenkinek, és annyira hemzsegett a ház a pénzben úszkáló pókerből megélő milliomosoktól.
Gondoljatok bele, hol lennétek...bárki aki ezt olvassa, hol lennétek...és tényleg nézzétek vissza ha írjátok, hogy nézne ki az idei évetek minden hónapja, ha az összesből levonnátok 480k-t?
Akik most egész nagy nyerőknek számítanak azok instant nullszaldós senkikké válnak majd eztán, a nullszaldósok mind halál bukók lesznek, és a legjobb nyerő playereknek is ez egy 25-50%-os pénzelvonást jelentene!!

HÁT TI NORMÁLISAK VAGYTOK?!


Nem tudom eldönteni, hogy ennyire ignoráns és inkompotens a vezetőség a kérdésben, és képtelenek utána számolni a dolgoknak, vagy csak simán ennyire leszarják az összes vendégüket és ennyire kurva kapzsik. Számít egyáltalán? Melyik a rosszabb vagy jobb? Óriási inkompetencia, vagy végtelen mohóság és a vendégkör teljes kifosztása. Melyik vezetőség alatt volna jobb sínylődnie a helynek? Az igazság valszeg valahol egy csúszkán található a kettő között, de a játékosok szempontjából lényegtelen is teljesen.

 

Olyan szinten készülnek kinullázni ezzel a magyar, Dunába élőzni járó pókeres társadalmat, hogy azt leírni se lehet. Úgy el fog fogyni az emberek pénze, hogy 20-án üres lesz a terem. Lehet ez a céljuk. Fasz se tudja! Lehet csődbe kell vinni a céget valamiért, és ez a legjobb út rá és közbe még beszednek egy szép búcsuzó pénzt. Hát konkrétan lenullázni készülik az egész élős társadalmunkat!

Azt hagyjuk is, hogy Omaházni ilyen struktúrával a kurva anyja se fog. Szokott lenni hetente 1x kb omaha, de ezek után kizártnak tartom, hogy bárki leüljön 12k cap 5% rake-el szarrá baszatni magát. Konkrétan ez omahában azt jelentené, hogy az asztalról levesztek 200-300k-t ÓRÁNKÉNT LoL! Pedig omahára van igény, mert az omaha versenyre várólista van, anniy a jelentkező, hogy nem férnek el a versenyteremben, de egy kibaszott CG-t nem tudtok összerakni rá, miközben 100 ember érkezik omaházni?!

És miért? Mert nincs rendesen tét határ. Mert ez az idióta missisipi határozza meg egy asztal méretét és az, hogy 500/500 jelenthet 50k 100k 200k meg 500k átlag buy-in-t is ami egy vicc és ráadásul ez dinamikusan változik mert ahogy jönnek a regek, azok elkezdik felverni a missi méretét és szorítják ki az új játékosokat! Ami erre a plussz vicc, hogy nem fix a missi, hanem össze vissza váltogatják, ki mennyit akar, vagy a mégrosszabb amikor 2k missi asztalon bemondjáa valaki, hogy "kör öt" és hirtelen 2,5x nagyobb az asztal mint amire beneveztem és lefelezik a stackem egy ilyen hülyeséggel.

Ez a missi arra jó csak, hogy amúgy telibe szét kúrja a hold'em ritmusát és elvegyen egy csomó előnyt a jó játékosoktól, csak ez már beleégett a társadalomba. De amire igazán jó ezen felül, hogy kérdés és kérés nélkül tudják feljebb léptetni a játékosok az asztal tétjét. Nem kell beleegyezés hozzá, nem kell a floorman, nem indul új asztal. Egész egyszerűen beültél 500/500azni 50-100k val és ha nem figyelsz oda 2 óra alatt 4x akkora téten pislogol, hogy hova a faszba tűnt a fél milliód, mert 5k missinél az csak 100bb és lestackelődtél egy AK val egy set ellen.

