Sportfogadási stratégia.

2013. december 24., kedd 00:00
Karácsonyi ajándék.
Sziasztok!

1. Póker


Írok róla, mert végülis pókeres oldal. Abszolút szarul sikerült nekem ez a hónap, mivel több "terhet" is magamra vállaltam több lett a nyomás is rajtam, ezáltal sajnos generáltam magamnak a bukót meg sok tiltet. Na mindegy.

2.Sportfogadás

Sokat gondolkodtam, hogy megírjam-e ezt a blogot, de aztán arra jutottam, hogy megírom. Többiek azt mondták ne nagyon adjam tovább, de mivel nálunk nem igazán aktivizálta magát senki csak én próbálkoztam, ezért kíváncsi leszek a véleményetekre. Másrészről pedig szeretném, hogy a szerintem jónak ítélt stratégiámat átadhassam nektek, és fosszátok ki az irodákat. Na kezdjük is.

- Eltudsz találni egy darab 1,20-as oddsot egy héten legalább egyszer?     - Igen.

Na most a következőt gondoltam ki. Mi lenne ha, itt sem a rövid távot néznék, és vadásznák a meglepetést, vagy éppen játszanánk a gambler mixeket nap mint nap?! Ugye az elterjedt fogadási szokás az, hogy mindenki kiválaszt 6-7-8 meccseket és majd akkor kis pénzből csinálunk 10x-20x-.... stb szorzókat, hogy nagyokat nyerjünk. Én erre azt mondom, hogy a hosszútáv ismét igazolja magát.

A stratégia a következő lenne:


Nézz egy darab 1,20as meccset egy héten és játszd meg a példa kedvéért 1000Ft-ért. Ez ugye ha bejön hozni fog neked 1200Ft-ot. Legközelebbi héten ugyanúgy nézz egy db. 1,20-as meccset és tegyél rá 1200Ft-ot. Ugye itt már nem 200 ft-ot nyerünk, hanem 240-et!! Na most ezt folytasd kb. 40 fogadásig és nézd meg mennyire szorzódik fel a pénz. 1,20^40.-en az már 1469x-es szorzó. --> 1469x1000Ft= 1,469,771Ft pontosan.
És én csak azt mondtam, hogy egy héten egy db. 1,20. :) Ezt ugye pörgetheted minden nap akár. Ami már azt jelenti, hogy akár 1,5 hónap alatt is megnyerheted ezt a pénzt.

- Na de mi van akkor ha elmegy a fogadásod mondjuk a 34. fogadásnál??
Rakétás Módszer a válaszom erre.

- Az meg mi?

Ez nálam azt jelenti, hogy tellllllllllllllllljjjjjjeeeesen levédem a fogadásaim.  -Hogyan?

Na jó egy kicsit hazudtam nem teljesen de redukálni lehet a bukót véleményem szerint. Méghozzá úgy hogy:
Azt mondom, hogy oké akkor ugye maradjunk az 1000Ft-os példánál.
Na most, hogy rakétákat alkoss, kell nekünk több is ebből. Én mondjuk veszek ebből 5-öt.
Akkor van most jelenleg 5x1000Ft-unk igaz? 
-Igen.
Na most a történet megy ugyanígy 1,20-al DE! itt most nem 40-ig megyünk hanem, 9 fogadásig, mivel ez fog nekünk adni 5,15x oddsot szóval az 1. lépcsőn megállunk és kivesszük a pénzünket.
(Honnan merítettem ezt a 40.-es számot?
Ugye egy év 52 hétből áll. Na most van kb. 3 szar hónapunk (nyár), amikor alíg lehet fogadni valamit. Tehát kiesik 12 hetünk. 52-12=40)

Ez nekünk azt jelenti, hogy innen ha ez megvan gyakorlatilag már nem veszíthetünk hanem bónusz fogadásaink vannak. Jó nyílván a többi Rakétán is meg van az 5x lóvé, de ettől most tekintsünk el, és nézzük azt, hogy ebből mi jöhet?
Következő lépcsőn álljunk meg (2.rakéta) a 18. fogadásnál. Mit látunk?
- Azt láthatjuk, hogy megnyertük a 2. "rakétánkat" is. Ami már 26,62x oddsot ad nekünk.
- Tehát már megnyertük a befektetett 5000-et + 26770-et. :)
De nem állunk meg, hiszen van még ezen kívül 3 élő rakétánk amik igazán jó pénzeket hoznak.
27. fogadás= 137,370Ft (3. rakéta célba érése)
36.fogadás= 708,801Ft  (4. rakéta célba érése)
45.Fogadás= 3,657,261Ft (5. rakéta célba érése)

