Hülye vagyok teljesen. Természetesen igazatok van, a Joe Black-ben Anthony Hopkins szerepelt, míg ebben valóban Nicholson. Nem tudom, hogy miért írtam Hopkinst a Bakancslista kapcsán.
Kezdek elhülyülni, assz'em.
Na egy pár filmbeszámolót én is írok:
1, Meet the Spartans --> Nagyon-nagyon gáz ez a film, soha ne nézzétek meg, egyszerűen unalmas, fárasztó és Te érzed magad rosszul, miközben nézzed.
0/10
2, Harold and Kumar 2, Escape from... --> Na ez nagyon király, nekem nagyon tetszett ez a film, csak ajánlani tudom. Aki szereti a nagyon blőd, és kissé fárasztó humorral bíró filmeket, az azonnal nézze meg.
8/10
3, Speed --> Na ezt már biztosan sokan láttátok, 1994-es alkotás. Tipikusan az a film, amit 3 évente simán újra lehet nézni, mert pörgős, és van benne vmi plusz. Ajánlom vegyétek elő Ti is újra.
9/10
-You raised tens on a lousy three-flush?
-That's what it's all about, isn't it? Making the wrong move at a right time.
(The Cincinnati Kid)
Két film, mindkettő végtelenül gyenge és erősen izzadtságszagú.
1. Vad vakáció (Martin Lawrence): "családi" vígjáték akar lenni, de nagyon gyengén sikerült szerintem. Ahogy másoktól is olvastam filmes fórumokban, valóban elég hervasztó és idegesítő benne sok ponton a "néger humor" több mellékszereplőtől is, mármint egyes karakterek feketés vergődése, vonaglása, szövege. Lawrence pedig mostanra nagyon úgy fest, hogy Jim Carrey-hez hasonlóan kiégett és elfáradt. Valószínűleg nem emberként égett ki, hanem maga a humora lett mostanra teljesen kiaknázva. Csupán a pofavágásaival, a mozgásával már nehéz lesz eladni az új filmjeit, ebben érezhetően nem is törekedtek már annyira ezen irány felé, mint ahogy a Faterok Motoronban is ugyanez volt az érzésem, bár ott csak egy volt a többi főszerepló között, míg itt ő "a" főszereplő. Én kedvelem a fickót ettől függetlenül, és a régi filmjei bejöttek, ezek az újabbak már nem annyira. (Megjegyzem Carrey-vel ugyanígy vagyok.) Hogy kinek ajánlom mégis ezt a mozit? Annak aki éppen nagyon unatkozik, és egyáltalán nincs más film kéznél. Egyszer azért nézhető, de utána felejtős. 10/3
2. Hancock: szintén gyengusz film, végig olyan érzésem volt, hogy csinálni akartak valamit, ami hoz egy kis pénzt a konyhára, de semmi többet. Az egyetlen eredetiség benne a főhős alkoholista és deviáns mivolta, és ezzel el is mondtam körülbelül mindent róla. 10/3
Az új Batmant láttátok már? Most nézem, hogy jelenleg imdn-n 9.2-es az átlaga! Ezzel jelenleg 3-ik az örökranglistán...Biztos csúszik majd hátrébb, na de akkor is!!??
-You raised tens on a lousy three-flush?
-That's what it's all about, isn't it? Making the wrong move at a right time.
(The Cincinnati Kid)
pont most írt róla blogot Polacheck
It's just a ride.
hali,
en is ajanlanek nehany filmet/sorozatot, probalok olyanokat irni amik meg nem voltak:
-Shawshank Redemption: alapfilm, de ha valaki megsem latta volna meg, akkor ne halogassa :-) 10/10
-Red Eye: egy nagyon kellemes akciofilm, ami tokeletes kikapcsolodas 1.5 orara. 10/8
-American History X: latni kell, ennyi. 10/9
-Little Miss Sunshine: nem vartam sokat a filmtol, de a tavalyi ev legkellemesebb meglepetese lett. 10/9
-Hot Fuzz: hat ettol sem sokat vartam, de hasonloan kellemes meglepetes volt. 10/8
-The Man from Earth: egy abszolut low-budget film, de megis nagyon nagy elmeny azoknak, akik nyitottak az uj gondolatokra. 10/9
-Mulholland Drive: akik szeretik David Lynchet (Twin Peaks), azoknak konnyen a kedvence lehet, de mindenkinek csak ajanlani tudom, kiraly film. 10/9
-Requiem For a Dream: az egyik legmegrazobb film, de szinte mindenkinek tetszeni szokott. 10/9
-The Truman Show: nagyon jo es szorakoztato film, sokszor megnezos :-) 10/9
-Duel: ritkan nezek ilyen regi filmet (1971), de ez a film nagyon cool :-) 10/8
-Dead End: nem szabad komolyan venni (illuminalt allapot nem hatrany :-) ), mert bar elsore egy kozhelyes horrornak tunik, valojaban nagyon vicces, de csak angolul erdemes nezni, mert a forditasban sok poen elveszik. 10/7
-Persepolis: erdekes es kellemes rajzfilm. 10/8
-The Illusionist: egy szabad delutanra nagyon jo kikapcsolodas. 10/8
-Identity: meglepoen jo horror. 10/8
-The World's Fastest Indian: nem a legporgosebb film, de valahogy olyan az atmoszferaja, hogy mind a 127 percet kellemes vegignezni. 10/8
-The 4400: egy nalunk kevesse ismert sorozat, pedig sokkal jobb, mint a rola koppintott Hosok. 10/9
Utoljára módosítva: rocqoel által: 2008. 08. 14. 04:30