keep calm and say no to break even

2013. július 20., szombat 10:07
Bevezető
Sziasztok!
Rövid töprengés után arra az elhatározásra jutottam,hogy indítok én is egy blogot,szimpatikus oldalnak ismertem meg eddig az akadémiát,úgyhogy miért ne. :)
Rólam röviden annyit érdemes tudni,hogy 30év körüli vagyok,Pesten élek,és jelen pillanatban munkanélküli.Egyelőre nem nagyon szeretnék magamról többet elárulni,majd esetleg ahogy idővel beilleszkedem a közösségbe. :)
A pókeres múltamat röviden úgy tudnám összefoglalni,hogy mikrotétes BE játékos vagyok jó pár éve,és ezen szeretnék változtatni.Mint a nagy többség,én is NLHE 6maxot tolok,és bár mint mondtam,az eddig sikereimtől nem lesz visszhangos a pókeres világ,mégis ennél a játéknál maradtam meg,mert úgy érzem,hogy ebben a műfajban lehetek majd sikeres a jövőben.
Azt hiszem tanulságos is lehetne az eddigi utam a póker világában,gyakorlatilag sajnos a mai napig elkövetek rengeteg olyan hibát,mind az asztaloknál,mind az offline életemben,ami folyamatosan hátráltat abban,hogy végre kimagasló teljesítményre legyek képes.Véleményem szerint a póker három dologra kiválóan alkalmas:
1. Könyörtelenül szembesít a jellemed összes hibájával,aminek feldolgozására két mód létezik: 1. Vagy folyamatos frusztrációban tartod magad a sematikusan visszatérő problémák miatt (ilyen pl. az rng/fish hibáztatása folyamatosan,amiért lemákolnak,elcsalják a pénzünket,viszont ha feltesszük a kérdést magunknak,hogy mikor is foglalkoztunk utoljára játékunk fejlesztésével rájöhetnénk,hogy a probléma forrása mi magunk vagyunk.) , és egy idő után te is a csaláselméletek híve leszel,ezzel levéve a saját válladról a felelősséget. 2. Elkezdesz feltenni magadnak kérdéseket,amire ŐSZINTÉN válaszolva válaszokat is fogsz magadtól kapni,és ezek a válaszok folyamatosan a megoldás kulcsához lökdösnek téged.Mindenesetre egy biztos,a válaszok,melyeket kapni fogsz,rámutatnak,hogy csodavárás helyett csak és kizárólag a befektetett energia és munka fogja meghozni a gyümölcsét.
2. Kimagasló pénzkereseti lehetőség,ahol saját magad főnöke lehetsz (bár szerintem ennél kevés rohadtabb szerep van az életben).
3. Szórakozás
Hogy őszinte legyek,én a pókert soha nem élvezetből csináltam,és az első perctől csak és kizárólag mint pénzkereseti alternatíva érdekelt.Nem vagyok egy szerencsejátékos alkat,soha nem érdekelt a lottó,a félkarú rabló, és a rulett.Ahol a kaszinó (vagy állambácsi) ellen harcolunk,ott mi tényleg nem jöhetünk ki nyertesen.
Szóval itt vagyok egy nagy problémával a lelkemben,agyamban: Megvan bennem az elhatározás,hogy arra az útra lépjek,amely a siker felé vezet,és tudom,hogy ezt akarom csinálni,valahogy azonban mégsem sikerül.Azt el kell magamról mondanom,hogy nálam kevés lustább ember él szerintem ezen a világon.Ugyan én is hülyeségnek tartottam sokáig,mikor valaki ilyesmit mondott,de azt hiszem ez nálam örökletes "betegség",sajnos apum volt ilyen eszméletlenül lusta ember,mint én.Persze ezzel nem feloldozni akarom magamat,de azt hiszem létezik ilyen,hogy velünk született lustaság.Az én életemet sajnos gyakorlatilag a lustaságom pecsételi meg,az élet minden területén falakba ütközöm emiatt,amit higgyétek el nekem,már szinte elviselhetetlenül unok.Mégsincs meg bennem valahogy a kellő erő és düh,hogy felrázzam magam ebből a fásult,szürke állapotból.
Kíváncsi vagyok,hogy ti hogy vagytok ezzel a dologgal,küzdötök-e ti is hasonló démonotokkal a fejetekben.Tényleg érdekel,szóval őszintén leírhatjátok az ezzel kapcsolatos érzéseiteket,gondolataitokat.
Na jól elkanyarodtam az alap témánktól,ne haragudjatok,előfordulhat majd a jövőben,hogy csapongó lesz az írásom.:) 
Szóval a naplónak két célja lesz elsősorban: Terápiás jelleggel megpróbálom kiírni magamból az engem frusztráló dolgokat,illetve a másik cél,hogy valamiféle rendszert vezessek be a pókeres életemben,ahol hó végén pl. el tudok számolni magammal szemben,hogy miért csak ennyit elemeztem,vagy játszottam csak,stb.Természetesen ez nem azt jelenti,hogy görcsösen kapaszkodom számokba,de ha valamit lefektet az ember,mint elvárás,azt kábéra azért teljesítse.
Ami mostanában nagyjából bevált nálam,hogy minden session végén átnyálazom a handjeimet,és ha valamivel kapcsolatosan kérdés merült fel bennem,akkor azt megbeszéltem másokkal.Szóval egyszer szerintem lesz minden session végén egy összefoglaló,handhistorykkal,illetve leírom,hogy mit éreztem játék közben,mi vonta el a figyelmem,ilyesmik.
Heti 5 pókeres napot tartok,így szeretnék hetente egyszer egy kötetlenebb postot,ahol más,engem érdeklő dölgokról beszélek össze mindenféle hülyeséget.
Mára vagy holnapra tervezek egy bejegyzést,melyben megpróbálok a póker technikai részéről írni,mik azok a szituációk,melyek problémát okoznak,illetve hogy én hogyan gondolkozom egy-egy szituációban.Lényegében egy nagyon tömör guide-szerűséget szeretnék írni,illetve majd azt megvitatni veletek.
Hát elsőre ennyi lenne,remélem lesz olyan mazohista köztetek,aki végigolvas ennyi hülyeséget. :)
Szép napot mindenkinek,és nyerjetek sokat,itt a hétvége! :)

