Orral a falba (Életem legnagyobb bukónapja)

2021. február 06., szombat 02:28
Kurvára belenéztem.

Original post at:

https://gizdalord-theflop.blogspot.com/2021/02/orral-falba-eletem-legnagyobb-bukonapja.html

 Valahogy éreztem ha túlságosan reménykedős címet adok az előző bejegyzésnek akkor be fogom szopni.

 

Életem legnagyobb bukó napján vagyok túl. Az a szép, hogy ez egybe esik avval amikor a szünet után visszatérek, már bemelegítő napok után +50% al több asztalon toltam. És a vicc, hogy nem is volt szar az EV-m amíg 9 asztaloztam (ahhoz kepest amilyen downswing volt es elso 9 asztalozas). Letoltam a 2/3 20$ on a maradékot 50$-en.

Nem toltam ennyiszer domináltan be soha, nem volt ennyiszer coolerem soha, nem halt meg ennyiszer tp tk-m riveren soha, nem mákoltak le ennyiszer soha. Gyakorlatilag a 6 óra amit toltam nonsotp arról szólt hogy valamelyik asztalon éppen kibasznak, ha nem éppen többön. Volt egy olyan amikor "na most szünetet kellene tartani" 9 asztalon. Azt hiszed túlzok, de szó szerint 10 másodperc múlva 2 asztal volt csak. Nevetséges.
Sose buktam 7 számjegyű összeget eddig életembe sehol. Most már ezen is túlvagyok a kurva anyját. Hányingerem van, teljes mértékbe fel van fordulva a gyomrom, rosszul vagyok, van minden bajom és az a szép, hogy abba se lehetett hagyni mert maxos challenge-t toltam ami 500$....Kurva jo volt. Életem legszarabb pokeres napja.

Csak azért írtam le, hogy megörökítsem. Volt 2 nap upswingem, és a 3x vesztettem el egy sessiön alatt. Ráadásul az igazság az, hogy nem is 1 sessiön alatt, kb a 35%át 20$ on buktam, ott az első 160! játékon ment el 1300$. Lehetetlen összeg. Lehetetlen!

Kurva anyját és vágod a nagy felszívás legelső napjának legelső 160 játékában. Nagyon ki vagyok borulva. És a legszebb, hogy nincs megállás bazdmeg. Kurva istenit. Nincs még egy olyan rühös tetves munka ami ekkora stresszel, állandó hányingerrel és fosrakományokkal teli lenne. 

 

----

Kemény. Most üldögéltem még rajta pár órát azért rendesen megszédültem. Össze vissza érzem magam tényleg mint akinek bevertek egy jó nagyot. A durva az, hogy ahogy a többieket elnézem, ez nem egy nagy show minusz. Mondkjuk nagyon keves jatek alatt szedtem ossze ami miatt förtelmes igazán. Ehh.

Tényleg sokkolódva vagyok, hogy még mindig ezen agyalok és teljesen belerágta magát a fejembe. Holnap játék előtt átnézem az összes jegyzetemet megint, meg a felírt szarságokat is. Nagy küzdelem lesz ezen túltenni magam.

Mindenesetre emlékeztetőnek jó volt meg lesz is ez a kép. Ez csak a 20$ as gráf a napról:



 

Hozzászólások

  • Smasszer2021. február 06., szombat 13:00
    avatar

    Nem akarok azzal jönni, hogy én megmondtam, de pont emiatt hagytam a picsába a GG-t anno. Persze szép és jó az a szuper RB (azt most hagyjuk, hogy abban is mennyi sunyiság van). Mikor 5$-on toltam már ott is tele volt reggel ez a csodás "fishy mezőny". Azt pedig gondolom nem kell mondani mennyire megnő a variancia, ha regekkel is tolod.

  • sharki2021. február 06., szombat 14:50

    Attudom erezni teljesen mertekben az egeszet, Velem 10 eve ez megtortenik minden nap...es ez halal komoly.

