Fedor Holz ÉLŐ Tréning Bécsben

2018. február 04., vasárnap 11:41
Valamint egy 90 napos program a legeredményesebb pókeres éved eléréséhez

Ebben a bejegyzésben szeretnék megosztani néhány gondolatot az elmúlt időszakról, illetve egy felhívást intézni fejlődés iránt elkötelezett játékosoknak.

Egy hete ért véget a januárban indított 21 Napos Kihívásunk, amely Unlimited Grinder néven futott egy zárt facebook csoportban.

Ha még nem vagy tagja, akkor csatlakozz a csoporthoz, ahol visszanézheted a bejegyzéseket.

Kattints ide a csatlakozáshoz


Rendkívül hálásak vagyunk a tagoknak azért, hogy egy ilyen inspiráló csoport alakult ki. Igazán nagyszerű volt látni, ahogy felélénkült 2018 elején a pókeres közösség, és reményeink szerint hozzá tudtunk járulni az idei éved lendületes indulásához.

Számunkra is jelentett kihívást ez a 21 nap, mind érzelmileg, fizikailag és mentálisan is. Ugyanakkor magával hozott rengeteg tanulságot és fejlődést is számunkra Tusival.

A célunk az volt, hogy olyan gondolatokat és gyakorlatokat osszunk meg videók, írások, interjúk, és webinarok során, amelyek új meglátásokat, és extra inspirációt jelenthetnek a résztvevők számára. Örömmel láttuk, hogy a visszajelzéseitek alapján elérte a célját ez a projektünk.

Ugyanakkor azt is tudtuk, hogy ez csak egy jó kezdet lehet, ami elindíthat valakiben egy változásra és fejlődésre való késztetést. Sok koncepciót és területet érintettünk, amelyek hatására akár érezhetted túlterhelve is magadat olykor. Talán az is megjelenhetett benned, hogy tudod mit kellene csinálnod, esetleg változtatnod, de túl nagy erőfeszítésnek érezted, és nem tudtad hogyan kezdjél bele.

Könnyű beleesni abba, hogy túl sok mindennel akarsz foglalkozni, túl sok változást szeretnél eszközölni egyszerre. Ez pedig legtöbbször túlterheltség érzéséhez, halogatáshoz és bűntudathoz vezethet. Mindannyian megtapasztaltuk már ezt.

Ezért hiszünk a fokozatosságban, illetve abban, hogy mennyire fontos egyszerre egy adott területre fókuszálni.


90 Napos Program

Ezek alapján állítottuk össze a 90 napos programunkat, amelybe mindazt a tudást és tapasztalatot beleraktuk, amit felhalmoztunk az elmúlt években pókerjátékosokkal történő munkánkból.

Lépésről-lépésre visszük végig a résztvevőket a póker fő pillérjein, hogy apránként tudjanak megfelelő változásokat eszközölni, amelyek lehetővé teszik, hogy a legeredményesebb pókeres évüket tudják idén megvalósítani.

Ha magadra ismersz a következők közül valamelyik pontban leírtakkal, akkor szívesen fogadjuk a jelentkezésedet a programba. Örömmel támogatunk a céljaid megvalósításában.

  • Rászánnál 90 napot arra, hogy egy konkrét lépésterv által haladva, lefektesd az alapokat ahhoz, hogy 2018 legyen a legeredményesebb éved pókerben
  • Szívesen lennél tagja egy inspiráló közösségnek, akikkel közösen tudsz fejlődni, és támogató barátságokat kialakítani
  • Tanulnál olyan kiemelkedő játékosoktól személyesen, mint Born2BeALegend, Birs320, valamint Fedor Holz
  • Szeretnél két elkötelezett coachot (Tusi és én személyemben), akik a program során személyesen kísérik végig a haladásodat, és támogatnak abban, hogy a legtöbbet tudd kihozni magadból, és megvalósítsd a céljaidat

Ha nyitott, fejlődés-orientált személynek gondolod magad, és érzed a késztetést, hogy részese legyél egy ilyen kalandnak, akkor csatlakozz, örömmel látunk a programunkban.

A következő linken megtalálod a bővebb leírást a programról, illetve a jelentkezés menetét is:

Kattints ide a 90 Napos Program leírásához







Fedor Holz ÉLŐ Tréning Bécsben

Szeretünk "lehetetlennek" tűnő célokat kitűzni, hogy tágítsuk a saját gondolkodásunkat azzal kapcsolatban, hogy mégis mi lehetséges. Teljesen felvillanyozott minket három héttel ezelőtt, amikor arra gondoltunk, hogy milyen életreszóló élmény lenne résztevőknek a programunkban, ha egyenesen Fedor Holztól tudnának tanulni élőben.

Ez a lehetetlen cél, mára valósággá vált. Fedor Holz egy olyan játékos, akit igazán elismerünk. Nem csak a sikerei miatt, amiket az elmúlt években elért, hanem az emberi értékek miatt is, amiket képvisel. Egy rendkívül alázatos és őszinte személyről van szó, aki aktívan törekszik arra, hogy hozzájáruljon más emberek életéhez.

Amikor leegyeztettük vele a megállapodást, hogy becsatlakozzon a VIP csoportunkhoz Bécsben, teljesen átjött a segítő szándéka, hogy a legtöbbet adhassa annak a 12 főnek, aki ott lesz velünk.

Fedor rendre kihangsúlyoz a vele folytatott interjúkban három fő dolgot, amelyek hozzájárultak a sikereihez:

1. Körbevette magát inspiráló, támogató közösséggel, akikkel közösen tudtak fejlődni az évek során.

"Amit jól csináltam annak idején, hogy a megfelelő személyekkel alakítottam ki kapcsolatot. Hat pókeres barátként indultunk alacsony limiteken játszva, és ma mindannyian top 30-ba tartozunk a világon."

2. Intenzív, fókuszált időszakokat tartott.

"Olyan 6-8 hetes időszakok során, amikor intenzíven a pókerre fókuszáltunk a pókeres barátokkal, annyit fejlődtünk, mint amúgy fél év alatt tettük volna normál tempóban."

3. Foglalkozott azzal, hogy a mentalitását és pókeres rutinjait is profi szinten kezelje.

"Talán 2014-ben kezdtem először mental coachokkal dolgozni. Ha High Stakes-en játszol, vagy ambiciózus vagy, nem fogsz más olyan dolgot találni, ami ekkora értéket adna a pénzedért cserébe, ez a véleményem."


Ezek azok, amelyek a 90 napos programunk vázát is adják. Támogató közösség ereje. Intenzív, fókuszált 90 napos fejlődés. High Stakes mentalitás, rendszerek és rutinok kialakítása.




Emellett a VIP programunknak pedig része lesz, hogy egy 3 napos bécsi Mastermind utazás keretein belül, Fedor Holz fog személyesen csatlakozni a csoporthoz, hogy megossza, mi tette lehetővé ezeket a sikereket, amiket megvalósított, és hogyan tudják a játékosok kihozni a legtöbbet a pókeres karrierjükből.

Ez egy életre szóló élmény. Nem csak azok a dolgok miatt, amiket megoszt személyesen, illetve válaszok, amiket biztosit. Önmagában az, hogy a világ talán legjobbjától tudsz tanulni személyesen, karnyújtásra tőled, képes teljesen átírni a belső valóságodat, illetve, hogy mit gondolsz lehetségesnek számodra. Ebben rejlik az igazi ereje ennek a felbecsülhetetlen értékű tréningnek.

Rendkívül várjuk ezt a pillanatot mi magunk is.


Amennyiben úgy érzed, hogy részese lennél egy 90 napos programnak, ahol az álmaid megvalósításáért teszel a támogatásunkkal, és egy inspiráló társaság részévé válsz, akkor csatlakozz hozzánk:

Bővebb leírás a programról itt található


Sok sikert az asztaloknál,

Tomi

Hozzászólások

  • Mogyi642018. február 04., vasárnap 17:50

    En megfelelo szamu jelentkezo eseten a tanfolyam araert szerzek nektek egy sportpszichologust,egy szemelyi edzot,egy dietetikust,egy pszichologust,aki a maganeletetekkel foglalkozik,es egyet,aki mondjuk a parkapcsolatotokkal.
    Ok fognak veletek foglalkozni heti 5 oraban,es mindegyik a legjobb lesz a szakmajaban.
    Bar tudom,igy sem erhetnek west kozelebe sem,mert csak 3 egyetemet vegeztek,es ketton tanitanak,de azert akit erdekel,az szoljon...

  • lourker2018. február 04., vasárnap 19:17

    Helló!

    A két "kurzus" árai nem publikusak?