Az már hogy ki milyen bankrollal kezdi, ki mennyi fogadást tesz, ki mennyi rakétát érez tutinak, az már a saját meglátása. Szóval ez alakítható mondjuk 1,05-el is. Alakítható 1,40-el is. Csinálhatsz 8 rakétát stb.. Ezt mindenki magának megcsinálhatja, ahogy kényelmesnek érzi. Én úgy gondolom egy db. 1,20-as oddsot egy héten nehogy már ne találjunk el. Főleg, hogy ugye ezt is össze lehet építeni akár kisebb oddsokból. Akár mondjuk 2 fogadást kötsz mondjuk 1,10-re stb...
De ha mondjuk te tutinak érzel mondjuk egy 1,40-es szorzót, akkor ugye az 1,20-as stratégiához mérten akkor arra a napra már 2. fogadást nyertél meg. ;)
Szóval a lényeg, hogy számold ki az 1. rakétádra, hogy hány fogadást kell tenned, ha ez megvan és nyered az 1 lépcsőt/rakétát onnantól kezdve már nincs bukó. ;)

- Melyek azok a fogadások amiket én szoktam kötni?

Kedvencem a dupla esélyezgetés. 1X vagy X2 és ebből összelehet kukázni már az 1,20-kat simán.

Első neki futásra ennyi, ha észrevételetek/kérdésetek van, nyugodtan írjatok. Akár kritika, akár építőjelleg.

A végére berakok egy képet amit ITT TUDTOK MEGLESNI, hogy kb. mire is gondoltam.
Gazdagodjatok, törjetek ki, valósítsátok meg álmaitokat én szurkolok nektek. :)
Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok mindenkinek!!




Hozzászólások

  • lehethogynemvagygyenge2013. december 24., kedd 01:31

    "Eltudsz találni egy darab 1,20-as oddsot egy héten legalább egyszer?"

    Nem. Szóval sajnos nálam már itt megbukott az egész történet. :(

  • lumpi2013. december 24., kedd 05:08
    avatar

    Még nem teljesen értettem meg a soraidat, tudassuk annak, hogy hajnali 5 óra van.
    Viszont, ha már itt tartunk, akkor én is megosztom miben látok pénzt. Tételezzük fel, hogy most kezdődött a francia első osztály, és kiválasztunk egy csapatot, akiről azt gondoljuk, hogy ők fogják a legtöbb döntetlent játszani (tavalyi szezonban rengeteg x-ük volt, nem változott lényegesen a keret, anyagi háttér is hasonló, sérülésmentesség stb)
    Ha 200Ft-ról indulunk, és minden egyes alkalommal amikor NEM lett az adott csapatunk meccse döntetlen, akkor duplázzuk a tétet, amivel az azelőtti meccsen fogadtunk rá (200 > 400 > 800...) majd mikor beakad a döntetlenünk, akkor ezt a folyamatot kezdjük előröl, arról a tétről, ahonnan elindultunk (a példában 200Ft-ról). Régebben utána számoltam, és így lehetett volna nyerni 38 forduó alatt 60ezer foritot 200Ft-os kezdőtőkéről, (Auxerre volt az a csapat, talán 2éve volt ez)
    Nyílván sokan ismerik ezt a taktikát, sokan talán a rulettről, hogy mindig rakunk egy színt a tét 2x-esével amíg nem jön az, de itt nem duplázóról, hanem 3x-3,5x-es szorzókról van szó. Próbálni nem próbáltam, de ha esetleg megint el fogok kezdeni sport fogadni, majdnem biztos, hogy ezzel a stratégiával állnék neki.

  • lecso102013. december 24., kedd 06:55
    avatar

    Az utóbbi 1-2 év híradásaiból láthattátok,h hogyan lehet sokat nyerni, és hogyan érdemes fogadni. Kell egy ismerős egy csapatból, vagy csak olyan aki átadja az infót.

  • mikki862013. december 24., kedd 07:17

    Lol, és tényleg van egy csomó hülye, aki ezt el is hiszi. Mivel Karácsony van ugye, ajándékba elmondom, hogy akárhogy mixeltek össze negatív várható értékű lépéseket, az sehogy sem fog kiadni egy nyerő stratégiát. El lett szívva pár rakéta a blogbejegyzés előtt, én úgy érzem.

  • lecso102013. december 24., kedd 07:45
    avatar

    LEhet nem ide tartozna de leírom azért. Pár éve amikor 3 vagy akárhány milliárd volt a főnyeremény az ötöslottón, lementem a helyi lottózóba feladni egy darab gép szelvényt. Ha rám akar szakadni a bank, akkor jöhet alapon. :) Helyi bérből fizetésből élő sráccal beszélgetek közben, azt mondja, de hülye vagyok, ha ilyen sokat lehet nyerni miért csak egy szelvényt adok fel?!
    Szemem láttára pattintott be 15ezer forintért (kb 70 usd) ötöslottót!
    Aztaku.. mondom neki. Tudod mennyivel növelted így az esélyeid? Persze, 60 szorosára! Aha. Elmagyaráztam neki,h annak az esélye,h ötöse legyen 1:44 millióhoz. Vagyis olyan, mint ha egyedül akarná megverni a 44millió fős hadsereget. Ha 60-an mentek nekik, akkor menyivel nől az esélyetek?
    Azóta nem akar beszélgetni.

