Powa came back

2009. október 13., kedd 11:02
avagy kicsontoztam a regeket :D



Ez mekkora királyság volt :)))




Elég sokat jatszottam, mármint arra értem, hogy ezt a handmennyiséget egyszerre jatszottam le, s csak 5-8 asztalon, így 3+ órás session volt.

Kicsit mérges voltam magamra közben, mert 2szer is felmentem 3 BI környékére, s nem csinaltam meg a stop-win-t, s visszabuktam. Volt egy asztal, ahol két  80/20-as arc volt, de egyszerűen nem bírtam velük, a cf-eket buktam ellenük mind pf, mind postflop, vagy csak siman lejavultak. Az összes reg ott ücörgött, s próbálta szépen lassan leszedni őket több kevesebb sikerrel. Sajna velük is harcba kerültem, s volt hogy alul maradtam.

Ez pl. szerintetek jó volt így, vagy túl aggró? Hogy kellett volna?









Visszaneztem a nagyobb vesztő handeket, kb 2 BI-t megspórolhattam volna a hülyeségeim miatt


De aztán picit összekaptam magam, plussz volt egy két cooler aminek a jó oldalán voltam, s ez lett a vége:





Ezt az asztalt szó szerint szétszedtem :D






GL!

Hozzászólások

  • atish812009. október 13., kedd 11:10
    avatar

    én nem értek hozzá, de szerintem botrányos amit művelsz :)

  • gorcsy2009. október 13., kedd 11:12
    avatar

    1. hand nálam végig c/f

  • Littlemage2009. október 13., kedd 11:14
    A blog írója által moderálva
  • Littlemage2009. október 13., kedd 11:15
    avatar

    atish, ennyi? fejtsd ki légyszi! :D

  • Agitator2009. október 13., kedd 11:26
    avatar

    Egyszerűen cool :D

  • aaaa2009. október 13., kedd 11:28

    luckbox :-)

  • WARETRAPS2009. október 13., kedd 11:33
    avatar

    Nájsz :)

  • Skaidy2009. október 13., kedd 11:38

    9Ts vagy 3 bet, vagy fold, én nem collogatom le az SC-ket hogy mögöttem ül a gombba még 1, ráadásul csak 4 BB-t emelt. Sztem 3 bet, de ha már megadtad, akkor flopon c/f 4 ember ellen.

  • Skaidy2009. október 13., kedd 11:40

    Jah 3 ember ellen, de ha belrgondolsz az ő szemszögéből, ezt vagy kész sorral csinálod, 66, FD, vagy totál air. Sztem még AJ-től is callt kapsz erre a move-ra. Meg a turn 17-re comitted volt a srác gyak, ha nem totál air-rel tolt bele 17-et, de 2 ember ellen nemfog behívni a semmire pozicióból 2/3 potot.http://www.pokerakademia.com/images/design/button_ok.gif

  • fejes19882009. október 13., kedd 11:41
    avatar

    Egyszerűen nem értitek a zsenit.

  • Skaidy2009. október 13., kedd 11:41

    2. hand, sztem túl erősen játszod a draw-id, az első handben is openended Straightdraw-val beraktad a stacket. Sztem Nl100-on müködne már, Nl50-en agyhalottak ellen nemhiszem :)

  • atish812009. október 13., kedd 11:43
    avatar

    én most ugye ilyen oktatóvideókkal tömöm a fejem. (zéró cashgame tapasztalat, tehát tényleg bocs ha marhaságot írok)ezek alapján a betsize-ok nincsenek rendben (túl kicsik), ráadásul olyan szitukban csinálod, amikor semmit nem versz a totál AIR-en kívül. :)

  • próbálkozó2009. október 13., kedd 11:48

    AZ ELSŐ VIDEÓNÁL A TURN-ÖN A RERAISE ALLIN EGY KICSIT BÁTOR VOLT.ÉN BIZTOS ELDOBTAM VOLNA.NAGYON SOK KÉZ ELLEN VESZTŐ VAGY EBBEN A SZITUBAN.DE EZ CSAK AZ ÉN SZEMÉLYES VÉLEMÉNYEM.NEM TUDOM A TÖBBIEK,HOGY LÁTJÁK?