  • Mogyi642018. február 04., vasárnap 20:01

    Ha publikus lenne,senki nem jelentkezne,mivel a kommentelok jeleznek annak a par levaghato embernek,aki jelentkezne,hogy ez mennyire nem eri meg. :D

  • Mogyi642018. február 04., vasárnap 20:03

    De amugy ha mar erdekel az ar,akkor ez mar nem neked szol... :D

  • Mogyi642018. február 04., vasárnap 20:20

    Jo ketrecharcos ez a fedor emalienko,de attol,hogy vegighallgatom a 90 perces eloadasat tobb ezer dollarert,meg ugyanugy nyakon ver az asszony ha nem viszem le a szemetet...

  • zend2018. február 04., vasárnap 23:19
    avatar

    Nem fog fa Fedor tanít neked pár ketrecharcos technikát.:D

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 01:35

    De ha csak beszel rola 90 percet,akkor igen. :D
    Nem azt mondom,en is meghallgatnam,csak nem azon az aron,amit ki sem mernek irni... :D

  • pilotkex2018. február 05., hétfő 04:27

    B2B is oktat aki 1 év alatt jutott 50-ről 400-ra mint tudjuk. Épp csak az nem derül ki, hogy mindezt régen a könnyű években, az aranykorban!
    A jelentkezési link is oldalakon keresztüli süketelés! Gyaníthatóan csak az élő skype beszélgetéskor, kellően megpuhított userek tudhatják meg az árat.
    De bónuszként nőket leszólítani is tanulhatnak érte :D

  • sakkos0002018. február 05., hétfő 05:05
    avatar

    Lesz itt minden unlimited, mastermind, masterclass, VIP, partyk, luxus, és az elképesztő szervező munkának hála még Fedor Holz is leugrik a bécsi lakásából 1,5 órára pár ezer euróért hogy toljon egy masztermájndot :D Szabó Péterrel lehet közös fényképet is csinálni egy kis extra léért cserébe profi fotóssal, vele lehet majd? De ha még ez sem lenne elég, lehetősége lesz a résztvevőknek a saját pénzükből elindulni egy igazi pókerversenyen a Montesinoban! :D

  • zo12345li2018. február 05., hétfő 10:32

    Na itt vannak a károgók. Pedig tudod milyen nehéz lehetett megegyezni a montesinoval, hogy rendezzenek pont akkor egy pókerversenyt?
    Inkább jelentkezzetek, mert már biztos nincs sok hely. Plusz, ha elvégzitek a kurzust, és odateszitek magatokat, akár még mental coachok is lehettek.:)

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 14:27

    Mondjuk azert fizetnek,hogy megnezzem,hogy ez a brigad hogy szolitja le a noket... :D

  • orbitor2018. február 05., hétfő 17:33

    Mogyi, gondolom ismered a szereploket, pl. Birs hogy adja a nevet ehhez? A dietetikusodnak meg te vagy a legjobb cegere!

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 17:34

    Erdekes,hogy a bejegyzes iroja nem szol semmit hozza,igy meg hitelesebbe valik az egesz... :D
    Btw,en a pokerakademia helyeben nem engednem a szelhamossagot es a lehuzast az oldalamon,vagy holnaptol elkezdhetek en is rontaslevetelt arulni?

  • Dino122018. február 05., hétfő 19:25

    Fedor Holz havi 2850 Ft-ért elmond neked mindent a saját appjában.

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 20:12

    Orbitor,na ez az,fogalmam sincs hogy adhatja a nevet ehhez...
    A hozzaszolasod 2. Felet nem nagyon ertem,kifejtheted ha gondolod....

  • Kara2018. február 05., hétfő 20:22

    mogyi neked fizet valaki,hogy itt pörögj a témán? meglepődnék ha a "szervezők" elkezdenének veled vitatkozni, mindenesetre szerintem nagyon gáz amit itt művelsz...peace off

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 20:30

    Kara,te is megprobalhatsz ervelni ahelyett,hogy “gaz,amit muvelsz”,mert ez ovodas szint.
    Nem,ellentetben veled,nekem nem fizetnek a kommentelesert.
    Es igen,ha nyujtok egy szolgaltatast,es valaki kritizalja,akkor valaszolok ra,kiveve,ha igaza van,es ezert nem tudok...

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 20:37

    Azt hiszem leirhatom a velemenyem egy visszataszito dologrol,en is pokerakademia tag vagyok,ezert nekem is cimeztek ezt a lehuzast.Engedd meg kerlek,hogy vedekezzek,ha tamadas er.
    Pl azert is,mert lehet,hogy egy ilyen programmal csak egy gyengeelmejut huznak le,de mi van,ha egyx kitalalnak valami olyat,amivel engem is sikerul.
    Nyilvan ezert kene az oldalnak harcolni a szelhamosok ellen,es tiltani oket.

  • zo12345li2018. február 05., hétfő 20:51

    Igen, és ha nem fizetsz be több ezer dollárt, akkor te saját magad ellensége vagy, hogy ennyit se vagy képes magadért tenni.

  • zo12345li2018. február 05., hétfő 20:54

    Amúgy abban Mogyinak igaza van, hogy ez elég rossz színt vet a pókerakadémiára is. A blog részleg masterVIPmentalmind coachok apróhirdetési felületévé vált.
    Ha meg fizetett hirdetés, akkor is el kellene különíteni valahogy a többi blogtól. Szerintem legalábbis.

  • SzKira2018. február 05., hétfő 21:37

    De hat igaza van mogyi64-nek es zo12345li-nak!
    Ez az egesz egy parasztvakitas. Semmi masrol
    Nem szol, csak egy eleterzes elhiteteserol. Vip, luxus, blabla. Ennyi penzert 10c nagyobb luxusban toltodhet fel az ember testileg es lelkileg is SZAKEMBEREKKEL!. Nem kell ilyen hulye tedd a kezed a tv-re szarsagra kolteni es megenni ezt a dumat. Aki egyszer csajozni, aztan csajonak majd most hirtelen pokereseknek tart treninget az eleg hiteltelen. Most akkor mi? Tudom tudom, vedd korbe magad jo emberekkel. Olyanokkal ne, akik megmondjak az igazat, hogy ez egy oltari KAMU. Azok mind rossz emberek

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 21:47

    Zo,nem,ha valami nem tetszik maradj csendben,mert nincs kozod hozza! :D
    Szoval ha azt latod,hogy a szomszed idos nenit valami ezo saman rendszeresen lehuz mondjuk rontaslevetel cimen,akkor maradj csak csendben,veletlen se szolj neki...
    Mert amugy ez ez a szint,nehany hulyet keresnek,akit levaghatnak,en meg probalom nekik jelezni,hogy azert nem biztos,hogy azt kapjak,amire szamitanak...

  • SzKira2018. február 05., hétfő 21:53

    Ha itt vagy Botond Balazs, irj mar!!nem ertem a nevedet... hogy? Es miert?

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 22:12

    Azert az siman lehet,hogy o nem tudja,hogy mennyiert aruljak ezt a szart,ha azt gondolja,hogy valami normalis aron tart egy eloadast,akkor ok sztem.
    Valahogy eddig nem ilyen szabo peter szintu szelhamosnak ismertem... :)

  • Mogyi642018. február 05., hétfő 22:22

    Amugy most lesz Mero Laszlo eloadas,eleg sok atfedes van a mental game es az eloadas temaja kozott.Mondjuk nem egy west,csak az elten tanit,pszichologus,matematikus,irt 30 konyvet,koztuk a jatekelmeletrol szolo elnyerte a legolvashatobb/erdekesebb tudomanyos konyv cimet.
    Ja,es az eloadas ara:2500ft.
    Biztos ezred annyi tudast ad,mint west programja,de azert ezt szivbol ajanlom mindnkinek...

  • Palesz762018. február 05., hétfő 22:25
    avatar

    Azt ha nem tudok angolul akkor Fjodor fog nekem magyarul is mesélni?

  • Mogyi642018. február 06., kedd 01:22

    Ott van a leirasban,nem az a lenyeg,hogy mit mond,hanem az,hogy o a vilag legjobb jatekosa(mert west aszondta

  • WINAMAXDONK2018. február 06., kedd 01:35
    avatar

    Tracyék hol a faszomba voltak 27évesen Mogyi meg Jaredék meg a többi zseni?27 éves az inas a valaha volt legnagyobb coach lehet de marjátok bazd meg. Merő Laci meg annyit is ér olyan mintha Guardiola helyett Pintér Attila Egervári közösre vennél jegyet

  • WINAMAXDONK2018. február 06., kedd 01:43
    avatar

    Azt mondjuk megértem h Szabo Petin gunyolodtak

  • Hodor2018. február 06., kedd 01:44

    Az mondjuk tisztán látszik, hogy az emberek türelme elfogyott.