Hozzászólások

  • bellaurora2013. július 20., szombat 12:04
    avatar

    Sok sikert!

  • hokuszpoker2013. július 20., szombat 12:21
    avatar

    Szerintem keress allast.
    1. Mit teszel maskeppen hogy ne legyel lusta?? Blogot inditsz? Ez nagyon keves
    2. Evek ota BE mikron? Miert valtozna? Maradjon ez hobbi inkabb
    3. Nem szeretsz pokerezni? A penzt latod csak, nem mas legyozeset? Eselyed keves lesz.
    +1 egy Phil Ivey nevu gambler millio dollarokban jatszik crapset es mas kockajatekot. Szeret kockaztatni. Te inkabb konyvelo jellegu hozzaallast mutatsz, ne alltasd magad meg egy hibas uttal, ami nem egy, ne eroltesd. Ezt nem leoltasbol, hanem joindulatbol mondom, meg ha nem is ugy tunik.

  • Maxxxika2013. július 20., szombat 15:15

    GL!

  • vadallat2013. július 20., szombat 20:23
    avatar

    ha tényleg el akarsz érni valamit, akkor ne hallgass hokuszpoker-re :)

  • The Trooper2013. július 20., szombat 20:36
    avatar

    A póker szeretete szerintem az egyik nagyon fontos, és elengedhetetlen feltétele annak, hogy valakiből nyerő játékos legyen.

  • vadallat2013. július 20., szombat 21:18
    avatar

    ja, igen, ha nem szereted a pokert, csak egy "meló" lesz, akkor nehezebben fogod rávenni magad hogy fejlődj, és egyáltalán leülj játszani...

