Madeira 1. rész

2020. február 16., vasárnap 15:20
Dupla minigolf az első napon.
Sziasztok!

Lesz egy jó néhány blogrész most a madeirai útunkról, remélem tetszeni fog. :) Rendszerességre nem ígérek semmit, meg a blogok hosszára sem, ahogy idő engedi, úgy lesz. Ma meló előtt belefér pötyögni pár sort. :)
Szóval a nászútunkat januárban töltöttük Madeirán, ami egy portugál sziget, ezzel valószínűleg sok foci/CR-fanatikus tisztában van. Napjaink egyik legjobb focistája Cristiano Ronaldo szülőföldje, amire a helyiek rettentő büszkék, és ez már az első pillanatban szembeötlik, amint leszálltál a szigeten. Ugyanis ahova megérkezel, az a Cristiano Ronaldo nemzetközi repülőtér.

A hotelszobánk nagyon kedvesen fogadott minket:

Az asztalon jégbe hűtött pezsgő és süti volt. Nagyra értékeltük. :) A szobában egyébként semmi luxus nem volt, de kényelmes volt, tiszta, tengerparti kilátással, közel a központhoz, kb. erre telt a büdzsé.

Első nap nem voltak hatalmas tervek, mert az út elég hosszú volt. Reggel 3 előtt keltünk, nagyjából dél körül érkeztünk a szigetre, aztán a reptéri busszal mentünk a szállásig, becsekkolás előtt farkaséhesen megebédeltünk egy középszar helyen. A becsekkolás után pedig elindultunk minigolfozni. A terv az volt, hogy végigjátsszuk a sziget összes lehetséges pályáját és csinálunk belőle egy kétfős minibajnokságot, és Madeira Pro Tour 2020 néven futtattuk. :D Az első pálya egy szép parkos környezetben volt megtalálható, nem volt ugyan nagy szám, de akkor még nem sejtettük, hogy a leghosszabb és legjobb állapotban lévő pályáról beszélünk majd az egész ottlétünk alatt... Azt hiszem 12 lyukas volt. Egyébként egészen olcsó, mindössze 4€ egy menet fejenként, és mivel elég távol játszol a recepciótól, és az utolsó pálya nem nyeli be a golflabdát (ami bevett gyakorlat sok helyen), gyakorlatilag ingyen nyomhatnál még pár extra kört ha akarsz. Végül egy menetet toltunk, azt egész nagy különbséggel abszolváltam, még úgy is, hogy az utolsó lyuknál sehogy nem bírtam beütni a labdát a lyukba.

Pár kép a környékről:

Délután elindultunk a második pálya felé, mert dupla forduló volt betervezve.

Kicsit nehezebb túra volt, egyrészt háromszor messzebb volt, másrészt az első helyhez a part mentén kellett haladni, a másikhoz viszont befelé vezetett az út északnak, és minél inkább arra haladsz, annál emelkedősebb az út, így jelent némi kihívást. Az út végén ráadásul járda sem volt, csak próbáltunk túlélni az út szélén, egészen sűrű kétirányú forgalom mellett.
Végül odaértünk a szállodához. A járda hiánya ott nem nagy csoda, maximum a dolgozóknak lehet rá szüksége, de a szállóvendégek többnyire saját kocsival, vagy taxival közlekedtek. Bementünk a recepcióra, ahol érdeklődtünk a minigolfról. Ez nem sok embert érdekelhet, mert a hölgynek hívatnia kellett a menedzserét, lévén nem vagyunk vendégek, csak játszani jöttünk. Jött a menedzser, majd komoly arccal fordult hozzánk és kezdte mondani a szövegét... portugálul. Az arckifejezéséből nem sok jót olvastunk le először, de azért megkértük, hogy angolul ismételje meg, hogy értsük is. Aztán elmondta, hogy mivel a szállóvendégeknek sem számolnak fel díjat, ezért mi is ingyen játszhatunk. Meglepett vele, mindenesetre nagyon kellemesen csalódtunk ebben a hozzállásban. :)

Sajnos a pályákról sok jót már nem tudok nyilatkozni, borzasztóan elhanyagolt állapotban volt az összes. Koszosak voltak és a fele lejtett valamilyen irányba a sík terep helyett, ami egy ilyen játéknál kifejezetten bosszantó, úgy is mondhatnám, hogy a játék nagyjából annyit ért csak, mint amennyit fizettünk érte. Nem akarok hálátlan lenni, csak érzékeltetni szeretném az állapotokat. A 9-ből végül csak 8 lyukon játszottunk, az egyik nagyon fura volt, egy levegőben lévő hálóba kellett volna eljuttatni a labdát, de aggódtunk, hogy ellövöldözzük a labdákat a susnyásba, és az nem lett volna túl szerencsés. A pályák ugyan vacakok voltak, de nem nehezek, így nem szenvedtünk rajtuk sokat, és szoros eredmény született, mindössze 1 ponttal nyertem.

Kacsaúsztató a hotel mellett:

Ennyit az első napról, hamarosan folytatása következik. :)

Hozzászólások

• bubo_rake2020. február 17., hétfő 08:36
    A blog írója által moderálva
Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!