    Kár, pedig most tényleg jót csinaltak a srácok az ingyenes fb csoporttal. megnyerték Fedort(szerintem ingyen jön le bécsben hozzájuk másfél órára, hisz ott él) Viszont a "nevet" kihasználták, és gondolom kb 1k-t emelt a program értékén.. na meg a marketing hoz 3-4 embert tán.

    Kicsit sajnálom, kicsit megérdemlik a srácok, ide vezetett, hogy éveken keresztül a mentálkócsok , (köztük West is) két lábon járó ATM-nek használta a pokis világot...

  • Buytherest2018. február 06., kedd 01:52

    Natualwest olyan, mint a Fidesz. Teljesen ignorálja a kétkedőket és semmiféle vitára nem ad alapot. Megvan neki az a 10-20 ember akivel foglalkozik évente, 80-100k eur/év. Szépen eladja segítségnyújtás címén, hogy a kis egója ne sérüljön. Pedig sérült embereknek ad el illiúziót, olyan férfiképet amiről a férfiak 95%-a álmodik.

    Hodor: ingyenesnek álcázott termékmarketing volt, ahol maga az ember az áru. Ne tévesszen meg ez senkit! Ha egy kis jószándék lenne az emberben, elküldené egy pszichológushoz a hozzá érkező embereket tized ennyi pénzből

  • Mogyi642018. február 06., kedd 02:04

    Winamaxdonk,Nem tudom eldonteni,hogy vicceltel vagy ennyire sotet vagy? :D

  • Mogyi642018. február 06., kedd 02:10

    Buytherest,tokeletes hasonlat,ugyanerre gondoltam,csak nem akartam meg politizalni is. :D
    Az ar nem veletlen nincs kint,nevetsegesen magas lesz,nem par ezer dollar.
    Amugy ha nincs igazunk,west nyugodtan cafolhat,en azert tamadom ennyire,mert hanyok az egesz jelensegtol,undorito...

  • sakkos0002018. február 06., kedd 03:22
    avatar

    MTT regek közül kíváncsi lennék hogy ezt ki nyalja be, mert a nagy részük stakelt és valószinüleg van lehetőségük mental coachra. Akik még egyedül tolják azok vagy topregek, vagy már rég breakevenek gondolom ők meg nem szívesen viszik ezt a két díszpintyet Máltára nyaralni. Amúgy két postal előtte is beleszálltak ott se reagált semmire se.

  • sakkos0002018. február 06., kedd 04:04
    avatar

    Hodor
    Akkor még Partypoker Grand prix 500k garantált lesz a Montesinoban, mint a terem profija gondolom vannak kötelezettségei is, nem hiszem hogy teljesen véletlen hogy éppen akkor otthon tartózkodik.

  • CarlosFerreira2018. február 06., kedd 04:19

    Szerintem mindenki olyan szolgáltatást ad el és annyiért amennyit a "piac" hajlandó fizetni érte. Ha el tudják adni, és azok az emberek akik elmennek elégedettek, akkor ez egy win-win helyzet. Ez számomra pont olyan mintha valaki azon háborogna, hogy túl drága Hajas László fodrász. Igen az, de amíg van aki megfizeti és boldogan távozik akkor kérdem én, mi a probléma a jelenséggel? Westről eddig csak olyanoktol olvastam negatív kommentet akik nem dolgoztak vele együtt. Úgy tűnik, hogy akik együtt dolgoztak vele elégedettek a szolgáltatással amit a pénzükért kaptak.

    Engem egy dolog zavar ebben a blogban, az pedig a sok hatásvadász töltelék szó. A "rendkívüli, hihetetlen, igazán, életre szóló, kihívás, Mastermind" stb. szavak miatt az az érzésem támadt mintha egy tv shop reklám szövegét olvasnám. Ettől függetlenül gl nektek, várjuk a beszámolókat a résztvevőktől!

  • csiga197942018. február 06., kedd 12:00

    Előző hsz-ben van a lényeg összefoglalva. Ha van,aki megfizetni,akkor ámen. Döntse el ki-ki maga. A hsz.2.fele meg igazán üt. Miért van szüksége egy magával elégedett mentálcoachnak ilyen szófordulatok használatára? Nekem pont az jön le belőle,hogy többnek szeretne látszani,mint ami valójában. Komolyan mondom kissé sértőnek is érzem ezt a beszédet. Lenézőnek tűnik....

  • orbitor2018. február 06., kedd 12:53

    Birs mar tviccsel mint Lex, nyilvan nincs ideje ilyen szarokkal foglalkozni. Jo arc vagy Mogyi, hogy belealltal ebbe, danfiu is max akkor hallatja a hangjat,ha a scriptekkel baszogatjak. Szep uj vilag.

  • Mogyi642018. február 06., kedd 13:43

    Igen,a stilust,es a rendszeres szoismetlest os kritizaltam,nyugodtan elhihetitek,hogy ha jobban atgondoljatok,a tobbiben is igazam lesz.
    Amugy ki az,aki dolgozott vele,es elegedett volt?
    Ez nagyon nagyon erdekelne,neveket kerek! :D
    Orbitor,sajnalom,hogy a fonid nem birja a kritikat,nehari! :D

  • rockett2018. február 06., kedd 14:16
    avatar

    Abba ne hagyjátok, jó, hogy pörög a kommentszekció. :D Itthon lábadozom betegen, és szórakoztató ez a szócsata.

  • Kara2018. február 06., kedd 14:23

    Carlos igazából tömören leírt mindent ezzel egyetértek én is.
    Mogyi 36 kommentből 25 a tied, írd le a véleményed mint a többiek normálisan,de ne fröcsögj, mert az a gáz..nem őket védem,hanem téged kritizállak, mert ez a stílus amit te képviselsz szintén nem idevaló...készülj inkább a versenyre GL

  • Mogyi642018. február 06., kedd 14:26

    Ha valaki 10k ft-ert arul egy kilo kenyeret a boltjaban,az emberek megveszik,es elegedettek,mert jol
    Laktak,es en szolok nekik,hogy bocsi,de a masik boltban ezt huszad aron kapjatok,akkor en egy genyo vagyok,hogy rontom a boltos bizniszet? :D
    Kicsit probaljatok meg felnoni,es ha legkozelebb irtok,akkor a kritikakra probaljatok valaszolni valami inspiralot es tamogatot west neveben,ne mellebeszeljetek pls,mert erre a szintre nem biztos,hogy szakitok idot... :)

  • Mogyi642018. február 06., kedd 14:27

    Btw rajottem,h miert nincs ar,mindenkinek annyiert adja el,amennyiert tudja,van,akinek 1k lesz,van,akinek 50,attol fugg,h ki mennyire sotet...

  • Mogyi642018. február 06., kedd 14:33

    Kara,nem veszem el a lehetoseget senki elol,nyugodtan kommentelhetnek a szervezok is,csak valamiert nem teszik,erdekes....
    Neked 2 hozzaszolasod volt,de mindkettoben sikerult 0 informaciot tovabbitanod,kicsit szedd ossze magad,vagy inkabb te ne kommentelj,mert idovel ignoralni foglak.

  • Kara2018. február 06., kedd 14:36

    huhh te tényleg nem vágod, miről beszéltem :( bár valószínűleg, te élvezed ,hogy itt fröcsöghetsz szóval én hülye meg csak locsolom a tüzet benzinnel, na offoltam is

  • Mogyi642018. február 06., kedd 14:40

    Es kurvara nem igaz,hogy mindenki olyan szolgaltatast arul,es annyiert,amihez kedve van,mert akkor holnaptol elkezdek vakbelmuteteket vegezni,vagy szuleseket levezetni. :D
    Kicsit gondolkozzatok kommenteles elott,es akkor nem kell 25 kommentet irnom egy nap alatt. :D
    Koszonom!!

  • Mogyi642018. február 06., kedd 14:43

    Kara,ismet egy 0 informacioju komment.tudom,frocsogok,rossz a stilisom,blabla.
    Esetleg a temahoz probalj hozzaszolni,vagy tenyleg erdemesebb csendben maradni.
    A “nem tudod,hogy mirol beszelek” tipusu kommentbol meg nem is fogom megtudni,van erre egy jo trukk,ird le! :D
    Omg... :D

  • Ibiza2018. február 06., kedd 14:43

    Mogyi, a hülyéket le kell vágni, pláne ha van pénzük.
    Tudod hány sokat kereső, értelmiségi ember jár asztrológushoz és költenek milliókat homeopátiás faszságokra? Meg tisztánlátókhoz, meg a tököm tudja mikhez.

