megélhetési póker kezdőknek

2011. március 10., csütörtök 05:30
avagy a 22-es csapdája
bacardi2268 postjára próbáltam válaszolni úgy hogy ne haladjam meg az 50 mondatot, de nem sikerült, 
úgyhogy bejegyzés lesz belőle. 
 
Körülbelül 3-4 évvel ezelőtt rengeteget gondolkoztam azon, hogy mi lehet annak az oka, hogy gyakorlatilag akármit csinálok, a végére folyamatosan lenullázom a rollomat.
 
Ez egy idő után borzasztóan idegesítő volt, hiszen az akkori mezőnyhöz képest nem számítottam rossznak, sőt élőben kifejezetten ügyesnek is éreztem magam. Aztán az egyik alkalommal, amikor egy ilyen lenullázás után ezredjére fontolgattam hogy hagyom az egészet - merthogy én biztos valami nagyon szerencsétlen arc lehetek, akinek sosem fog bejönni az élet - rájöttem a "formulára".
 
Összedobtam egy gyors kérdőívet, amelynek segítségével könnyedén meg tudjuk határozni a helyzetünket:
 
Liferoll
 

1/1 - Bevételi források a pókeren kívül
 
a) nincs, és így nincs miből megélnem
b) szinte semmi, amiből még nem tudnék önállóan megélni
c) létminimum: önállóan meg tudok belőle élni, de semmi nem marad
d) oké: tudok félretenni minden hónapban
e) állat: szétvet a pénz
 
a) b) és c) megy az 1/2-re d) és e) pihen, nekik nem fog semmit mondani a bejegyzés ( e) meghív egy sörre, hamár ilyen kőgazdag)
 
1/2 - megtakarítás
 
a) 0Ft - napról napra élek
b) 10-20e Ft - hétről hétre élek
c) 50-100e Ft - hónapról hónapra élek
d) 150-250e Ft - több mint egy hónapra elegendő plusz pénzem van félretéve
e)  300-500e Ft - akár több hónapra elegendő plusz pénzem van félretéve
f)  1M+ -  több, mint fél évre elegendő plusz pénzem van félretéve
 
Poker roll
 


2/1 - Anyagi igény (plusz kiegészítő költségek egy hónapban, amik fedezésre várnak)
 
a) havi 10-20 elgendő kiegészítésnek
b) havi 50 ezret elegendő kiegészítésnek
c) havi 70-80 ezerből megélek
d) havi 100-120 ezerből megélek
e) havi 150 körül megélek
f) havi 200+
 
2/2 - Pókerre szánt pénz (poker bankroll) mérete
 
a) 0$
b) 25-50$
c) 100-150$
d) 200-300$
e) 500-1000$
f) 2000-3000$
g) 5000$+
 
Most nem fogunk belemenni abba, hogy kinek milyen szinten van a játéka, de nézzük meg hogy mik azok a párosítások, amikben van fantázia, és mik azok, amikkel akárhogy is áll valaki, halálra van ítélve.
 
Nézzünk mondjuk engem régen:
 

1/1 c)
1/2 c)
2/1 c)
2/2 c)
 
tehát:
 
a rollom alapján nl4$-on tudok játszani cash gamet 
tegyük fel 7 bb/100-at tudok hozni, ami elég ideális, de tegyük fel
tegyük fel 4 asztalon játszom, ami szintén elég ideális, de tegyük fel
így tegyük fel 250 leosztást lejátszok egy óra alatt
 
ez így 2.5*56c= 140c(280Ft) per óra
tegyük fel 30-40 órát tudok jászani egy héten
 
ez így 30-40*280=8400-11200Ft per hét, ami cirka 40ezer forint egy hónapban
így problémába ütköztem, hiszen a 2/1-es kérdésre nem b) hanem c) volt a válaszom
még ha nincs is havi ingadozásom, akkor is a liferollomból kell elvennem a maradék pénzt amire szükségem van, így várhatóan 1-2 hónap alatt tönremegyek.
 