Nincsenek limitek, nincsen rend, és senki nem tudja ha leül, hogy mire számíthat. Még jó, hogy senki le se ül omaházni és holdemlre is egyre kevesebben ugyan ezért

Mit tudunk tenni?
(attól függ ki vagy. 3 felé szedném: játékos, duna vezetőség, egyéb játékszervezők)

Játékosok:

Szerintem semmit, mivel ez az egész helyzet nem egy alku tárgyát képezi. Nem véletlen, hogy 2 nappal előtte jelzik egy kis A4-es cetlire kiírva. Ha kíváncsiak lettek volna a véleményünkre megkérdezték volna a legprominensebb játékostársainkat. De nem tették. Mindenkit teljes sokkal érintett ez a hír.
Egyetlen dolgot tudunk tenni. Megpróbálunk tárgyalni, és addig se vinni a pénzünketa helynek.

Gondoljatok bele. Ha az eddigi rake-el számolsz, óránként 6000ft-ot vittél a háznak átlagba. Ha havonta játszottál 120 órát akkor az 720k csak tőled. Miből fognak érteni a legjobban? Abból ha nem viszed oda a pénzedet.
Ez az egész úgy működne a legjobban, ha közös bojkottálásba kezdenénk. Én teljesen nyitott vagyok a kérdésre, és szívesen várom az ezzel kapcsolatos diskurzust (mondjuk konkrétan ezt esélytelennek látom mert sok a gerinctelen féreg, de azért már azt is meg fogják érezni, ha 10-15-en nem megyünk le egy ideig). Avval tudjuk a leginkább a nemtetszésünket kifejezni, ha nem visszük oda a pénzünket. Geci sok reg van, és kurva sok pénzt hordunk oda állandóan. Megéreznék.


Duna vezetőség:


Esetleg leülhetnénk megbeszélni, hogy miért is olyan szar ez az egész így. Nagyon jól tudjátok ti is, hány regular playeretek van. Már az is egy hatalmas kompromisszumos lépés volna, ha a legnagyobb téteteket meghagynátok csak simán olyannak ami volt eddig. Olyan dolgokról álmodni se merek, hogy rendesen szabályozzátok az asztalok méreteit.

Ezen kívül még van néhány javaslatom, mert ha már lúd, legyen kövér:

1. Ha már úgy is fejenként havi 3/4 misit leviszünk, továbbra se legyen semmi szolgáltatás nyújtva. A legjobb lenne, ha a büfé árait is tovább emelnétek. Véletlenül se legyen az, hogy ennyi pénzért legalább egy retkes meleg ételt kapjon, aki ott bassza az anyját napi 8 órában.

2. Legyen zsetonváltási, vagy pénzkezelési díj. Számoljatok fel 1-3%-ot a ki és/vagy beváltásoknál is, hiszen azzal is rengeteg munka van.

3. A split potokat nem rakelitek, pedig tőlünk nyugatra sok helyen szokták. Miért pont ti lennétek az a terem aki kimarad a jóból?

4. Legyen egységes 10% a rake mindenhol, hogy ne kelljen a nyavajgást hallgatni. Akinek nemtetszik az elmehet a halál faszára, mert nincs konkurens terem a városban.

5. Legyen egy extra time collection-os rake gyűjtés, hiszen akik túl feszesen játszanak azok nem tesznek eleget a közös perselybe! Fizessen mindenki extra 3k-t félóránként!

6. Vonjatok mindenkitolt kasszából további "dealer gratuity" díjat. Hozzá kellene már szoktatni a magyar parasztokat a jattoláshoz!