  • prolifigyelő2021. február 06., szombat 17:54

    Szerintem mindenki, aki grindolt valaha komolyabban belefutott ebbe. IMO van összefüggés az asztalszámok emelése és aközött, hogy így sikerült a napod. Az ember észre se veszi, de kihagy egy csomó apró spotot, ahol javíthatna, ezek összeadódnak, ev-d csökken(nyilván nem feltétlen magán a grafon láthatóan ilyen rövidtávon), innentől pedig a variancia is sokkal jobban nő, megnő az ilyesmi spotok aránya, stb.stb. Le merném fogadni, hogyha visszanéznéd a handeket, kibukna egy csomó ilyesmi, én is számtalanszor beszoptam ezzel régebben.

  • Gizdalord2021. február 06., szombat 17:58
    avatar

    persze tuti h gyengebben is toltam de ez meglatszik az evn (sárga) mert nem olyan jo mint kene lennie, de csak az szamit ennel a postnal h az ev meg a real kozott milyen gyorsan lett egy mekkora szakadek.

    A session vegen (aminek nem ez a gráfja) már szarul is jatszottam konkretan utolso 15% kb.

  • titcar2021. február 09., kedd 01:33
    avatar

    azt mondjuk kiugrott angol tanárként vághatnád, hogy amire te gondolsz gráf alatt az grafikon, még ha angolul ugyanaz a 2 szó, akkor is :)

  • Gizdalord2021. február 09., kedd 12:25
    avatar

    @titcar Wut?
    A gráf az a hunglish szó a graph ra ami meg magyarul a grafikon.
    De lassan megértheted mindenkivel együtt, hogy a helyesírásba kötekedni teljesen felesleges mert kurvára nem érdekel már. Ez a bosszúm az általános és a középiskoláknak a mai napig kísértő éretségizős rémálmokért.

  • daniboy2021. február 09., kedd 13:02
    avatar

    https://hu.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A1f

  • Gizdalord2021. február 09., kedd 14:48
    avatar

    Na akkor ingyen lecke time nyelvtanból, és élő nyelvből.

    Előljáróban annyit, hogy ha nem okoskodó "ez így van és kész" módon lennének ezek iderakva, akkor sokkal pozitívaban tudnék hozzáállni mert az ta benyomást keltené, hogy beszélni akartok róla, de így csak olyan nyomi goblin feeling, hogy áskáltok a helyesírásban és vélt hibákat jelöltök meg önelégülten aminek még mindig nem tudom mi a célja az okoskodáson kívük.

    Tehát a lecke:

    Vannak angol szavak. "Like". Amiket aztán honosítunk: "Lájk" aminek van magyar megfelelője "tetszik"
    Az hogy valamire van másik szavunk nem jelenti azt, hogy szinonímaként ne lehetne másik ilyen szót használni. Ezt remélem nem kell magyarázni. Ráadásul növekvő mértékben ezek angol magyarosított szavak.
    Pl: Acquire (ejtsd: ökvájör), ami beszerzést jelent, amire használják a gyakorlatilag hunglishiasított "akvirál" szót. (sok ilyen van még)

    Mi a hunglish. A hunglish nem más mint az angol és magyar nyelv szabad keveredése. Jelenti ezt angol szavak magyar toldalékkal való ellátását "like-ot", de jelenti ez az angol szavak magyarosan való leírását "lájkot"

    Továbbá az sem lehet kizáró ok, hogy a gráf-nak van egy jelentése, mert lehet kettő is bazdmeg! Ezeket homonímáknak hívják. Pl "Ég"

    Ezen felül egy olyan szakmában beszélgetünk, ahol érdekes módon bizonyos dolgok felett szemet hunytok, mert a nagyvak az ugye nagyvak, de a flop turn(törn...ha úgy írják) river nem felcsapás, fordulás és úsztatás mondjuk...vagy fordítsd ahogy szíved adja, hanem a full angol jelentés. Ahol trekkereket használtok és nem követőket/figyelőket, és ahol turni/törni/tourney/verseny pókert játszotok, elég nevetségesnek tűnik, hogy randomra van itt egy szó amit márpedig nem lehet sehogy máshogy értelmezni (szerintetek)