ez természetesen meg is történt, mindenegyes alkalommal meglepetésként érve
 
Nézzünk egy működőképes felállást
 

1/1 c)
1/2 d)
2/1 b)
2/2 d)
 
a rollom alapján nl10$-on tudok játszani cash gamet
tegyük fel 7 bb/100-at tudok hozni, ami elég ideális, de tegyük fel
tegyük fel 4 asztalon játszom, ami szintén elég ideális, de tegyük fel
így tegyük fel 250 leosztást lejátszok egy óra alatt
 
ez így 2.5*1.4$=3.5$ (700Ft) per óra
a 30-40 órás hetünkkel ez kb 90-100ezer forint egy hónapban
 
ha beleszámoljuk az ingadozást, és mondjuk két hónap alatt jön ki a nyereségem, akkor is van annyi pénzem, hogy ne kelljen belenyúlni a pokeres rollomba, és még többet is fogok keresni, mint az általam előirányzott 50ezer forint. Így a rollom 30-40 ezer forinttal fog nőni havonta, aminek köszönhetően pár hónapon belül készen leszek a szintlépésre.
 
Nézzük meg bacardi esetét (amit még véletlenül se vegyél a szívedre, főleg ha már ennyit ügyködtem, hogy korrekt választ kapjál :) )
 
1/1 a)
1/2 ? 
2/1 a)
2/2 b)
 
ezzel nl2$ra kvalifikálod magad, jóval a biztonságos alatti bankrollal, de ezt a parát most tegyük félre
tegyük fel 7 bb/100-at tudsz hozni, ami elég ideális, de tegyük fel
tegyük fel 4 asztalon játszol, ami szintén elég ideális, de tegyük fel
így tegyük fel 250 leosztást lejátszol egy óra alatt
 
ez így 2.5*28c=70c(140Ft) per óra
az iskola mellett körülbelül 20 órát tusz érdemben rászánni a pókerre
 
így 140*20=2800Ft per hét ami 10-12 ezer forint per hónap a bevételed, ha nagyon ideálisak próbálunk lenni. 
 
Ha ennyit szeretnél kivenni egy hónapban, akkor az első minuszos hónap padlóra küld. Ha fele ennyit, akkor több esélyed van. De az az igazság, hogy a legjobb lenne,  ha addig nem gondolnál arra, hogy pénzt keress (pénzt vegyél ki) pókerből, amég a kérdésekre adott válaszaid nem egyeztethetőek össze. 
 
viszont ha felmész 150$ig, és elkezdesz nl4$ozni, akkor már eléri a várható hozamod azt az értéket, amit szeretnél elérni.
 
Most, hogy kiszámoltuk, hogy a játékformánkkal várhatóan meg fogjuk tudni termelni reálisan azt az összeget, amire szükségünk van, még mindíg van előttünk egy akadály. a formula (wáááááááá)
 
És akkor most jön a formula (démoni kacaj)
 

mivel nincs egyéb anyagi forrásunk, pénzt kell felhasználnunk a megtakarításunkból egy minuszos hónap során ahhoz, hogy ne nyúljunk bele a pókeres pénzünkbe (amivel megkockáztatjuk hogy becsődölünk)
 
Ha az általunk játszott játékban benne van három bukóhónap, akkor a formula
 
[megtakarítás]/[anyagi igény]*3>1
 
de még egy kicsit bonyolíthatjuk (nemtudom, hogy van-e rá szükség, de olyan kevésnek éreztem ilyen beharangozás után)
 
hm...inkább ne bonyolítsuk, nagyjából ennyi :)
 
ez az első példánál
 
100/80*3
0,417
 
hát nem túl sok
 

a másodiknál
 
200K/50*3
1,33
 
zsír

Végszónak még annyit, hogy amiket írtam nem kell készpénznek venni, mert hajnal 5kor lehet nem vág úgy az agyam, ahogy kellene hogy vágjon egy ilyen témához. Inkább csak egy gondolat a dolog, mint egy matematikai tézis, nyilván a formula csak vicc, lehetne sokkal jobbat is kitalálni. (biztosan már van is, több könyvet kéne olvasnom :( )
 
A lényeg, hogy talán lesz olyan ember, akinek segítséget tud nyújtani kezdőként az, hogy látja, hogy körülbelül miket kell végiggondolni, amiket ha nekem anno elmondtak volna, lehet, hogy már sokkal több pénzem lenne mint most :)
sok sikert az asztaloknál

Hozzászólások

  • misirulez2011. március 10., csütörtök 06:42
    avatar

    Nálam sokáig működött az a dolog, hogy napi:

    3,000 hand(kb. 6 óra nagyjából átlagosan 10-12-14 asztalon)
    5bb/100
    NL10 FR(!!!)

