Noiq Don sng session

2009. február 11., szerda 19:10
Én kis naív


Sziasztok.

Felbuzdulva a többiek sikerén úgy döntöttem kipróbálom a Noiq Don sng állományát.Hm nem csalódtam az emberekben és voltam olyan naív,hogy hittem az rng igazságos sng leosztásban.Hát tévedtem semmivel nem különbözött mint a szokásos cash game természetfeletti mákolás mákolás hátán.Sokan támadnak olyan szavakkal,hogy ez más teremben is így van és csak én nem látok bele,de már nem tudom mit gondoljak a teremmel kapcsolatban.

Visszatérve a Don session-re 28 db 5,50€ 6fős részben turbó részben normál Don sng játszottam(Ha valaki nem tudja mi ez a Don sng akkor kérdezze meg kezelőorvosát vagy gyógyszerészét).Sajnos a 10fős Don sng olyan lassan telitődik,hogy rég lejátszod az előző asztalt amikorra megjön a másik.Szóval aki szeret egy asztalon játszani annak jó.

Szóval 28db Don sng amiből megnyertem 14db-ot ez rossz 50% teljesitmény, mivel hiába hoztam a felét a rake-nek köszönhetően így is 14€ bukóba jöttem ki.
Mivel 14db nyertem akkor 14db buktam be.Egy pár mákolásos vesztő hand amit jegyzeteltem 

  Nálam        vs        Ellenfél
{#}{#}Q      vs      {#}{#}9 preflop all-in osztógombról a floppon 2db 9-es drill győz

{#}{#}     vs       {#} {#} preflop allin az asztalra 4db káró érkezett és színnel győzött


{#}{#}7      vs       {#}{#} preflop all-in 4-en voltunk floppon jön egy {#} turn jön egy {#} mondom ez-az a riverben meg egy {#} itt kezdtem gyanakodni,hogy elég szarul megy ma a játék


{#}{#}   vs        {#}{#} szintén preflop allin és a turn-nél már megvolt az ellenfelem szine

 {#}{#}   vs       {#}{#} ez már egy szükség allin volt szintén csak 4-en voltunk egy 3párral nyert

{#}{#}    vs        {#}{#}3 ez fájt a legjobban a floppon egy {#}-el all-in hívott én adtam a turnön már színhúzó volt aztán a riverre lejött egy {#} két párral nyert



{#} {#}8    vs        {#}{#} ezis szarul esett az asztalra 4db pikk jött és színnel győzött



Kb ennyi az amit feljegyeztem összesen a 14 db kiesett játékból 9db mákolás miatt történt az összesen 9db sng.

9 DB MÁKOLÁS!!!

Hát így van ez sajnos nem megy ha vége a központi rake race-nek átmegyek másik terembe és megpróbálok ott br épiteni.Már várom a váltást itt már szinte rossz érzés beülni játszani mert nincs session ahol nem mákolnak le mint az állat.Remélem nektek jól megy a játék és tudjátok,hozni a partikat.

Legyetek jók
MAGAS PÁROKAT HALI

Hozzászólások

  • titcar2009. február 11., szerda 19:57
    avatar

    gondolom te sose mákolsz...

  • Szszilard2009. február 11., szerda 20:00
    avatar

    Nekem a 14db nyertes parti a mákolásom már akkor örülök,hogy ha nut lappal nyerek nekem már azis mák.

  • Bumbanas2009. február 11., szerda 23:24
    avatar

    Tudod, hosszútáv... ;)

  • Szszilard2009. február 11., szerda 23:30
    avatar

    :)

  • Takii2009. február 12., csütörtök 00:21
    avatar

    1K db sng, aztán helyrejön az. :)

  • ceewyl2009. február 12., csütörtök 01:01
    avatar

    Valóban közhely, de hosszútávon ezek visszajönnek.
    Kitartás!

  • rogan992009. február 12., csütörtök 02:09
    avatar

    Csak ne bukd el a bankrollod rövidtávon az ilyenekkel:)

    Kitartás és GL!

  • Agitator2009. február 12., csütörtök 08:48
    avatar

    Kitartást ;)

  • Polacheck2009. február 12., csütörtök 09:15
    avatar

    Tejbetök: Komolyan nem értem, hogy miért szólsz bele, ha halvány lila közöd nincs az egészhez és fingod nincs, hogy miről van szó. Ez nem az első ilyen téma...

    Ez DoN sng, aminél egyszercsak eljön a push/fold szakasz, bármily meglepő. Bent ücsörögsz mondjuk 1k zsetonnal 300/150-es vakoknál. De ugyanez igaz mondjuk 2k-s stackel 600/300-as vakoknál. Szerinted itt van más lehetőség a pf allinen kívül?