    Tehát ha vitáznánk esetleg a dologról és nem csak okoskodnátok akkor az első felvetésnek annak kellene lennie talán, hogy megnézzük mik az elfogadott magyarosított szavak és egyáltalán mitől elfogadottak? Semmitől. Attól, hogy használják és értik a jelentését ennyi. És amikor egy szót elegen használnak és értenek így akkor beköltözik a szótárba

    Erre mondják, hogy a nyelv élő és alakul folyton, és azért mert van egy szabály, nem állhat le az élet mert akkor sose változna a nyelv, és az pedig kurvára változik mert a nyakkendő is nyakkendő lett és nem "nyaktekerészeti mellfekvenc" ahogy eredetileg hívták

    Ami miatt még irritáló ez az álprűdség, hogy tényleg egy olyan szakmába akarjátok beleeröltetni ahol a szavak legalább fele full angol, sokszor magyar helyesírással. A kérdésem az, hogy pl a "graph" szót miért ne lehetne ugyan evvel a logikával gráf-nak magyarosítani?
    Nem lehet érv, hogy mást jelent, mert vannak azonos alakú más jelentéssel bíró szavaink. Nem lehet azt mondani, hogy nem szokás. Mégis miért ne? Ráadásul ezen felül az általam használt hunglish szabályoknak is tökéletesen megfelel.

    Szóval a kérdédésem az volna, hogy mi a fasz jogon mondjátok meg ezek alapján, hogy mi helyes és mi nem, vagy hogy mi az író szándéka?

  • titcar2021. február 09., kedd 19:18
    avatar

    azt ugye vágod ha úgy magyarosítasz valamit, hogy az a szó már létezik és mást jelent (de a témakör hasonló), akkor lehet hogy meglepő, de akár azt a következtetést is le lehet vonni, hogy rosszul használod :) felőlem úgy használod ahogy akarod, csak aki tanult rendesen matekot az furán fog nézni :)
    ha azt írod, hogy "báttön" az pl. kontextusból érthető :)

  • Gizdalord2021. február 09., kedd 20:33
    avatar

    Hát ha nem tudod milyen gárfról beszélek ugyan abból a kontextusbol akkor sajnalom.
    Értem h tanultal matekot ügyi vagy. Én meg nem én meg nem vagyok ügyi. Cserébe másban vagyok ügyi. Örüljünk együtt a dolgoknak amikben ügyik vagyunk.

  • kidelpiero2021. február 10., szerda 00:26

    Bár nem ismerlek, a blogodból és főleg a kommentszekcióból nekem az jön le, hogy te küzdesz az egész világ ellen, és nagyon figyelsz arra, hogy olyan ember legyél aki senkinek nem akar megfelelni.

    Ez a pókeres életbe teljesen belepasszol, viszont a blogolással és a célkitűzéseddel (a pókeres élet újraindítása) teljesen ellentétes. Nyilván ezt a blogot magadnak írod, erre rájöttem, de ha semmilyen itt támasztott elvárásnak nem akarsz megfelelni, akkor fölösleges ide posztolnod, hiszen ezzel csak konfliktust generálsz, de nem vagy hasznára a közösségnek...

    Azt is értem, hogy a nyelvhez is egyedi módon állsz, és valószínűleg tanultabb vagy a témában mint a jelenlévők többsége, viszont titcar megjegyzése nem nyelvi kérdés, hanem matematikai. Lehetsz te akár nyelvújító is, de az csak akkor valósulhat meg ha az adott szakma azt befogadja. Fordíthatod te a blue-t pirosnak, és a saját blogodban használatod is így, attól még a közösség szemében nem nyelvújító,hanem egy hülye leszel.

    Azt javaslom, ha időd engedi és kedved is van hozzá, hadakozás helyett inkább olvasd el mik is azok a gráfok, és köszönd meg titcarnak, hogy kijavított téged, így legközelebb ha ez feljön témának, a hallgatóság/olvasó közönség nem gondol majd félműveltnek.

  • Gizdalord2021. február 10., szerda 02:45
    avatar

    @kidelpiero
    Annak ellenére, hogy minden amit leírtatok a gráfról igaz, ugyan úgy igaz az is mindenben amit én írtam le. Egyelőre csak annyit látok, hogy nem az érveimmel vitatkozol hanem egyetértesz a titcar-al és kész.

