Koh Samui, Koh Phangan I.

2010. december 02., csütörtök 16:38
Buli, alkohol, nők és talán egy ladyboy Koh Samuin... Party, még több alkohol, bunyó és fényképezőgép lopás Phanganon.

Hi

Közel két hét szünet után ismét egy nagyon hosszú bejegyzéssel jelentkezem. Legutóbb ott hagytam abba, hogy megyünk Koh Samui és Koh Phangan szigetére lazítani, kipihenni az elmúlt hetek fáradalmait. A terv szerint megnéztük volna a sziget nevezetességeit, vízeséseit, egy gyönyörű nemzeti parkot, ami több mint 40 szigetből áll. Snorkeling zöld lagúnákban, tengeri kajakozás, barlangban evezés stb…

A dolgok sajnos rosszabbul alakultak, a történtek pedig elvették a kedvem az írástól. A samui-s, phangan-os eseményeket már kihevertem, pár napja viszont a játék nem megy. Tegnap sikerült 1770$-t buknom. 22, 33 és 54$-os 10 fős turbo SNG-en hasaltam kb 60 buy-int. Sokak szerint ennyi még bankrollnak is elég, én meg egy nap alatt beküldtem. Több mint 1500$-al voltam EV alatt, ráadásul már az ezt megelőző napokban is vesztettem, így zsinórban inkább 3000$-tól váltam meg. Belinkelem a sharkscope grafikonom, de hozzáteszem, hogy 500$-al lejjebb van a vége, mint ahogy azt az ábrán látjátok. Valamiért az oldal nem trekkel minden SNG-t.

A downswingem több mint 100 buy-ines, ami azért el tudja baszni az ember kedvét. Az már biztos, hogy Macaoban nem fogok élő pókerezni, nincs hozzá rollom. Hong-Kong amúgy is drága lesz, kellemetlen lenne 2000-2500-t áttolni kínai fisheknek. A játékom miatt nem aggódom, nagyon alacsony a ROIm, ez okozza a hatalmas swingeket. Majdnem biztos vagyok benne, hogy nem megyek tönkre, a kérdés inkább az, hogy sikerül-e 20-30 ezer dollárra növelni a rollom Thaiföldön, vagy olyan csórón megyek haza, ahogy jöttem. Majd meglátjuk, most inkább kezdem a mesélést.

Attila, András, Satu és én 18-án egész éjjel játszottunk. Az időeltolódásnak köszönhetően nem tudunk olyan egyszerűen elaludni éjfélkor, pedig jobb lett volna. (Most is épp átfordulnak a napjaim, már reggel 7-8 körül sem tudok aludni, 10-11-kor fekszem csak le.) 19-én reggel kilenc órára mentünk taxival a reptérre, hogy átvegyük a 2700 cm3-s Toyota Fortuner jip-et, amit 5 napra kb. 105 ezer Ft-ért béreltünk. A piros pick up-unk szervizben volt, de érthető okokból amúgy sem vállaltuk volna be vele ezt az utat. Mind a négyünknek van jogsija, és boldogan vezettünk is felváltva 5 napig. Hidegen hagynak az autók, de ez az automataváltós óriás még nekem is tetszett. Cirka 4-5 órával, két megállással és egy kis thai rántottával később már Donsakban is voltunk. Átszeltük a szárazföldet, hogy kompra szállva mennyünk Samui szigetére. Szerencsénk volt, alig 20 percet kellett várnunk, hogy felgurulhassunk a hajóra. Addig ittunk egyet és pózoltunk a kocsival. Remek képeket készítettünk, örültem is neki, hogy milyen jól mutat majd a blogon félmeztelen pókeres testünk a terepjáró mellett, háttérben a tengerrel és a pálmafás parttal. A kompút közel két óra volt, sötétedett mire kikötöttünk Samuin. Fél órás keresgélés után találtunk egy tűrhető szállást. Rövid alkudozást követően 2 szoba két-két ággyal, medence nélkül fejenként 4200 HUF volt egy estére. Kipakoltunk, zuhanyoztunk és irány az éjszaka…