  • Agitator2009. február 12., csütörtök 09:36
    avatar

    Nem sok DoN-t játszottam, de igaza van Polachecknek. Van amikor az átlagstack 2-3BB és 7 játékos van még az asztalnál... ott nincs más megoldás, mint betolni.

  • Agitator2009. február 12., csütörtök 10:13
    avatar

    Tejbetök, távol álljon tőlem hogy beléd akarjak kötni, de ha egy 10fős sng-ben 7en vagytok, akkor az avg stack 2100 chip körül van. Ha a vakok 150/300, az ugye átlag 4-es M számot takar. Ott szted milyen játék a limpelés?

  • Szszilard2009. február 12., csütörtök 10:42
    avatar

    tejbetök nem azért mentem all-in A,7-el vagy 88-al vagy Q8-al mert unatkoztam ezek nagyrésze már a végjátéknál voltak.Az ehhez hasonló 5perces vakemelkedés és zsetonállás nem teszi lehetővé,hogy egy bizonyos idő után már minden használható lapot megjátszak.Kötelező allin menni mivel már egy pl:3bb emelés a fél zsetonmyennyiségembe(vagy többe) kerülne.

  • Agitator2009. február 12., csütörtök 10:49
    avatar

    Én tényleg nem kötözködni akartam, sem rossz szándék nem volt bennem, de innentől hallgatok, részemről is túl van tárgyalva.

  • ceewyl2009. február 12., csütörtök 11:16
    avatar

    Tejbetök: "Sosem játszanék 10-es sng-t, mikor van ötös és hatos is. Szinte kivétel nélkül a 10 fő miatt jutnak el a push fold időszakhoz."

    Elárulom neked, hogy a 6 fős DoN-on még több push van, ugyanis hamarabb rád kerül a nagyvak, ergo többet kell akciózni. A push az minden sng játékhoz hozzátartozik, akinek ez nem tetszik, játszon CG-t.

    Ha meg egy ilyen mondattal indítasz, hogy "Mért kell minden szarral preflop all in?" szerintem mindenki joggal feltételezi, hogy csak kötözködni akarsz.

  • chubbyhun2009. február 12., csütörtök 11:50
    avatar

    Kedves tejbeubi,

    egyrészről nagyon rendes tőled, hogy megosztod velünk a gondolataid, de van egy kis gond. AHogy látom, itt a régi regek - beleszámítva magam is - mind be vannak gyöpösödve. Ez azt jelenti, hogy csak bizonyos em,bereknek hisznek, az újaknak kevésbé. Vegyük például az én példámat. Ceewyl kollega csinát egy-két táblázatot, ahol bemutatta, hogy SnG-zet már, meg a hozzászóásai is olyanok, hogy hihetőnek tűnik, és én vagyok olyan naív, hogy meggyőzött. De and217 is meggyőző. Ha Te ezek ellenében írsz, ilyen axióma féléket, oéldául én sohasem 10-es... akkor az nem érdekel enegem. Írtam, begyöpösödött vagyok, ez van. Ha te Don Ubiként szélmalom ellen harcolsz, akkor becsülendő, de pókerügyileg nem érdekes. Mi lenne, ha te is beraknál meggyőző grafikonokat, vagy ilyesmit. Meggyőznél engem, és azután Civil kollegának címeznék egy ilyen írást.
    Addig meg ne menj széllel szemben. Lécci.

  • ceewyl2009. február 12., csütörtök 13:48
    avatar

    tejbetök: "Megfigyeléseim szerint a kevésbé rutinos, vagy az adott limittel éppen ismerkedő játékos játszik 10-es asztalon sng-t. Logikus is, hiszen jobban tud figyelni, feszesebben lehet játszani."

    Én ezzel nem teljesen értek egyet. Sok helyen csak 10 fős DoN SnG van, így ha azt a játékszisztémát megszokja az ember, akkor más hálózatban is 10 főset fog játszani (kivéve ha erre alkalmatlan a vakstruktúra).
    Másrészt 100$+-on elég komoly 9 és 10 max játékosok vannak.
    Van, akinek a FR SnG jobban illeszkedik a játékstílusához, ugyanúgy, mint CG-ben.
    Ott is sokan játszanak FR-t, ez nem azt jelenti, hogy kevésbé jól játszanak, mint az SH-sok.
    Én például CG-ben 6max-ot szeretem jobban, SnG-ben viszont a 9 ill. 10 maxot.

  • ceewyl2009. február 12., csütörtök 13:48
    avatar

    Bocs Szszilard, hogy tele offoljuk a blogodat.

  • Szszilard2009. február 12., csütörtök 14:14
    avatar

    Semmi baj jó olvasni egy kis vitát.

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!