$600 bónusz
Ajándék sapka és pendrive
PokerStars VIP Club
PokerStars
Akár 50% cashback
100%, max. $500 bónusz
PartyPoker
$7500 Akadémiás point race
$2500 bónusz
40% cashback
Betfair
€6000 Akadémiás rake race
€1000 bónusz
30% rakebackInterPoker
$3000 Akadémiás cash race
$2500 bónusz
VIP ClubHeypoker
$3000 Akadémiás cash race
$2500 bónusz
VIP ClubEuroPoker
€2000 Akadémiás rake race
€500 bónusz
30% rakeback
Unibet Poker
$5000 Akadémiás cash race
$1000 bónuszMyBet
$6000 Akadémiás cash race
$1000 bónusz
8-40% Cash back
Betsson Poker
$1000 Akadémiás cash race
$1 buyin - értékes ajándékok
$2000 bónuszWinner Poker
$1000 bónusz
Kijátszható segédszoftverek és egyéb termékekbwin Poker
€2000 Akadémiás cash race
€1000 bónusz
30% rakebackRedbet Poker
€1500 Akadémiás rake race
€1000 bónusz
30% rakeback
5050Poker
€1500 Akadémiás rake race
€400 bónusz
30% rakeback
Terminal Poker
$2000 Akadémiás rake race
$1000 bónusz
Everest Poker
€1500 Akadémiás rake race
€1000 bónusz
30% rakebackPokerHeaven
$400 bónusz
Akár 36% cashbackLuckyAce Poker
30% rakeback
Point Poker
$2500 Akadémiás cash race
$600 bónusz
35% cashback
TuxPoker
$2000 bónusz
Betfred Poker
$1000 bónusz
RedKings Poker
Kiemelkedő magyar ügyfélszolgálat
€1000 bónusz
Paradise Poker
$800 bónusz
30% rakebackPKR Poker
600$ bónusz
33% Rakeback
Cake Poker
Van mit bepótolni :)
2012. 01. 28. 22:44
Sok idő eltelt a legutóbbi bejegyzésem óta és az irni való úgy nőtt mint a kis hógolyó a hegy tetejéről legördülve. Egy idő után már akkora, a görgeteg hogy nehéz venni a fáradtságot és megállítani. Na de most megpróbáljuk:)
A múlt hónapokon inkább csak objektíven megyek át graphokkal fűszerezve, hogy ne legyen a bejegyzés emészthetetlenül hosszú.
Október - November:
Ezt a két hónapot egybe veszem. Az október végülis eléggé motiválatlanul telt - inkább órákat tartottam és az egyetemre öszpontosítottam. Novemberben lement kb 200 játék és egy kis upswing is becsúszott ugyhogy egész tűrhető hónap lett.
Amint látjátok a 2 hónap így egyben se valami nagy a lejatszott mennyiseg:)
Játékszám: 274
ROI: 22.5%
Avg. Buyin: 33.89$
Profit: +$2.020,29
December:
Megpróbáltam felkészülni az új évre úgy játékmennyiség mint játékminőség szempontjából. Úgy fogtam fel ezt a honapot mint egy teszt-Januárt. A cel a Pokerstars Platinum Star VIP státusza volt. Így a januárt 2.5xos FPP szorzóval kezdhettem amire szükségem volt.
Szóval megtapostam. Magamhoz kepést legalábbis:)
A zöld vonal összeveszett a pirossal. Tisztában voltam azzal is, hogy nem mindig játszottam jól. Sok hülye lepést csináltam a játékokban úgyhogy nem csak az RNG a hibás. Ettől én még büszke voltam magamra mert elértem amit a honap elején kitűztem és ez a lényeg.
Játékszám: 424
ROI: 0.0%
Avg. Buyin: 34.95$
Profit: -$5.27
Platinum Star elérve
2011:
Összesítve a 2011es év sokkal jobban sikerült mint ahogy azt elvártam volna. 2011 elején tisztán emlékszem 5000$-t akartam összehozni év végére. Ehhez 6%-os roival számolva és 22$os átlag téttel 3788 SNGre volt szükség. Ehhez kepést lejátszottam 4003 játékot 12.9%-os ROI-val és 27.52$os átlag téttel.
Jó év volt.
A szép eredmények mellett elkezdtem a tanítást is aminek nagyon örülök. Szeretem csinálni ugyhogy könnyen megy. 2011ben közel 60 órát adtam külömböző diákoknak. Sokat fejlődtem közben én is - rengeteget segít az is ha olyan dolgokrol beszelünk amiket már megtanultunk. Segít elmélyíteni a tudást.
Játékszám: 4003
ROI: 12.9%
Avg. Buyin: 27.52$
Profit: +$13.931,45
2012:
Elég sok tervem van a 2012es évre. Érdekes mert teljesen külömböző irányból érkezett vagy 3 terv és a tervezés végen rájöttem, hogy nagyon is összeillenek.
