Tallinn blog 3. rész

2019. március 03., vasárnap 20:00
Állatkert, fagyott vízesés, MPNPT side eventek
4.nap:
Miután gyorsan távoztam a main eventről, ideje volt, hogy tartalmasan töltsük a nap további részét, így elmentünk a helyi állatkertbe Uberrel.

Télen mindössze 5€-ért látogatható az állatkert, de persze az állatok fele elbújik a hideg elől, a látni/tennivaló is limitált. Szerencsére azok, akiket én mindenképpen meg akartam látogatni, nagyon is élvezték a hideg időt. :)

A kültéri üldögélést elvetettük a kávézónál, de bent jó volt a forró csoki:

3 órányi sétálgatás tökéletesen elég volt ahhoz, hogy átfagyjunk -8 fokban, így aznapra már nem szerveztünk kültéri tevékenységet, egyébként is ment le a nap. Este találkoztunk fejessel, őt is jó volt viszontlátni sok év után. :) 4 fős magyar különítményünk felesben ment a 220€-s versenyre, ketten pedig a fish party asztalnál teszteltük a szerencsénket. Sikerült pár tárgynyereményt abszolválnom, jött egy powerbank, egy sapka és egy hátizsák is.

5.nap:
Reggeli után az MPN jóvoltából elmentünk megnézni egy fagyott vízesést a várostól nagyjából félórányi busztávolságra.

Szerettem volna bemenni a vízesés mögé, de a túravezető nem tartotta jó ötletnek. Épp csak befejezte a mondandóját amikor a videós alatt egy kicsit besüppedt a jég, szerencsére vizes cipővel megúszta.

A természet csodáinak megcsodálása után helyi csemegékből lehetett falatozni, fűszeres vodkát és forró teát iszogatni. Letoltam a freebuyt, gyorsan kiestem, ami nem is baj, mert elég kómásan éreztem magam. Elmentünk egy angol pubba kajálni, jött egy kör a jakuzziban, a szaunában és a medencében, és már jobban is éreztem magam, felkészülten csaphattam bele a 110€-s turbó versenybe, ami az utolsó pókeres esemény volt. Nem sikerült stacket építeni az elején, úgyhogy jöhetett a stack betologatása, ami szintén nem hozott eredményt, 44-et toltam QQ-ba és nem javultam sajnos. Este volt még búcsúzóul egy pizzaparty és néhány sör.

6.nap:
Utolsó reggeli a Hiltonban, aztán könnyes búcsú az alkalmi luxustól. A tallinni reptéren még majdnem ittam egy méretileg megfelelőnek tűnő sört, de sajnos csak dísz volt.
Sör
Végül pingpongoztunk egyet az indulás előtt... így el lehet ütni az időt. ;)
Pingpong
(Bocs az extra linkekért, így tudom a legjobban megoldani az állóképeket)

Ennyi volt a tallinni túránk, köszi, hogy figyelemmel kísérted. Hamarosan jön az utolsó bejegyzésem elköszönésképpen.

Hozzászólások

• dr.drogba2019. március 04., hétfő 16:00
    avatar

Jo volt olvasni!!

• Koxitorp2019. március 04., hétfő 21:34

Szuper!

• hokuszpoker2019. március 06., szerda 04:43
    avatar

Nekem a belváros (óváros) volt a kedvencem Tallinnban, bár már vagy 20 éve jártam ott, azóta biztos mégjobb lett.

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!