  • atish812009. október 13., kedd 11:50
    avatar

    én speciel capslock nélkül :)

  • Tibibacsi2009. október 13., kedd 12:00
    avatar

    Első hand check/fold 3 ellenfél ellen. Semmiképp nem nyitnék bele mert szinte kizárt hogy ne kapjál call-t ilyen draw-os flopon, és 2nd pár no kickerrel nem az a cél hogy növeld a kasszát.

  • Littlemage2009. október 13., kedd 12:03
    avatar

    Köszi a gratokat, s a hszeket.

    Igen, tulaggroztam azt az elso handet. ez volt az az asztal, ahol a két majmot akarta mindenki leszedni, így nem nagyon akartam preflop novelni a kasszat, meg ugye ez a lap multiway jól teljesíthet olcsóért. de postflop elcsesztem eléggé. mondjuk ő egy gondolkodo arc, egy AJ-t tuti dob, s azert voltak még "bőven" outjaim, bár valoszinu 1-2 fogva volt.

    a 2. handben pár+oesd-m volt, ami mégiscsak 13 out egy overpair ellen, plusz dobhat is - bár ebben a konkret szituban nem nagyon - , ha elhiszi a setet, vagy ilyesmi.

    atish, igen nem mindenhol tökéletesek, ill. azert inkabb az első 2 hand ami kerdeses.

    Pl. amikor 2BI deepen 4betelt kasszaban turnön is checkelt az arc, szerinted mit ad elő? mert az okés, hogy én nem akarok tönkremenni egy AA, vagy KK ellen ( bár megmondom őszintén szerintem ezeket siman visszatolja pf, az előző (99) hand és az ezt megelőző csaták függvényében), s potkontrollozok.
    A 99 4handed szerintem MTT-ben is nuts, nem? :DD
    A többi meg cooler.

    Sajna van jopar ilyen hibam, hogy tulaggrozom a dolgokat, de ezeket igyekszem azert kijavitani, mérsékelni, mellesleg már NL50-en is elég aggró játék megy, nem egyszer láttam 33-al ai menni vkharcban embereket, stb, másrészt pont ezek miatt sokszor olyan gyenge lapokkal is rámtolják, hogy csak lesek, s örülök :DD

  • WARETRAPS2009. október 13., kedd 12:07
    avatar

    ja...egy két kéznél dobni kellett volna, de a végeredmény így is nagyon szép. Aki nem kockáztat az nem is nyer...viszont ugyanakkor benne rejlik a nagy bukó veszélye is.

  • Littlemage2009. október 13., kedd 12:07
    avatar

    S amugy ezek nagyon fontosak, hogy ilyenekbe ne szorjam(átok) a pénzt, mert ha csak picit visszabb fogom magam, akkor ez a session +8 BI legalább.

  • pokkornel2009. október 13., kedd 12:11

    "nem egyszer láttam 33-al ii menni ....."nem rám gondoltál ,ugye??Nekem tetszettek a partik,tipikus mágés session volt.Grat

  • Terrorka2009. október 13., kedd 12:15
    avatar

    Az első 910s -es parti 3 ellenfél ellen sokkal paszívabban jácodtam volna meg, valszeg turnön már feladtam volna a handet, vagy bet/fold. Amugy nekem tetszenek a handek, a betsizeokat nem néztem.
    "Visszaneztem a nagyobb vesztő handeket, kb 2 BI-t megspórolhattam volna a hülyeségeim miatt" - ezt szinte mindig leírod :) - itt kéne változtatni a dolgokon, próbálj 1 kicsit tudatosabban jáccani.