  • möster2013. július 20., szombat 21:48
    avatar

    sok sikert a tervekhez!!

  • pilotkex2013. július 20., szombat 22:18

    Engem érdekelne hogyan tudsz lusta lenni :) komolyan.
    Nekem az a gondom, h abbahagyni nem bírom, ez a hónap is már 110k hand eddig..

  • they.said.its.easy2013. július 20., szombat 22:38

    Nemrégen ért véget egy kutatás. Egereken/patkányokon végezték, és a lényeg az,hogy megfigyelték bizonyos feladatok segítségével,hogy mely egyedek lustábbak, és melyek azok, akik kevésbé, vagy pont,hogy szorgosak. Miután ez megtörtént, a lustát a lustával pároztatták, a szorgos egyedet a szorgossal. Miután megszülettek az egyedek, elválasztották őket a "szocializáló" közösségtől, azaz a szülőktől, és elkezdték ugyanazokkal a feladatokkal tesztelni őket. A végén arra jutottak,hogy örökletes TULAJDONSÁG a lustaság, mert a lusta egyedektől származóak mérhetően lustábbak voltak, mint az átlag, és kiváltképp mint a szorgos egyedek.
    Ergo ha élünk az analógiával...

  • zorck2013. július 20., szombat 23:10

    they.said.its.easy:Ergo ha élünk az analógiával és beengedjük a lusta meg a nem lusta egereket macskák közé,megnézhetjük melyik tulajdonság öröklődik tovább,tán még tudóshad se kell hozzá.

  • hokuszpoker2013. július 20., szombat 23:14
    avatar

    Csak nem brit tudosok egy csoportja??!!

  • they.said.its.easy2013. július 20., szombat 23:27

    Ez kivételesen nem egy "kanadai tudósok" típusú tudományos hír.
    És ha 2+2 még mindig 4, akkor bizony feltételezhető,hogy az emberi gének között is van egy ami ezért felelős.

  • Maxxxika2013. július 21., vasárnap 00:19

    Én megértelek. Én is kiba lusta vagyok :D

  • vannakszabályok2013. július 21., vasárnap 06:55
    avatar

    Üdv Mindenkinek!

    Jó sok komment összejött,igyekszem válaszolni mindegyikre:

    @bellaurora: thx! :)

    @hokuszpoker:

    "Szerintem keress allast." : Volt állásom,nem is olyan régen,nem is kerestem annyira rosszul (igaz,hogy egy hónapban dolgoztam 230órát kb) ,de sajnos én egy makacs ember vagyok,és rohadtul utálom,mikor a munkám szarba van véve,és folyamatosan baszogatva vagyok,mindehhez pedig tartozik egy penetráns stílus a főnök részéről..De sztem ezt nem nagyon kell azoknak magyarázni,akik dolgoztak már valaha is életükben,sokan fogják érteni,hogy miről beszélek.
    1: hogy mit teszek a lustaságom ellen?jó kérdés..például igen,próbálok blogot indítani,és motiválni magamat,hogy változtassak a hozzáállásomon.Én sem hinném,hogy egy blogtól minden meg fog változni,de ha egy kicsit is segít a lustaságom legyőzésében,akkor már megérte leírnom a gondolataimat.
    2: kicsit pesszimistán fogalmaztam meg,mert azért nyertem stabilan,folyamatosan vettem le a rollomból,pont ezért is ragadtam mikrón,mert pl. előfordult,hogy komplett gépet kellett cserélnem,amire elment a rollom kb. 90%-a..
    3: valószínűleg ezt is rosszul fogalmaztam meg,mert látom többen is félreértettetek.természetesen szeretek pókerezni,hogyan is lehetne csinálni ezt,ha nem szeretné az ember?ezt úgy értettem,hogy képtelen lennék igazi fish módjára pókerezni,és gamblerkedni össze vissza,azt szimpla pénzégetésnek tartom,aminek nem sok értelme van.
    azt még el kell mondanom,hogy párszor,mikor éppen munka nélkül voltam,nekiálltam komolyan venni a játékot.videóztam,cikkeket olvastam,volt,aki foglalkozzon velem,de általában mikor odáig jutottam,hogy a dolognak meg lett volna a gyümölcse,jött egy új munkahely,és általában olyan munkáim voltak,amely mellett max. hobbiként lehet a pókert csinálni.
    amúgy egyáltalán nem vettem oltásnak,vagy ilyesminek amit írtál,örülök,hogy leírtad a véleményed.:)

