Málta Blog Part 3

2012. október 01., hétfő 02:07
Mdina és Rabat. Vízisportok. Sok képpel! :)

7. nap

Owncontrol amúgy is tervezett menni, én meg lévén, hogy már kiestem a főversenyről, nem találtam jobb programot. :) Felszálltunk hát egy buszra, ami elvitt minket a színhelyig. Rabatban szálltunk le, ami úgymond Mdina elővárosa. Itt sétálgattunk, készítettünk pár fotót.

Majd elértünk Mdina kapujáig:

Bementünk, rögtön az utunk elején találkoztunk egy kedves szórólapos úrral, aki egy elég érdekes múzeumot ajánlgatott, úgy döntöttünk megnézzük.

"Malta's only Dark Walk Crime & Punishment Museum"

Viasz(?)bábukat láthatunk bent, amik többnyire a középkori(esetlegesen még régebbi) Máltáról szólnak, abból is különös hangsúllyal a büntetésvégrehajtásra, halálítéletek elrendelésére és megvalósítására vonatkozólag. Jobb angolosoknak itt a honlap részeletesebb leírással: www.dungeonsmalta.com/

Egy-két kép nem túl guszta, így ebéd/vacsora fogyasztása mellé a képek nézegetését nem ajánlom. :P Azért azt is megjegyzem, hogy komolyabb élmény a sötét szobák közt, odaillő zenék/hanghatások mellett megtekinteni a kiállítást, mint képen látni őket utólag.

Napoleon:

Megesett, hogy óriási éhinség tört ki az országban, ha nem maradt már más állat amit ehettek, az óriás patkányokat fogták és ették meg kényszerből:

Be akartam menni a természettudományi múzeumba is, de Owncontrolt nem tudtam rávenni :P Így indultunk tovább Mdina turistaútvonalán.

Ismét egy nagyon érdekes, lovagokról szóló kiállítás reklámját nézegethettük, ezt viszont sajnos kihagytuk, éhségi okokra hivatkozva. Úgyhogy amint megtaláltuk a legközelebbi értékelhető éttermet, be is térünk. Én egy máltai pizzát ettem, kolbász, sajt, tojás, olívabogyó volt rajta, nem volt rossz. Owncontrol meg valami polipot.

Jóllakottsággal nyugodtan folytattuk túránkat.

Máltai üvegek:

Porsche:

Nagyon szép kocsi egy étterem előtt, az ablakban meg vicces kiírás: „Ha tetszik a kocsim, térj be hozzám, biztos tetszeni fognak az ételeim is!” :)

Panorámakép Mdina végéből:

És pár kép még a túra végefelé:

Rabatban is nézelődtünk még, amíg vártuk a buszt:

Hazaértünk, várt egy levél az ajtó alatt, miszerint party lesz az este, várnak minket is.  Twitteren, telefonon már ment a szervezkedés, gondoltam, ha újra lesz egy nagy, magyaros banzáj, akkor becsatlakozunk. Kicsit pihentünk, és felmentünk a tetőtéri medencéhez, ahol ment a party már javában. Gin tonicot iszogattunk, illetőleg igyekeztünk fellelni mindenféle chipset, meg sós mogyorót, hogy éhen se maradjunk. Nemsokkal utánunk bigacsiga is befutott a társasághoz, ezúttal menyasszonyával, aki egy nagyon kedves lány. :) Remek beszélgetések alakultak ki az iszogatás közepette, majd mikor szállingóztak el az emberek, mi is elindultunk egy másik buliba. A Dragonara kaszinótól nem messze volt egy hangulatos klub a tengerparton, arra vettük az irányt.  Egy kicsit ott időztünk, nekem annyira nem jött be az az aktuális zsúfoltság, ami a bulit jellemezte. Amúgy is időben le szerettünk volna feküdni, hogy fel tudjunk kelni a reggelihez, mert eléggé –EV kihagyni. :) Éjjel 2kor bigacsiga felhív, hogy merre vagyunk. Mondom már a szállodában. Erre ő:

