Warning, veszéles post, aki nem olvassa végig, arra ráuszítom Zehyt:
Elsőként... Csütörtökön találkozunk a XIII.ker Lomb utca 16 előtt 16:35-45 között. Felismerni onnan lehet majd engem, hogy szürke full tiltes pólóban és fehér kapucnis pulcsiban leszek. A telefonszámomat holnap körbeküldöm mailben. Késni csak fejvesztés terhe mellett lehet, de aki 17:15-ig nem ér oda az 9 emberrel cseszett ki.
---------------------------------------------------------------------
Regisztráláshoz kell az FHM-es kupon, senki ne hagyja otthon!!!
---------------------------------------------------------------------
Végül a részvételi feltételek. Ezt ma mindenkinek a kezébe nyomom a megbeszélésen a stexben.
Vodafone Stationery Csapatverseny legfőbb szabályai
[*]a csapatkapitányok által megnyert pontok duplán számítanak.
[*]asztalonként minden csapatból 1-1 játékos játszik (elődöntő és döntő).
[*]a csapatok az asztaloknál elért helyezések után kapják a pontokat és ezek összesítése után jutnak a legjobb csapatok a döntőbe (elődöntő).
[*]ha a 13. szint befejezése után nincs meg az asztal nyertese, akkor az aktuális zsetonmennyiség dönt a helyezésekről, de ebben az esetben csak 13 pont jár a csapatnak győztes után.
[*]ha a végeredménynél egyenlő a pontállás a csapatok között, akkor az dönt, hogy melyik csapatból volt több nyertes. Ha ez után is egyenlő, akkor a második helyezések száma dönt, és így tovább. Ezzel a rendszerrel csak a helyezésekről döntünk. Ha a továbbjutást érő helyen van holtverseny (pl. a kvalifikációs napon a 3. helyen), akkor egy heads-up mérkőzéssel döntjük el a továbbjutó csapat kilétét.
[*]ha valamelyik csapat nem jelenik meg teljes létszámmal a kezdésnél, akkor is minden asztalnál kirakjuk a zsetonjaikat. Ha a 2. vakszint végéig nem jelenik meg a hiányzó versenyző, akkor a zsetonjait beszedjük, és függetlenül attól, hogy esett-e ki valaki az asztaltól vagy nem, ő lesz az utolsó. Tehát az úgynevezett „sit out” csak a tényleges késések esetén érvényes.
Pontozási rendszer (csapatverseny kvalifikáció)
[INDENT] 1.-60. helyezett: 20 pont
61.-70. helyezett: 16 pont
71.-80. helyezett: 14 pont
81.-90. helyezett: 12 pont
91.-100. helyezett: 10 pont
101.-120. helyezett: 8 pont
121.-150. helyezett: 6 pont
151.-200. helyezett: 4 pont
201.-300. helyezett: 2 pont
[/INDENT]
Pontozási rendszer (csapatverseny elődöntő, döntő)
[INDENT] 1. helyezett: 15 pont (ha csak a zsetonmennyiség dönt a helyezésekről, akkor 13 pont)
2. helyezett: 11 pont
3. helyezett: 8 pont
4. helyezett: 6 pont
5. helyezett: 5 pont
6. helyezett: 4 pont
7. helyezett: 3 pont
8. helyezett: 2 pont
9. helyezett: 1 pont
10. helyezett: 0 pont
[/INDENT]
Lebonyolítási rendszer sajátosságai
[LIST=1]
[*]A legfontosabb sajátosság, hogy ez egyszerre csapat- és egyéni verseny.
[*]A verseny első szakasza az úgynevezett MTT rendszerben kerül megrendezésre, annyi különbséggel, hogy az egyes fordulókban az első szünetig nem lesz balanszírozás az asztalok között / a döntőben már az első perctől lesz /. Ez azt jelenti, hogy a jelentkezők számától függően nyitjuk meg az asztalokat. Például, ha csak 28 csapat jelenik meg az adott fordulóra, azaz 280-an regisztráltak a helyszínen, akkor 28 asztal nyitunk meg. Amint kiestek 10-en a versenyből, az egyik asztalt bezárjuk és minden asztalnál 10-en folytatják a versenyt. A következő összeültetés akkor lesz, amikor újabb 10 játékos esett ki a versenyből. Az első szünetig nem lesz kiegyenlítve a játékosok száma, akkor sem, ha az egyik asztalnál akár 2-3 játékossal kevesebb van. Amint bezárjuk a következő asztalt, újra mindenhol 10-en lesznek. Az első szünetet követően már lesz kiegyenlítés az asztalok között.