- Az egyik az volna, hogy érjem el a Poker Stars Supernova VIP Statuszát. Ehhez ~18.000$ raket (100.000 VPPt) kell termelnem az év során. Kiszámoltam, hogy 7700 játékot kell lejtatszak 26$os átlag téttel hogy sikerüljön. Ez havi 640 játékot jelent 5 pihenőnappal minden hónapban ami pont jó 1 kis challengenek nekem. Eddig 1 hónapomban se játszottam többet 400 valahány játéknál és egy 50%-os mennyiségemelkedés pont jó nekem.
- A másik tervem az, hogy legyek első egy sharkscope leaderboardon az év végen ezzel bebiztosítva magamnak a kis gyémántcsillagot. Mindigis fájt a fogam arra a kis forgó csillagra sharkscopeon. Nem tudom pontosan miért de kell nekem. Nem nyerek vele pénzt vagy ilyesmi csak egy tiszteletreméltó dolognak tartom.
- A harmadik tervem pedig az álnok pénz körül forog. Az év során szeretnék $20k-t összehozni csak tiszta profitból (semmi rakeback/bonus). Ehhez pedig láss csodát ~7700 játékot kell lejatszak 10%-os ROI val. Pont annyi játék mint amennyi a supernovához kell. Ráadásul $20k evés profittal nagy valószínűséggel elcsípek egy sharkscope első helyet is.
Szóval mint mondtam a tervek meglepően összefüggnek es kiegészítik egymást. Van itt egy kis challenge egy kis presztízs és egy kis pénz is. Pont ahogy az illik. Már csak teljesíteni kell. Remélem összejön.
Január:
És túl is volnék az első Supernova-üldözős hónapon is. :) Mindent szépen megterveztem és egy Excel táblázatban elmentettem. A táblázat hosszasan taglal mindenféle variánst naprol napra, hogy teljesen tisztában legyek azzal, hogy mi is folyik a játéknapok között. Minden nap végen le kell irjam nem csak azt, hogy mennyit játszottam, hanem azt is, hogy mit gondolok milyen minőséggel játszottam és hogy milyen volt a mental-game-em ( tiltkezelés es felfogásmód) is. Ezeket a jegyeket őszintén adom - mindig is jó voltam az önkritikával szoval nincs csalás. :)
A grind januárban meglepoen jól ment. Éreztem az asztalokat és legtöbbször ki tudtam használni az aggrésszív reg vs reg dinamikát.
A jobb regek nagyon agresszívek mostanaban velem szimplán azért mert nem térek ki az útjukból. Ha kell felveszem veluk a harcot a chipleadert vagy egyszerűen kihasználom azt amikor túl lazán nyitnak bizonyos helyzetekben. Az aggresszív dinamika hol átok hol áldás. Mindenesetre addig nagy baj nem történhet amíg tisztában vagy azzal, hogy ki mit gondol rólad az asztalnál.
Az év elején sikerült beüzemeltetni egy második monitort is a grinding stationhoz. Ezzel pedig kezdetét vette az asztalszám - maximalizálás is. 15 naponként adok egy asztalt a már megszokott asztalszámhoz.
Grindingstation 2.0 - A 24"-es nagytesó az új családtag.
Sokaktól hallom, hogy 2 3 vagy akár 4 asztallal is növelik a mennyiséget egy-egy ugrásnál. Ezzel én mélységesen nem értek egyet.
Tegyük fel 4 asztalon játszol most és el akarsz kezdeni 6 asztalon játszani. Nem tűnik soknak de ha belegondolsz egyik naprol a másikra 50%-os asztalszám növelést csinálsz mindenféle előkészület nélkül és amíg azt gondolod hogy megoldható nem számítod bele azt, hogy minden egyes döntésre 50%-al kevesebb idő jut. Addig nincs gond amig a játékod is fejlődik. De amikor nem fejlődsz és növeled az asztalszámot az könnyen a játékod rovására mehet.
Én mindig is úgy gondoltam, hogy első a játékminőség és második az asztalszám. Szerintem ha van egy szolid alap amire a mennyiséget lehet építeni akkor sokkal könnyebben boldogulunk mint fordítva.
Jelenleg 9-10 asztalnál tartok es bár kapkodom a fejem egész szépen még mindig úgy érzem, hogy nem hagyok ki túl sok +EV helyzetet.
A Január minden féle szempotból rekordhónapra sikerült. Etelemben nem játszottam ekkora havi mennyiséget és a profit se maradt el. 741 játék ment le 16.7%-os átlag ROI-val es 30.08$os átlag téttel. Emellett még kétszer sikerült elcsípni a PokerStars Battle of the Planets promócióját is ami még $500-t jelentett.
