Oldal: 142 / 315 ElsőElső ... 4292132140141142143144152192242 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1.411 - 1.420 (3142) összesen
Like Tree675Likes

Téma: Az online szerencsejáték szabályozása Magyarországon

  1. #1411
    Fáradhatatlan grinder
    Csatlakozott
    2012. 06. 29.
    Hozzászólások
    547

    Alapbeállítás

    Idézet lecso10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    "Arra még nem gondolt senki, hogy ha mindenki fizetne rendesen, akkor csökkennének az adók+járulékok?"

    Keress rá légyszi,h eu-s viszonylatban a jövedelmekhez képest mely országokban a legmagasabbak az adók, és hol van a legtöbbféle adó kivetve. Valamint,h euróban számolva hol mennyiből él az átlag.

    Az a szomorú,h sokan beveszik még ezt a kommunikációt,h azért nincs pénz semmire,m sokan nem fizetnek eleget, közben meg minél többet fizetsz az államnak, annál több pénz hagyja el az országot.
    Igen, és sajna ennek sosem lesz vége... még az unokáink unokái is fizetni fogják... Persze majd a politikusok megígérik minden évbe, hogy majd a következőbe jön a gazdasági fellendülés.

  2. #1412
    Őstag dr.drogba avatara
    Csatlakozott
    2008. 11. 17.
    Hely
    Tatabánya
    Hozzászólások
    1.273

    Alapbeállítás

    Idézet lecso10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Persze,h elvárnám, de nem ezt kapom. Ha beteg vagyok, akkor lemegyek a körzeti orvoshoz, aki felírja nekem azt a vény nélkül is kapható gyógyszert, ami után a legtöbb jutalékot kapja. Ha komolyabb a baj, akkor pedig egy köteg pénzel a zsebemben kell utánajárnom,h egy hozzáértő orvost találjak, és aki így valószínűleg meg is oldja a dolgot. Utakat nem építenek, toldozás foldozás folyik, normális felfestésre sincs pénz, mert ellopják. Az iskolába óvodába sok olyan gyerek jár, akik ingyen tankönyveket, ingyen étkezést stb kapnak úgy,h a szüleik soha nem fizettek az állam felé szinte semmit, nemhogy szja-t vagy tb-t. És ő hozzájuk ugyanúgy kimegy a tűzoltó, csak lehet,h ők még kötözködni is fognak velük.
    Ha másnak jár akkor nekem is.
    Úristen,feladom.
    Fentebb irták milyen a mentalitásod......

  3. #1413
    PA addict lecso10 avatara
    Csatlakozott
    2010. 11. 01.
    Hely
    Monitor előtt
    Hozzászólások
    2.974

    Alapbeállítás

    Idézet koviii eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Igen, és sajna ennek sosem lesz vége... még az unokáink unokái is fizetni fogják... Persze majd a politikusok megígérik minden évbe, hogy majd a következőbe jön a gazdasági fellendülés.
    Már kisgyerekkoromtól nézem a híradókat, azóta ezt mondják,h már csak két évet kell várni, már csak egy évet, már csak két év megszorítás stb.
    De ha egy idős embert megkérdezel, akkor ő is azt fogja mondani valószínű,h már 30 éve ezzel hitegetik az embereket.
    De tényleg, a többség beveszi.

  4. #1414
    Tag
    Csatlakozott
    2010. 05. 20.
    Hely
    Tisza
    Hozzászólások
    125

    Alapbeállítás

    Skacok kicsit elment a téma más irányba. A cikk nem a tb vagy szja szól, hanem a póker törvényről, erről vitázzatok és ne marhaságokról, hogy ki hogy bújik ki a törvény alól.
    geri190 and MrCharger426 like this.

  5. #1415
    PA addict lecso10 avatara
    Csatlakozott
    2010. 11. 01.
    Hely
    Monitor előtt
    Hozzászólások
    2.974

    Alapbeállítás

    Idézet dr.drogba eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Úristen,feladom.
    Fentebb irták milyen a mentalitásod......
    Ehhez köze nincs a mentalitásnak. Tényeket írtam amiket tapasztalok/tapasztaltam, és amely körülményekhez alkalmazkodni kell.