    +rakeback = havi: 110k HUF

    És mellette félállásban dolgoztam heti 3-4 napot.(szerencsére dönthettem, hogy akarom-e de akkor a pénz is kevesebb volt értelemszerűen)

  • misirulez2011. március 10., csütörtök 06:44
    avatar

    FR-t azért hangsúlyoztam ki, mert SH-ban eléggé nehéz lenne ennyi asztalon játszani, viszont FR-ben bárkinek mehet.

  • Zsoltika012011. március 10., csütörtök 07:37
    avatar

    Nagyon jó poszt,köszi!

  • Ispy2011. március 10., csütörtök 09:22
    avatar

    Én a következőt csinálnám, ha pénzt kellene kiszednem a pókerből:

    1. br felállítása: szerintem, ha valaki folyamatosan csapolni akarja a számláját, akkor sokkal feszesebb br kezelésre van szükség, ez nálam min. 100bi. Ha nem tudsz egyszerre ekkora összeget berakni a pókerszámládra, akkor a pókerből kell ezt előteremteni, tehát amíg nincsen meg a 100bi, addig nincsen kivét sem.

    2. Ezután minden hónapban csak azt az összeget szabad felvenni, ami a meghatározott minimum br felett van (ebben az esetben 100bi). Ha mínuszban vagy, akkor addig nincsen kivét, amíg a br helyre nem áll.

    3. Szintlépést felejtsd el. Vagy pénzt veszel ki, vagy br építesz és szintet lépsz. A kettő együtt tuti bukta.

    Üdv
    Ispy

  • Polacheck2011. március 10., csütörtök 09:57
    avatar

    Én mostanában kezdek rádöbbenni, hogy itthon a pénzügyi műveltség (többek között az enyém is) a nulla közelében van. Szerintem erre vezethető vissza, hogy sokan azonnal megélhetési pókeresekké/pokerprokká akarnak válni akár pont annyi bevételért cserébe is, mint amennyit keresnének a munkahelyükön/keresni tudnának egy munkahelyen.

    Hosszabb távban nagyon kevesen gondolkodnak, illetve mindenki azt látja hosszútávon, hogy a pokerből egyre jobban és jobban fog majd megélni, de egyéb megtakarításokat/befektetéseket senki nem képez, amiből passzív jövedelme is származhatna.

    Elég hosszan lehetne a témáról írni, mert szerintem elég kevesen mozognak a realitás talaján.

  • Orang3J3ws992011. március 10., csütörtök 10:27
    avatar

    Pola +1.

    Én pénzügyi területen dolgozom és teljesn igaznak látom Pola állítását a pü-i műveltséggel kapcsolatban, mind lakossági (fogyasztói társadamlom - minden hitelre, kell, mert megérdemlem...), mind vállalati (úgy is menni fog, nem kell üzleti terv...) oldalon.

    Elég nit vagyok liferoll tekintetében is. Szerintem akkor érdemes váltani az embernek, ha legalább 2x annyit keres több hónapon ker., mint a munkahelyén és van legalább 2 év megélhetésre elegendő megtakarítása. Egyéb befektetésekről nem beszélve.

    A saját terveim között is szerepel a póker, mint fő megélhetési forma, de csak azért nem váltanék, mert néhány hónapban annyit, vagy picivel többet keresek, mint a munkahelyemen.