Tiszta vicc. És közben mit kapunk amúgy? Semmit. Oké, a zsetonokat elkezdték rendszeresen tisztítani, ami a szememben őszintén nagy előrelépés, illetve adtok reggelit ha 500/500-on játszol, ami nagyon pozitív meglepetés volt amikor találkoztam ezzel, de ezen kívül van valami? Az osztók fele teljesen inkompetens, az osztók 99%-a nem tartatja be a szabályokat rendesen és nem vezeti a játékot egyáltalán hanem elüti az időt (meg tudom őket érteni, óránként 2,5k-ért, kinek kell a feszkó). Ezen felül a kaja kifejezetten szar. Panaszkodik rá minden játékos. Olajat sose cserélnek viszont mindent abban sütnek és a krumplinak is hús íze van. Az adagok kicsit viszont legalább annyira drágák, mint egy étterembe mennél kajálni. 4 róka alatt nem eszel 1 fogást kb, de legalább tudsz üvegbe palackozott csapvizet venni 700+jattért XD. A felszolgáló csajokat nem érheti szó egyedül, ők nyomatják végig rendesen.

Szal a legnagyobb kérdésem az volna a Duna felé, hogy mit kapunk azért mostantól extrába, hogy 2x annyi lét akarnak leemelni rólunk? Fogadni mernék, hogy az égegyadta világon semmi sem fog megváltozni!

Privi szervezők:

Ez egy kurva nagy lehetőség lenne számotokra, hogy megmozdítsátok a seggeteket, bevánszorogjatok a dunába és marékszámra halásszátok ki az embereket a dunából. Hát fogalma sincs a pókeres népség többségének arról, hogy mennyivel másabb egy privi játék. Igaz a fix 5% rake azért elég magas, főleg omahában, de legalább csak 6-7k a cap és így élhető és kb ugyan úgy 6k/h/player a rake amit fizetünk, ami belefér! Mondanám, hogy emelett kapunk ingyen kaját meg piát, de az hazugság volna, hiszen a "dobjunk a felszolgálónak" mutatvánnyal általába mindenki befizeti külön a maga kis ebédjének az árát. De a hangulat nálatok mindig sokkal jobb, mert ügyel általában mindenki arra, hogy visszahívják és sokkal normálisabb a társaság és sokkal nagyobb élmény így játszani. Szedjétek össze magatokat és indítsátok be normálisabban a magyar holdem-es privi szektort. Mindig sírtok, hogy holdemre nincs igény. Hát tessék, a duna elintézte hogy legyen. Annyian járnak oda mint a rohadás, nem hiszem el, hogy ilyen rake különbséggel és szolgáltatással amit ti csináltok ne lenne igény a játékaitokra! 

Utóirat:
Ha sikerül valami eredményt elérni akkor szavazásra bocsájtom, hogy milyenre csináltassam meg a frizurámat. Úgy is mindig mindenki azzal basztat XD

Hozzászólások

  • Pistapapa2023. november 03., péntek 19:22
    avatar

    A mississippi eltörlésével mélyen egyetértek már ha volt ilyen felvetés :). A rake eddig is hatalmas volt. Mindennek az ára emelkedik, miért pont a rake ne emelkedne. Mindenkinek aki ott dolgozik emelni kell a fizetését. Én nem látom ezt annyira ördögi dolognak. Persze az, hogy monopol helyzetben van a Duna Poker az ad ezeknek a dolgoknak egy kis "bájt", de ettől ez még szükségszerű is lehet.

  • Gizdalord2023. november 03., péntek 20:09
    avatar

    amugy egyszeru a kerdesre h miert ne nojon a rake. Azert mert az egy % és ha inflalodik a penz tobb penz kerul fel az asztalra. A cap növelést lehetne ezzel az érveléssel egyedül alátámasztani valamelyest.

    Az osztóknak pedig nem emeltek fizetést. Le is írtam mennyit keresnek 2-2600 között. Szerintem az egy fos fizetés....ha már inflációzunk.

  • Pistapapa2023. november 03., péntek 21:36
    avatar

    Valószínűleg a terem vezetése is tudja ezt és azért emel a rake-n, hogy ezen már holnap változtatni tudjanak :) No meg van egy csomó floorman, pincércsaj, a kidobó srác, aztán akik a konyhán serénykednek a rezsiről nem is beszélve. Háborús infláció :) Kibicnek semmi se drága tudod.