Játékszám: 741
ROI: 16.7%
Avg. Buyin: 30.08$
Profit: +$3710
Supernova progress: 11%
Szóval jelenleg 11%-nál tartok a Supernova chase-ben és ezzel nagyon elégedett vagyok. Igyekszek tobbet játszani minden hónapban, hogy felépítsek 1-2-3 honap előnyt. Így egyrészt sokkal nyugisabban fog menni az egész, másrészt pedig ha valami magánéleti dolog beüt akkor is be tudok üzemeltetni akár 1 hónapnyi "betegszabit" is.
Hehe
Csak remélni tudom, hogy az év hátralevő része is így fog menni bár ez egyáltalán nem biztos. Tisztában vagyok vele, hogy ennek az e havi eredménynek egész nagy resze csak egy sima upswingnek tudható be.
Nem várom el, hogy így folytatódjon és készen állok egy vagy akár több rosszabb hónapra is ha Fortuna úgy akarja. A legfőbb dolog az, hogy tartsam magam a menetrendhez és ne térjek le sose a jó mennyiség és a jó minőség útjáról.
Azthiszem ennyi elég is egy bejegyzésnek - Szeretnék még a beszámolókon kívül a közösség számára építő jellegű dolgokkal is jelentkezni de nem tudom pontosan mire volna igény.
Javaslatokat commentek formájában szívesen várok.
Pi voltam :)
Hozzászólások
Mr. Pi blogja

- Thinking out of the box is crucial in staying on the top of the sharkchain.
- RSS

- Indult:
- 2011.09.06
- Legfrissebb:
- 2012.03.05
- Bejegyzések:
- 6
- Hozzászólások:
- 154
- Életkor:
- 20
- Település:
- Magyarország
- Ezeken a limiteken játszom:
- 30$ SNG
- Itt játszom:
Full Tilt Poker RTT314 PokerStars Titok
Mr. Pi blogjának legfrissebb kommentjei
- straubbazsi: "Amikor a postflop ICM számításról beszéltem akkor POSTFLOP ICM számításra gondoltam. Még 2+2 - n láttam erre példát - turn/river ICM kalkulációkról ahol az elemző figyelembe vette a hand összes lehetséges és jövőbeli kimenetelének a várható értékét és a végén előrukkolt egy EVdiff-el." Ez egy DC program lesz, utcánként tud EV-t számolni. Nagyon érdekes. Sajnos én sem értek hozzá, de mindenképpen meg kell fejteni rövidesen. Az alapfogalom gondoltam, hogy OK, de a teljes sztek nem mindig világos tapasztalatom szerint. "Igen, mindig is hadilábon álltam a matekkel. Sőt mitöbb rühellem a mateket de ezzel egyidőben hiszem, hogy szín tiszta logikával is meg lehet tanulni nyereségesen pókerezni. " Mondjuk megértem a habitust :). De nem lehet megkerülni, ez szimpla tény. A javaslatom tartom, számoljatok. Ha a logikádnak, újítóképességednek megadod a matekos alapot, akkor valószínűleg elképesztőn jó játékos leszel. Persze alátámaszt az eredmény, így is nyersz, de mennyit nyernél pluszban? "Az óraimban amiket adok pedig erre megyek rá és nem matematikai számításokra. Amit javaslok azt pedig logikus érvekkel alá tudom támasztani." És ha őszinte vagyok, ezt kissé elítélem (valószínűleg, innen jött a nyersebb fogalmazás, lenézni nem nézlek le). A játékod összességében +EV, de nem tudod, hogy koncepciók közül melyik állja meg a helyét teljes egészében. Mert nem számoltad ki. Érted mit mondok? Mi van, ha olyat tanítasz, ami -EV. Mi van, ha olyan kezekbe kerül, ahol -EV lesz, mert nem értette a mögötte lévő elméletet (matekot), egy logikus érv kevés lehet ehhez. Egy szituációra mondhatod, hogy itt ezért és ezért, de képes lesz egy másik helyzetre alkalmazni a tanítvány? Képes lesz kielemezni? "Nem tudom például, hogy mi köze az asztalszámnak ehhez az egészhez." Lehet, hogy ez csak egy korábbi vitánk miatt jutott eszembe. Hogy lehet-e az általad javasolt és oktatott játékot sok asztalon játszani. Így sok köze nincs, de szerintem minden utólagos elemzésnél ott van, hogy mennyi időnk volt meghozni 1-1 döntést. "Ami pedig a handet illeti amiről beszélsz - ahogy így leírtad nem tűnik jó movenak bár még mindig nem tudom milyen handról van szó. Az biztos, hogy én is tiltelek és nekem is van B C meg D játékom is. Sajnos nem tudom mindig az "A" játékomat hozni de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. " Persze, hogy van - atyaisten miket missclickelek meg nézek be... Csak ez nem annak tűnt. Persze lehet, na majd elküldöm valahova, ha érdekel. "Mellesleg úgy érzem, hogy nyomozol utánam vagy nemtudom:D. Milyen videóról/asztali játékról beszélsz? Mi a starsos nicked? Szoktál a limitemen játszani?" Az túlzás :). Találkoztam egy reggel 30 dollár normálon (bevettem néha turbo mellé a jó asztalokat), ott volt a TM jel, gyorsan megnéztem a betett havi graffot, és ennyi. Aztán a konkurens oldalra kikerült egy videó, kollegámat érdekelte, hogy ki a Hero (ő is Starson játszik), kikattintgatta scopeon. "Mi a starsos nicked? Szoktál a limitemen játszani?" Mekkora -EV lenne elárulni? :P Nem valószínű, hogy sokat találkozunk már, vagy hyper felé megyek, vagy másik terembe.