    Miért ne lenne egy ilyen rétege a pókereseknek is, akik több ezer eurót fizetnek azért, amit bazzeg 2 kattintás után ingyen bármikor megkapsz.
    Kivéve a személyes törődést, és ezt fizetik meg. Pedig lenne sok más olcsóbb opció, hogy elérjék ugyanazt.

    Amúgy teljesen egyetértek veled, de sajnos Westéknek van igazuk.
    Amúgy ez az egész nem is lenne rossz, ha nem akarnák ennyire proli módon eladni. Legalábbis aki nem ismeri, és nem unja már a mai modern marketinges fogásokat, amiket West is alkalmaz, az számomra proli.

  • lourker2018. február 06., kedd 15:00

    Mindenesetre így, hogy több érdekes topik(botos, ez) is pörög így megint érdemes gyakran felnézni pa-ra;p

    Az meg érthető, hogy miért nem reagálnak nemhiszem, hogy Mogyit meg tudnák győzni hogy csatlakozzon:d
    Az a 20-30 ember mennyiség ami kell nekik meg valószínű az aktív bloggolással/21 napossal fel lett építve.

  • Mogyi642018. február 06., kedd 15:08

    Igazad van Ibiza,ez reszemrol nem is west ellen szol,hanem az egesz jelenseg ellen.
    West nem a betegseg,o csak egy tunet...
    Tudom,h kb semmi eselyem ra,h valtozzon a vilag,de ha lenne sok ilyen aggressziv kommentelo,mint en,akkor azert lenne.
    Es most tenyleg nem errol a programrol beszelek,hanem magarol a szelhamossagrol.
    Minel tobb ember emel szot ellenuk,annal kevesebb eselyuk lesz.
    Es minel tobben irjak,hogy azt arulnak es annyiert amit akarnak,minek szolok bele,annal jobban megno a mozgasteruk.
    Ez ennyire egyszeru,ezert nyomom a kommenthaborut.

  • Mogyi642018. február 06., kedd 15:11

    Ez kb olyan,hogyha kidobom a szemetet,attol nem lesz tisztabb a Fold,de ha mindenki elkezdi a kukaba dobni,az mar jelentos valtozast hozhat,uh hajra sracok,ez a ti felelossegetek is! :)

  • Mogyi642018. február 06., kedd 15:15

    Lourker,igen,de hatha olvassak a kommenteket,es jobban atgondoljak(mmint a jelentkezok)... :)
    Btw,azert ha tudnanak valami ertelmes dolgot felhozni,hogy miert nincs igazam,azert hidd el,valaszolnanak... :)

  • pilotkex2018. február 06., kedd 16:38

    Igen, hiteles eladó mindenképp reagálna! Mogyi által írtakkal egyetértek.
    Elhangzott már, valószínűleg a PA is kap rakebacket a programból, azért maradhat itt.

  • Mogyi642018. február 06., kedd 16:57

    Amugy nem erkezett valasz,ki az,aki vett tole orat,es olyan nagyon elegedett?
    Csak mert elegedetlenrol tudok...
    Ha tudtok elegedettet,irjatok mar meg,h ki az,szeretnem megkerdezni tole,hogy kb mit tanult!

  • Mogyi642018. február 06., kedd 17:06

    A szemelyes torodes reszrol meg annyit,hogy nekem azt ajanlotta fel 3 eve,hogy 5k dollarert hozzaferest kapok az anyagaihoz(ami sztem ilyen max parszaz dollar erteku konyveket jelent nagyon maximum),es beszlget velem skypon 3x1!!!!!! orat... :D
    Bar lehet,hogy masokat nem nez ennyire palinak,de en ezt eleg nagy sertesnek vettem... :D

  • csiga197942018. február 06., kedd 17:13

    Nehogy itt tiltre kerülj nekem Mogyi a day2 előtt:)

  • csiga197942018. február 06., kedd 17:15

    Elképzelhetőnek tartom,hogy te is tananyag leszel ezen az osztrák előadáson. Ez a srác nem balanszált címmel:)

  • sakkos0002018. február 06., kedd 17:37
    avatar

    5k-ért már nem volt képes személyes találkozót biztosítani egy irodában? :D

  • zo12345li2018. február 06., kedd 18:05

    De nézzük a pozitív oldalát a dolognak, ahogy a mental coachok is mondanák. Ilyen pörgős topik régen volt az Akadémián.:) Plusz Naturalwestnek összehoztunk egy fél Akadémiás pólót egy nap alatt.

  • Naturalwest2018. február 06., kedd 18:10
    avatar

    Somodi Balázs (Mogyi64) állításaira reagálva szeretnénk tisztázni pár dolgot. Mivel úgy éreztük, hogy állításai mindkettőnket érintettek, ezért Tusival közösen fogalmaztuk meg az alábbi üzenetet.


    1. A program árai mostantól fogva bárki számára publikusak ($500 / $2000). Azért nem írtuk ki az árakat, és tettük lehetővé, hogy egyből lehessen csatlakozni, mivel szerettük volna biztositani, hogy a megfelelő személyek vesznek részt a programban, akiknek a legtöbbet fogja nyújtani.

    Pl. tegnap egyik jelentkezőnek, aki érdeklődött a program iránt, a 30 perces beszélgetés végén nem javasoltam, hogy csatlakozzon a programhoz, mivel azt éreztem, hogy egyelőre hobbi szinten tekint a játékra. Így pedig nem a programunk a következő lépés a fejlődésében.

    Továbbá két másik alacsonyabb tétes játékosnak, akik a Six-figure Club programba jelentkeztek, szintén elmondtam, hogy nem az a program való nekik egyelőre.

    A célunk az, hogy mindegyik jelentkezőnél azt érezzük, hogy megfelelő döntés lehet adott programunkhoz való csatlakozás az alapján, ahol jelenleg tart.

    Egy NL25-ös játékosnak is lehet simán $2000-ja, azonban a többiekkel szemben nem lenne fair, ha egy alacsony tétes játékos is csatlakozna abba a programba, mert ott már csak a pókerben magasabb szintet elért játékosok lesznek.


    2. Visszakerestem feljegyzéseimben, és 2015. szeptember 4-én volt egy coaching beszélgetésem Somodi Balázzsal, miután megkeresett egy ajánlás alapján egy nehéz időszakában. A beszélgetésünk végén felkínáltam neki egy együttműködési lehetőséget, mivel úgy gondoltam tudunk dolgozni a dolgokon, amelyekben változást szeretett volna eszközölni. Az említett €5000 / 3 x 1 óra beszélgetés teljesen alaptalan, mivel senkinek nem adtam ilyen ajánlatot.


    3. Említetted, hogy 10K Ft/alkalomért lehet találni pszichológusokat, akikkel tudnak dolgozni játékosok. Ezzel teljesen egyetértünk. Mi nem pszichológusok vagyunk. A pszichológus célja, hogy segítsen az egyénnek kialakítani egy a társadalomban egészségesen funkcionáló identitást. Ez általánosságban véve egy olyan folyamat által történik meg, ahol gyermekkori traumákat dolgoznak fel. A business coaching folyamat célja ezzel szemben, hogy segítsen az egyénnek megvalósítani a potenciálját, illetve konkrét változásokat érjen el a szakmai körülményeiben, esetünkben a pókerben.

    Továbbá az is többször említésre került, hogy milyen alapon akarunk segíteni játékosoknak, ha mi magunk nem vagyunk high stakes pókerjátékosok. A coaching meg a póker két külön terület. Csakúgy mint a futball edzőnek sem kell világsztár focistának lennie. Vagy egy Forma1-es autószerelőnek sem kell Schumachernek lennie, hogy összerakja a legjobban az autót a versenyző számára.

    Csakúgy, mint pókerjátékosok is arra törekednek, hogy a legjobbaktól tanuljanak a világon, és ezáltal fejlődjenek, jómagam is szintén erre törekedtem az évek során, hogy a coaching világából tanuljak a legjobbaktól. Mindketten folyamatosan törekszünk arra, hogy önmagunkat, a tudásunkat, és a vállalkozásunkat fejlesszük hazai és külföldi képzésekkel. Mentoraink és tanítóink között voltak többek között a következő nevek: Dr. Szily Nóra, Batiz András, Dr. Csernus Imre, Dr. Buda László, Tony Robbins, Rich Litvin, Brendon Burchard, Michael Neill, Jairek Robbins.