  • csiko132011. március 10., csütörtök 10:47
    avatar

    Pola +1
    Továbbmegyek. A fenti eszmefuttatás inkább matematika, a pénzügyek kezelése pedig közgazdaságtan. A póker, mint megélhetési forma pedig közgazdaságtanon belül is vállalkozástan, amit az USA-ban már a bölcsődében tanítanak. Rövid-, közép-, hosszútávú terv felállítása és a különböző szakaszokhoz tartozó üzleti eszközök alkalmazása. Ami szinte minden kezdő pókeresnél (nálam is) és a hazai vállalkozások nagy részénél alapvető hiba, hogy vagy nem tudnak, vagy nem akarnak BEFEKTETNI. Két alapvető vállalkozási tevékenység létezik a tőkeigényes és a munkaigényes. Hogy a pókernél maradjunk a midstakes-re történő befizetés már tekinthető befektetésnek, a mikrotétes grindelés pedig munkaigényes része a képletnek. Aki mikro téten elkezdi felélni a BR-jét (tudom, hogy vannak olyan élethelyzetek, amikor nincs más lehetőség) az nem-, vagy nagyon lassan fog odáig eljutni, hogy ebből éljen. Továbbmegyek, hogy TB-t tudjon fizetni, nyugdíjra tudjon félrerakni, lakás-, kocsi törlesztőrészletet tudjon fizetni stb. A 19-25 éves korosztály hozzáállását még megértem: just for fun, ha esik a nagy málna, akkor majd gondolkozom rajta, hogy mi legyen. Ez sem túl életképes, de még magyarázható azzal, hogy minek túlkomplikálni az életet ilyen fiatalon.
    Sajnos nem tartok ott, hogy tovább folytassam az eszmefuttatást. Én jelenleg a tőkeképzés lassú folyamatánál tartok, minden szabad pénzeszközömet és nyereményemet a BR-be forgatom és csak tanulásra költök belőle. Még nem látom a folyamat végét, de a rövid távú terv vége nálam ott áll, hogy 3-4 hónap stabil nyerő $22-es FR turbo SNG-n. Már nagyon érik bennem, hogy nekiülök ezt komolyabban átgrágni...
    Lucsi köszi a gondolatindítót!

  • maxzol222011. március 10., csütörtök 10:48

    Nagyon jó írás,hajnal 5ös időponthoz képest meg méginkább:)))))))))

  • Polacheck2011. március 10., csütörtök 11:06
    avatar

    csiko: Szerintem az öngondoskodással (ez most a trendi szó rá) alapvetően kurvanagy gáz van itthon, az emberek nagy része arra apellál, hogy majd az állam gondoskodik róla ha megöregszik. Ez pedig nem lesz így, iszonyat sokan fognak nagyot koppanni a mostani 30-40-es korosztályból, amikor elérnek oda, hogy késő lett azokhoz amit eddig halogattak "fiatal vagyok" alapon.

    A póker terén a legnagyobb gond szerintem, hogy sokan nem döntik el, hogy a pókernek mi is a szerepe az életükben, nincs (reális) hosszútávú tervük az egésszel kapcsolatban. (mondjuk a mai 20 körüli korosztály nagy részének semmilyen jövőképe nincs) De ez már visszavezet arra amit te is írtál.

  • Péé132011. március 10., csütörtök 11:49

    Pola: Ezzel tökéletesen egyetértek, de szerintem nem csak itthon fedezhető fel ez a probléma. A világ legnagyobb lehúzása egyébként a nyugdíj, főleg a magánnyugdíj formátumban. A vicc az hogy egy brutto 300ezres fizu után, bemegy a nyugdíjkasszába ~ 80ezer ft... jóhogy nem mindent a dolgozónak kell fizetni, de akkor is érdekes feltevés ezt a pénzt privát félretenni 40 évig... vagy csak a dolgozó által fizetendő 30 ezret félretenni inflációkövető kamattal 40évig. nyugdíjas korban kb. a kamatokból el lehetne éldegélni elég vígan, és akkor ugye a különböző passzív jödeelem befektetésekről, mint ingatlan stb. nem beszéltünk.