- Mr. Pi: Nem akarok még egy regény méretű postot írni. Inkább rövidre fogom - meglátjuk mennyire sikerül. Amikor a postflop ICM számításról beszéltem akkor POSTFLOP ICM számításra gondoltam. Még 2+2 - n láttam erre példát - turn/river ICM kalkulációkról ahol az elemző figyelembe vette a hand összes lehetséges és jövőbeli kimenetelének a várható értékét és a végén előrukkolt egy EVdiff-el. Nyilván tisztában vagyok az ICM alapfogalmával - nem arra értettem. Sokszor úgy érzem, hogy lekezelő vagy velem szemben még ha alapvetően a véleményed segíteni szándékszik is. Nem tudom például, hogy mi köze az asztalszámnak ehhez az egészhez. Igen, mindig is hadilábon álltam a matekkel. Sőt mitöbb rühellem a mateket de ezzel egyidőben hiszem, hogy szín tiszta logikával is meg lehet tanulni nyereségesen pókerezni. Az óraimban amiket adok pedig erre megyek rá és nem matematikai számításokra. Amit javaslok azt pedig logikus érvekkel alá tudom támasztani. A blogomban postolt handek mind olyanok amik fejtörést okoztak/egyáltalán nem standard spotok- pont azért raktam ki őket mert érdekesek. Hajlamos vagyok túlgondolni reg vs reg helyzeteket és felülbecsülni az ellenfelet ezt aláírom. Ez egy hibám és megpróbálom minnél inkább a háttérbe szorítani. Ami pedig a handet illeti amiről beszélsz - ahogy így leírtad nem tűnik jó movenak bár még mindig nem tudom milyen handról van szó. Az biztos, hogy én is tiltelek és nekem is van B C meg D játékom is. Sajnos nem tudom mindig az "A" játékomat hozni de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Mellesleg úgy érzem, hogy nyomozol utánam vagy nemtudom:D. Milyen videóról/asztali játékról beszélsz? Mi a starsos nicked? Szoktál a limitemen játszani?
- straubbazsi: "igyekszem inkább a blöffjeimet olcsóbbá tenni mint a valuehandjeim drágábbá az ilyen szitukban" Értem a logikát. Mi ehhez képest onnan közelítünk, hogy ilyen flopokon a value nyerés mellett a blöffnek nincs elég FE-je. Ha pedig legtöbbször több utcát betelsz velük, akkor már jóval drágább is (igaz van egy plusz hatékonysága is). Mindenesetre érdekes, meg kell próbálni utána számolni. (És persze megtalálni, hogy milyen ellenfél ellen mi a legjobb - túl azon, hogy gyenge/erős.) "Ami a turnt illeti az ellen szinte biztos, hogy egy tripset akart előadni csak sajnos nem volt elég bubi még a pakliban, hogy el lehessen hinni. " Lehet, bár se te, se én nem gondolunk sok bubit a preflop skálájában, ettől még ő persze megpróbálhatja előadni. Borzalmas előadás, hatos fullra, J tripsre is, ofc. "Az ellen preflop valszeg úgy állt hozzá, hogy "megadok setmining céllal és ha nem jön össze akkor bizonyos %ban megprobálom az ellent kijátszani" nyilván ez csak sejtés, de szerintem ez egy alapvetően egészséges gondolkodás pocketekkel early game-ben. " Egészséges gondolkodás? Nem hiszem. "Nyilván téves alapgondolatokra épült villain lineja - ne feledd, hogy elsősorban azért raktam be a handet hogy illusztráljam a metagame fogalmát. Szerintem Mr. Villain meta nélkül nem kergette volna bele magát ebbe a callba legyen az jó vagy rossz call." Igen, csak szerintem rossz illusztráció. Az ellenfél minden utcán rossz döntést hoz. Két utcán végletesen rosszat, mindezt arra alapozva, hogy nagyobb vakszinteken látott lazán játszani. Tehát, nem jutott el odáig gondolatban, hogy SnGben másképpen fogsz játszani különböző szakaszokban és szituációkban. Ez super weak szisztéma, ezen a ponton óriás leak, és talán sokad sorban metagame. Azért, mert erre alapvetően nem számítunk erősnek hitt játékosoktól. "A II. handben egy olyan száraz boardon az ellen a villain ellen kevés turn-river kombón dobnék." Ja OK, én azt hittem, hogy T+ turnökön, azért csak feladnánk :). (Főleg