  6. #1416
    Fanatikus tag ftmatg avatara
    Csatlakozott
    2008. 08. 18.
    Hely
    Lajosmizse
    Hozzászólások
    240

    Alapbeállítás

    Idézet chapuisat eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szóval benyújtották az EU-hoz, a magyar álláspont clear. Van vkinek ötlete, hogy ebből mikor lesz törvény?
    Persze, tudom majd ha kint elfogadják és a PS reagál. Valaki hozzáértő tudja, hogy ez kb mikorra tehető? Jövő év jan 1 vagy esetleg hamarabb?
    Nem tudom az EU-ban meddig tart a dolog, de azt láttuk a nyerőgépek esetén, hogy a jogszabály megszületésére a semmiből elég 2-3 nap. Plusz amíg megjelenik a közlönyben. Inkább az a kérdés, hogy kér e majd valaki engedélyt és annak a kiadását meddig húzzák. Korábban valahol maximum 90 napot olvastam, de az lehet, hogy még anno az élő termekre vonatkozott. Okosabbak lennénk ha látnánk a tervezetet.
    „Milyen okos, milyen ügyes a legkisebb Ugrifüles!”

  7. #1417
    Fanatikus tag ftmatg avatara
    Csatlakozott
    2008. 08. 18.
    Hely
    Lajosmizse
    Hozzászólások
    240

    Alapbeállítás

    Idézet lecso10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia

    ... Én nem szeretek fizetni, pláne nem egy feneketlen kútba. ...
    Az adott témában pont azért a termeket adóztatják, hogy az is fizessen adót aki egyébként nem tenné.
    „Milyen okos, milyen ügyes a legkisebb Ugrifüles!”

  8. #1418
    PA addict lecso10 avatara
    Csatlakozott
    2010. 11. 01.
    Hely
    Monitor előtt
    Hozzászólások
    2.974

    Alapbeállítás

    Idézet ftmatg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az adott témában pont azért a termeket adóztatják, hogy az is fizessen adót aki egyébként nem tenné.
    Korábban írtam többször is,h az egyént nem tudják megadóztatni ebben a témában.

  9. #1419
    Tag
    Csatlakozott
    2010. 05. 20.
    Hely
    Tisza
    Hozzászólások
    125

    Alapbeállítás

    A teljes tervezet

    1. a szerencsejáték szervezésről szóló 1991. évi XXXIV. törvény módosítása

    1. § A szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény (a továbbiakban: Szjtv.) 1. § (3) bekezdés a következő e) ponttal egészül ki:

    /(3) A koncesszióról szóló 1991. évi XVI. tv. (a továbbiakban: Ktv.) 1. § (1) bekezdésének i) pontjában meghatározott szerencsejátékok szervezésére irányuló tevékenységnek minősül/

    „e) távszerencsejáték szervezése,”

    2. § (1) Az Szjtv. 2. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

    „(1) Liberalizált tevékenység az 1. § (3) bekezdés a) pontjában meghatározott tevékenységek közül a 16. §-ban valamint az 1. § (3) bekezdésének d) pontjában meghatározott tevékenység.”

    (2) Az Szjtv. 14. § a következő g) ponttal egészül ki:

    (A szerencsejátékok fajtái

    „g) távszerencsejáték.”

    3. § Az Szjtv. Távszerencsejátékok alcíme és 29/C. §-a helyébe a következő 5. cím lép:



    „5. cím

    Távszerencsejáték

    29/C. § A távszerencsejáték a sportfogadás, a kártyajáték vagy a kaszinójáték, ha azt hírközlő eszköz és rendszer útján szervezik. A fogadási esemény fogalmára a 28/A. § (1) bekezdésben foglalt rendelkezéseket kell alkalmazni. Távszerencsejáték keretében szervezett sportfogadás az agár- és lóversenyre, valamint sportmérkőzésre vagy sporteseményre történő fogadás.

    29/D. § A 3. § (1) bekezdés a) pontja szerinti esetben az állami játékszervező kizárólagos tulajdonában álló gazdasági társaságnak vagy az állam többségi részesedésével működő gazdálkodó szervezetnek, a 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti esetben a koncessziós társaságnak legalább 200 millió forint jegyzett tőkével kell rendelkeznie.



