Tenerife 4.

2018. április 01., vasárnap 21:38
Loro Parque, az út vége. Sok kép és videó.
Sziasztok!

Itt az ideje lassan befejezni a tenerifei utunk beszámolóját.

5. nap:
A Loro Parkba látogtatunk. Mivel kompletten a sziget túloldalán van, mint ahol megszálltunk, így hosszú busztúra következett. Most először látogattunk el a sziget északi oldalára, és bevallom nagyon tetszett. Az állatkert egész napos program volt, nem is terveztünk be mást aznapra.

A legnagyobb látványosság természetesen a gyilkos bálna show volt:

A következő műsor a fókashow volt:

Ember újraélesztés:

Fóka újraélesztés:

Delfinshow:

Az állatkertben ettünk, kívülről jónak tűnt a grill étterem. Kajailag sajnos nem volt az igazi. A steak borzalmasan túl volt sózva. A fagyit valami gagyi bolti kiszerelésben kaptuk, ami elég amatőr kinézetű egy étteremtől. Nagyon merengtem, hogy el kéne menni a szomszéd grillházba az állatkert mellé, de egyrészt rettenetesen drága volt, másrészt időnk se lett volna rá igazán, a fővárosból így is az utolsó busszal mentünk haza.

Egyéb állatkerti képek:

Egy ponton a fényképezőgép megadta magát, és nem is sikerült rendbehozni a kirándulás végéig. A fényképezéshez használt mobilnak meg betelt a memóriája, így kicsit problémás lett a képkészítés.

6. nap:
Minigolfoztunk. Két 18 lyukas pályán mentünk végig. Nem volt rossz, de azért ennél sokkal minőségibb pályákon is játszottunk már, és elég hamar is végeztünk. Igaz, azért is, mert egyáltalán nem kellett szinte várnunk senkire, így jól haladtunk. Kajailag a kirándulás mélypontja ekkor jött aznap ebédre. Egy mexikói étterembe mentünk. A pincér eleve nem volt túl szimpatikus, nem volt sem túlzottan kedves, az étlapot is csak lebaszta elénk gyakorlatilag. Miután rendeltünk, kihozta az evőeszközöket, amikre rászáradt a kosz, és a kihozott italokban is úszkált valami... így úgy döntöttünk, hogy visszamondjuk a rendelést, és inkább eszünk máshol. Nagy esélyel a koszos evőeszközök nem lettek a panaszunkra elmosva, csak félre lettek téve a következő vendégeknek. Egészségükre.
A másik helyen egy gyerek mocsok hangosan hallgatott valami statikus zajt a telefonján, de sok mindent nem tudtunk vele kezdeni, mert gyanús, hogy valamelyik dolgozó, esetleg a tulaj gyereke, így szimplán távolabbültünk a kis taplótól. Az ebédről itt sem lehetett ódákat zengeni, bár a desszert amit kaptam az eddigi legjobb volt, egy finom csokitorta szelet.

7. nap:
Egy hosszabb séta volt bőrönddel a kézben a környéken. A távozásunkat egyetlen képpel szeretném illusztrálni:

Ennyit Teneriféről, remélem tetszett a beszámoló! Nemsokára jönnek az újabb blogok, még sokmindenről kell írjak... :)

Végezetül: Eladó A PFS Marbella Main Event versenyindulásom fele, még 23% szabad:

Hozzászólások

Még senki nem szólt hozzá ehhez a bejegyzéshez
    Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!