  • asdator2013. december 24., kedd 10:07
    avatar

    A lottonal egyetlen jo taktika van! Mindig 2-3 szelvenyen add fel ugyanazt a szamkombinaciot, hogyha bejon az otosod, es veletlen nem te vagy az egyetlen aki eltalalta a nyero szamokat, akkor ne a nyeremeny felet, hanem 2/3at, vagy 3/4et tedd zsebre!!!

  • titcar2013. december 24., kedd 12:27
    avatar

    esélyes, hogy bejön 40x zsinórban :D

  • Koszka99992013. december 24., kedd 13:23
    avatar

    Tőkét, rengeteg időt és kitartást hozzá, de nekem nem tetszik.

    Keress olyan külföldi oldalakat amik fizetősek, prémium tippekkel(nem mellesleg ezek a siteok írnak ki free tippeket is)

  • Cesc182013. december 24., kedd 13:42
    avatar

    Kis millió stratégia létezik a sportfogadásban, és amikor elolvassa az ember, akkor meggyőzi magát arról, hogy na igen, ez tényleg egy nyerő stratégia. Majd amikor belevág, akkor hamar kiderül, hogy mégsem az...

    A martingale-módszerre alapuló stratégiák pedig a legveszélyesebbek, hiszen folyamatosan növeled a tétet. 9 db 1.20-as oddsot sem olyan könnyű eltalálni, ráadásul, ha hetente egyet játszol meg, és a nyolcadiknál bebukod, akkor 2 hónapot kidobtál a kukába (plusz a pénzed).

    Továbbá ez csak csapatsportoknál "működhet", mivel pl. teniszben napról-napra alakul, hogy ki kivel játszik majd, így hétfőn nem tudod eldönteni, hogy mire illetve kire fogadj, ha pedig vársz egy jó 1.20-as oddsra, lehet nem is lesz, akkor azon a héten nem fogadtál. Ha pedig fociról beszélünk, akkor pedig egy brutál bő kínálatból kell kiszűrnöd egyet. Tegyük fel van 9-10 olyan tipp amit megjátszanál, de te csak egyet tolsz, az épp nem jön, a maradék 7-8 meg igen, csak azt ugye nem raktad meg...

    Nekem egyáltalán nem tetszik ez a stratégia, de sok sikert kívánok annak aki belevág :)

  • redoubtable2013. december 24., kedd 13:43
    avatar

    szerintem meg csak D-t tegyél.

  • scigabacsi2013. december 24., kedd 15:16
    avatar

    Kétesélyezéssel talán kivitelezhető, de hiányolom a biztonsági lépcsőt. Ez az all-in módszer nem annyira nyerő.

  • mutimeg2013. december 24., kedd 17:27

    A mai világban nincs tuti meccs.Főleg hogy annyi meccs már befejeződik mielőtt már el se kezdődött volna. S csak majd valamikor 2-3 év múlva tudjuk meg ha megtudjuk.Talán ami még a sportfogadásban járható út az az élő fogadás,de ahhoz is idegek kellenek.

  • soux2013. december 24., kedd 17:34
    avatar

    @lumpi: Jónak tűnik amit mondassz. :) Szerintem kipróbálom majd a későbbiekben, főleg olaszokkal. :D
    @mikki86: Nem szívtam semmit.
    @lecso10,asdator: Nem lottózok és nem is fogok, mert a 95-5-ket sem húzom, nem hogy a 1:44millióhoz.:))
    @többiek: Lehet, kicsit rosszul fogalmaztam, vagy nemtom, de itt srácok NEM arról van szó, hogy muszáj ragaszkodni az 1 évhez amit én írtam. Te lepörgetheted hamarabb is. Itt 40 fogadást nézzetek, ne pont 40 hetet. :) Amúgy ez, azért nem All-In módszer, mert az 1. rakétádnál már visszanyered a pénzed. (Ennél a példánál már a 9. fogadásnál.) Utána már profitért játszol. Ha mondjuk nem 5000Ft-tal, hanem 50.000F-tal kezdessz, akkor viszont már a 2. rakéta is jól fizet. 10000x26,62=266200Ft És ezután még megyünk egészen addig ameddig el nem érjük a 3. rakétát. Itt ha mondjuk elvérzel a 23. fogadásnál az sem probléma, mert már nyertél. Csak akkor kezded előlről.
    Amúgy meg ezt nem is értem miért nézitek ilyen pesszimistán. :D Nem 2x szorzót mondtam, hanem csak 1,20-kat. De ha ezt sem érzitek tutinak nyílván vihetitek lejjebb az alap oddsot, mondjuk 1,10-re csak az több fogadás.

  • mikki862013. december 24., kedd 18:59

    Neked tényleg fogalmad sincs, mi a hiba a rendszeredben. Annak az esélye, hogy 1.2-es oddszal nyersz 40 fogadást zsinórban, az kevesebb, mint (1/1.2)^40. Tudod mennyi az? Segítek, 0,07%.