„Hát te hülye vagy”- és letette. :D

8. nap

Reggeli, majd a jól megérdemelt kis pihenő. Voltam úszni a tetőtéren, meg a benti medencében is. Owncontrol nem nagyon akart felkelni, így egyedül indultam ebédelni, szerencsére csatlakozhattam a magyar különítményhez ezügyben. :) Ebéd után séta, Owncontrollal mentünk beváltani az 50€-s utalványom. Kajakozás és Jet ski volt a terv. Először kajakozni mentünk egy órára. Nagyon komoly feelingje volt a tengeri lapátolásnak. :)

Másodjára maradt a Jet ski. Kicsit féltem tőle, mert nagyon béna tudok lenni közlekedési eszközökkel, és nem lett volna nagy művészet nekimenni valaminek a mólóban. :D Plusz kicsit elrettentett, hogy sebességhatár túllépésért nagyon vaskos (800€) pénzbüntetés járhat, így nem akartam kockáztatni. :D Viszont amint kiértem vele a tengerre, már nem volt semmi gondom, lehetett jobban csapatni, baromira élvezetes volt. :) Az ilyen pillanatokban átértékelem a dolgaim, egyből azon járt az eszem, ha egyszer visszavonulok vhová, az legyen egy tengerpart, és a Jet skimet nyomjam egész álló nap a kártyázás helyett. :P Persze álmodozok csak, de az élmény, az érzés megvolt.

OwnControl a Jet Skin:

És én:

Hazafele menet, ha már úgyis lekéstünk az aznapra meghirdetett partyhajó indulásáról, a strand felé vettük az irányt, hogy végre meg is mártózhassunk egyet a tengerben. Eszméletlen jó volt. Az úszás maga kellemes, de rájöttem azért arra, hogy sós víz annyira nem szimpatikus, ha szembe/orrba/szájba megy.

Este vacsora, majd a Portomaso kaszinó felé vettük az irányt. Megnéztük, hogyan folyik immáron a GSOP döntő asztalon a HU, majd mi is játszani indultunk a CG asztalokhoz. A kirándulás során ezt tudom játék szempontjából az igazi mélypontnak nevezni a magam részéről. Nem sok időt töltöttem az asztalnál, előbb egy 3bet potban JJvel 87o-nak toltam át egy stacket 77x flop után, majd kiblöffölték a QQ-m egy olyan lappal, amit elképzelni sem tudok, hogy hogy került oda. Sem rollom, sem idegeim nem voltak a folytatáshoz, így jobbnak láttam hamar felállni az asztaltól, és távozni. Egy 1€-s zsetont azért eltettem emlékbe. ;)

A következő rész a Comino szigetén tett kirándulásunkról szól majd legfőképpen. Ennek megírására, valahol majd az Eureka után kerül sor.

Hozzászólások

• qwertibie2012. október 01., hétfő 18:58
    avatar

érdekes hogy 1 komment sincs, pedig fasza post lett. lehet nem a legjobb a timing: a gambler gyerek elvonja a nép figyelmét, Joci postját pedig még mindig dekódolja aki elkezdte olvasni :]
    gl eurékára

• DaDirk2012. október 01., hétfő 20:51
    avatar

Jó poszt, köszi a képeket is! Hajrá kint!

• Krono2012. október 01., hétfő 21:12

Jók ezek a képes postok, csak így tovább :)

• Tr4sh922012. október 01., hétfő 21:29
    avatar

Jet ski-t már én is nagyon régóta ki akarom próbálni, biztos nagy élmény volt. :)
    Sok sikert a következő live túrára :)

• Holdenper2012. október 02., kedd 00:01
    avatar

Én is olvastam, csak nem tudtam mit hozzáfűzni, de a képek tényleg jók, bigacsigának igaza volt, és GL:D

• vadallat2012. október 02., kedd 00:29

nagyon jó képek!

• rockett2012. október 02., kedd 11:45
    avatar

qwertibie: a nézettségért meg kell küzdeni :D

Tr4sh92: Ki ne hagyd, menj el mielőbb ha tudsz :)

Holdenper: Nem tudtál mit hozzáfűzni egy témához? Tee? :D Ki hackelte meg Holdenper accountját, ez nem lehet ő : DDDD

• forzadani32012. október 02., kedd 19:24
    avatar

Szokásos jó blog! ;) Várjuk a következő postot. Jók a képek!!

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!