Ilyen a Party?

2019. március 08., péntek 13:24
Gondolatok a terem hibakezeléséről.

Pár hete használom a Party pókert. Spinseket játszok főleg mikro téten.

Azért jöttem át ide a PS-ről, mert itt 20-40% rake-et ígértek.

Ami persze ilyen kis téten egyszerűen nem igaz. Nagy ügyesen kitalálták ugyanis, hogy minimum 25$ rake kell. Ez alatt buktad a dolgot. Más teremnél is van ilyen, eddig ok. Aztán kigondolták, hogy nem bukta el elég ember a rakebacket, úgyhogy heti ciklusokra módosítottak. Majd gondolom még ez sem volt elég, ezért 25-ös csomagokat találtak ki. Na ez a tuti! Miért?

Én mondjuk 45$ rake-nél állok most. Jelen állás szerint a 25$-os rake rész után kapok 20% RB-et, az a fölötti ugrott. Így összességében nem kell 20% rake-et kifizetniük, csak kb 11%-ot (ha valamiért nem érem el az 50-et). Úgyhogy a reklámozott minimum 20% rake máris csak 11%.

De úgy gondoltam - eddig -, hogy elfogadom a dolgot, és itt játszok. 

2019.03.05-én a következő szituációnál lehalt a terem:



3$, 4x prize pool. 1. vakszint. Az alsó vagyok én. A split pot után 75%-os stack mérettel.
Az asztal leállt, nem tudtam csinálni semmit. Net ok, gép ok. Nyomtam gyorsan egy képernyőmentést, hogy legyen mire hivatkozni. Újraindítottam a klienst, de nem engedett belépni. Gyorsan mobil elő, ott már ok ( úgy látszik csak valami pillanatnyi zavar volt), de az asztal sehol. Ennyi idő alatt nem ehetett meg a vak!

Írtam nekik, jött is egy sablon válasz: 
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy sajnos technikai gondokkal küzdünk a játékokat és a bejelentkezést illetően. Technikai csoportunk által informáljuk, hogy az asztalok helyreállítása és a belépők visszatérítése kapcsán munkatársainknak további 48 órára van szüksége."

Kivártam a 48 órát, se pénz, se válasz. Újra írtam. Erre gyors válasz jött:

”... Ezennel hozzáadtam számlájához 3 versenydollárt, a 203194655 számú $3 SPINS versennyel kapcsolatos technikai hiba végett.”

Tehát. 3 emberből 1 kiesett, ¾ - ¼ a stack arány a javamra a 4x-es poolból. De semmi gond, visszakapom a nevezési díjat.

Tényleg?

Biztos ez a legjobb megoldás? Esetleg egy zseton arányt figyelembe vevő osztás?

Újra írtam. Válasz:

„…Szeretnénk informálni, hogy rendszerünk alapján a verseny folytatódott, ahol Ön a vakokkal szemben veszített. Ilyen esetekben sajnos nem tudjuk kompenzálni az esetleges nyereséget, kizárólag a nevezési díjat….”

Vagyis örüljek, hogy nem valami nagyobb téten csesződött el a terem/asztal nagyobb szorzónál. Vagy több aktív asztalnál, és nem az utolsónál. Esetleg valamilyen nagyobb nevezési díjú mtt buborékban nagy CL-ként…

Nah, aki terem választás előtt áll, vegye figyelembe ezt is!

+ ahogy egyre több embernek mondom el a dolgot, egyre többen visszakérdeznek: „Party? Ott, ahol 3$-os limittől már GTO botok vannak? Hülye vagy? Ő is, meg ő is, meg ő is ezért jött el onnan.”

Nem tudom, nem néztem utána, nem is akarom itt ezt a kérdést eldönteni, de ha nem érzem magam biztonságban itt, akkor valamit nagyon nem jól csinálnak.

Pár kérdés azért felmerült bennem.

-       Ha tudják, hogy rossz valami, miért engednek _bárkit is_ regisztrálni bármilyen asztalhoz / versenyre?

-       Ha már történt valami gond, miért nem lehet ezt mindkét fél számára megnyugtatóan rendezni?

-       Ha 48 óra türelmet kértek, miért kellett az újabb e-mailre várni, hogy történjen valami?

-       ...

Mit tehetek?