  • Krono2013. december 24., kedd 19:03

    0.07? Nem is olyan rossz. :)))

  • soux2013. december 24., kedd 19:57
    avatar

    @mikki86: Ennél lenézőbb módon nem megy? ( költői kérdés ) Amúgy meg nem jó a képleted mivel a 9.fogadás után már nem bukok. Ha pedig továbbra sem tudsz emberi módon hozzászólni akkor pedig nem lesz értelme hozzászólnod, mert moderálni fogom. :)

  • mikki862013. december 24., kedd 20:07

    Szóval a 9. fogadás után már minden fogadás ingyenes? Vagy ha elbukod az addig nyert pénzt, akkor kiszállsz? Csak azokkal vagyok lenéző, akik fertőzni akarnak a baromságaikkal, pláne ha még köszönetet is várnak érte.

  • lehethogynemvagygyenge2013. december 24., kedd 20:16

    Ünnepi hangulat a blogban :D

  • soux2013. december 24., kedd 20:18
    avatar

    Senki nem várt köszönetet barátom nem tudom hol olvastad. De amúgy akkor még mindig nem érted. A 9. fogadásnál meg van az 5x szorzó ahol már kitudom venni a kezdeti tőkét. Ez után már csak a többi "rakátém" fut. Amin ugyanúgy van 5x pénz persze, ezt nevezhetjük bukónak ha mondjuk 11.-re elmegy. De valójában semmit nem bukok csak a nyerő szériát. Ami nekem szarul jöhet, ( hogyha ennél a példánál maradok ) az az hogy 1-8.-ig valamelyik fogadásom elmegy. Na akkor valóban buktam. Amit felkéne írnod képlet erre az szerintem egy variációs képlet.

  • mikki862013. december 24., kedd 21:17

    Az a 9-es nyerő széria több mint 5000-be fog kerülni várhatóan (EV-ben).

  • R1per22013. december 24., kedd 22:14
    avatar

    Minden fogadás egymástól független és külön értékelendő. Egy fogadást valójában teljesen mindegy mikor és hol kötöd, mekkora téttel, nem befolyásolja a korábbi siker vagy kudarc. Megvan az adott szorzó és a kimenetel közti picinyke résnyi különbség(tippmixnél pl. nagyobb, a szarabb szorzók miatt), annyiba kerül a játék hosszú távon. Magyarul akkor bukod el a pénzed valójában, mikor nyersz, mert kevesebbet fizetnek, mint ami az esélyeid szerint járt volna. Pl. 1.20x-val a várható érték 1.25 körül van. Az-az öt század a buki haszna. Gondolom ezzel tisztában vagy, elég megfogadni egy meccset minden kimenetelre, és garantáltan bukni fogsz. Erről szó az egész. Nincs rakétázás meg mittomén mi, ez mind csak a variancia része, elménk játéka. Az EV görbe hosszú távon egyezni fog a valós nyereménnyel.
    Akkor tudsz +ev fogadást kötni, ha pl. az a bizonyos 1.20 szorzójú csapatnak a várható nyerési esélye csak 1.15x, azaz több, mint amit a buki gondol. Csak hogy ezt felismerd, magadnak is olyan tudás birtokában kell lenned, mint a bukinak. És ezzel együtt ilyen fogadásból is kötni kéne 20-at, hogy 1db egységnyi téted profitként elkönyvelhesd. A nyerő stratégiák valahol itt kezdődnek. Gondolkozz józan paraszti ésszel... lehetségesnek tartod, hogy az ötleted működőképes? Olyan zseniális képességek birtokában vagy, hogy ilyen egyszerűen állsz egy ötlettel elő, mert másnak nem jutott eddig eszébe?

  • soux2013. december 24., kedd 23:38
    avatar

    @R1per2: Teljesen érthető, amit mondassz. Nem vagyok egy tudós csupán csak egy álmodozó fiatal. :) És igazából ami elcsábít az a dupla esély. 66,6% a győzelmi esélyed. Én tényleg úgy gondolom még ha sokan idiótának is gondoltok, hogy egy héten egyetlen db. 1,20-at össze lehet kaparni. Nekem az lenne az ideális időintervallum, de mondjuk egy különböző sportfogadó siteon meg lehet pörgetni napi szinten akár. Na az már valóban egy húzósabb kérdés, mert nincs minden nap tuti meccs. Ha jól értelmezem, akkor végülis tényleg az egyik legjobb alternatíva az élő fogadás (?) mert ott ugye változhatnak az oddsok, csak ott viszont több olyan tényezőnek is jól kell elsülnie, hogy mi magasabb szorzót fogadjunk a várható nyerési eséllyel szemben.