    @Maxxxika: köszi,és örülök,ha valaki megérti ezt a problémát,bár ettől se nekem,se neked nem lesz jobb ettől,de legalább van kivel sorsközösséget vállalni. :D

    @vadallat: :) remélem egy fél év múlva elmondhatom,hogy tévesen ítélte meg a helyzetet,és jobb,hogy nem hallgattam rá. :) a póker szeretete megvan,máskülönben nem csinálnám már 5.éve,csak azért jó lenne ezt anyagilag is látni megtérülni. :)

    @The Trooper: ebben teljesen igazad van,ahhoz hogy valaki oda tudjon ülni játszani minden nap,elengedhetetlen a játék szeretete.bár szerintem ez hullámzó dolog,mindenkiben éppen más érzéseket kelt a póker,ez függ hangulattól,formától,sok mindentől.de az biztos,hogy egy alap érzésnek meg kell lennie az emberben,és ez segít az embert túllendülni a holtpontokon.akiből ez az érzés kiveszik,valószínűleg tényleg fel fogja adni.

    @möster: köszi!

    @pilotkex: ohh,a grinder képességemmel nekem sincs semmi probléma,gond nélkül le tudok én is gyúrni 100k+ handet egy hónapban,más kérdés,hogy a robotjáték volt az egyik legrosszabb dolog,amire rászoktam valaha is az asztaloknál.már már tudom,hogy nagyon nagy és biztos tudás kell ahhoz,hogy az ember 8+ asztalon stabilan verje a regulár limitjét.
    a lustaságot inkább arra értem,hogy nincs kedvem odaülni átnyálazni a handjeimet,vagy megnyitni egy kézelemző topikot,és gondolkozni egy-egy leosztáson.és valljuk meg,ha ilyen szempontból nézzük a lustaságot,akkor nagyon-nagyon sokan mások is lusták ezzel a részével foglalkozni a játéknak.

    @they.said.its.easy: hogy őszinte legyek,engem abszolút nem lepne meg,ha örökletes tulajdonság lenne a lustaság,hiszen annyi minden más tulajdonság is öröklődik generációról generációra,miért pont a lustaság ne tudna öröklődni?viszont felmerül bennem a kérdés,hogy ezt a lustaságot az ember le tudja-e győzni,vagy csak rohadt sok munka árán tudja minimálisra redukálni az öröklött lustaság miatt ért károkat.

    @zorck: érdekes nézőpont,és van is benne igazság. :)


  • szpokboy2013. július 21., vasárnap 08:32
    avatar

    "Hogy őszinte legyek,én a pókert soha nem élvezetből csináltam...."
    "Azt el kell magamról mondanom,hogy nálam kevés lustább ember él szerintem ezen a világon."
    "Az én életemet sajnos gyakorlatilag a lustaságom pecsételi meg"

    Szia. Ezeket a sorokat olvasva azt kell mondjam esélyed sincs a pókerben. Hókusszal értek egyet, inkább keress valami olyan munkát, amit szeretsz csinálni.

  • Kamedapro2013. július 21., vasárnap 09:20
    avatar

    Szerintem simán meglehet JÓL élni a poker imádata nélkül a játékból. Nem kell, hogy imádja a játékot, ha egyszerűen csak az a dolga, hogy jobb legyen a másiknál. Ez a két dolog nem függ össze. Sok blogot olvastam már, és nem egy olyan volt ahol felajánlottak egy adott high stakes pokeresnek X összeget amiért abbahagynák a játékot. Mindenkinél volt egy X összeg amiért simán beáldoznák a játékot. Akkor ők most sikeresek tudtak lenni a játék fanatizmusán kívül is? Vagy hogy van ez?