-       Hagyom a francba az egészet, hisz lehet, hogy meg se nyertem volna

-       6% ROI-val a kiesett 3 BI pluszt 50 spin alatt kitermelem

-       Menjek át máshová? Ha igen, hová érdemes? Ipoker? Itt is sok a gond, ahogy olvasom itt is. Unibet?

-       Nem ér annyit az egész, hogy ezen agyaljak

-       Esetleg nincs igazam, csak túl erős az igazságérzetem

Hozzászólások

  • Va2019. március 08., péntek 14:56
    avatar

    Hadd ne kelljen már videóra vennem, ha játszok, hogy vissza lehessen nézni, hogy hogyan történtek a dolgok!

  • rockett2019. március 08., péntek 17:38
    avatar

    Szia! Nagyon szomorú az eset és sajnos nem is egyedi. Nem írtam róla, de nekem hasonló problémám volt a BGO-nál (kaszinóoldal), csak blackjackben. Technikai hiba miatt csak visszakaptam a pénzem, de semmi kompenzációit nem kaptam, holott, két kézzel 10-10 értékkel indultam, az osztónál 6-os volt, ami elég kellemes szituáció, saccra olyan előnyöm volt, mint neked 75%-nyi stackkel. Nem nagy tétben játszottam én sem, de az adott összegnél sokkal jobban zavar ahogy kezelték az ügyet, arról nem is beszélve, hogy élő BJ-t játszottam, tehát lemehetett volna a leosztás a hibájuk ellenére is. Úgyhogy én kiutaltam a pénzem és nem valószínű, hogy később fogok ott játszani.

    A Partyról meg az a véleményem, hogy hulladék pókerterem, mindig is az volt, a te eseted is megmutatja. Jópár alkalommal szopattak, titokban szegregálták a játékosállományt, a szoftverük borzalom volt, az ügyfélszolgálattal egyetemben. Ellenben imádtak lehetetlen időpontokban telefonon zaklatni a "kihagyhatatlan" ajánlataikkal. Az egyetlen terem, ahol kértem, hogy zárják be a számlám, ne zaklassanak semmivel. Néha megfordul a fejemben, hogy visszamenjek, de látod, hogy milyenek.

    Az a baj, hogy nem nagyon van alternatívád. A Stars egyre jobban mutatja a középső ujját a játékosoknak. Ipokeren nézd meg a betfaires bannolási topikot, bár nem a te limiteden történik ott a botrány, nem hiszem, hogy megjön hozzá a kedved. Ahol most én pókerezek néha, ott 10% a rake, nincs HUD, a nyeremény csak a kiesés/játék vége után derül ki és 4 fős a játék. LOL, nem játszom ha nem muszáj. :)

    Egy szó, mint száz, a felháborodásod jogos, de sajnos azt hiszem, hogy bármiféle kártérítést, vagy megbízhatóságot hiába vársz a Partytól... nem lesz.

  • RegGeri2019. március 08., péntek 23:22
    avatar

    Az Inactive Account Fee-vel találkozott már valamelyikőtök? Én már sajnos igen. Az még egy kedves lehúzásos Party meglepetés a visszatérő játékosok számára.

  • Zolispin2019. március 09., szombat 00:19

    A soraidat olvasva nagyon együtt érzek,mert annyi dühítő dolog van a netes játékokban,és az a szomorú,hogy ez az évek alatt nem hogy javulna,hanem romlik.
    Én 3 csalót jelentettem Partyn,4-en ültünk egy dupla vagy semmi asztalnál. Mivel több asztalom volt,csak egy idő után tűnt fel,hogy nem stimmel valami.
    4 főnél (ugye az első 3 ugyanannyit kap). Limp,3bet,4bet shortstack allin még 15 zseton!!! fold mindkettő,és folyamatosan ezt játszották,sajnos eddig már csak a 3 legtöbb zsetonom volt így nem tudtam mit csinálni. Megnéztem honnan játszanak,természetesen egy országból,majd rájuk kerestem prolabson, mind kb 300 sng-et játszott,és csak egy asztalon...
    Már az is meglepett,hogy 300 partit le tudtak játszani,és nincsenek bannolva. Beszéltem live supporttal,nagyon megköszönték a segítséget,és szeretnék,ha pontosan elmondanám az időpontot,illetve,hogy melyik kézzel csaltak,mondom az összessel,mondom ha egy kicsit is hozzáértő ránéz teljesen egyértelmű a dolog....hetekig jelentgettem őket,és ők nyugodtan szinte minden nap 1-2 asztalon feltűntek....
    Aztán végül tilthatták őket, de mikor jeleztem,hogy ha már segítettem a munkájukat,akkor legalább a beülőimet adják vissza (pedig igazából a nyereséget is jóváírhatták volna)... nem kaptam vissza semmit....

