Thailand Blog 2014

2014. október 06., hétfő 06:11
Sziasztok, pár szóban bemutatkozok. Thf vagyok, kb 10 éve pókerezek, 2 éve csatlakoztam egy backer csoporthoz, azóta foglalkozom a HU-al, főállásban ezt csinálom. Azért indítom ezt a blogot, mert pár hónappal ezelőtt úgy döntöttünk 2 kollégámmal, hogy bevesszük Thaiföldet, az ott történtek és az ottani tapasztalatokat szeretném megosztani veletek.

Az ötlet abból adódott, hogy az egyik backerünk, mrj több éve kint él és egyébként is kedvelt uticél Thaiföld a pókeresek körében.

Pár nap mulva indulunk, az alábbi tervekkel vágok neki az utazásnak.

Pihenés:
Valószínűsíthető, hogy nem fogok tudni odakint annyit dolgozni, mint egyébként, de nem szeretném, ha 30%-nál nagyobb kiesésem lenne munka téren, ez kb heti 4 nap munkát jelent, a többi pihenés.
Nem akartunk folyamatos kötött programokat, sztem nincs is értelme leszervezni, amihez kedvünk lesz odakint, azt fogjuk megnézni. Ami tervbe van véve, az a Tigris templom meglátogatása, pár nap eltöltése Krabin, dzsungeltúra. A többi még alakulóban van.

Munka:
Ahogy fentebb írtam, munka nem maradhat ki, valószínű, hogy néhány nap aklimatizálódás szükséges lesz ahhoz, hogy kialakítsak, és megszokjak egy megfelelő munkakörnyezetet. Ehhez viszem az egyik monitoromat a notihoz, lehet side-betet kötni arra, hogy megérkezik e épségben, és használható állapotban.

Előkészületek:
Mivel 6 hétre megyünk, elég sok elintézni való volt ezzel kapcsolatban, ha valaki erre adná a fejét, akkor néhány instrukció ezzel kapcsolatban:
1. Repjegy után rendesen szét kell nézni, és figyelni, mert horrorisztikus különbségek lehetnek légitársaságok árai között. Talán a skyscanner a legjobb, ahol érdemes szétnézni.
2. 4 hétnél hosszabb időre megy valaki, 2 opció: imigration office odakint 1 hónap után, vagy vízum itthon. Ha minden papír megvan vele kapcsolatban, sztem nem lesz gáz, de erre még nem merek semmit mondani, mert elméletileg hétfőn kapjuk meg.
3. Oltások közül 86 utániaknak a Hepa B nem kell, Hepa A és hastifusz, amire beoltattam magam. Kötelező védőoltás nincs, lehet nélküle menni, aki gambler beállítottságú.
*Malária: oltás nincs, tablettát tudnak adni, viszont orvos szerint csak akkor kell, ha a határ közelében van sokat az ember. Egyébként szedése pont olyan tüneteket tud produkálni, mintha maláriás lenne az ember, és 1 hónapnál tovább nem lehet szedni.
4. Kairón keresztül megyünk, sztem célszerű úgy tervezni már pár nappal előtte, hogy ne zombiként érkezzen az ember. Én spec. előtte éjszaka nem fogok aludni, a Kairó - Bangkok járatot tervezem végigaludni. Több dolog miatt +EV-s move:
1. mivel ottani idő szerint reggel 8 körül érkezünk, addigra reményeim szerint ki tudom kerülni az időeltolódás miatti "walking dead syndrome"-ot.
2. előtte való éjszaka tudok grindolni
3. nem karmolunk be 8 óra alatt a repülőn, és nem kezdjük el megtanítani a thai határőröknek bangkokban a "100 jó nótát, 100 icce bor" című magyar dalkölteményt.

Érkezés után 3 nap Bangkok, Tigrincs templom, miegymás. Tervbe volt még a "Mortal Kombat"-os templom megnézése, de arról lemondtunk, inkább irány mihamarabb repülővel Phuketre.

Hozzászólások

Még senki nem szólt hozzá ehhez a bejegyzéshez
    Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!