    Tehát az általad említett "egy elolvasott könyv" helyett, az, hogy ma személyeknek tudunk segíteni (mint azt megannyi, ügyfelektől érkező visszajelzés is tükrözi, ami a weboldal alján megtalálható), az átdolgozott nappalok és éjszakák, valamint a folyamatos képzés eredménye.


    4. Arra reagálva, hogy bárkit is megpróbálnánk lehúzni: leginkább önmagunkkal szúrnánk ki, ha bárkit is megpróbálnánk átverni, hiszen a magyar pókeres közösség egy kis, zárt csoport, ahol elég hamar híre menne ennek.


    5. A weboldalon levő szövegünk visszaolvasva valóban kritizálható a luxus, VIP, meg megannyi jelző használattal. Nem vagyunk marketingesek és profi szövegírók, szimplán túlságosan belelkesedtünk a programmal kapcsolatban. Másfelől pedig a fáradtság, amit az ingyenes 21 napos kihívás végig vitele jelentett is közrejátszott abban, hogy nem maradt már kapacitásunk ilyen dolgokra is megfelelő figyelmet fordítani a weboldallal kapcsolatban.


    6. Fedorral egy olyan megállapodást kötöttünk, amelynek részeként egy $2000-os általunk felajánlott alappal fogunk adománygyűjtést szervezni a Heim Pál Gyermekkórház részére a magyar pókeres közösségben. Továbbá vásároltunk tőle 250 db PrimedMind accountot egy hónapra, amelyet ingyenesen fogunk biztositani pókerjátékosoknak, akik szeretnék kipróbálni az alkalmazást.


    7. Véleményünk szerint Birs320 azért adja a nevét ehhez, mert személyesen ismer mindkettőnket, és az általunk képviselt értékeket. Tusival munkakapcsolatban is álltak a PPB-n belül, és tudja, hogy milyen pozitív változáson mentek át szakmailag és emberileg azok a játékosok, akik velünk dolgoztak.


    A programunkat igyekeztünk úgy összeállítani, hogy a legtöbb értéket tudjuk biztosítani a résztvevőknek, és többszörösen megtérüljön a programba fektetett összeg számukra. Továbbra is várjuk azon játékosok jelentkezését, akik szeretnének részese lenni egy fejlődésre nyitott személyekből álló közösségnek egy 90 napos folyamatban.

  • Smasszer2018. február 06., kedd 18:14
    avatar

    Mikor megláttam év elején a 21 napos challenge felhívást, egyből az volt az első gondolatom, hogy majd fog jönni itt egy még komolyabb challenge amiért már sajnos mélyen a zsebbe kell nyúlni, ha valaki a Balance Szent Grált meg akarja szerezni.

    2,5 éve én belesétáltam ebbe a "csapdába". Olvastam a blogjaiban adott tanácsokat majd jött is 2 napos tréning ami Pesten volt megtartva. Akkor az "X-faktor" bullshit ment. Kifizettem a 250 $ mintha a fogamat húzták volna, de hát magamba fektetek majd megtérül. Magam részéről nem vágódtam hanyatt, kb. ugyanazt mondta el, mint amit a blogjaiban olvastam nem jött át semmiféle "X-faktor", de biztos velem van a baj. Oké 2 napot hasonló pozitív vagy arra törekvő gondolkodású ember között lehettem, de basszus 250$-ért és ez csak a turista osztály volt.

    Olyan érzésem volt utólag, mint amikor egy szemét lehúzós kurvával hoz össze a sors. Egynek elment, de soha többet. Ekkor fogadtam meg, hogy csak a nagyon olcsó vagy ingyenes tartalmak fognak érdekelni. Így bukkantam rá egy-két Szabó Péter videóra amit megnézve az a felismerésem támadt, hogy ez az X-faktor tréning is ugyanez volt pepitába csak a pókeres mentálra kihegyezve.

    A másik ami nekem is szemet szúrt, hogy már idén 3 blogot írt de egy kibaszott válaszra nem méltatott senkit. A gagyi Top Shop jellegű blogokról már ne is beszéljünk.

    Végezetül itt egy videó: https://www.youtube.com/watch?v=ETyQyTCPLnE

  • Smasszer2018. február 06., kedd 18:16
    avatar

    Na bakker mire megírtam, már csak jött egy válasz.

  • zo12345li2018. február 06., kedd 18:18

    Ez így azt mondom, tök korrekt hozzászólás volt. Ha ez lett volna először is leírva, akkor biztos kevesebb negatív hozzászólás érkezett volna. Nekem csak az a bajom, hogy a blog részben van hirdetve egy dolog. Ha fizetett, akkor meg nincs kiírva, hogy fizetett hirdetés. Ha nem fizetett, akkor se blogbejegyzésbe való szerintem. De ez igazából az Akadémia hibája, ha megengedik.

  • OldRknight2018. február 06., kedd 18:38
    avatar

    Nagy paréj betyár banda ez én azt mondom gyárékek.

  • OldRknight2018. február 06., kedd 18:38
    avatar

    Anno a Teleki téren trükköztek ilyenekkel a tezsvírek.

  • sakkos0002018. február 06., kedd 19:06
    avatar

    West valld be volt azért ott a mentorok közt Szabó Péter is :D Ezt az mlm szerű proli promó tevékenységet így elsajátítani csak a legnagyobbtól lehet.

  • Mogyi642018. február 06., kedd 19:19

    Kommentaltam a pokerjatekosok fb csoportban west kommentjet,ide mar nem masolom be,orulok,hogy sokan azert egyetertenek velem,most egy idore eltunok,mert nagy munkaban vagyok.
    Szoval gl nektek,es gl nekem foleg! :D
    Peace :)

  • Ibiza2018. február 06., kedd 19:45

    "A pszichológus célja, hogy segítsen az egyénnek kialakítani egy a társadalomban egészségesen funkcionáló identitást. Ez általánosságban véve egy olyan folyamat által történik meg, ahol gyermekkori traumákat dolgoznak fel. A business coaching folyamat célja ezzel szemben, hogy segítsen az egyénnek megvalósítani a potenciálját, illetve konkrét változásokat érjen el a szakmai körülményeiben, esetünkben a pókerben. "

    Elképesztő, hogy ezt letudtad írni. Szimplán hazudsz, mert kell valamilyen érv azellen, hogy az emberek ne a 10k-s, majdnem 10 évet tanult klinikai pszichológust/hipnoterapeutát válasszák. Esetleg teljesen vakon vagy, amit azért kétlek.

    https://www.youtube.com/watch?v=9FBxfd7DL3E

    Kérlek Elliot Roe-t pedig ne mentál coachozd le. Ő hipnoterapeuta, úgy is dolgozik, az égvilágon közötök nincs ahhoz a munkához amit ő végez (mégha ő se a legszebb irányba ment el, ami a marketinget illeti)
    Persze értem, hogy azáltal egy szintre emeled magad vele, hogy őt is szimpla mezei mentál coachnak hívod, amik ti vagytok (jaj bocsánat high performance top achiever vip coach) de azért nem szép.

    "Az életvezetési tanácsadás olyan professzionális segítő kapcsolati tevékenység, amelynek lényege, hogy az egészséges emberek hatékonyan követhessék és megvalósíthassák céljaikat, és teljesebb életet élhessenek. Életvezetési tanácsadás során a kliens és a pszichológus/tanácsadó a kliens számára fontos és személyes célokat fogalmaznak meg, amelyek a kliens kiteljesedését, konfliktushelyzeteinek sikeresebb megoldását, döntéshozatalát, kapcsolatainak fejlődését célozzák meg.

    Életvezetési tanácsadás során gyakran előforduló témák:

    kapcsolatok, intimitás
    család, gyereknevelés
    stresszkezelés, lelki egyensúly
    önbizalom, önismeret, önértékelés
    személyes fejlődés
    motiváció és időmenedzsment
    karriertervezés,
    egészség, öregedés"




  • Ibiza2018. február 06., kedd 19:58

    "
    5. A weboldalon levő szövegünk visszaolvasva valóban kritizálható a luxus, VIP, meg megannyi jelző használattal. Nem vagyunk marketingesek és profi szövegírók, szimplán túlságosan belelkesedtünk a programmal kapcsolatban. Másfelől pedig a fáradtság, amit az ingyenes 21 napos kihívás végig vitele jelentett is közrejátszott abban, hogy nem maradt már kapacitásunk ilyen dolgokra is megfelelő figyelmet fordítani a weboldallal kapcsolatban"

    Remélem ezt senki nem fogja elhinni. Keményen tanuljátok a marketing részét, ilyen képzést is kaptok ezeken a képzéseken, és pontosan ugyanúgy adtak elő, prezentáltok, mutogattok ahogy tanítják és ahogy azt összes többi coach vagy saleses csinálja neten. Pontosan ugyanaz, mint amikor PUA oktatáson tanítják a testállást, mutogatást, közvetlenebb kommunikációt, kino, és a többit.
    Ha valaki fáradt, akkor nem kezd el véletlenül VIP/Mastermind/luxus szavakkal dobálózni, pláne nem ti, akik profik vagytok ebben. Akik NLP-t tanulnak és éveken át tanuljátok, hogy milyen szavakat használjatok, és miket ne.