    A csoport ahol vagyok mindenhol "graf"-nak mondja, persze lehet az is, hogy mindenki a grafikont rövidíti folyton pont nélkül.

    A megfelelés nem célom max a szociális normákon belüli szinten. Szeretem ha kapok érdembeli cáfolatot vagy bármit arra amit felhozok érzelmeskedő cucc helyett. Ez nagyon nagyon ritka.

    Kíváncsi lennék továbbá hogy mik az "itt támasztott elvárások", kinek az elvárása a legfontosabb, és mi alapján az ővé. A konfliktus generálást ekvivalenciába rakni avval, hogy az nem szolgálja a közösség érdekét pedig szimplán szar példa. Részletesség híján: bármilyen forradalom. Konfliktus ami a köz hasznát szolgálja. Amúgy a vita és a párbeszéd is azt generálná (konfliktust és a köz érdekét), de mint fentebb említettem itt senki nem akar vitázni, itt mindenki csak jól meg akarja mondani aztán elhúzni a csíkot. Erre aztán rá lehet fogni, hogy "ellentétet szít" és ahelyett, hogy meg lenne beszélve nincs semmi.

    Hogyan lenne amúgy matematikai a titcar megjegyzése ha szavakról beszélünk? A nyelv része minden szó, a matek pedig használja a nyelvet. Nem értem, hogy hogyan zárhatja ki az, hogy "ezt a szót a matek használja" abból, hogy az homoníma legyen, és legyen másik nyelvi jelentése is.

    Megnéztem mik a gráfok ami itt be lett linkelve, de a ténye, hogy ezt írod azt sugallja, hogy nem érted mi az azonos alakú és különböző jelentésű szavaknak a lényege.

    Amúgy nem titok hogy félművelt vagyok. Bár ez is jó kérdés, hogy mit határozol meg műveltség alatt...Lexikális tudást? Alapismereteket? Humanitást? Empátiát? Gyanítom, hogy melyik részét igen és melyiket nem mert az egyiket kurva egyszerű mérmi, a másikat meg nem igazán lehet és akikbe több van a mérhetőből azok szeretik kurogatni azt a csapatot akikben meg a másikból van több. Na mind1 tök nem ide vág pedig ez is egy rohadt nagy és érdekes párbeszéd lenne....de interneten párbeszéd ritkán van.

    Amúgy kényszerítettnek érzem de idézek egy embertől aki felvette velem a kapcsolatot az írásaim alapján:

    "thaaanks, igazából magával ténnyel, hogy megosztottad a lehetőséget, több hasznos infot tettél le az asztalra mint az utóbbi években bárki"

    De nyilván te alaposan lemérted a pókeres társaság véleményét azáltal, hogy megnézted a kommenteket, és evvel igen mély és konklúzív és nyilván pontos következtetést vontál le. Na kb ez a szinvonala az összes kommentnek. Érvek nuku csak feszínes semmiségek meg érzelmeskedés és személyeskedés (nem mind rád)

    Elárulom a legtöbb ember akit érdekelnek a dolgok privibe keres én meg nem verem nagydobra mert leszarom, hogy mit gondol a többi ember, és ezért olyan a legtöbb kommentszekcio amilyen.

    A kommented "kultúráltan" megfogalmazot, de abszolút információ és érv mentes.

  • Bandessz2021. február 10., szerda 07:51

    "Elárulom a legtöbb ember akit érdekelnek a dolgok privibe keres én meg nem verem nagydobra mert leszarom, hogy mit gondol a többi ember, és ezért olyan a legtöbb kommentszekcio amilyen."

    Akkor miért fröcsögsz 2-3k karaktereket minden negatív kritika után? Én ha leszarok valakit ignorálom a véleményét.


    "Hogyan lenne amúgy matematikai a titcar megjegyzése ha szavakról beszélünk? A nyelv része minden szó, a matek pedig használja a nyelvet. Nem értem, hogy hogyan zárhatja ki az, hogy "ezt a szót a matek használja" abból, hogy az homoníma legyen, és legyen másik nyelvi jelentése is."

    https://a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

    Sztem titcar leírta mi a gondja. Az hogy te ezt nem vagy hajlandó megérteni, nem jelenti azt automatikusan, hogy igazad van.