Koh Samui Thaiföld második legnagyobb szigete, de azért jóval kisebb, mint Phuket. Szórakozóhelyekből, bárokból és qrvákból is kevesebb van, de ebből mi ez alatt a pár nap alatt semmit sem éreztünk. Sőt, éppen ellenkezőleg. Jómagam úgy éreztem nagyobb fertő van itt, mint nálunk. Első utunk természetesen a fő utcára vezetett. Chawengen van a legnagyobb éjszakai élet, nem jut eszembe az út neve, de olyan, mint nálunk a Bangla road. Bárok, discok, éttermek és hamisítványokat áruló üzletek egymás hegyén-hátán. Éhesek voltunk, szomjasak is, ezért egy üveg whiskey-vel leültünk a Mc’Donalds teraszára. Mindenki kért 1-1 liter kólát a kaja mellé, aminek a tetejét kilöttyintettük, testvériesen elosztottunk benne 7 deci alkoholt és az utcán strihelő ladyboyokat figyelve kellemesen megvacsoráztunk. Nem bírom a mekit, burgert, subwayt és az ilyen szemét kaját, de a dupla big-mac wiszki-kólával jól esett. Hulla fáradtak voltunk, hamar becsíptünk így az alvás szóba sem jöhetett. Helyiek javaslatára elmentünk az ARK bárba. Szerintem ez a legkirályabb hely Samuin, sajnos nálunk még csak hasonló sincs. Matracokon, párnákon fetrengtünk egy kis asztal körül, vízipipáztunk és koktéloztunk, mindezt a homokban, pár méterre a parttól. Találtam neten képet a helyről, de a hangulatból semmit sem ad vissza.

Életem egyik legfinomabb kókuszos, Bailys-es, whisky-s koktélját szürcsöltem miközben kellemesen beszélgettünk a srácokkal a pókerről, múltról, jelenről és jövőről. Soha egy pillanatra sem bántam még, hogy otthagytam a gyógyszerészkart és nem élek rendes életet, de ilyen elégedett még nem voltam magammal. :)

Az ARK bár után a Green Mango nevű szórakozóhely következett. Egyből összekukáztam vmi csajt, aki azt állította nagyon jó biliárdban. Játszottam vele, a tét SEX volt. Akkor már nyalakodtunk egy ideje, nem fizetős qrva volt, csak szórakozni akart. Vesztettem, de azért később mégis csak hazajött velem. A mi játékunk után - már nem emlékszem, hogy mennyiben -, de fogadtam rá az Attila ellen is. Sajnos ezt is buktam, mégsem volt annyira jó, mint mondta. Volt már egy hasonló eset, akkor egy filippínó lányra fogadtam Phuketen, akivel előző este aludtam. Akkor is megszívtam de szerencsére csak párszáz baht bánta. Szóval a lényeg, hogy jól telt az este, egészen hajnalig, mikor is a többiek leléptek. Én átmentem egy másik discoba a lánnyal, hogy végre hazavihessem. Itt már nagyon készen voltam, tele koktélokkal és wiszkivel, mikor is a kiscsaj elkezdte fizetni a jéger-bomba köröket…. Az este hátralévő része homályos. Azt tudom, hogy Satu Attilánál és Dinnyónál aludt, hogy mi kettesben lehessünk a lánnyal, de feleslegesen. Dél körül ugyan abban a ruhában ébredtem egy pici ágyon magzati pózban kucorogva, az ajtó tárva-nyitva. Arra emlékszem, hogy a csaj a Phuketen hagyott barátnőmről, Nokról faggatott én meg a hülye fejemmel annyit beszéltem neki róla, hogy azt mondta, maradjak hűséges és lelépett.