  • rockett2019. március 09., szombat 02:03
    avatar

    RegGeri: Ez egy nagyon gyakori dolog rengeteg oldalnál. Ganéság, de általában küldenek róla értesítőt, mielőtt hozzányúlnának az egyenlegedhez.

  • pilotkex2019. március 09., szombat 20:00

    én pár hónapja 2x írtam nekik, megoldható-e hogy letiltanak a kaszinóról, hogy csak pókerezhessek.
    válaszolni se bírtak

  • Va2019. március 12., kedd 09:20
    avatar

    A betnél a kaszinó letiltás nem egyszerűen, de azért ment. E-mailben kértem őket, azt a választ kaptam, hogy telefonon, vagy cseten tudom csak megoldani. Mindenféle azonosítás és indoklás után a cseten megoldódott a dolog pár perc alatt.

  • Va2019. március 12., kedd 09:32
    avatar

    Melyik termet ajánlanátok a party helyett? Kis tétes spin ( <10$ ), legyen egy kis RB, de az se baj, ha sok :) Skrill előny.

  • hpiste2019. március 13., szerda 20:28

    Betfairen kis téten is 55-60% rb-t a twister race-el össze lehet hozni,és 10€ alatt egész gyenge a mezőny.
    A történetedről annyit,hogy bár igazad van,de egy komplett csapat kellene,ha minden szakadásnál az sng-ket arányosan osztanák vissza,ráadásul visszaélésre is okot adhatna.
    Amúgy ha bele gondolsz te csak az Bi-t kaptad vissza,de a party szemszögéből nézve a másik játékos nyert 12$-t és neked meg visszaadták a beülőt,tehát "ők" is úgy gondolhatják,hogy nagyon korrektek voltak.
    Az ilyen estekben egy valami a pozitívum,hogy tőlem soha nem vettek vissza pénzt,és ha sokat játszol biztos fogsz találkozni fordított esettel is.
    Gl

  • Va2019. március 13., szerda 20:39
    avatar

    Köszi. A betfaires hajcihő gondolom az én tétemet nem érinti, ugye?

  • hpiste2019. március 13., szerda 23:12

    Nem,az magasabb téten van/volt.

  • VTomi242019. március 14., csütörtök 15:07

    Érdekelne még, hogy valóban megkapta-e az ellenfeled a 12 dolcsit, keress rá már prolabson, ha eddig még nem tetted!

  • hpiste2019. március 14., csütörtök 16:34

    Prolabson/scope-on lehet Twisterr/Spin&Go-ra keresni?? Hogy?

  • Va2019. március 14., csütörtök 17:31
    avatar

    Sharkscope-on nem találom, pokerprolabs-on meg nem enged beregisztrálni valamiért.
    ALEHANDR0o 03.05 13:30 körül történt, a többi adat a képen.

  • Mr.Pi2019. március 17., vasárnap 07:49

    Starson legalább az ilyesmit korrekten kezelik. Amikor volt pont ilyen gond mint neked akkor szorzó és zsetonállás függvényében fizettek. Pedig 100 dolláros tétrol volt szó és volt olyan asztal ahol én vittem el a vakokat és ott nem kérték vissza a pénzt. Ebbol gondolom, hogy azt ahol én estem ki azt is valaki elvitte.

  • TedHeris882019. március 20., szerda 11:23

    PokerStars is ugyanígy csinálja. Az idén már volt kb 5 refund kérelmem. Mindig csak a BI-t kaptam vissza és volt amikor kevesebbet, mert dupla volt a prize. Amikor meg 4x akkor meg csak a BI-t kaptam vissza. Valamint rendszeresen azt mondják, h náluk minden oké, de elküldik. Majd nem küldik és szólnom kell megint.
    A legjobb mikor 4 asztalból 1 befagy és azt mondja a support, h biztos rossz volt a netem.

    Ennyit arról, h fújj PartyPoker, igazságos PokerStars. :)

  • Va2019. március 21., csütörtök 08:12
    avatar

    Na ezek szerint a PS és a PP is egykutya :/

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!