    "A csoport ahol vagyok mindenhol "graf"-nak mondja, persze lehet az is, hogy mindenki a grafikont rövidíti folyton pont nélkül."

    Eltaláltad.

  • Gizdalord2021. február 10., szerda 16:18
    avatar

    @bandessz
    Ezt mar tobbszor leírtam. Amikor bármit szóval illetek kommentben az 90% ban nem annak szól aki írta, mert az kurvára leszarja az érveket csak kifossa amit ki akart és továbbmegy, hanem mindenki másnak.

    Mi a strawman? Milyen straw-mant állítottam fel ami ellen érvelek? Nem érveltem titcar ellen! Azt mondom, hogy igaza van avval kapcsolatba mi a gráf és az hogy létezik rengeteg angol nyelvű szó magyarosítva, és a homonímák ténye teret ad annak, hogy nekem is igazam legyen.

    A te részedről se látok semmi féle vitatást abban amit leírtam arról, hogy miért ne lehetne azt is gráfnak nevezni amit én írtam, szimplán egyetértesz a titcar-al meg velem is, hogy neki igaza van. De az álltalam leírt dolgokkal nem foglalkozol semmilyen mértékben, hogy azok miért lennének invalidak.

  • bibor19732021. február 10., szerda 17:00

    Szerintem mindenki elég világosan érti, hogy a "20$-os gráf a napról" mit jelent, főleg, hogy ott van alatta. Ezzel az erővel helyesírási hibákba is bele lehetne kötni, csak egy pókerblogban elég felesleges.

    És valóban nem titcar ellen érvelsz kettővel feljebb, hanem az ellen az állítás ellen, hogy "titcar megjegyzése nem nyelvi kérdés, hanem matematikai".

    Viszont ha még maradt párezer karakter raktáron, azt lehetne tisztázni, hogy pontosan kik azok,akik esetében leszarod, hogy mit gondolnak és kik azok, akik miatt írod a kommenteket, mert az tényleg egy tisztázatlan terület és biztos vagyok benne, hogy sokakat érdekel.:-)

  • Gizdalord2021. február 10., szerda 18:57
    avatar

    :D majd gyujtok erot kifejteni még ma este

  • kidelpiero2021. február 10., szerda 21:39

    Az a baj, hogy te nem szakmai vitát folytatsz hanem hajtogatod a magadét. Illetve próbálod addig csűrni csavarni a mondandódat, amíg a vitapartner megunja a parttalan vitát veled és valóban továbbáll...

    A forradalommal ez esetben az a probléma, hogy te nyelvi forradalmat akarsz egy pókeres oldalon kirobbantani. Remélem az irodalmárok körében is próbálsz pókeres forradalmat kirobbantani, azzal legalább tényleg teszel valami hasznosat a pókeres közösségért. :P

    Viszont összességében tényleg a te dolgod, mit és hogyan írsz, egyszerű jótanács akart lenni részemről, hogy az csak az előnyödre válik, ha egy számodra kevésbé ismert területtel kapcsolatban elfogadod mások, jogos szakmai kritikáját, ahelyett h hadakozni kezdesz...

  • Gizdalord2021. február 10., szerda 22:42
    avatar

    @kidelpiero Még egyetlen ellenérvet se kaptam az alap érveimre. Semmit nem csurok csavarok, itt szajkozzák ugyan azt páran mikozbe nem velem beszélgetnek hanem ők hajtják a magukét.

    Egyetlen értelmes mondat nem hangzott el a nyelvészeti megközelítésről. Én próblok vitázni de senki nem reagáls semmire csak ahogy az interneten szokás szokott lenni, benyomatja amit gondol minden mást ignorál aztán nem is szól hozzá többet.