19-én reggel indultunk Phuketről alvás nélkül, én pedig annyira kicsináltam magam este, hogy 20-án nem bírtam felkelni, csak este fél 7kor. A többiek délután a szigeten köröztek az autóval, tereprallyztak, megnézték a legnagyobb, 80 méteres vízesést a szigeten és felmentek egy kilátóba. Erről maradtam le:

Miután összeszedtem magam elmentünk vacsorázni a Beach roadra, ahol rövid vásárlás és egy kis masszázs után Satu és András hazament. Előbbi játszani, utóbbi aludni. Ati és én hamar azon kaptuk magunkat, hogy ismét piálunk és a bárokat járjuk.

Éjfélkor már az ARK bárban feküdtünk a parton, ezúttal kettesben. Sok egyéb téma mellett pipázgatás közben a nőkről dumáltunk, pontosabban eddigi kalandokról.  Erről inkább nem írok semmit, maradjunk annyiban, hogy Atesz gimiben egy állat volt. Beszélgetés közben szóba került, hogy igazi, nagy szilikoncsöcsös csaj még nem jutott neki, pedig egyszer kipróbálná. Nem fogom az este minden részletét elmesélni, mert az inkább a goldengate.hu-ra illene, nem ide, de röviden a lényeg: Aznap kettőnkre 8 szilikoncici jutott. :) Négy éjjel fél 4 körül, miután még tovább buliztunk, négy pedig reggel fél tíz körül. Ekkor hagytuk abba a totál részegen pénzben biliárdozást. (A végén már 30K HUF volt egy kör, pedig nem is tudok játszani, de Ati részeg volt és úgy éreztem +EV. :) Jött két csaj, akikkel előtte este a discoban találkoztunk. Az egyikről elsőre azt hittem, ladyboy, de a buli közepén felrántotta a ruháját, nem volt rajta bugyi és a punciját mutogatta nekünk. (a tánctér közepén, körülöttünk több száz ember)

A lány reggel 9-kor megkérdezte tőlem, hogy hazamegyek-e vele ingyen, just for fun. Erre mégis mit mondhat egy részeg férfi? Ati felpattant a barátnője mögé a mocira, én pedig az ő hátsó fék nélküli Hondáját vezettem. Furcsa délelőtt volt. Beszélgettem vele kb. egy órát, miközben a kutyájával játszottam. A kis dög velünk is aludt, imádnivaló volt. A lány elmagyarázta, hogy ő amolyan Hi-So girlnek tartja magát. Már egyszer linkeltem egy cikket, ami a thai lányokat és a qrválkodás fajtáit kategorizálja. Hát a Hi-So girl amolyan elit ribi, aki éttermekben és discokban lóg egész este, ott szed össze pénzes pasikat, így tartja fent magát. A discoban punci mutogatást elmondása szerint csak poénból tette, ,,miért ne” alapon. Engem is csak azért vitt a lakására ingyen, mert tetszettem neki és ilyen kedve volt.

Délután kettő körül ébredtünk fel, alig pár óra alvás után. Ismét rettentő másnapos voltam, de muszáj volt korán visszamennem a többiekhez a bungalowba, mert aznap indultunk Phanganra. Nem tudom hány kilométer lehetett az út, amit megtettünk, de elég kellemetlenné tette két ladyboy, akik, amikor megláttak minket, elkezdtek mellettem motorozni és üvöltöztek, hogy a mögöttem ülő lány az ladyboy. Fényes nappal volt, szűk utcák rengeteg emberrel. Életem egyik legkínosabb jelenete volt, 10 percen át mindenki bámult. A legszörnyűbb az, hogy azon agyaltam vajon lehetséges-e, hogy igazuk van. Végül is, mikor először megláttam én is azt hittem, hogy az. A kihívó viselkedés és a szilikon duda is stimmelt, viszont tényleg puncija volt. Mikor hazaértünk elmeséltem a többieknek mi történt, András persze egyből vihogni kezdett és azzal baszogatott, hogy ő még az ádámcsutkáját is látja és szerinte tuti csávó. Attila mellém állt, ő ugye este is azon a véleményen volt, hogy lány és most józanul is úgy gondolta. Mellettünk szólt az is, hogy a barátnője, aki Atesszal aludt biztosan lány. Már nem érdekel az egész, csak poénből írtam le, hogy ti jót röhögjetek. Lehet, hogy megvolt az első csávóm, de ha ez igaz is, qrva jó a sebésze és én nem tehetek semmiről. :)