szivárvány floptól.) "Csak egyszerűen azt gondolom, hogy jóval többször csinálja ezt a linet airrel mint azzal a bizonyos top 1.5%al." Ha metagame meg leveling, akkor nem másfél % játszik így, akkor sokkal több lapnak nyer így értéket flop-turn, nem? Ha annyira kreatív és profi, akkor nem lehet annyira polarizált a skálája. "Azt meg hogy a hand hosszútávon +EV e azt csak egyszerű mezei logikával gondolom. Nem tudok/Nem tudom hogy lehet postflop ICM számításokat csinálni." OK, SnG alapelmélet. Az ICM a sztekednek ad értéket. Ha buborékfaktort számolsz (ha számolsz) az a teljes letétedre fog vonatkozni. Ettől még a buborékhatás állandó, leegyszerűsítve: a zsetonjaid teteje mindig kevesebbet ér, mint az alja. Másképpen, amit kockáztatsz, az arányaiban mindig többet ér, mint lehetséges nyereségesed. Postflop is minden utcán jelen van, számolni kell vele, mert igen jelentős. Nem olyan régen felhívták a figyelmem erre az - link - ez a poszt valamiért pont kimaradt. Viszont utólag teljesen lesokkolt. Nem az a baj, hogy rossz volt a játék (nem a turnön cseszted el), hogy rossz volt a terv, hogy rossz volt a skálafelállítás, hogy mindig rossz szempontot vettél figyelembe (pl. blockbetből hirtelen bluff indukálás lett), az elemzés volt a döbbenetes. A módja, a leírás, a logikai csavarok. És végül: "A potoddsos szamitas a handben riveren tenyleg hulyeseg. Orulok, hogy szoltal mert erre csoppet sem gondoltam." Tehát, eszedbe jutott, hogy SnG-t játszol. A logikád nyilván nagyon erős. Jó képességeid vannak a pókerhez. Gondos asztalszelekcióval, átlag kb. 6 asztalon játszva hozod a szépségdíjas grafikont. Csakhogy utóbbi még nem támasztja alá az elképzeléseid. Ezeket matematikailag kellene indokolni. Összességébe n, látva az elemzéseket, a játékod asztalnál (és videóban) nincsen meg a stratégiádnak a szilárd matematikai alapja. Nem is csak a szilárd. Nem támadásként írom (arra nem feccelek ennyi időt). Rövid ideig bosszantott ez az egész, csak azért, mert tudom, hogy oktatsz, és nem értem, hogy lehet így oktatni. Hogy lehet úgy oktatni, hogy nem tudom alátámasztani pontosan, hogy amit javaslok, az miért helyes? "A handet meg majd szívesen megnézem skypeon." Nem lényeges, emelsz buborékon, amikor minden létező szempont az emelés ellen szól, aztán megadsz egy 10bb körüli pusht, ami a monitort 3 méterről nézve is bődületes -EV (még chip odds szerint sem jó). Remélem, jó oktatót találsz, én azt javaslom, elsősorban arra kérd meg, hogy számoljatok. (Különös tekintettel a raise/fold-raise/call várható értékekre.) "Remélhető leg ezzel sikerül jobban rávilágítani arra, hogy mire is akarok kilyukadni vagy csak szimplán sikerül új ötleteket adni az itteni regulároknak." Én ezzel szemben azt mondom, kerüljük el a két handben látott hero megadásokat és hero blöfföket. Lehet, hogy nem nekem van igazam, majd ki-ki eldönti.
- Holdenper: Érdekes dolgokat vált ki a kisebb betsize az ellenfelekből amúgy. Fishek ellen se rossz, csak más a célja. Pl olyan handeket amikben 2 utca value van lehet 3 utcán keresztül betelni. Meg jó readekkel lehet szélesebb stackoff rangekkel dolgozni (vannak akik megőrülnek a kis betektől, és equity nélkül 2 undercardra is hajlandóak bepakolni). Érdekes téma, már régebben is próbálkoztam vele. Nagyon különös dinamikát teremt, és nehéz kezelni, amennyiben jól balanceolod a value/blöff cbetjeidet, és jól alkalmazkodsz a regekhez
- Mr. Pi: "Holdenper: Szerintem csak akkor éri meg a fél pot alatti bet, ha úgy gondoljuk, hogy az ellen nem fog sokszor blöffraiselni minket. Túl kicsi a tér és túl nagy az ICM bünti ahhoz, hogy gyakran blöff 3beteljünk. A fél pot alatti c-bet szerintem addig jó amíg az marad ami. Egy olcsó blöff.