  • Péé132011. március 10., csütörtök 12:00

    Pola: De ez nem csak a pókerre igaz... én látom mi folyik a melóhelyen, 120 emberemből a legtöbb olyan hogy amit mondanak neki megcsinálja, de semmi egyéni elképzelés, semmi ötlet, semmi törekvés arra hogy esetleg fejlődjön bármiben is... van a cégen belül több 10 nyitott pozició és nézi a a versenytárs hdesk ajánlatait mert brutto 30al többet kap, ahelyett hogy mutatná magát fejlődne és pályázna magasabb pozicióra... ez megy.

  • Bajkevero2011. március 10., csütörtök 12:37
    avatar

    Pee: Ebbe tenyleg kar belegondolni, mert aki jol keres a munkahelyen (mint pl en), az foghatja a fejet, hogy 40 ev mulva mennyi penze lenne. Ha tenyleg 40 evig jol keres...
    De itt erosen kihagyjuk azt a gondolatmenetbol, hogy szolidaris tarsadalomban elunk, tehat a jol keresok "eltartjak" a rosszul keresoket, fogyatekosokat.
    Igazsagos ez? Onzo logikaval: nem. De emberseges...

  • bullcards2011. március 10., csütörtök 13:07

    Jó gondolat menet, ha veled van az RNG! én nyitnék, egy olyan tobpicot, hogy hogyan tett tönkre az RNG 2év alatt!!! a földig döngölt pedig nem vagyok szar játékos! :( most ott tartok, hogy végleg befejezem a pokert! sajnos, nem tudok többet belefektetni, én nem tudom tovább várni, hogy mikor szán meg a variancia! többször voltam több millios nyeremény kapujában volt hogy ucso két asztalon 8 óra játék után és még sem sikerült! ennyi volt :(

  • Lucsi2011. március 10., csütörtök 13:08
    avatar

    örülök hogy sikerült elindítani egy jó kis beszélgetést.
    az ország szerintem egy pszichológiában tanult tehetetlenségnek nevezett állapotban van. ez akkor következik be, ha függetlenül attól, hogy mit cselekszünk negatív feedbacket kapunk. egy idő után így inkább nem csinálunk semmit.
    elfáradtak az emberek, fáradtságot kaptak otthonról, a szüleik fáradtságot kaptak az ő szüleiktől.
    fontos megérteni, hogy a saját életünkön nincsen joga uralkodni semminek és senkinek, és hogy minden ember - velünk együtt - megérdemli, hogy boldog legyen.
    klisének tűnnek ezek, de sajnos 10 emberből 9 képen röhög magyarországon vele.

  • Lucsi2011. március 10., csütörtök 13:13
    avatar

    bullcards: ugyanez volt velem. egy az egyben. nálam 4 évet kellett várni.

  • bullcards2011. március 10., csütörtök 13:16

    lucsi: sajnos én nullázódtam, és nem tudok újra betenni pénzt! ennyi

  • bullcards2011. március 10., csütörtök 13:25

    azon is gondolkoztam már, hogy kellene coaching, akár úgy, hogy 50-50%-os osztást adnék a haszonból, de 1. ahhoz kellene egy edző, 2. pénz kell gyüjtenem akkor az induláshoz...

  • Polacheck2011. március 10., csütörtök 13:48
    avatar

    No offense, de ha az RNG nincs veled, azon mit fog segíteni, ha van coachod? (Esetleg ha vincesz az és küld az éteren keresztül luckot is, akkor oké)

  • straubbazsi2011. március 10., csütörtök 13:57
    avatar

    bullcards:
    Nem a milliós nyereményt kell hajszolni bankroll nélkül. Lehet, hogy mellényúlok, de komment alapján nem azt gondolnám, hogy az RNG a mumus.

  • Péé132011. március 10., csütörtök 13:57

    Lucsi:

    Nagyon jogos az amit írsz... ez tényleg így van de talán 2012 :), ami szintén meredeknek tűnik, de érdekes dolgok történhetnek az emberek rezgéseivel. :)

  • bullcards2011. március 10., csütörtök 13:58

    Ez is igaz! azért mondom én.. finish poker! befejeztem!Kár volt ennyi órát, és pénzt belefektetni és várni a nagy pénzt, hogy majd jön!
    A ló...art!