  • Ollie2013. december 24., kedd 23:51
    avatar

    40db 1.20as meccs behúzásának kevesebb az esélye mint 40db 80-20 megnyerésére egymás után. Ha viszont erre képes vagy, akkor ink játssz MTT-t mert ott valszeg többet nyersz 5$-ból:D

  • 641stone2013. december 25., szerda 08:39
    avatar

    Riper2-nek igaza van. Esetleg azon is el lehetne gondolkodni mindenféle stratégia ismerete nélkül, hogy a bukméker oldalak vajon miből tartják el magukat ha létezik olyan stratégia, hogy +EV legyen ellenük játszani?

  • kidelpiero2013. december 25., szerda 10:19

    Sztem a telhetetlenség a "stratégia" problémája ( azt feltételezve, hogy tudásban legyőzzük az irodát). A pókernél sem úgy játszunk, hogy NL10 1 BI+ aztán NL20 1 BI+ és így tovább. Itt is ugyanúgy egy normális BR-rel kell megfelelő téten (sztem) nem kötésben fogadni aztán gyarapítani a tőkét. Az meg hogy 1.20-as vagy hányas meccseket rakjon meg az ember szintén hülyeség, egyszerűen olyan meccset kell találni, ahol szerintünk megéri fogadni. Ezt meg úgy lehet elérni, hogy olyanra fogadunk, ahol nyomon követjük az adott csapatokat/bajnokságot stb. és nem csak simán statok alapján fogadni ( gondolok itt olyanra amikor a Jordán első játszik a nyolcadikkal mondjuk 1.6-ért és hűű de jó megrakom...)

  • Cesc182013. december 25., szerda 10:29
    avatar

    @kidelpiero: Erről van szó. BR menedzsment, beleásni magad az adott sportba/sportágakba és egységnyi téttel fogadni, illetve meghatározni egy alaptétet melynek x százalékát teszed fel a tipperősségtől függően.

    A tétemeléses dolgok hosszútávon soha nem vezetnek jóra :)

  • zolika2013. december 25., szerda 15:40

    kidelpiero, Cesc18 ott a pont.
    Én már annyiszor lezongoráztam a tutit hogy arra az egy bizonyos stratégiára hagyatkozom.
    Azzal is jól lehet keresni.
    Anno Darklol is leírta.

  • soux2013. december 25., szerda 20:21
    avatar

    @Ollie: Ezt azért ennyire nem lehet a pókerhez hasonlítani szerintem. Mert ha a Barcelona játszik a Lajosmizsével akkor is szted csak 33%-a van a Barcának? :D
    @kisdelpiero: +1. Ja és sokszor a kirakat meccsek is mennek a p*csába, szóval nagyon jól kell tudni szlalomozni.

  • miténtudom2013. december 26., csütörtök 12:33
    avatar

    piszkosul egyszeru: ha minden 7en keresel egy "tuti" 1.20as oddsot akkor nyugodtan felrakhatsz ra 100-200ezer forintot :)
    ha nyersz akkor van 20-40ezer nyeremenyed, ha nem akkor meg a raketak visszahozzak ;)

  • illese2013. december 26., csütörtök 13:17

    A szerencsejátékoknál használt nyerő stratégiák olyanok mint az örökmozgó. Bármelyik konkrét példányáról be lehet bizonyítani hogy nem működik de ezt a vizsgálatot el kell végezni. Az emberek nem azért nem foglalkoznak a zseniális ötleted megcáfolásával/megválaszolásával mert nagyképűek és gonoszak (vagy titoklban félnek a világképük összeomlásától), hanem mert néhány egyszerű alapelvből (energiamegmaradás, független események valószínűségének viszonyai etc..) meggyőződtek arról hogy ez a vizsgálat felesleges lenne ugyanarra az eredményre jutnának mint eddig mindig. A te leírásod nem elég konkrét (nem definiáltad a RAKÉTA fogalmat), de gondolom ezt is ki lehetne értékelni.
    Az egyetlen tényleges esélyed a nyerésre nyilván az, hogy ha azt gondolod a bukméker téved és rossz odsot ad pl. a példádban emlegetett Barcelona és Lajozsmizse meccsel. De itt az a rossz hírem, hogy ezt többen észre fogják venni, és a buki tönkremegy mielőtt fizethetne.

  • Ollie2013. december 26., csütörtök 13:18
    avatar

    sosem hasonlítanám a pókerhez, mert a sportfogadásban hosszú távon nem lehet nyerni. Csak próbáltam neked egy pókeres példát hozni hátha így jobban átlátod amit korábban már mások írtak és nem, nem a 33%-ból indultam ki, hanem az 1.20as odds-ból

  • zolika2013. december 26., csütörtök 14:47

    10éve én sem hasonlítottam volna a pókerhez, de manapság ha csak a tiszta játékot nézzük. akkor igen.
    Akkor miért van az hogy valakik hosszú távon hozzák azt a bizonyos +ROI%-ot.Természetesen single fogadásokra gondoltam.