  • iKeksz2013. július 21., vasárnap 15:38
    avatar

    Szerintem, kezdj el valamit rendszeresen sportolni, segíteni fog abban, hogy lesz egyfajta célod, növeli a kitartásod, a koncentrációd, kiemel az érdektelenségből, egészségesebbé tesz és felborítja az eddigi napi rendedet a lustulást és még kb 10.000 érv szól mellette, hogy miért jó sportolni.

  • vadallat2013. július 21., vasárnap 15:45
    avatar

    azt írtad: "soha nem élvezetből csináltam", utána meg nekem írtad: "a póker szeretete megvan" :) na most akkor mivan?? :D

  • Dvidoff2013. július 21., vasárnap 22:07
    avatar

    1. Ezt nézd meg! http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/dvidoff/motivacio_mindenkinek/
    2 . Szerintem is KELL szeretni a játékot mert ha tegyük fel ezt akarod "munkaként" csinálni akkor, ha nem szereted abba fogod hagyni, ahogy az előző munkahelyedet se szeretted és az ember nem szívesen csinál sokáig olyat amit nem szeret. Bár zavaros volt ebben a kérdésben az álláspontod de tulajdonképp ha szereted is csinálni akkor GL, hidd el, hogy sikerülhet, tanulj sokat és SIKERÜLNI fog. Hiszen a nagy játékosok akik most ebből gazdagodtak meg azok is pont úgy kezdték ahogy TE!!!
    3. A lustaság szerintem csak felületesen van benned, egy látszat hiszen itt vagy és tenni akarsz ellene. Ez az első lépcső! A következő, hogy menj el és kezdj heti 3x futni. Egy időben én is ellustultam és rossz volt a közérzetem. Aztán elkezdtem futni és minden jobb lett. Hozzáteszem minden alkalommal amikor futok utálom, de ahogy végzek és tudom, hogy lefutottam amit terveztem jó érzés fog el és feltöltődök.
    4. Még 1x sok sikert!!!!!!

  • bubo_rake2013. július 21., vasárnap 23:38

    na ebből van aztán igazán elegem.
    dvidoff - biztos jó régen nyomod ezt a póker dolgot, ahogy nézem 8 napos a reged. / az enyém is csak 1 éves, akkor törték fel az akadémiát, akkor csináltam meg a legújabbat/ de 8 éven túl vagyok ezzel a póker dologgal. Nyugodtan mondhatom, hogy az első 2 hónap óta kibaszottul unom ezt az egészet, mégse BE vagyok azóta. elég furcsának találom, hogy egy sikeres játékos nem unja meg évek alatt, hisz monoton, unalmas az egész, pláne tele van swingekkel. mint tudjuk a monotómiatűrés fordítottan arányos az intelligenciával. ebből mindenki vonja le a konzekvenciát, ha akarja...
    pláne 20 évesen van ekkora élettapasztalatod, nyilatkozol a másik munkatapasztalatairól. gondolom jó sokat dolgoztál már életedben, és nem anyuci tolja eléd a vacsorát. 20 évesen - iskolásként, munkanélküliként, vagy agyonképzett segédmunkásként simán be tudod osztani egy másvalaki -vélhetően egy felnőtt - idejét, hisz bárki be tud illeszteni a programjai közé heti 3 futást. a leghalványabb fogalmad sincs arról, hogy egy felnőtt embernek feladatai is vannak. gondolom a szüleid is eljárnak hetente háromszor futni, hisz ráérnek, és más gondjuk sincs.
    sajnos jellemző az utóbbi időben az akadémiára az angol órákat adok-veszek hozzáállás, csak az a baj, hogy ezek a megmondóemberek, coach-ok, oktatók, egyre lejjebb tolják a színvonalat, már ott járunk, hogy egy megnyert sng, egy upswing, vagy egy szarul megjátszott, de bemákolt leosztás után is osztja már mindenki az észt.
    ne vedd magadra - bár most neked szólt!