    Szimplán arról van szó, hogy míg a population tendency alapján működnek ezek a módszerek a prolikon, itt az Akadémián van egy olyan értelmesebb réteg, akinek ez túl átlátszó, és a népnek kezd elege lenni ebből a fajta marketingből.
    Ebből tanuljatok, hogy okosabban válasszátok meg a kommunikácós eszközöket különböző "társadalmakban".

  • Mogyi642018. február 06., kedd 21:02

    Ibiza,tokeletesen megfogalmaztad,pacsi! :)

  • watchtheduck2018. február 06., kedd 21:19

    Annyira örülök, hogy az emberek végre átlátják annak a mechanizmusát ahogy a semmit árusítják. Bocsánat, az, hogy semmi az nem helyes. Az összes ilyen mentál coach (és itt nem csak a pókeres mentál coachokra gondolok, mivel ha nem ért valaki profi szinten a pókerhez akkor sajnos marad "mezei mentál coach") önzőséget és pszichopátiát tanít a tanítványoknak. Azt mindenki tudja, hogy ha valamiben sikeres akar lenni az ember, akkor kva sokat kell melózni; van aki 2000$-t-t is hajlandó fizetni azért, hogy ezt egy profi pókeres, vagy coach mondja el neki. Ezek fényében dícséret a semmi, hasznosabb tevékenységnek gondolom, hogy ha 90 napig a 47-es számú italkimérésben minden este beb*szol, mintha Szabó Péterhez vagy Westhez elmész kócsingra; azt hiszem az italkimérésben átmulatott éjszakákkal kevesebb gondot okozol a társadalomban, mint egy Szabó Péter coaching után. Inkább ne gondolkodj sehogy 14 feles kommersz körte után, mint úgy ahogy teszi azt egy kócsolt a "mezei bullshit life coachok" tréningje után.

  • Badonkadonk2018. február 06., kedd 21:20

    "4. Arra reagálva, hogy bárkit is megpróbálnánk lehúzni: leginkább önmagunkkal szúrnánk ki, ha bárkit is megpróbálnánk átverni, hiszen a magyar pókeres közösség egy kis, zárt csoport, ahol elég hamar híre menne ennek. "

    Rendkívül megnyugtató olvasni, hogy elsősorban - vagy akár kizárólag - az tart vissza titeket a jelentkezők lehúzásától, hogy nehogy véletlen kiszúrjatok magatokkal, és nem az, hogy nem is tudom... esetleg neadjaég véletlen magukkal a jelentkezőkkel szúrjatok ki. Mindig felüdülés, mikor az éveken át építgetett "végtelenig túlságosan belelkesült, hálával túlfűtött határtalan fejlődés és a fantasztikus, balanszálva paradigmaváltó, megkönnyezett luxuslendülettel teli, inspiráló belső átalakulás" mézes-mázos, behízelgő díszlete mögül ha csak egy pillanatra is, de azért néha csak kikacsint a valódi és talán egyetlen morális érték: az önös érdek.

  • watchtheduck2018. február 06., kedd 21:23

    Badonkadonk, olyan csúnyán fogalmazol, mint előtted én. Ez nem helyes, nem balaszált. A helyes megnevezés a profitmaximalizálás... :)

  • Mogyi642018. február 06., kedd 21:46

    Watchtheduck

    “Ne sikeres ember probalj lenni,hanem ertekes!”
    Na ez az az idezet,amit szabo petertol vagy westtol soha nem fogaz hallani... :D

  • tusi01142018. február 06., kedd 22:08
    avatar

    Köszönjük szépen Birs320-nak, hogy a pókerjátékosok csoportban őszintén leírta a munkánkról alkotott véleményét és tapasztalatait a játékosok fejlődésével kapcsolatosan, akikkel dolgoztunk. Azt gondolom itthon kevesebb személy tudta volna hitelesen alátámasztani az állításainkat.

    Innentől fogva átadjuk a komment szekció terepét nektek, mi részünkről lezártnak tekintjük a vitát.

    GL mindenkinek!

    Tusi

  • watchtheduck2018. február 06., kedd 22:41

    Hát így, hogy Birs kiállt mellettetek, aki a kollégátok, és aki gondolom jó pénzt keres az ügyfeleken veletek együtt, már egyértelmű, hogy mindenki hülye! Engem meggyőztetek! Ha még lenne Westnek egy barátja aki dícsérő szavakat ír akkor dupla árat is fizetnék a tréningért, és megváltozna a véleményem az egész life coachingról.

    A blog pedig egy olyan felülelet, ahol kommentelők vannak és ezáltal vannak kérdések és kritikák is. Tudjuk, hogy nem olyan szofisztikált VIP stílusban fogalmazzuk meg a véleményünket és ellenérzéseinket ahogyan ti az észt osztjátok, elismerem. Viszont, ha a kritikát csak ilyen lekezelő, hisztis kislány módjára "A Birs szeret bennünket, szóval a vita lezárva." szöveggel tudjátok csak kezelni, akkor miért nem hirdettek a Startaprón vagy a Vaterán VIP mastermindokat? Ott nincs komment szekció. Peace! :)

  • lourker2018. február 06., kedd 22:47

    Nekem se szimpatikus ez az egész "jelenség", de ez a feléjük irányuló hate-et ti is kezdítek azért túltolni.
    Ez a 4-es pontba belekötés is pl. teljesen felesleges amit beírt az valószínűleg úgy lenne. Annak se lenne értelme, ha azt írná be amit leírtál ez tényleg már csak kötekedés.


    Ahogy előadva/felépítve/árazva van az egész az egy vicc egyetértünk.

    Viszont sok embernél pozitív hozadékai is lehetnek az egésznek(hiába tudna változni magától is vagy egyéb külső segítséggel, ha nem teszi meg alapból)
    Gondolok itt életvitel változtatásokra vagy akár pókeres dolgokra.

  • birs3202018. február 06., kedd 23:03
    avatar

    Nem olvastam végig a 60 kommentet, de a Pókerjátékosok csoportban leírtam a véleményem Mogyi posztjáról és Tusiék munkásságáról. Azt is leírtam, hogy számomra tökéletesen irreleváns, hogy ők ebben a szakmában mit érnek el, nem fűződik semmilyen érdekem ennek a programnak a sikerességéhez sem, még csak barátok sem vagyunk,Tomival beszéltem életemben háromszor, Tusival meg akkor dolgoztunk együtt, amikor még a PPB-nél volt.
    Azt tudom, hogy nálunk, a PPB-nél, sok játékosnak segítettek már, olyanoknak is, akik közel álltak a kirúgáshoz, de a Tusiékkal folytatott munka gyökeres változást hozott a hozzáállásukban. Saját szememmel láttam, hogy mekkora fejlődésen ment keresztük jópár emberünk, akik elkezdtek velük dolgozni, és ez nekem elég bizonyíték arra, hogy amit csinálnak, az jó.
    Amúgy én magam is szkeptikus voltam az egésszel kapcsolatban régebben, de mára megváltozott a véleményem, magyar és külföld (bitB-s) játékosokon is látom, hogy erre nagyon nagy szükség van.

    Nem kötelező hozzájuk járni, de olyan játékosunk nincs, aki elment hozzájuk, és ezt utólag megbánta.

  • sakkos0002018. február 06., kedd 23:05
    avatar

    Itt a vége gyerekek érvek/ellenérvek nem számítanak birs megmondta!
    Idézném a legnagyobbat: "ha bajod van velem akkor az a te bajod"- Szabó Péter

  • sakkos0002018. február 06., kedd 23:34
    avatar

    De Birs egy bronze hozzászólást reagálhatnál is a VIP, luxus, master, platinum részére is. Nagyon érdekelne hogy mit gondolsz erről a részéről.

  • birs3202018. február 06., kedd 23:49
    avatar

    Én nem így fogalmaztam volna meg a hirdetést, kicsit ezekkel túlzásba estek, de ez nem változtat azon, hogy a munkájuk értékes.