  • soux2013. december 26., csütörtök 14:59
    avatar

    @miténtudom: Like. :)
    @illese: Egyik hibám, hogy nem írtam ki a blogcímben, hogy ez csak egy ötlet. Másrészt csak feltételes módban írtam erről. Amit írsz, az jó de honnan fogod tudni azt, hogy mennyinek kéne lenni a valós oddsnak? (A szerintem helyesnek megítélt oddsnak, ami akár a buki ellen szól.) A rakéta definíciója nálam az, hogy: Van egy bankrollod, ahhoz mérten a saját véleményed szerint meghatározol egy fogadási tétet, és ezt a fogadási tétet bontod le kisebb szakaszokra.
    Pl: Van 250.000Ft-od. Elkezdesz fogadni mondjuk 5000Ft-tal, és lebontod mondjuk 5 szakaszra(=rakéta), akkor a te rakétáid 1000Ft-ról indulnak. /Ott van 1 kép fent./
    De akár lebonthatod több rakétára is, akár a fogadási tétet is feljebb állíthatod. Szóval az egyéntől függően kinek, hogyan kényelmes.
    @Ollie: Remélem, nem vetted támadásnak a kommentem. Értem most már és köszi. :) Azért én még álmodozok tovább. :DDDD

  • Cesc182013. december 26., csütörtök 15:31
    avatar

    @Ollie: "sosem hasonlítanám a pókerhez, mert a sportfogadásban hosszú távon nem lehet nyerni." Tévedsz :) Lehet nyereséges az ember, nem kell sokat kutatnod, hogy erre példákat találj, csak az ilyen stratégiákat kell elkerülni...

  • jones232013. december 26., csütörtök 20:53

    nálam ott ért véget a blog olvasása, amikor leesett, hogy tulajdonképpen nem érdekel téged az egész, csak írsz valamit a nagyvilágba. ha megsértődsz te bajod, de nem fogok mellébeszélni.

  • R1per22013. december 26., csütörtök 21:31
    avatar

    Nekem is van egy elméletem, amivel megverhető a sportfogadó iroda.
    Az alapvetésem hozzá a következő: aki profi szinten, nem hobbiból játszik, az nem szereti a varianciát.

    Ez ugyanúgy igaz a bukira, mint a profi pókerjátékosra. Mivel csökkenthető a variancia egy bukmékernek? A válasz egyszerű: úgy alakítják az oddsokat, hogy a játékosaik egyenletesen elosztva fogadjanak egy esemény minden kimenetelére. A fenti példát folytatva, nem szeretné a fogadóiroda, hogy mindenki csak hazait fogadna Barcelona Lajosmizse meccsen, ha a valóságban ténylegesen 1.20x a várható értéke (+bekalkulált jutalék), mert sok esetben óriási mínuszt hoz, nincs meglepi ami nagy score lenne ilyenkor a bukinak. Inkább ad kisebb pl. 1.15 szorzót hazaira, és megemeli az döntetlen és vendég szorzóit, hogy néhány embert átcsábítson a nem papírforma fogadásokra. Ezzel a módszerrel bármi is az eredmény, ott a fix, ingadozásmentes profit, mintha az EV görbéhez kötözném a zöld vonalamat.
    Ilyenkor a profi fogadó a igazából a tömeg ellen fogad, akik túlértékelik kedvenc csapatuk, nem néztek utána, hogy ez egy tét nélküli meccs, tele hazai sérülttel stb. és megfogadja az x-et vagy Lajosmizsét.
    Ezt az odds változtatást sajnos nem nagyon tudják nagy mértékben megtenni, mert a profik egyből lecsapnának rá (arbitrázs figyelő oldalakkal van tele a net), és óriási pénzekben megfogadja az ajándék szorzónkat (-EV), amivel túlbillenti az eredeti tervüket veszteséget termelve. Nem véletlenül korlátozzák a láthatóan profi fogadók accountját, vagy egyenesen kitiltják a veszélyes elemeket.
    Ez egyben a nagy hátránya is pókerrel szemben, ahol csak ritka, óvatos, próbálkozások vannak a nyerő játékosok ellehetetlenítésére (pl. szegregáció).
    Összefoglalva én is elképzelhetőnek tartom a nyerő fogadást, de nagyon sok bizonytalan tényezőre figyelemmel kell lenni, óriási varianciát is vállalva a bevételekhez viszonyítva.

  • SötétEgér2013. december 27., péntek 00:03
    avatar

    Jajj, ez kb annyit érne mint a rulettsratégiám.
    Mondjuk legalább jobbat találtam ki, mint amit találni lehet neten.
    50$-t egyszer rászántam, 500-ig ment aztán onnantól jött a szopóka. (5000 volt a cél)