    Nem akarok nyelvi forradalmat se. A forradalom egy példa volt arra ami valami ami a többség érdekét szolgálja de érdekütköztetés / konfrontációval jár. Sejtettem, hogy félre fogja valaki érteni, kicsit olyan mint ha direkt...
    Ha beszolnak hogy mit, hogyan írok akkor arra reagálok. Ez történt. Felőlem használja mindenki azt a nyelvezetet amit szeretne. Csak foprdítva ez nincs így és mindig ki akarnak okosítani, hogy szar amit írok (helyesírásilag szokott szar lenni azt tudom, de nem erdekel tulsagosan), de amikor nyelvészkedni kezdenek és beugat, hogy angoltanárként azért vágnom kéne...akkor had fejtsem már ki hogy miért faszság amit mond.
    És erre a kifejtésemre jött eddig 0 reakció. Ennyit erről.

    És neked is leírom 25. alkalommal is. Én a titcar véleményét nem vetettem el. Egyetértettem vele, és mellé tettem 25 példán keresztül, hogy miért valid az hogy gráfnak írom a grafikont.

    @Bibor:
    Gondolkoztam sokat. Azt hiszem úgy kellene fogalmaznom, hogy leszarom ha beszólnak és ha teljesen érvmentesen nyomatják a faszságot azoknak az embereknek a véleménye kurvára nem izgat. Amikor jönnek okoskodni leírják a vélt dolgot de utána képtelenek megvédeni az állításukat vagy érdemben reagálni arra amit írok azokat az embereket és a véleményeiket szarom le, olyan szempontbol, hogy bár reagálok rá, hogy helyre legyen rakva, de nem hat meg lelkileg, hogy mit gondol.

    Fontos számomra az, hogy értéket találjanak az írásomba legyen az bárki. Erről nem kell hogy tudjak, ez van és kész. Annak örülök ha kapok pozitív visszajelzést. Annak méginkább ha valamiben esetleg egyetnemértés van és azt sikerül nem a fentebbi példa szerint megvitatni.

    Szal vágom hulyen hangzik h a negatív kritikát leszarom a pozitívat meg nem, de ez nem igaz így mert a negatívat se szarom le csak akkor ha az elso lepes utan aztan nem reagal semmit az ember, vagy aboszolut ignoralja amit irok es valojaban ok straw-man olnak engem. ahogy ezt fentebb is lathatod

  • titcar2021. február 10., szerda 22:47
    avatar

    Gizdalord azt vágod, hogy egy másfél sorra írtál már szumma 2 monitornyi mindenki hülye csak én vagyok helikopter jellegű szöveget ugye? :)

    Szerinted ha a phase-t úgy magyarosítanám, hogy f@sz és teljes pókerarccal beszélnék öltönyös f@szoknak a projekt különböző f@szairól, akkor mennyire venné ki furán magát, ha miután kidobtak a biztonságiak, akkor mennyire érdekelne bárkit, hogy én valójában nem is a phase-re gondoltam? :)
    ahogy előttem már rávilágítottak, nyugodtan használhatod így, csak rontja az imidzsed :)

  • Gizdalord2021. február 10., szerda 23:33
    avatar

    @titcar.
    Szoktak magyarosítani úgy szavakat, hogy kiejtés szerint? Igen Mindig!

    Mi a grafikon anglul? Graph!

    Mi a kiejtése? Gráf!

    Miért ne lehetne akkor ezt magyarosítani?

    A példád geci szar és semmi köze az állításomhoz. Ez a szalmabábkodás. Elég alaposan alátámasztottam, hogy miért valid a graph magyarosítása gráf-ra nem kevés példával.

    A másik fele ami miatt idióta a példád, hogy itt ti jöttök hozzám papolni arról, hogy hogy írjak meg hogy ne és miután alátámasztósan kifejtősen reagálok avval kurogattok, hogy túl sokat rizsázok, valamit jöttök tökre nem ide illő szar példákkal mint a tied és ignoráltok minden olyan pontot (az egész nyelvészeti megközelítés) amivel semmit nem tudtok kezdeni, ami az egész alapja az érvelésemnek....Mindamellett hogy azt akarjátok ilyen szembeköpős okostojás módon megmondani, hogy hogyan lenne jó nekem ha írnám a saját szaromat.