  • vadallat2013. július 22., hétfő 00:18
    avatar

    ha valaki valamit un, és mégis csinálja, annak olyan üres az élete hogy nincs mire váltania. sz*r ügy. :)

  • straubbazsi2013. július 22., hétfő 01:20
    avatar

    Én sem értem ezt az idilli elképzelést a póker szeretetéről. Az esetek abszolút túlnyomó többségében ez nem így működik. A bejegyzésben is említetteken kívül nem sok van a póker és a pókert körülvevő atmoszféra szerethetőségének pozitív mérlegén.

    "ha valaki valamit un, és mégis csinálja, annak olyan üres az élete hogy nincs mire váltania. sz*r ügy. :)"

    Szívesen átköltöznék abba a világba, amiben élsz. Vagy legalább megnézném a kilátást arról a lóról.

  • straubbazsi2013. július 22., hétfő 01:29
    avatar

    "hogyan is lehetne csinálni ezt,ha nem szeretné az ember?"

    Adok havi egy millió forintot életem végéig, hogy kitöröld a fenekem napi kétszer. Így. Hányan nem tennék ezt itt meg? Én biztos, bárkinek - villámsebesen hagynám abba a pókert.

  • szpokboy2013. július 22., hétfő 08:38
    avatar

    :) straubbazsi ez egy állásajánlat? Olyat lehetne, hogy nem törölni csak pl slaggal lecsapatni a távolból? Elég az 1 millió fele is :)

  • Mr.Szabi2013. július 22., hétfő 09:14
    avatar

    LOL :D 499.000 -ért jövök a sterimóval.

  • straubbazsi2013. július 22., hétfő 09:49
    avatar

    Nem vagyok az a slaggal lecsapatós típus ;D

  • Maxxxika2013. július 22., hétfő 09:56

    LOL :D
    Bennem sincs már meg az az öröm és izgalom így 3-4 év után, ami akkor tölti el az embert, ha leül kártyázni.
    Elég, ha "betartod a szabályokat", nem kell odalenni a játékért.

  • pszibu2013. július 22., hétfő 11:28
    avatar

    they.said.its.easy: akkor egy lusta apa és lusta anya gyermeke elkerülhetetlenül programozó lesz?

  • iKeksz2013. július 22., hétfő 13:51
    avatar

    mi megy itt :D

  • hokuszpoker2013. július 22., hétfő 17:59
    avatar

    Ikeksz+1 Sajnalom hogy az utobbi fel evben szinte (mondom szinte, mielott belekotnetek) eltuntek a kompetens low es mid stakes jatekosok - high stakes sincs na. Nem csak innen, ilyen hosszu ideig meg belabacsi sem volt csendben a belabacsi.hu-n. Vajon miert van ez? Az adotol valo felelem, maskeppen a szurke adocsalas miatt? Alig vannak honapzaro bejegyzesek, de ugy latom ez nem sokunkat zavarja. Irodalmi alkotasokat kozolnek egyesek, masok anusztisztitasra vallalkoznak. Sajnos a konkurrens oldalon sincsenek bejegyzesek. Regen naponta volt uj blogbejegyzes pokeres temaban. Mindekozben uj karkotosunk van, szep eredmenyek vasarnaponkent. Itt az akademia vezetosegenek kellene valamit tenni, mert pro-qwertibi othavonta ir, aptok is mar ket honapja, tir-x negyedeve nem jelentkezett. Innen szep nyerni.