  • Péé132011. március 10., csütörtök 13:59

    bullcards: A játék élvezete és szeretete az első, nem a több milliós nyeremények, ha ez alázatosan megvan jön magától a többi is. :)

  • bullcards2011. március 10., csütörtök 14:03

    straubbazsi! nem hinném rámlehet kenni, hogy szarul játszom! Lehet volt ballépésem, - az mindenkinek van- de, ha egy versenyben nem játszod meg az AA-t preflop allinnál? akkor te mivel játszol? Sajnos volt olyan, hogy cheapleader voltam és két kör alatt egymás után két AA-al elvéreztem! mindkétszer sor ellen, de preflop mentünk allin!

  • Lucsi2011. március 10., csütörtök 14:04
    avatar

    péé: ugyanazt a vonalat képviseljük. nem tűnik meredeknek. nézegettem az írásaidat is tök jók. majd egyszer megihatnánk egy sört valahol pesten

  • bullcards2011. március 10., csütörtök 14:05

    én szeretem a játékot

  • Lucsi2011. március 10., csütörtök 14:08
    avatar

    bullcards: ne mérgelődj ezen. mondom én is ugyanilyenben voltam, ezerszer lenulláztam magam, ezersze abbahagytam a pókert "örökre". igaza van péének: alázat kell, és ahoz, hogy valamit megkapj, ahoz tudnod kell nélküle élni. Ha hajszolod a pénzt, akkor a elismered a pénz uralmát az életed felett. Márpedig amég valami uralkodik feletted, addig nem te mondod meg, hogy mi fog történni.
    Sőt, nem ért még meg az állapotod a megszerzésére, hiszen a személyiséged sokkal többet fejlődik a hiányából.
    Olvasd el a mélylélektan bejegyzést.

  • dj.reLax862011. március 10., csütörtök 14:12

    elég jó poszt.

  • bullcards2011. március 10., csütörtök 14:12

    Értem! nálad van meg a bejegyzés?

  • Jenobence2011. március 10., csütörtök 14:16
    avatar

    "(biztosan már van is, több könyvet kéne olvasnom :( )"

    ;-)
    Mint tudjuk, Ön nem olvas könyveket, Sir.

  • mario12122011. március 10., csütörtök 14:20
    avatar

    @ bullcards ,csinálj egy jó kis videót, küld be a pályázatra, és ha tényleg olyan jó vagy megnyered a lehetőséget, ennyi! :)
    Egyébként úgy érzem tiltelsz, talán holnap már szebbnek látod a dolgokat, itt a tavasz :D

  • bacardi22682011. március 10., csütörtök 17:25
    avatar

    Húúú, ennyi komment.
    Hát nem gondoltam volna h ennyire segítőkészek vagytok faja pókeresek, de csak köszönni tudom, eme remek bejegyzéseket és HSZ-eket.
    Elsősorban Lucsinak a köszönöet, mert ha ő nincs, nem lesz ilyen szép eszme futtatás.

    Akkor most azt szűröm le, h utaljak be egy kicsivel több pénzt az kb. 100$-tól, és kezdjem el építeni egy jó darabig, és persze döntsem el, h mire is kell nekem a póker, az elején és majd utánna is. ????
    Remélem jót szűrtem le belőle.
    köszi Lucsi

  • bacardi22682011. március 10., csütörtök 17:32
    avatar

    És szerintetek melyik terembe fizessek be ennyit, kb. 120$ mert azért, nem tudok csak ugy összekaparni ennyit 2 hét alatt újból.
    BWIN, PS, PartyP, PKR, FTP, Titan ????

  • rockett2011. március 10., csütörtök 17:45
    avatar

    Bacardi én úgy érzem egy kicsit félreérted. Nem az a megoldás a problémádra, hogy ha alacsonyabb szinten nem tudtál nyerni, akkor mész több pénzből nagyobb szintre...ugyanolyan zakó lesz...Azt kell megértened, hogy először nem szabad nagy profitot várnod a pókertől, mert egyelőre se a bankrollod, se a tudásod nincs olyan szinten(mint írtad nem is olyan rég kezdted). Amellett hogy játszol, sokkal nagyobb időt kell fordítanod a tanulásra. Sokkal nagyobb időt.