    Mától nagyobb a rake ugye, azt írtad, lehet át is sétálok, mert így adózni is többet tudok. :)

  • Gizdalord2023. november 04., szombat 14:44
    avatar

    Adómentes amit kártyaterembe nyersz. Legalább néznél utána, hogy a trollkodásodnak éle legyen!

  • Pistapapa2023. november 05., vasárnap 11:44
    avatar

    Látom nagy a baj, több rake=több adó, az hogy nyerek e az részletkérdés :)

  • HighRollerRoli2023. november 05., vasárnap 15:10

    mivel monopol helyzetben vannak megtehetnek bármit, lehet szükséges volt megtenni ezt lépés az infláció miatt is. egyetlen dolgot tudsz tenni ha ennyire frusztráltnak érzed magadat: nem járni oda

    de attól függetlenül mások ugyanúgy menni fognak és pörög tovább a bizniszük

  • Gizdalord2023. november 05., vasárnap 17:05
    avatar

    Ja oke...a rake amit a terem szed abból a terem adózik, a játékos meg amit nyer live abból nem adózik itthon. Nincs itt baj, csak kurvára félreérthető volt amit írtál.

    @Highroller
    Imádom ezeket a rosszindulatú belelátásokat. Ezt sokan el szokták játszani. Valami megfigyelést végzek és negatív következtetést vonok le tehát "frusztrált". Ráadásul a nagy tanács amit megfogalmaztál "egyetlen dolgot tudsz tenni ha ennyire frusztráltnak érzed magadat: nem járni oda " magam is megfogalmaztam szó szerint:
    "Egyetlen dolgot tudunk tenni. Megpróbálunk tárgyalni, és addig se vinni a pénzünketa helynek."
    (ha értelmezted volna ahelyett, hogy a frusztráltságot próbálod beleerőltetni, mert úgy jobban tetszik az egész szitu)

    Levezettem feketén fehéren mi a következménye, még magam se tudom mi a jó megoldás a helyzetben.

    Valamint pont ugyan úgy fingod sincs róla neked se, hogy 3-6-12 hónapos távlatba mit fog ez kiváltani biznisz szinten, de legalább magabiztosan bégeted te is a birkaságot!

  • kohagyma2023. november 07., kedd 14:34

    Szia Gizda!
    Azt kell mondanom, ha teljesen igazad van, akkor egy-két hónap alatt feleződni fog a játékosok száma. Szóval február eleje körül már tiszta lesz a kép, mi is volt a lépés oka. Természetesen a minden drágább lett szöveg faszság indoknak!
    Addig annyit tehetsz, hogy ívben kerülöd a helyet!

  • qwert9872023. november 07., kedd 16:48

    Egyébként csökken a forgalom? Az asztaloknál mi a visszajelzés?

  • Gizdalord2023. november 07., kedd 21:42
    avatar

    @kohagyma
    Nem irreális igen. Én valós végleges beállást 3-6 hónapra rakom. Így is teszek pontosan. Meg próbálok beszélni minél több respectable pro-val a kérdésről de eddig 3/3-an egyetértettek velem meg hasonló számok jöttek ki

    @qwert Nem járok így nem tudom, és amúgy se tartottam annyira szemmel, hogy melyik nap hány asztal ment.

  • Masters8002023. november 14., kedd 22:09
    avatar

    Azt nem gondolnám hogy annyira buta lenne a banda, hogy a monopol piacra való tekintettel végtelenségig kapzsi legyen, mert az öngyilkos stratégia.
    Nálam az alábbiak merültek fel: 1. Olyan kör került a vezetőségbe, akiknek a kaszinójátékok meg a nyerőgép jóval nagyobb bizniszt jelent mint a póker, ezért inkább a hobbistákat oda csábítanák át.
    2. Szeretnék 500/500 felé irányítani az összes játékost, hisz ott még viszonylag tűrhető a rake de elég szép rake termelődik egy óra alatt, elképzelhető hogy nekik jobban megérné csak 5-6 cash asztalt fenntartani ha azok mindegyike 500/500 mint ha menne 8-10 asztal, de ebből csak 2-3 asztalon megy 500/500, a költségeken faragnának is, hiszen így még kevesebb osztót, pincérnőt kellene alkalmazniuk.

