tehat nem
Sziasztok,
Van olyan köztetek aki itt játszik, játszott és kért visára cashout opciot a kliensbe? Mert én kértem és már el is bírálták elvileg. De semmi információt nem kaptam az eredményről és a kliensben sem jelent meg.
Sziasztok!
Ma regisztraltam be a doyles room-ba, fizettem is be 50 dollart, de rajottem hogy ez nekem nem tetszik. Eddig 3 sit&go-t jatszottam. Az nem gond hogy mar vissza is utalom a penzt a moneybookersemre?
50% max $300 reload bónusz, a PUNTACANA kód felhasználásával. További részletek.
Követve az itteni utasításokat befizettem xxx $-t. Ezzel nem is volt semmi baj. Beléptem, még láttam, hogy xxx $ van a számlámon, majd amikor játszani szeretttem volna, UTÓLAG! egy ablak jött fel: Error code 615. Kérdem, mi ez? Válasz: Nem regisztráltam még az accountomat, küldjem el a bankkártyám mindkét oldali másolatát, bankszámlakivonatot, közüzemi számlát, személyi igazolvány mindkét oldalt, meg még mit tudom én mit, nem is értettem a felét. Csak azon csodálkoztam, hogy nem kértek igazolást arról, nem loptam-e a befizetett pénzt?
Szóval az esti póker helyett anyázós levelek angol szerkesztése lett az osztályrészem (jó, abból is lehet tanulni). Ha nem akartok így járni, kerüljétek ezt a termet, mint a pestist!
Thanksgiving is a great time to earn some extra cash for Christmas!
Deposit Now through Sunday, November 28th at midnight ET using promotion code TURKEY300 and receive a 50% bonus up to $300!
"Ma jó napom van, érzem az ilyet!"
Sziasztok!
Valaki segítsen már, mert egyszerűen nem tudok leutalni ebből a teremből.
Direct bank transferrel próbálkozom és állandóan visszaküldik 2-3napra a pénzemet. Pedig szerintem jól írok be mindent.
Iban számomat egybe írom, Swift kódomat is beírom úgy ahogy a bank honlapján szerepel és egyszerűen eddig még nem sikerült a kliensen keresztül sikeres kifizetést végrehajtani, egyszer sikerült de akkor a supportnak írtam és egy pár email után elintézték a pénzt amit meg is kaptam.
Ja és a CIB banknál vagyok és úgy tudom, hogy nincsen problémájuk a pókertermekkel.
Utoljára módosítva: rentox által: 2010. 11. 25. 19:48
doylesroom support nekem azt írta, hogy előbb azonosítanom kell magamat (telefonhívás), és aztán kérhetek kifizetést. írj megint nekik.
" Üdv Barcelonából! Remélem Laci papa összecsomagolja a három nagyágyút! "