- Mr. Pi: Ami a félpot cbetet illeti: Regek ellen nem is várom el, hogy stackekért jatssszak a 10/20as vakszinten. Csak akkor jön ez össze amikor nála is valami monster van. Úgy gondolom, hogy a drawokkal regek minnél nagyobb a bet annál kényelmesebben válasszák a check/raise linet és igyekszem inkább a blöffjeimet olcsóbbá tenni mint a valuehandjeim drágábbá az ilyen szitukban. Hadd higgye, hogy van implied oddsja és adja meg inkább. Szeretem az embereknek megadni az implied odds illúzióját. Azt hiszik, hogy mivel csak fél potot kell adni ezért ki fogom őket fizetni elégszer. Holott legtöbször össze lehet rakni a kirakóst és ki lehet térni. Ha elkezdem a fél pot alatti beteket regek ellen akkor valószínűleg vagy vakszint vagy regtípustól függően fogom a betméretet váltogatni. (Kis vakszint - Fél pot, Nagy vakszint - félpot alatt) vagy (rossz reg - fél pot alatt, jó reg - fél pot ) Ami a turnt illeti az ellen szinte biztos, hogy egy tripset akart előadni csak sajnos nem volt elég bubi még a pakliban, hogy el lehessen hinni. Az ellen preflop valszeg úgy állt hozzá, hogy "megadok setmining céllal és ha nem jön össze akkor bizonyos %ban megprobálom az ellent kijátszani" nyilván ez csak sejtés, de szerintem ez egy alapvetően egészséges gondolkodás pocketekkel early game-ben. Az UTG emelő rangem valamivel tágabb az átlagnál. Szerintem ezzel ő is tisztában van még ha nem is feltétlenül helyes megvilágításban. Nem várhatod el, hogy megadjak neked egy pontos ranget arról, hogy mit gondolok, hogy ő mit gondol mivel nyitok abban a spotban UTG. Amit a hand idején tudtam az az, hogy látott mar lazán nyitni UTG mid/late-blind szakaszban (ATC) és hogy nem egyszer mutattam már airt ellene double barrel potban. "River call. AQ pikk? Ha minden igaz," gondolom turnre gondolsz - Itt sose fogom blöffel előadni ugyanezt a linet de ettől függetlenül ő gondolhat mást. Nyilván téves alapgondolatokra épült villain lineja - ne feledd, hogy elsősorban azért raktam be a handet hogy illusztráljam a metagame fogalmát. Szerintem Mr. Villain meta nélkül nem kergette volna bele magát ebbe a callba legyen az jó vagy rossz call. A II. handben egy olyan száraz boardon az ellen a villain ellen kevés turn-river kombón dobnék. Egyszerűen túl sokszor küzd foggal körömmel a potokért. Azt meg hogy a hand hosszútávon +EV e azt csak egyszerű mezei logikával gondolom. Nem tudok/Nem tudom hogy lehet postflop ICM számításokat csinálni. Csak egyszerűen azt gondolom, hogy jóval többször csinálja ezt a linet airrel mint azzal a bizonyos top 1.5%al. Annyival többször, hogy az kompenzálja az ICM büntit is. "feltételeznie kellene rólad, hogy gondolkodsz, és ez után a parti után nem fogod kifizetni olyan könnyen. " Igen ezt hittem az elején én is, de ő nem változtat. Most ez lehet azért mert tudja, hogy azt hiszem, hogy mostmár valtoztatnia kell és ezért pont nem vagy lehet csak simán azért mert nem veszi észre mivan. "Ezt a leveling lépcsőt illene megelelőgezni neked, más nem a gyémánt csillag okán. " Ezt nem értem. A handet meg majd szívesen megnézem skypeon.