  • titcar2023. december 03., vasárnap 00:57
    avatar

    100/100 van még mindig? a minbeülő (ha 50bb) nagyjából egy jobb pizza + egy kóla, abból nyilván vagy a terem vagy a reg nem él meg ilyen 20 hand / órával, azért ezen ne lepődjünk már meg :D

    viszont a (sokadik) felháborodást nem értem, ha nem tetszik az egész nem mész oda, mint ügyfél és ennyi. sehol nincs leírva, hogy nekik lehetőséget kell biztosítaniuk a hosszú távú nyerésre, neked vagy bárki másnak meg hogy oda kell menned/mennie.

  • Gizdalord2023. december 03., vasárnap 02:00
    avatar

    tehát akkor nem lehet felháborodást kifejteni! Csak pozitív vélemény van, és negatív nem létezik. Azt meg gondolom konkrétan tudod is, hogy hányszor voltam, ha voltam egyáltalán :)

    Ügyes vagy Móriczka. Ülj le! Egyes!

    Bele se megyek, hogy a hülyének tettetésbe elkezdjem magyarázni azt amit már ezerszer kifejtettem

    G*ci fáj a hülyeséged komolyan. Minél jobban belegondolok annál mélyebb a sötétség ami süt belőle

  • titcar2023. december 08., péntek 02:59
    avatar

    nyugodtan kifejtheted, csak sanszos hogy semmi hatása nem lesz :) vagy változott valami? visszavonták, lehúzták a rolót? te megad mondod, hogy mennyiszer leírtad már mekkora sz@r az egész :D

    a személyeskedésre csak annyit reagálok, hogy nem mindenki helikopter ám :)

  • Gizdalord2023. december 08., péntek 11:22
    avatar

    Nem kell különösebben szirénáznod ám. Ha átolvasod a definícióját a személyeskedésnek, akkor felismernéd, hogy nem írtam semmi személyeset. Az, hogy hülyeségnek titulálom azt amit mondasz, az nem személyeskedés. De itt a definíció, bár ez is falra hányt borsó úgy is:

    a vitapartner személyét kritizálja, sértegeti, személyes érdekeire, előítéletére hivatkozik
    Forrás: https://lexiq.hu

    Mindenesetre örülök, hogy ide tudtál rakni egy kommentet, hogy minek írkálok, ne menjek oda és kész, majd 1 kommentel lejjebb leírod, hogy igazáőból miért ne írhatnám le.

    Külön kiemelném a gyöngyszem logikát, hogy "sanszos, hogy nem lesz hatása"....ami ugye azt jelenti, hogy van sansz rá, hogy hatása lesz (csak kisebb mint annak, hogy nem), ez valahogy elegendő érv arra, hogy az ember ne is nyilatkozzon a kérdésben :)

    Nem fejtegetek ennél hosszabban semmit inkább mert túl sok a debil aki elolvassa és mást képzel utána a leírtakba (ez se személyeskedés még amúgy). A személyeskedés az ez: veled meg főleg nem szarozok, mert több ízben bizonyítottad az elmúlt két évben, hogy vastag a troll face az arcodon.

    Nemtudom minek írtad le azt amit tettél logikailag. Amúgy tudom azért mert egy kis tüzet akartál meg mert jólesik a beszólás csak nehogy mélyebben bele legyen nézve abba a 3 sorba amit leírsz mert kiderül hogy mekkora faszság....amit további három sorral te magad is szépen bebizonyítasz és utána várod a kifejtésem XD

    Megtörtént. Örülhetsz.

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!