    "rontja az imidzsed"...mármint érted....ez is egy ugyan ilyen szó. Image. A kép. a kialakult kép! Hát ennyit erről kurva szép véletlen ahogy alátámasztod az összes érvem csak evvel a szép mondattal ;)

    Az hogy a TE szemedbe rontja az imidzsem az a te dolgod, nem beszélsz csak a saját nevedben. Nincsen avval bajom, hogy valakinek nem tetszik, avval inkább hogy aztán a saját arcára akarja formálni az én írásom mert úgy véli valami arbitrális okból, hogy az ő véleménye reprezentálja mindenkiét. Ezt reprezentálja a pár soros kommented, és mindenki másé is itt és a FB csoportban is akik csak okoskodnak de nem vitatkoznak. (van kivétel néha)

    Az én kurva nagy baráti tanácsom meg csak annyi lenne ha valamihez te nem értessz éppen akkor abba ne akarj okoskodni ;) Ügyi vagy a matekkal, én meg ügyi a nyelvvel.

    Szerintem legyen ez a vége.

  • kidelpiero2021. február 11., csütörtök 00:22

    Tévedtem. Neked van igazad.

  • titcar2021. február 11., csütörtök 01:22
    avatar

    idézet magamtól: "felőlem úgy használod ahogy akarod"
    idézet tőled: "ti jöttök hozzám papolni arról, hogy hogy írjak meg hogy ne"

    csak jelezném, hogy neked van az a kifogásod, hogy írásban nem jön át a hangsúly, de élőben nyilván átmenne, szerinted miért imidzset írtam? :)

    fentebb leírtam, hogy szerintem azért nem jó a magyarosítás, mert van már egy ilyen szó, ami hasonló témájú értelemmel bír, ha teljesen más jelentéstartalma lenne (lásd phase-f@sz), akkor az én világomban teljesen okés lenne. ezzel egész nyugodtan lehet egyet nem érteni, de azt mondani, hogy nincs benne érvelés, az egy egész erős logikai hiba :) attól, az érveket meg nem karakterszámra mérik, ha jól rémlik.

  • titcar2021. február 11., csütörtök 01:34
    avatar

    *attól, hogy nem írtam egy monitornyi szöveget, attól az még érvelés

  • Gizdalord2021. február 11., csütörtök 01:41
    avatar

    Adom, hogy van benne. Viszont az én érveimet akkor is mind ignorálja. Valamint amikor azt mondod hogy az imidzsemen rontani fog az ahogy írok, akkor utána hiába mondod azt, hogy te nem azt mondod hogy hogyan írjak amikor erősen utalsz arra, hogy hogyan kéne írjak.

    De mondom. Legyen itt vége mert most már uncsi. Élőbe szívesen beszélek róla csak írkálás már elég volt

  • csiga197942021. február 11., csütörtök 08:45

    Én azt szeretném kérdezni,ha jól rémlik 2-3 hónapja kezdted a spint.(most nem keresném vissza) Biztos van akkora mintád,hogy vered a kisebb téteket? Nem elhamarkodott már 50et ütni? Coachoz se jársz,semmi?

  • csiga197942021. február 11., csütörtök 08:46

    Ha nem jól emlékszem az időpontra,akkor tárgytalan a kérdés....

  • Gizdalord2021. február 11., csütörtök 14:29
    avatar

    @csiga rosszul kicsit. junius kozepe ota tolom fulltime a spin-t. Ezt úgy kell érteni h kb minden nap. Coaching is van heti kettő és nem is az én ötletem volt hogy feljebb lépjek =) de rakom be a következő postot ami rávilágít még egy két dologra.

  • Gizdalord2021. február 11., csütörtök 14:33
    avatar

    Most épp napi 800 game-et tolok le a mintával nincs gond amugy.

  • Cypress2021. február 12., péntek 04:27

    Whoa, micsoda nyelvtan nácizmus megy itt. Csupa voluntarista entitás hajtogatja a saját érveit. Ennyi idő alatt, amit a - teljesen felesleges - vitával elbasztatok, akár meg is nézhettek volna egy remek filmet, vagy dughattatok volna egy jót. De ti tudjátok...

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!