- mátííí: Nice blog!sok sikert a továbbiakban;)
- straubbazsi: Első hand: FLOP "Regular ellen mindig es mindennel fél potot C-betelek szóval itt is ezt teszem." Hibának szoktam értékelni a minden floptextúrán azonos betméretet. Ilyen koordinált flopoktól nem fog felépülni a pot, nem fizettetjük elég hatékonyan a gyengébb lapokat. Ráadásul, ez nekem végletesen elstandardizált. Pedig, ha jól tudom, te éppen ez ellen törsz lándzsát. "Mindig ezt csinálom, ezért most is." Értem, hogy balance, de száraz és húzos boardokon is lehet balanszáltan játszani. És ha ennyire alkalmazkodunk, exploitálunk, akkor az éppen nem erről szól. (És ha rászoksz a félkassza alatti betekre, akkor ilyen flopokon is mindig ezt fogod tolni regek ellen?) TURN OK, az ellenfélnek vagy egy nagyon bután játszott fullja van, vagy egy buta fullnak előadott blöffje. Csak a blöfföktől nyerhetünk + értéket, egyértelmű call. RIVER Erős regulár? Viccelsz. Mit csinál? Ha egy gondolkodó játékos képét fested az asztalnál, már a pre call sem tetszik, nem lesz meg a szükséges implikált esély OOP erős reg ellen. Flopon ch-call. Mégis milyen skálára tesz b20 UTG? Turn ch-raise, arra alapoz, hogy erre eldobod az AK-t? Mennyi air van itt a skáládban. Ha van is air, mennyi outod van a párja ellen? "Fontos azt megjegyezni, hogy Mr. Villain tisztában van vele, hogy kepés vagyok double-barrelekre air tipusú lapokkal és, hogy az ő szemében az UTG opening rangem tágabb az átlagnál" OK, mik ezek a kombinációk? River call. AQ pikk? Ha minden igaz, azzal nagyrészt turn passzolsz. 22-44-el milyen gyakran adod elő ezt a line-t? Nem mintha, eleve nagy része lenne a skáládnak. Az a turn bluff az mi is volt? Zseniális. Nagyon-nagyon fish, amit előad Villain. Ő is gondolom gyakran megoldja EGOból. Második hand: "Emelett kapunk egy 7es párt szóval örülünk:). Tisztában vagyok vele, hogy ellenfelünk több barrelt is le kepés nyomni airrel gond nélkül így hát megadom a betet. " Érdekes, én egy fordított logikát ismerek. Ha ez ellenfél gyakran barrelez, akkor az nem jó, mert rengeteg számunkra kellemetlen turnön eldobatja a lapunkat. Nehéz SD vinni a közepes pár gyenge kickerünket. Ezért nem tetszik a preflop call sem. Egy overagro ellenféllel szemben még IP is nehéz dolgunk lesz. Nem hiszem, hogy ki lehet hozni +EVre. Ha annyira respektálod, és mégis call, akkor ez egy ilyen versengés köztetek? A betméretezése, ha riveren akart all-in menni, akkor kifogástalan. De miért akart? Elindult egy 135ös kasszáért pre egy igen-igen gyenge lappal, flopon ekviti nélkül berendezkedett egy 3 utca barrelre. Pont ellened? Ez kreatív játék, és nem felesleges overagróság? A cash és az SnG között van egy igen komoly különbség. Buborékhatás, és nem illik elfeledkezni róla. "Mert ugyanígy fogja megjátszani a nagy párjait is ellenem és akkor kifizetem 7-es párral és én leszek az aki idiótának fog tünni" És ha összevetjük a kettőt, még mindig mínusz lesz a vége. Túl sok mínusz ez azért, hogy felépítsük az idióta maniac imázst. Főleg, mert feltételeznie kellene rólad, hogy gondolkodsz, és ez után a parti után nem fogod kifizetni olyan könnyen. Ezt a leveling lépcsőt illene megelelőgezni neked, más nem a gyémánt csillag okán. Nagyon nem tetszik, egyik megoldás sem. Hány százalékban is kellene blöffölnie, hogy megérje a call down? Milyen gyakran jön olyan turn és river, amin meg tudsz adni, még ha blöfföl is? ui.: Van egy elmentett handem, szívesen megkérdezném, hogy ott mit miért csináltál. Lehet ilyet?
- Holdenper: Mr Pi mindig jó számokat linkel:) "Az ellenfél regularok ellen mindig fél pot alatt betel. Ezen el lehet gondolkodni mert valószínüleg nem tévesen csinálja. Szerintem úgy véli, hogy a regek közel ugyanolyan %-ban dobnak a kisebb c-betekre is így jobb árat kap a blöffjeire és ha ez tényleg igaz akkor mi is átállhatnánk erre a betméretre." Szinte biztos, hogy nem téved. Én is ismerek olyanokat akik kisebb betsize-al dolgoznak, és jól működik nekik. Illetve érdemes megnézni a tavalyi EPT Berlin ME-t, amit NeverScaredB shippelt. Elég sok király netes mtt spec van a végjátékban, és ők is fél, vagy még kisebb (pl 3bet potokban majdnem harmad) potot cbetelnek. Viszont ilyenkor néha, ha még aránylag deep az eff stack, fel kell készülni, hogy néha meg kell lépni flopon mondjuk a blöff 3betet, mert rászokhatnak, hogy ha magas a cbeted, akkor 2,5x-szeresével raiselik (mert van még tér a r/f-re a betsize miatt). GL
- Harvey: Sok sikert! Jo kis szam es a blog is fasza.:)








nagyon jó post! jó volt olvasni :)
sok szerencsét a supernovához, meg úgy mindenhez!