  • soux2013. december 27., péntek 01:49
    avatar

    @jones23: Egyáltalán nem sértődöm meg. Az már más kérdés, hogy te nem olvastál figyelmesen, mivel a kommentekben is igyekeztem védeni magam az ÖTLETEM miatt és kiállni mellette. Szerinted ez azt jelenti, hogy telibe sz@rom az egészet és nem érdekel? mind1...
    @R1per2: Pont az ilyen hozzászólásokat vártam másoktól is, mint amilyen színvonalat képviselsz te is és régebben az akadémia is. Imádom az olyan kommenteket, amiket 2x-3x is el kell olvasnom, ahhoz hogy értelmezzem. Nekem ez adja át mások értelmességét, belefektetett energiáját, és hogy basszus tényleg foglalkozik velem / az adott témával, amiről írok. Én is sok tényezőre igyekszem figyelni a statisztikán kívül is, és igyekszem minél több meccset megnézni, hogyha pl. elkezdek követni egy csapatot.
    Gondolok itt sérülések, edző kérdés, átigazolások , kell-e a pont?, aktuális forma, semleges pálya. Játszottak-e BL/EL mérkőzéseket hétköznap? stb...
    @SötétEgér: Rulettel nem foglalkozom, arra tényleg nem létezik nyerő stratégia és véleményem szerint nem is fog. :)

  • jones232013. december 27., péntek 03:39

    "Írok róla, mert végülis pókeres oldal. Abszolút szarul sikerült nekem ez a hónap, mivel több "terhet" is magamra vállaltam több lett a nyomás is rajtam, ezáltal sajnos generáltam magamnak a bukót meg sok tiltet. Na mindegy." nekem ebből úgy tűnt, de úgy látszik tévedtem. elvégre te tudod, mennyire veszed komolyan. csak egy vélemény, nem fontos. elnézést ha megsértettelek.

  • DorianGray2013. december 27., péntek 05:27

    Masszív -EV a stratégia.

  • Maxxxika2013. december 27., péntek 07:06

    létezett rulettre nyerő stratégia:

    "Doyne Farmer az 1970-es években diplomázott Santa Cruzban, ahol elkezdte érdekelni a fizika, a pénzügy és a káoszelmélet. Kutatásai során olyan módszert és technológiát fejlesztett ki, amivel a rulett oddsait a saját pártjára tudta állítani. A közelmúltban két tudós, Michael Small (University of Western Australia) és Michael Tse (Hong Kong Polytechnic University) egy, a Farmeréhez nagyon hasonló kutatást publikáltak, amiben bizonyítják, hogy a házelőny legyőzhető a ruletten. Farmer ezt látva úgy döntött nincs értelme tovább hallgatni, és nyilatkozott a New Scientistnek:

    "Azért hallgattam, mert semmi olyan információt nem akartam elárulni, ami megakadályozhat bárkit abban, hogy elnyerje a kaszinók pénzét. Már semmi értelme tovább hallgatni."

    Mint elmondta, módszere a fizika kiszámíthatóságán alapul. Nem kell hozzá más, csak precíz megfigyelések és egy miniatűr számítógép, vagy akár egy okostelefon. A lényeg, hogy meg kell figyelni a rulettgolyó és a forgó kerék hogyan haladnak el egy adott pont mellett.

    A módszer a játék két aspektusát vizsgálja. Egyrészt azt, hogy mi történik a golyóval, amíg a kerék külső részén pörög, valamint azt, hogy mi történik mikor az elkezd pattogni. Az előbbi könnyedén kiszámítható és megjósolható, de az utóbbi kaotikus és nehezen követhető. Small és Tse képesek voltak kiszámítani, hogy a golyó körülbelül hol fogja megkezdeni a pattogását, ezáltal leszűkítve a lehetséges helyek számát, ahol megállhat a golyó. Az első kísérletek során a ház 2,7 százalékos előnyét sikerült 18 százalékos előnnyé növelni a játékos javára, ezt a későbbi kísérletek is megerősítették.

    Farmer állítása szerint az ő kutatásai ugyanezen a módszeren alapulnak és körülbelül azonos eredményeket hoztak, azzal a különbséggel, hogy ő a légellenállást vette figyelembe a golyó pörgésekor, míg Small és Tse a golyó keréken való súrlódását.

    Small szerint a kaszinók tudnak a módszerről, ami ellen - mivel az tökéletesen működik - védekeznek, ahogy tudnak, többek közt a fogadási idő lerövidítésével, ami megakadályozza a játékosokat, hogy elegendő mérést tudjanak végezni."

  • illese2013. december 27., péntek 09:11

    Soux, szerintem két dolgot keversz, ez okoz zavart. Részben arról beszélsz, hogy jobban tudod az odszokat a bukinál így fogsz nyerni (az 1.2 nem 1.2 valójában). Nem értek hozzá ez nyilván lehetséges, olyan mint amikor a pókerben edge-d van az ellenen... Persze nem könnyű, mert egy profit kell megverned a saját területén. De ha igazad van akkor (akárcsak a pókerben) minden egyes fogadásodon lesz egy kis +EVd innetnől kezdve beszélhetünk a variancia csökkentéséről. Az első résznek tehát van értelme.
    Viszont ezzel párhuzamosan fogadási sémákról rakétákról ... beszélsz hogy hogyan fogsz biztosan pénzt szerezni akkor is, ha az odsz amit a bukméker adott korrekt. Na ez az ami teljesen értelmetlen tengernyi szakirodalma van miért. Kérlek fogadd el, hogy ha egy meccsben A csapatnak 66.666% esélye van nyerni B csapat ellen és te a 2:1-hez odsot kapsz akkor nem tud olyan sémát alkotni (véges téteket feltételezve) amivel pluszban jössz ki hosszútávon.