  • Dvidoff2013. július 22., hétfő 19:06
    avatar

    @bubo_rake Csak pusztán a véleményemet mondtam el, ami még 6 évesen is van az embernek. Nem más munkatapasztalatairól beszéltem hanem az enyémekről ami ha meglepő is számodra volt egy pár. Spanyolországi pincértől a gyári munkásig szinte minden területen dolgoztam már iskola mellett. És lehet, hogy te szívesen csinálsz olyat amit nem szeretsz de én nem. És akikkel együtt dolgoztam azok is így voltak vele. Arra meg, hogy kinek mire van ideje... hát lehet nektek "felnőtteknek" sok dolgotok van de ha ennyire ráér lusta lenni ahogy ő fogalmazott gondolom annyira hű de nagy időhiányban nem szenvedhet. (ezzel nem téged akarlak bántani vannakszabalyok) Egyébként meg az embernek arra van ideje amit akar. A másik meg, hogy az nem jelent semmit, hogy most reggeltem be az oldalra. Te semmivel nem vagy több, hogy hamarabb itt voltál. És csináld a pókert szeretet nélkül ha jól esik, csak aztán majd még 1 év múlva tedd már meg, hogy leírod miképpen alakult a póker karriered. Ja és jelenleg pénzügyi területen dolgozom...

  • Dvidoff2013. július 22., hétfő 19:20
    avatar

    Ezzel nem akarom felvenni amit írtál mert van annyi eszem, hogy nem állok le vitatkozni senkivel csak nekem meg abból van elegem, hogy sokan azt hiszik mert idősebbek az ember előtt járnak. Csak azt felejtik el, hogy nem vagyunk egy súlycsoportban. Te nem mérheted össze magad velem, hiszen vélhetően a szavaidból ítélve legalább 2x annyit éltél meg mint én. És azt se nézhetjük, hogy milyen volt amikor te ilyen fiatal voltál mert akkor más világ volt. Azt nézhetjük, hogy én hol leszek akkor mint te. És ha te most vagy 8éve túl a póker dolgon. Tegyük fel 40 évesen mert szerintem annyi lehetsz. Akkor én ha 15 évesen kezdtem játszani akkor a te korodban már 25 éve leszek túl a pókeren. :) Végezetül és ez akár mindenkinek szólhat, ne alacsonyítsunk már le másokat és ne gondoljuk már azt, hogy mindenkinél jobbak vagyunk és/vagy mert nem egyezik a véleményünk....

  • szpokboy2013. július 22., hétfő 20:04
    avatar

    "Itt az akademia vezetosegenek kellene valamit tenni"

    Ha az online szerencsejátékot szabályzó törvényt betartatják, az akadémia lehúzhatja a rolót. Felesleges pénzt bele ölni ha kilátástalan a jövő.

  • vannakszabályok2013. július 23., kedd 03:05
    avatar

    hú mennyi komment jött megint... mi lesz,ha handeket is elkezdek postolni.. :D na lássuk:

    @szpokboy: fentebb kicsit már leírtam ugyan,ott leírtam,hogy rosszul fogalmaztam meg.a szórakozást arra értettem,hogy nem tudnék hobbi pókeres hozzáállással játszani.:) a lustaságra tett megjegyzéseimet is persze eltúloztam egy kicsit,bár próbálok magammal szemben mindig maximálisan kritikus lenni.a pókerrel kapcsolatos lustaságot arra értem,hogy nehezen veszem rá a hand elemzésre,a játékom tényleges fejlesztésére,de szerintem ez nem csak nálam létező hiba.

    @Kamedapro: ebben igazat adok neked,sztem sem kell rajongásig szeretni a játékot,és szerintem egy több éve regulárként ténykedő nem is tudja már igazán úgy kezelni a játékot,mint mikor még minden új,rejtélyes,izgalmas a játékkal kapcs,még ott vannak a veretes remények,hogy ő lesz az új Ivey... :D ettől függetlenül én szeretem a pókert,bár lehet,ha megtalálnám az életemben azt a dolgot,amit sokkal jobban élvezek,akkor abbahagynám.