Unom a pötyögést, úgyhogy ez egy két részes bejegyzés lesz. Holnap megírom a másikat is, amiben beszámolok a Full Moon partyról Koh Phanganon. Samuiról annyit, hogy biztosan szép sziget, de én ebből nem sokat láttam. Túlzásba vittük az ivást és a bulizást, a másnaposság miatt az egész napot átaludtam és egyetlen nevezetességet sem néztünk meg. Pedig lehetett volna tigrist etetni, simogatni, túrázni, strandolni. Ha pedig mindenképp valami mocskos élményre vágyik az ember, akkor megnézheti a Nagymama és nagypapa sziklát. Mi sajnos ezt is kihagytuk.

Hozzászólások

• kobifish2010. december 02., csütörtök 17:44

ladyboyok, verekedés...az álmom.
    hétfőn a reggeli géppel érkezem!

• BLaci772010. december 02., csütörtök 18:44

Ahoy!
    csak annyit szeretnék hozzászólni a beszámolodhoz,hogy Thaiföldön működik 1 olyan beavatkozás amit sex chance-nek neveznek.Ez azt tartalmazza magában,hogy a fiúknak amije lóg azt lecsapják és puncit alakítanak ki a helyére.ha visszamész Phuketra akkor erről bővebben is tudsz információt kapni a Phuket International Hospitalban,és keresd Dr. Dominikot,nála van ilyen anyag,fényképekkel ábrázolva.Nekem is leesett az állam amikor végignéztem.
    Amúgy királyok vagytok,sajnálom hogy nem előbb mentetek ki,én is kint laktam 8 hónapot Patongon,de akkor csak sok köcsög magyar volt kint :(.
    Pattayat ne hagyjátok ki,ha valahol akkor ott aztán van fertő.

Vigyázzatok magatokra és kapun kap a beszámolókat :)

• _Roll_2010. december 02., csütörtök 19:05

mint a south parkban..

• Tasak2010. december 02., csütörtök 20:15

"_Roll_ 12 .02 19:05
    mint a south parkban.."

Jaja :D csak nehogy találkozzatok egy zsiffinnel ^^

• GreEko2010. december 02., csütörtök 20:52

legendary :)

az uccso kép igen ütős :D

• Maxxxika2010. december 03., péntek 04:57

Ha kiment a "csaj" eksön előtt síkosítani, akkor lehet egyezik a kromoszómátok :D

• BlackSmith2010. december 03., péntek 09:43
    avatar

Nagyon jól írsz, mindig élvezet olvasni.

• Bakfity2010. december 03., péntek 12:13

Akár marad pénzed akár nem akkor is nagy tanár vagy!!!És tényleg nagyon jók az írásaid!

• Mandras2010. december 03., péntek 13:10

Pár apró részlet, mint például a síkosítás kimaradt abból a sztoriból... De mostanra sikerült meggyőznöd, tutira "csaj" volt :)

• Zehy2010. december 03., péntek 13:23

:))) Sírok :)))

• Abdul87HU2010. december 03., péntek 14:29

hát ez állati :D
    de majd megírna valaki egy bejegyzést a látványosságokról is? :D

• BLaci772010. december 03., péntek 15:28
    avatar

Kit érdekelnek ott a látványosságok,Thai nem arról szól :)

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!