  • R1per22013. december 27., péntek 11:14
    avatar

    "Ha jól értelmezem, akkor végülis tényleg az egyik legjobb alternatíva az élő fogadás (?) mert ott ugye változhatnak az oddsok, csak ott viszont több olyan tényezőnek is jól kell elsülnie, hogy mi magasabb szorzót fogadjunk a várható nyerési eséllyel szemben."
    Véleményem szerint nem. Az élő fogadások jutaléka magasabb, plusz minden információ pontos, mert új, amit a buki figyel, ő is nézi a meccset.
    Szerintem nagyobb eséllyel találsz +ev szorzókat, mikor még kevesen fogadtak az adott meccsre, tehát messze a kezdés idejétől.
    Ha az elméletemen is gondolkodom, szerintem a bukiknak ilyenkor több tere van variálni és tömeget befolyásolni, mint később. Ahogy telik az idő és gyűlnek a fogadások, inkább lecsökkenti az adott szorzót, nehogy túlpörögjön.
    Bár idegesítő lehet ilyenkor, ha a csapatunk lesérül és fordítva sül el a dolog, de erre nincs a bukinak sem befolyása (reméljük...), ugyanígy lesérülhet az ellenfél csapata is, váratlan fordulat bármilyen irányba ugyanannyi eséllyel előfordulhat, nem befolyásolja hosszú távon az eredményünket.

  • R1per22013. december 27., péntek 12:13
    avatar

    Az én "rakétás" :D elméletemhez tartozik még megpróbálni megjósolni, melyik meccsen, milyen kimenetelt érdemes bundázni, hogy ne legyen feltűnő. A bundázónak úgy szokta megérni, hogy a tömeggel ellentétesen fogad. >) Ha csak papírformára fogadsz, kisebb az esélyed, hogy bundába tenyerelve plusszolsz, mint meglepinél.
    Pl. Koreai e-sportban feltárt bundabotrányban is kizárólag a papírforma bukására ment a befolyás.

  • R1per22013. december 27., péntek 12:46
    avatar

    Sajnos ott bukik meg ez a gondolat, hogy a bukméker is valszeg bekalkulálják ezt a szorzóikba, mint egyfajta biztosítást. Mert gondolom nem a bukik bundáznak, nekik a játék tisztasága az érdekük, hogy megbízhatók maradjanak a játékosoknak.
    Valszeg nem is lehet találni kimenetelek és szorzók közti trend különbségeket nagyobb mintán, mert a bukik is ugyanígy számolják elsősorban szorzóikat. Eddigi statisztikák alapján, ebben pedig benne vannak a bundázott kimenetelek is.

  • soux2013. december 27., péntek 14:46
    avatar

    @jones23: Így most már értem, félre értettük egymást. Innentől kezdve úgyis már csak pókeres-élményes blogok következnek.
    @Maxxxika: Az komoly!
    @illese: Nem mondtam, hogy jobban tudom az oddsot. A zárójeles mondat is kérdés lett volna inkább.
    Itt a hosszútáv, azért nem olyan hosszútáv, mint mondjuk a pókerben, tehát ez a 40 fogadás sztem semmi. Míg a pókerben kell azért legalább 1000 lejátszott SNG vagy mondjuk 40.000-50.000 hand a CG-hez, hogy lássuk az eredményeket (EV, winnings), hogy hosszútávon mire számíthatunk.
    @R1per2: Valóban, jobbak az oddsok, ha még frissen kerülnek a kínálatba, minthogy éppen az aktuális meccsnapon kéne fogadni. Durva, hogy akár 0,3-0,4-ket is képesek esni az oddsok.

  • Sempronius2013. december 29., vasárnap 13:30

    Szerintem fasza a stratégia, van egy gyerekkori haverom, aki a zrt-nél dolgozik, ő nagyon lájkolja.
    Keltsd a stratégiád hírét mindenhol, így biztosítva a minél nagyobb profitot a zrt-nek ezzel együtt pedig a minél nagyobb bónuszt a haveromnak.

  • Attischa a HUN2013. december 30., hétfő 20:09
    avatar

    "Szerintem fasza a stratégia, van egy gyerekkori haverom, aki a zrt-nél dolgozik, ő nagyon lájkolja.
    Keltsd a stratégiád hírét mindenhol, így biztosítva a minél nagyobb profitot a zrt-nek ezzel együtt pedig a minél nagyobb bónuszt a haveromnak."
    :D Átjött :D

  • handsome joey2014. január 02., csütörtök 16:09
    avatar

    Gyerekek milyen site -ok johetnek itt szoba?
    koszi

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!