    @iKeksz: tervezem,hogy nl25nél elkezdek kondiba járni,mert akkor tudom finanszírozni a saját kajálásomat,bérletemet,kiegészítők,stb..persze jó lenne addig is valamit kezdenem magammal,futásra gondoltam,de legutóbb mikor elhatároztam magamat,az első futás után majdnem egy hétig olyan izomláz volt a testemben, olyan helyeken is,ahol nem is gondolnám,hogy van izmom.. :D

    @vadallat: élvezet= hobbi :)

    @Dvidoff: köszi a pozitív hozzáállásodat :)

    @bubo_rake: megértem a kommentedet,de szerintem tartsuk tiszteletben egymás nézeteit a dolgokról.te már egy sokat megélt reg vagy,valószínűleg párszor már te is váltottál jegyet a swing-hullámvasútra,megértem,ha nem vagy már szerelmes a játékba.ettől függetlenül Dvidoff hozzáállásával sztem nincs probléma,főleg,hogy lehet ő még a töredékén sem esett át annak,amin te már keresztül mentél a pókerben. :)

    @straubbazsi: kevés hitelesebb vélemény fogalmazódhat meg,mint egy sng-proé :) nektek még a cg-seknél is nehezebb életetek van. :D

    locsolós rész LOL... :D

  • straubbazsi2013. július 23., kedd 08:53
    avatar

    " mi lesz,ha handeket is elkezdek postolni"

    Azért ne aggód túl ;).


    Akkor revideálom én is kicsit a hozzászólásom. Gondolom, hogy a póker munka aspektusának jó sok szerethető vonása van (lsd. időbeosztás, idő:érték, főnökszerep satöbbi), de hogy a játék oldaláról mit kellene benne annyira szeretni? Én nem tudom.

  • thomyca2013. július 23., kedd 09:58

    Én azt mondanám, hogy amíg nem derül ki, hogy itthon az online szerencsejáték (= online póker) gyakorlati szabályozása milyen módon korlátozza le lehetőségeidet (értsd: marad-e online terem Magyarországon?), addig ne kötelezd el magad póker irányba.

    Teljesen mindegy, hogy mit szeretnél, ha nem lesz rá legálisan lehetőségesd. Azt felejtsd el, hogy főállásban a szürke zónában keresel, előbb-útóbb megszívnád.

    Szóval a következő fél-egy évben én maradnék a helyedben hobbi pókeres, és keresnék állást.

    Más témák:
    - nekem személy szerint jobban tetszik, hogy Aptok kiválló videókkal jelenik meg. Jobb, mintha helyette bloggolna (annak ellenére, hogy a legutóbbi téma keméyn volt: család vs. karrier)

    - hobbi slagozóként is lehet jelentkezni a millás feladatra? Jelen munkahelyemet nem szívesen hagynám ott... :)

    - a lustaság komoly ellentétben áll a blogodban írt kettes ponttal: " ...,ahol saját magad főnöke lehetsz". Ha lustának érzed magad, akkor ez a beosztás a munka halála lesz.

    - a lustaság egyébként nem más, mint kifogások keresése a munka kerülése érdekében. A blogodban és a hozzászólásokban is némileg túl van misztifikálva. Tehát ha elhatározod: ha a fene fenét eszik, akkor is 3 nap póker + 1 nap elemzés lesz hetente, és betartod: már meg is oldottad a lustaság egyik fő problémáját.

    - 22 évesen én is azt gondoltam magamról, hogy baromi sokat tudok az életről. Mekkorát tévedtem. Most közel 2x annyi vagyok, és közel sem tudok még annyit, mint szeretném.

  • Horvathrozi2013. július 23., kedd 11:15

    gl!!

  • kis-t2013. július 24., szerda 07:11
    avatar

    Egyetértek Ikeksz-el... Kezdj el sportolni, tényleg jót tesz. Kikapcsolódsz, kiszellőzik a fejed és közben még jól is érezheted magad. Sok sikert!

Ha hozzá szeretnél szólni, lépj be! vagy regisztrálj!