Nézzük a lehetőségeket:
-Befizetést nem hajtottam végre
-Én transferelt pénzt fogadhatok
-Az adatokat saját kezüleg utólag én is át tudtam volna írni, egyedül az e-mail volt hitelesítve
-Megkértem őket mailban hogyha elküldöm a dokumentumokat akkor ők át írják e nekem hitelesre az adatokat, elnézést kértem, sajnálom a történteket de új felhasználó vagyok, sőt még töltök is fel pénzt hogy lássák a hitelességet
-Talán ha új felhasználó vagyok és még nem volt feltöltve pénz így csak nem lesz gond
-Esetleg ha megkérem őket hogy töröljék a felhasználót, én beregisztrálok egy újat a saját adataimmal és oda tegyék át a pénzt?
Megkeresett a magyar ügyfélszolgálat:
Kedves Csaba(ezt a nevet írtam be az e-mail hitelesítés után)!
Ahogy kértük küldje el azokat a dokumentumokat, amelyket az elöző levélben kértünk.
A lakcímigazolónak a következőket fogadjuk el:
- Banki illetve kártya egyenleg, háztartási számla, telefon számla, autóbiztosítási papír.
Sajnos lakcímigazolót nem tudunk elfogadni habár tudjuk, hogy hivatalos, de sajnos csak olyan dokumentumot tudunk elfogadni, az alábbiak alapján, ami 60 napon belül van dátumozva.
Köszönjük együttműködését, és ha bármi másban segítségére lehetünk, kérjük forduljon hozzánk bizalommal.
Üdvözlettel,
Gábor
Full Tilt Poker Ügyfélszolgálat
Ebből nem lesz az hogy majd elkérik tőlem és látják hogy tényleg nem valós aztán közlik hogy veszett a pénz????
Viszont válaszban a magyar supportnak is megírtam a kérdéseket ahol bevallottam mi történt meg hogy tudnak e benne segíteni hátha???!
Ebben mi a szerencse?
Ha nem tud küldeni egy olyan adatokkal rendelkező igazolványt, akkor zárolják.