Többször használod az "ehez" szót, sajnos hibásan (ehhez a helyes).
Szép a januári graf, grat hozzá és GL az éves terveidhez!
Szia.
Vállalsz privát coachingot is, vagy csak a Moshman team keretein belül?
Örülök Juhaasz hogy tetszik és kosz a jó tanácsokat.
Kosz bakyka a tippet.
tsatsee vállalok, de február közepétől szeretnék egy kis szünetet tartani a coacholas téren. (mar kb. 8 hónapja rendszeresen tanítok és már jól fog jönni 1 kis szünet) Ha szeretnél infókat kapni a tarifáimról csak dobj egy privát üzenetet és tájékoztatlak.
Nagyon tetszik az exceles táblázatod.
Amúgy meg gl a Supernovához, nekem is az a célom erre az évre:)
Nice post:)
Már régóta szimpatizálok a hozzáállásoddal, ha az nem fog változni, akkor biztos eléred a céljaid!:)
Nekem is hasonlóak amúgy a terveim:D (azaz én beérném egy goldstarral is Sharkon, és pontos tervem nincs a profitot illetően, de ha az év feléig megfelelő ütemben tudok szintet lépni, és VPP-ket gyűjteni, akkor ráhajtok én is az SN-re).
Az asztalszám növeléssel én is egyetértek. Viszont szerintem nem érdemes konkrét naphoz (pl.: 15 naponta) kötni. Amikor úgy érzed, hogy már megszoktad az adott mennyiséget, akkor érdemes eggyel növelni. Ez lehet egy hét, 15 nap, vagy akár egy hónap is.
GL
Nem értem, hogy lehet 10 asztal mellett ennyire kevés a mennyiség. Milyen hosszú sessionöket tolsz? Vagy egyszerűen nincs időd játszani? Mennyi munkaórád volt decemberben? Milyen napszakban játszol?
Persze, nem kötelező válaszolni. :)
Szívesen kötök sidebetet arra, hogy nem lesz 10% ROI-d az évben (már ha ez turbo stt). Elképzelhetetlennek tartom a mai mezőnyben. Persze, csak öröm, ha megcáfolsz.
A táblázat klafa! GL
Hisz itt még ki sem jött a hosszútáv :-)
Nice post!
Sok sikert februárra!
Jó blog! Rendszeresen olvasom!
GL a tervedhez!
Orulok, hogy sokaknak tetszik a post.
Holdenper egyet ertek - nem kell feltetlenul kell az asztalszam novelest naphoz kotni. Nekem szemely szerint szukseg van erre. Amugy meg Holdenper, AggroSpaDe nyomas kapjatok el azt a Supernovat:)
Bazsi normal speed sng-ket tolok. Egy asztal atlagosan 46 perc hosszu es lassan is indulnak. Gyakran beletelik 30-40 percbe amig elindul 10.
Decemberben ~130 munkaora volt bent. Napszaktol fuggetlenul jatszom. Attol fugg, hogy egyreszt mikor vannak jo asztalok masreszt mikor tudok leulni.
Ami meg a ROI-t illeti - 10% regular speeden elerheto. A regularok nagytobbsegenek csak azert nincs ekkora mert ugy jatszak a reg-speedeket mint a turbokat.
Nagyon szép grafok, gratulálok! Küldtem PM-et.
A privat uzeneteket valamiert nem kaptam meg. Gyanitom, hogy kell egy bizonyos hozzaszolasszam ahoz, hogy a PM rendszer engedelyezve legyen.
Aki szeretne infokat kapni a tarifaimmal kapcsolatban az irjon a nexus20002002(kukac)yahoo(pont)com mail cimre.
Köszi a válaszokat! Aha, ez sok mindent megmagyaráz. :)
"A regularok nagytobbsegenek csak azert nincs ekkora mert ugy jatszak a reg-speedeket mint a turbokat."
Kíváncsivá tettél. :)
színvonalas blogbejegyzés, drukkolok, hogy sikerüljön elérni a céljaidat! :)
Miket játszol amúgy ha szabad kérdezni SH vagy FR?
Bazsi orulok:)
Abdul orulok hogy tetszett es kosz a szoritast
matiii fullringet jatszom de probalok ismerkedni a short handed jatekokkal is
köszi szépn:D ht jó lenne mert én SH-t tolok és kinéztelek később coachnak de ha FR-t tolsz még akkor nem tudom:D
Ertem - Nem szeretek nem betartani igereteket ezert nem igerek pontos idopontot a 6max tanulassal kapcsolatban.
Lenyegeben a FR es a 6 max kozott ORIASI kulombseg nincs. Nyilvan mas a bubi dinamika es joval nagyobb hangsuly van a heads-upon meg kicsit lazabbak a nyito-rangek a 9max-hoz kepest.
gl!