  • sakkos0002018. február 06., kedd 23:51
    avatar

    Hát ez tényleg bronze-ra sikerült, de köszi :)

  • Mogyi642018. február 06., kedd 23:53

    Azt nem vitatta senki,hogy ertekes,csak az a kerdes,hogy mennyit er. :)

  • Buytherest2018. február 06., kedd 23:53

    A munkájuk biztosan értékes. Szerinted ha profi pókeres mentális problémákat észlel magán, ez a csoport a legnagyobb +EV akihez forduljon? Ár/érték arányban?

  • birs3202018. február 06., kedd 23:57
    avatar

    Én személy szerint nem dolgoztam egy mentál coach-csal sem, ezért nem tudom összehasonlítani. Az biztos, hogy aki ugyanezt a feladatot a bitB-nél látja el (James), ő Tusiéknál drágább, és róla is csak jókat hallottam.

  • sakkos0002018. február 06., kedd 23:59
    avatar

    Mogyi ++++ kb 10-15 dollárt egy órára a lényegi részért ami nem VIP, master, platina, luxus.

  • birs3202018. február 07., szerda 00:02
    avatar

    Az, hogy mennyit ér, egyénenként változó, nem? Ha egy átlagos midstakes grinder emiatt fókuszáltabban játszik, jobban odafigyel a kisebb versenyekre is, céltudatos lesz és kiakakul egy fenntartható napirend, ami miatt mondjuk évi 50k-val nő az EV-je, akkor neki ez sokat ér, másnak meg lehet, hogy valóban semmit.

  • Mogyi642018. február 07., szerda 00:07

    Attol is fugg,hogy ugyanezt a szolgaltatast mennyiert kapod meg mashol.
    Szerintem egy pazichologus meg jobbat is tud nyujtani,ami 35dollar/ora.

  • sakkos0002018. február 07., szerda 00:19
    avatar

    Persze, de egy MTT grindertől azért elvárható hogy van egy normális napirendje, mert nem kedv függő hogy mikor ül le. Van vasárnap, bigek, hotok ha tolni kell akkor tolni kell. A köztes idő elemzés, feltötőddést kell értékesen beosztani, de ezt egy staking groupban meg lehet tanulni a csapattársaktól, coachoktól és nem kellenek hozzá ezek a paraziták irreális áron. Főleg ez a West aki a blogjából leszűrve ahogy elkezdett pókerezni már 1-2 évre rá hivatásos mental kuruzsló lett, de lehet 1 millió handet se játszott le. Cashes volt aztán főleg fingja sincs milyen napról-napra mtt sessionökben örlődni.

  • orbitor2018. február 07., szerda 10:06

    Mogyi lovoldozol minden fele ( paranoia, foglalkozz vele) , agaraid visszabb, nyugi megjottek a valaszok. A dietetikus dolgot vetted magadra akkor az egy felpoen volt, hisz ugy nezel ki mint egy michelinbaba. Parbeszed van gyerekek.
    Lehetne nagyobb eredmeny ennel? !

  • og12052018. február 07., szerda 10:52

    Nekem egy gondom volt , hogy nem voltak feltüntetve az árak. Innentől pedig már szerintem mindenki saját belátása szerint eldöntheti, hogy megy-e vagy sem : GL az asztaloknál !!!

  • SzKira2018. február 07., szerda 11:09

    Orbitor. Te lattal mar michelinbabat? Akkor nezd mar meg ujra. Ez szemelyeskedes, nem
    A kerdesekre valasz. Nem is ertem hogy jon ide

  • og12052018. február 07., szerda 11:56

    Pont ezért érdemes elgondolkodni azon ( mérlegre tenni ), hogy az építő kritikák előre visznek. Ha ezek a bejegyzések nem jelentek volna meg ( ugye ez egy zárt facebook csoportban lehetetlen ) ti sem gondolkodtatók volna el azon, hogy azért ez így nem teljesen jó. Értem én, hogy ott nincs fröcsögés, de az nem is visz előre. A kritikát ,ha sokszor nehéz is mindannyiunknak el kell fogadni, vagy legalább is elgondolkodni róla .

  • og12052018. február 07., szerda 11:58

    A 21 napos kihívás nekem személy szerint nagyon tetszett, sokat tudtam hasznosítani belőle .

  • Palesz762018. február 07., szerda 14:50
    avatar

    Végigolvastam. Jár a taps.

  • Mogyi642018. február 07., szerda 16:24

    Orbitor,en lovoldozok? :D
    Te nem tudsz egy ertelmes mondatot leirni a temahoz,ezert probalsz sertegetni,hatha attol igazad lesz? :D
    Raadasul olyan sotet vagy,hogy egy egyszeru mondatot nem sikerult ertelmezned,nincs dietetikusom,de ennyi penzert szerzek azt is.
    Most van egy kis idom,irj pm-et batran,es segitek tovabbi tomondatok jelentesenek megfejteseben!

  • Aaronito2018. február 07., szerda 18:23

    Az eladó mindig olyan árat szab a terméknek, amennyit a vevő még éppen megfizet. A vevő pedig olyan ajánlatot tesz az eladónak, amellyel fenttarjta az eladó érdeklődését.
    A kettő között lesz valahol a piaci ár, ammenyiben a felek megeggyeznek.
    Hogy valami konkértat is írjak:
    2016 ősszel vettem fel a kapcsolatot Westtel mint ms/hs grinder. AZ egész úgy kezdődött, hogy kaptam egy ajándék 3 alkamas ( alk. 90perc) órát. Ez arra szolgált, hogy én mint VEVŐ, felmérjem azt, hogy valóban ő az a személy akire szükségem van.
    Ezt követőe negy fél éves programra tett egy 4900$-os árajánlatot. Ez körübelul 25x 1-1,5h. Ha úgy éreztem volna, még mindig tudtam volna NEM-et mondani és gazdagabb lettem volna 3 óra ingyenes coachingal.
    De megállapodtunk, és egy nagyon klassz programban sikerült részt vennem, aminek köszönhetően sokat fejlődtem. Valószínűleg az egyik legjobban befektetett 5k-m. Azóta is tartjuk a kapcsolatot.

  • Mogyi642018. február 07., szerda 19:25

    Milyen neven jatszol?

  • Aaronito2018. február 08., csütörtök 02:55

    MrRabanne

  • naggeri2018. február 08., csütörtök 07:30
    avatar

    Nekem 2 éve volt kapcsolatom West-el egy 4-6 fős staking csoportban először közösen majd személyes coachingjaink is voltak. Csoport nevében mondhatom hogy meg voltunk elégedve az oktatásával. Árrol annyit hogy mivel egy rétegre specializálodott pár emberrel eggyütt ezért nyilván kvázi monopolhelyzetben ők árazzák be a piacot. Oké, el lehet menni sportpszihomokushoz, de ugysem megy el senki, ők meg itt vannak, skypeon, pokeresekre szabva, ennyi, kifizeted vagy nem, te döntésed. Drága-e? Igen. Megérte? Igen. Itt tartanék ha nincsenek ezek a coachingok? Valoszinuleg nem.Kifizetném e az uj programját? Igen, valoszinuleg nem fogok tudni részt venni a dolgon de mindenképp érdekel, nekem pl szukségem van hogy a pokernek ezzel a részével is foglalkozzam. Üdv.

  • noname122018. február 08., csütörtök 15:46

    én csak annyit fűznék hozzá hogy a ppbnél voltam amikor felvették westet és mindenki ott volt a csoportból és elmondta hogy miről szól majd ez a mentalcoach a következő 1-2 hónapban még jártak páran de utána, nem tudom a 150 emberből 2-3 eszementen kívül volt e valaki a heti/(havi) mentalcoachon?
    West te hogy emlékszel ?:)
    Én ebből azt szűrtem le hogy valami lelkesítő dumát elmondasz 86 féleképpen azt a msáodik alkalom után megunják az emberek. Folyamatos "mentál frissités" nincs a tarsolyban 2-3 alklaom alatt el lehet mondani milyen mentális dolgok kellenek a pokerhez azontúl már csak ugyan azt a menzakaját tálalod másképp.