[*]A verseny első szakaszában (első 15 forduló), a játékosok a csapatukért és magukért is játszanak. Minél tovább jut a versenyző a versenyben, annál több pontot szerez a csapatának. Ha bekerül az első 60-ba, akkor kvalifikál az egyéni versenyre is. Ha a játékos nem kerül be az adott fordulóban a legjobb 200-ba, akkor 3 pontot szerez a csapatának, ha 151-200-ig helyen végez akkor 5 pontot nyer….és így tovább. Ha bekerül a legjobb 60 versenyző közé, akkor meg 20 pontot nyer a csapatának. A 10-10 versenyző pontjai összeadódnak és az a 6 csapat jut az elődöntőbe, amelyik legtöbb pontot gyűjtötte. Nagyon fontos tudnivaló, hogy amint elértük a 60 főt, megáll a játék.
[*]A kvalifikációs napokon minden fordulóból 60 játékos jut az egyéni elődöntőbe. Minden egyes elődöntőbe 300 játékos kvalifikálja magát.
[*]Könnyen előfordulhat az, hogy 1 asztalon többen is játszanak ugyanabból a csapatból. Természetesen egymásra emelni például nem kötelező, de bármiféle megbeszélés az asztalnál szigorúan tilos.
[*]Az elődöntőkben a játékidő pontosan 4 óra 30 perc (14 vakszint). Minden játékos (maximum 30 versenyző), aki a 14. vakszint után is játékban van, a döntőben folytatja a játékot, a megnyert zsetonjával. Ha több, mint 30 versenyző van játékban a játékidő lejáratakor, akkor a zsetonmennyiség dönti el, hogy melyik 30 játékos kerül a döntőbe. Az elődöntőkből a játékosok a zsetonjaikat továbbviszik a döntőbe.[/LIST] Pontos menetrend
A regisztráció mindig 2 órával az aktuális forduló kezdete előtt nyit és 15 perccel a kezdés előtt zár.
2008. október 9. csütörtök, 17:30 (3.ford.)
2. kvalifikációs nap az elődöntőbe jutásért, 2 forduló
[*]31 asztalon, asztalonként 10 játékossal, MTT rendszer
[*]minden fordulóból az első 7 helyezett jut a csapat elődöntőbe
[*]minden fordulóból az első 60 helyezett jut az egyéni elődöntőbe, a játékosok nem viszik a zsetonjaikat tovább
[*]ha a játékidő lejárt, akkor a zsetonmennyiség dönt arról, hogy ki jut be az egyéni versenybe
[*]a mai napon továbbjutó csapatok elődöntőjének időpontja: október 15-én 22:00 óra
[*]a játékidő limitált, max. 3 óra 30 perc
Limitek:
Kvalifikációs napokon (játékidő: 3 óra 30 perc)
Kezdő pontérték: 2.000 pont
Level - szint Időtartam Limit (kis vak - nagy vak) 1 [CENTER]20 perc[/CENTER]
[CENTER]10-25[/CENTER]
2 [CENTER]20 perc[/CENTER]
[CENTER]25-50[/CENTER]
3 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]50-100[/CENTER]
4 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]100-200[/CENTER]
Szünet [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]
[/CENTER]
5 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]200-400[/CENTER]
6 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]300-600[/CENTER]
7 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]400-800[/CENTER]
8 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]500-1.000[/CENTER]
Szünet [CENTER]5 perc[/CENTER]
[CENTER]
[/CENTER]
9 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]600-1.200[/CENTER]
10 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]800-1.600[/CENTER]
11 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]1.000-2.000[/CENTER]
12 [CENTER]15 perc[/CENTER]
[CENTER]1.500-3.000[/CENTER]
Versenyszabályzat
A versenyszabályzatot minden résztvevőnek ismernie és magára nézve kötelező érvényűnek kell tekintenie. Ha bármelyik pontjával nem ért egyet, a versenyen nem vehet részt.
[*]a szervezőnek bármilyen vitás esetben, kérdésben döntési joga van
[*]a verseny helyszínén a recepción kihelyezett és a Texas Hold'em szabályok menüpont alatti játékszabályok az érvényesek
[*]a szervező fenntartja magának a tévedés, hibázás lehetőségét. Bármilyen olyan esetben ahol a személyzet hibázik és emiatt lesz vita az asztalnál, joga van új leosztást elrendelni
[*]a résztvevő elfogadja a sorsolás eredményét. Ha neki valamilyen oknál fogva nem jó az az időpont, amelyik számára kisorsolásra került, nincsen mód annak megváltoztatására
[*]a szervezőnek joga van a verseny ideje alatt, időről-időre a kis- és nagy vak összegét emelni a meghirdetett táblázattól eltérően
[*]a résztvevőnek kötelező betartania a Pókerbajnokság viselkedési és öltözködési szabályait is
[*]nem megfelelő magatartás esetén a szervező a játékost először figyelmezteti, másodszor akár kizárással is büntetheti
[*]a résztvevő tudomásul veszi, hogy egyes médiák beszámolhatnak a versenyről, a versenyen esetleg fotók, filmes anyagok is készülhetnek és ezek később, akár TV-ben, akár sajtóban megjelenhetnek