  • Littlemage2009. október 13., kedd 12:16
    avatar

    Nem :))) nekem is volt rá példa, hogy 57s-el 5bet ai mentem, s a 33 callozott.
    S eduard is szereti feltenni a stackjet erre a lapra squeezelt partyban :DDD

  • Littlemage2009. október 13., kedd 12:18
    avatar

    ""Visszaneztem a nagyobb vesztő handeket, kb 2 BI-t megspórolhattam volna a hülyeségeim miatt" - ezt szinte mindig leírod :) - itt kéne változtatni a dolgokon, próbálj 1 kicsit tudatosabban jáccani"

    igyekszem, igyekszem :) (taníts, plz :DD)

  • plastikman02009. október 13., kedd 12:19
    avatar

    MaCGyver az egyik legjobb 90es sorozat, mindíg gyorsan megcsinálam a házimat, hogy otthon engedjék nézni :D

  • Zehy2009. október 13., kedd 12:24
    avatar

    "Sajna van jopar ilyen hibam, hogy tulaggrozom a dolgokat, de ezeket igyekszem azert kijavitani, mérsékelni,..."

    No offense, de ezt ne írd, semmi értelme. Sztem lassan 2 éve ismerlek és azóta ezt hajtogatod és semmi nem változott. Nem kell, aggro maniac vagy és kész, ne szabadkozz. Így megy, így tolod, ez van, ez a stílusod, ha neked megfelel, hajrá és GL!

  • Littlemage2009. október 13., kedd 12:30
    avatar

    Igaz, viszont tényleg rengeteg pénz elmegy ezekre. s ezeket azért jó lenne megspórolni.

    Akkor döbbentem le nagyon ezen, mikor egy -380-as kb 4-500 handes session után végigvettem a handeket, s leirtam, hogy jozanul, átgondolva, mikor kellet volna feladnom, s ezzel mennyit sporoltam volna. a végeredmény - elfogolatlanul - +440 dolcsi, azaz,+1 BI-ban zartam volna a sessiont. Nem is játszottam utána egész nap, videokat nezegettem, gondolkodtam, aztán este 700 hand alatt - igaz picit(3BI-t) mákolva - de visszahoztam a napot +30 dolcsiba

  • dodi892009. október 13., kedd 12:31
    avatar

    Én le vagyok döbbenve:D

  • Polacheck2009. október 13., kedd 12:47
    avatar

    én nem csalódtam. hozod a formád :D

  • Boby Long2009. október 13., kedd 12:50
    avatar

    semmi értelme. én ilyen játékkal buktam a nagy nyerők után 10 beülőket aztán meg széttilteltem magam.

  • L.T.2009. október 13., kedd 13:14

    Azért nem ártana utánanézni hogy mi is az a potépítés és potkontrol!

  • Polacheck2009. október 13., kedd 13:35
    avatar

    igazából a boardelemzés, postflop játék, rangekben gondolkodás, fold gomb megnyomása is a hiányos ismeretek közé tartozik lm repertoárjában, de így is egész jól tolja, mi meg így szeretjük. megtanulni meg úgysem fogja sosem ezeket :D

  • rogan992009. október 13., kedd 14:05
    avatar

    Komolyan tiltre tesznek a handjeid :D
    Be tudnám tenni az elmúlt pár sessionből ugyanezen partik vesztes változatát.

    De viccet félretéve szép volt, így tovább! :)

  • tentaculata2009. október 13., kedd 14:15
    avatar

    fejes1988 10.13 11:41 - Egyszerűen nem értitek a zsenit.


    +1 :-D

  • gergo2212009. október 13., kedd 14:29
    avatar

    nekem tetszenek a handek:D
    jó nézni

  • chubbyhun2009. október 13., kedd 15:36
    avatar

    Rogan, Pola, többiek: ha nullás lesz összességében az nem baj, a rakeback k*va nagy :D

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!