  • Mogyi642018. február 08., csütörtök 16:26

    Naggeri,de azert kivancsi lennek,hogy milyen tudast kaptal a penzedert.
    Mondjuk nem fogom megtudni soha,mert nem fogok befizetni ra. :)
    En elmentem pszichologushoz,olyan emberhez,akinek olvastam a konyveit,es jonak talaltam.
    El sem tudom kepzelni,hogy mivel tud tobbet nyujtani west + nekem azert fontos,hogy felnezzek az emberre,aki foglalkozik velem,magyarul lassam,hogy letett mar valamit az asztalra.
    De mondjuk ez en vagyok,lehet,h tulkombinalom a dolgot,es barki jo lehet. :D
    A lenyeg amugy,hogy barkinek,akivel beszeltem,inkabb a reklamozas modjaval volt baja.
    Ezzel a stilussal a buta embereknek tudod eladni a semmit.
    Itt meg elvileg arrol van szo,hogy okosabb embereket szeretne tovabbkepezni.
    Akkor meg mar ne ugy reklamozzon nekik,mintha idiotakhoz beszelne.
    Viszont ha valaki meg ennyit sem tud,akkor az en szememben nem lesz hiteles.
    Te mit gondolsz amugy a reklamszovegrol,amit kitett?
    Aeronitohoz is szol a kerdesem.

  • naggeri2018. február 08., csütörtök 21:12
    avatar

    A szöveg nekem sem tetszett, azonnal mutattam is egy pokeres "kollégának", aki nagyra értékeli West-et, több coachingján is volt stb.. de nála speciel jobban kiverte a biztosítékot mint pl nálam. Lehet én már immunis vagyok ezekre a dumákra, de inkább elengedtem, ha lehet ilyet mondani. Tegyük még hozzá azért hogy West már régóta benne van a pokeres közegben, tényleg sok embernek segített, mégha nem is jelentkeznek ezek az emberek egyesével és irnak ide vagy FB-re. Szoval nem értem a gyülöletet pont most, amikor már tényleg fel tud mutatni referenciákat. Ha ez egy totál ismeretlen mental coach első programja, akiről még nem hallott senki, akkor természetesen megérteném. Nyilván mint ahogy az ellenpélda mutatja, vannak olyanok akiknek nem jött be, de sok embernek igen.
    Én sem misztifikálom tul a dolgot, anno vettünk tőle jopár órát, tetszett segített, kész. Mint ahogy Wudan is számomra, másnak meg pl ő nem jött be. Érzi az ember hogy hol van az a határ amikor még segít egy adott dolog, vagy már esetleg nem éri meg, vagy nem ad hozzá neked a mindennapjaidhoz, vagy akár a pokeres karrieredhez, szoval nem veszel több coachingot. Persze ha ki se probalja az ember ugy nehéz azért véleméynt formálni. Inkább én ugy vagyok vele, hogy kiprobálok mindent (akár szar is lehet) hátha ad valami értéket akár pokerben akár másban, aztán ha nem jön össze akkor buktam x $-t, de majd a következő meg majd összejön és abbol kamatostol megtérül. Pokeres oktatás elég szuk réteg, nincs azzal baj ha mindenből veszel egy órát, megnézed, és valami ami bejön amellé elköteleződsz.
    "Naggeri,de azert kivancsi lennek,hogy milyen tudast kaptal a penzedert."
    Ezt nehéz megfogalmazni, akkor amikor történtek az oktatások sokat segített. Nem volt könnyü feladni nekem pl a biztos megélhetést a pokerért, ugy hogy már nem csak magamért tartozom felelősséggel. Nekem ezt kurva nehéz volt feldolgozni főleg amikor 20k-s MU volt, és nem nyertem 200on se stabilan csak ki voltam szolgaltatva a variancianak... Elhiheted h nem csak a tudással volt gond, mivel kb coacholt, Márk, Dán, Quadro, meg Nandez egy év alatt, szoval máshol is kellett keresni a problémát, nem feltétlenül csak a stratégiai felkészültségben. Ami még eszembe jutott ha már ugyis kisregényt irok, hogy ami nehéz a pokerben pl hogy tök mind1 mennyit coacholnak stb egyéretelmű eredményed sosem lesz h miért fejlődött a játékod. Mig nyilván ha testépitő vagy és pl máshogy gyursz, akkor látod x idő alatt a változást, pokerben ez sokszor megfoghatatlan. Hol jön az ki neked az EV-ben hogy volt egy mental coachod mondjuk 3 hónapig? Nagyon nem fogod tudni megmondani, de attól még szerintem az is ott van valahol mint ahogy a stratégiai coaching.

  • Mogyi642018. február 09., péntek 02:35

    Naggeri,ok,koszi a valaszt. :)

  • hokuszpoker2018. február 09., péntek 05:19
    avatar

    Voltam West egy ingyenes szemináriumán és a 21 napos kihívásán. Átnéztem ezt a blogot és az ajánlatot is. Ez alapján

    A hirdetésből "kilóg a lóláb" érzés jön le még ha nem is igy gondoljátok. Harminchét page down a meghirdetett két program. Plusz az egyéb klikkelgetős anyagok. Ezt lehet pozitívumként is felfogni, én inkább csapnivaló marketingmunkának tartom. Az USA-ban néz ki így néhány ajánlat de az idiótáknak szól. Faipari Fedorral ha lenne kétheti meló vagy elemzés az más, de ez így parasztvakítás. Ugyanaz pár perc Birs is.

    Az ötszáz dolláros ár (legalábbis amerikai mércével) teljesen rendben van, többet fizetek a kocsim biztosítására 3 hónapra mint 500 dollár. A részletfizetés uzsorakamat. 20% két hónapra.

    Az élményem a két West ingyenes kurzuson nem volt eget rengető. Nincs igazán átadni való, így valami összetákolt történetet láttam mindkét helyen amit magam is össze tudnék állítani a 20 éves magyar multis múltamból. Megjegyzem, a maslow piramisszerű elmélet mindenféle számokkal az asztrológia tudományosságával vetekedett inkább gondolom veszélyesnek ilyenekkel tömni fiatalok fejét.

    Westnek javalom a hangsúlyozó szavak mellőzését. Az "igazán", "tényleg" szavak ha egy jelző elé tesszük nyomatékosítanak. Ha minden jelző elé tesszük akkor viszont hiteltelenné válunk. Kis gyakorlással menni fog ezeket elhagyni és tényeket mondogatni fokozás helyett. Tusi rendben van, autentikusabb a megjelenése, szerintem Westnek a fiatal srácok 18-huszonkevés valók, Tusinak mehetnek idősebbek is. Mivel a póker egy szakma, valószínűleg van valódi szakmai rész is mint ideális napirend vagy hogy szabad e feszültséget levezetni asszonnyal a vasárnap esti sunday million előtt.

    6. A 21 napos kihívásban B2BAL volt - nekem - az egyetlen élmény ahol láthattunk egy gondolkozó értelmes embert. A csecsemőknek minden vicc új jellegű volt a 21 nap, végig azt vártam hogy mi lesz a beetetés vége. Megnézve az USA kócsing oldalakat ott is mindig van valami ingyenes humbug behozni a madarakat.

    +1. Ez a szerencsétlen fiú voltam de most már csajozógép vagyok a sok tréning miatt felmerült a 21 naposon is egy fotó erejéig... ha West (és Tusi) nulla tréningen lettetek volna akkor is sorban állnának sz.pni a csajok a házatok előtt. Remélem ezzel legalább Ti tisztában vagytok. Ha mégsem, akkor régóta párkapcsolati dinamikával foglalkozom, vállalok kócsolást.

  • Mogyi642018. február 09., péntek 10:12

    Hokuszpoker,azert tusi szerintem 100x gazabb,mint west,nezd meg mit tudott ide kommentelni.
    Birs megvedett minket,innentol en nem irok semmit.
    Igazi gyoker.... :D

  • sakkos0002018. február 09., péntek 11:38
    avatar

    Ez az ember Berki Krisztiánnal csinált "inspiráció" néven interjút, ha őt Berki inspirálja ott nagy gond lehet.

  • Smasszer2018. február 09., péntek 12:58
    avatar

    Hú rákerestem YouTube-on, de nem kattintottam rá nehogy nőjön a nézettség. Ezzel minden kérdésre választ kaptam. Mégis mire inspirál? Vasaljam ki a zacskót én is?

  • sakkos0002018. február 09., péntek 14:22
    avatar

    Gondolom azért inspirálja mert Berki elég sikeresen árulja nap mint nap a trasht hülyéknek, így az ő szemében egy pozitív példa. De ezzel az erővel legközelebb Győzike fogja mentorálni, végül is egy kutya.

  • csiga197942018. február 09., péntek 14:45

    Nem sérteném meg Győzikét azzal,hogy egy lapon említem Berkivel:)

  • watchtheduck2018. február 09., péntek 17:56

    A Berki is megmondta, hogy a mentál coach hasznos! Nincs is több kérdésem... :)

  • Palesz762018. február 09., péntek 18:54
    avatar

    West, itt van még 1 pont. Jár a pulcsi

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!