  • Ispy2011. március 10., csütörtök 17:45
    avatar

    Szia!

    Szerintem PS jó lehet, mert sok asztal van, nem kell várni, micro limiten meg simán verhető a mezőny. Én 1$-os SNG-t nyomnék, de én br nit vagyok és bónuszokban sem vagyok otthon.

    Üdv
    Isp

  • Ispy2011. március 10., csütörtök 17:46
    avatar

    +y

  • bacardi22682011. március 10., csütörtök 18:06
    avatar

    rockett
    bocs, igen ezt is bele akartam írni, ezt megértettem teljes mértékig.
    Ispy első HSZE tetszik nekem, de ezt majd esetleg később alkalmaznám csak.
    Igyekszem minden szabadidőmet a tanulásra fordítani.

  • misirulez2011. március 10., csütörtök 18:28
    avatar

    Csak azt nem értem, hogy miért akartok segíteni bullcardsnak?
    De most komolyan.
    Ő idejött és tényként közölte, hogy 2 év alatt megalázta az RNG.
    Nem kértő ő, hogy segítsen neki bárki is.

    Teljesen nyilvánvaló, hogy kezdőként 0BR-al és 0 skillel, neki kell állni MTT-zni. Valószínűleg ő ezt jobban tudja nálatok. (amúgy nekem hsz. alapján olyan figurának tűnik aki kinéz magának egy versenyt, és befizet annyit a számlájára amennyi a buyin. Ismerek pár ilyen embert. Általánosságban véve ők azok akiket mindig lemákolnak.)

  • Prof.B.2011. március 10., csütörtök 19:12
    avatar

    bacardi: az ongame mezonye a leggyengebb, sok az agyhalott, szerintem kezdetnek idealis. De ott NL4 a legkisebb a tet.
    Kezdo jatekoskent hasznald ki a kezdo bonuszokat. Nezz korul.

  • bacardi22682011. március 10., csütörtök 19:31
    avatar

    ongame az nem egy hálózat, azon belül van BWIN, meg mittudom én .. ?

    BWIN-re érdemes lenne regelnem és ott kezdenem, vagy maradjak PS-on, mert eddig ezeket mondtátok

  • Lucsi2011. március 10., csütörtök 21:19
    avatar

    a legfontosabb, hogy annyit fizess be, amennyit könnyű szerrel el tudsz bukni.
    A liferollod nem lehet a bankrollod. Ha megérint a 120$, akkor ne fizess be annyit, mert tiltelni fogsz, ha vesztőben vagy (lást Lucsi korábbi bejegyzései :) )
    Ha van 100ezer forintod, akkor fizess be 20at, ha van 20 ezer forintod, akkor meg 3-4 ezret. Az a lényeg, hogy ne érezd magad feszélyezve, csak játsz.
    A teremből pedig azt válaszd, amelyik könnyen kiszedhető bonust ad, mert ez a "párnád" az első időszakban. A ps például nem ilyen. De bonusban én sem vagyok otthon.

  • Péé132011. március 10., csütörtök 21:44

    Lucsi + 1 meg for preseident. :)

    Én is eszerint játszom mostanában: "Sőt, nem ért még meg az állapotod a megszerzésére, hiszen a személyiséged sokkal többet fejlődik a hiányából. " Igen-igen-igen, ha egy versenyről kiesek is erre gondolok, többet profitálok a kiesésből mintha megnyertem volna. :) Brutál visszagondolni.... ha annó nem esek ki 1-1 versenyről, akkor mit nem tettem volna, és mennyivel hátrébb lennék most az életben.

    Sör sima, tudja valaki mikortól tudok privát üzit küldeni? :)

  • Lucsi2011. március 11., péntek 02:00
    avatar

    akár mostantól is.
    tms.slg@gmail.com

  • balage782011. március 14., hétfő 21:35

    jó topic, ha már péé13 blogjába annyit elmélkedtem, esetleg én fizetném a sörét ;-) mindjárt irok lucsinak

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!