    29/E. § (1) A 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti esetben a tárgyévi távszerencsejáték koncessziós díj jogszabályi minimumát a tárgyévre vonatkozó központi költségvetésről szóló törvény határozza meg. A 2013. évet követő tárgyévekben a koncessziós díj minimumát a tárgyévet megelőző évre a központi költségvetésről szóló törvényben meghatározott koncessziós díj jogszabályi minimuma és a tárgyévi tervezett gazdasági környezet figyelembe vételével kell meghatározni.

    (2) A koncessziós szerződésben a felek a jogszabályi minimumot meghaladó mértékű koncessziós díjban megállapodhatnak. A koncessziós szerződésben meghatározott, a jogszabályi minimumot meghaladó mértékű koncessziós díjat évente kell valorizálni oly módon, hogy a tárgyévi koncessziós díjat a koncessziós díj megfizetését megelőző évi, a Központi Statisztikai Hivatal által közzétett éves fogyasztói árindexszel megnövelve kell kiszámítani. A koncessziós díjat a tárgyév február hó 15-éig kell megfizetni. Ha a koncessziós időtartam év közben kezdődik meg vagy fejeződik be, az adott évre a koncessziós díj időarányos részét kell megfizetni.

    (3) A koncesszió időtartama legfeljebb 5 év.



    29/F. § (1) A szervező a távszerencsejáték szervezés engedélyezése iránti kérelemben több játéktípust is megjelölhet. A kérelmet az e törvényben és a külön jogszabályban meghatározott tartalommal kell előterjeszteni a külön jogszabályban meghatározott igazgatási szolgáltatási díj megfizetését igazoló okirattal egyidejűleg.

    (2) A távszerencsejáték szervező a távszerencsejáték műszaki-informatikai rendszer e törvényben és külön jogszabályban meghatározott feltételeknek való megfelelését a külön jogszabályban meghatározott módon igazolja.

    (3) Az állami adóhatóság az engedélyezési eljárás során és az engedély érvényességi időtartama alatt a távszerencsejáték műszaki-informatikai rendszer megfelelőségének ellenőrzése céljából a szervezőtől és a szervező hozzájárulása esetén a szervező részére műszaki vagy informatikai szolgáltatást nyújtó személytől vagy szervezettől kiegészítő információkat kérhet és ezeket az információkat a hatósági eljárásban bizonyítékként felhasználhatja.

    (4) Az állami adóhatóság az engedélyt – ha a kérelem az e törvényben, külön jogszabályban meghatározott feltételeknek megfelel – legfeljebb 5 éves határozott időtartamra adja ki.

    29/G. § (1) A szervező a szerverhez a távoli hozzáférés lehetőségét az állami adóhatóság részére folyamatosan köteles biztosítani.

    (2) A 3. § (1) bekezdés a) pontja szerinti esetben a szervert Magyarországon kell elhelyezni.

    (3) A 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti esetben a koncessziós társaság Magyarországon kívüli szerverrel rendelkezik és a koncesszióba vevő székhelye

    a) az EGT területén kívül található, a távszerencsejáték szervező Magyarországon másodlagos adattároló szervert köteles elhelyezni

    b) az EGT területén található, a távszerencsejáték szervező Magyarországon másodlagos adattároló szervert helyezhet el

    és ahhoz a távoli hozzáférés lehetőségét az állami adóhatóság részére folyamatosan köteles biztosítani. E bekezdés b) pontja szerinti esetben a távszerencsejáték szervező a 36/C. § (2) bekezdés h) pontja szerinti szerencsejáték felügyeleti díj 75%-át teljesíti.

    (3) Az állami adóhatóság a távszerencsejáték szervezési engedélyt – jogorvoslatra, illetve a végrehajtás felfüggesztése iránti kérelemre tekintet nélkül végrehajtható döntésével – a kötelezettség teljesítéséig, illetve az akadály elhárításáig, de legfeljebb 6 hónapos időtartamra haladéktalanul felfüggesztheti, ha a szervező az (1) vagy (2) bekezdés szerinti kötelezettségének az engedély érvényességi időszaka alatt nem tesz eleget.

    (4) Ha a szervező az (3) bekezdés szerinti felfüggesztés esetén a kötelezettség teljesítéséről, illetve az akadály elhárításáról 6 hónapon belül nem gondoskodik, az állami adóhatóság az engedélyt – jogorvoslatra, illetve a végrehajtás felfüggesztése iránti kérelemre tekintet nélkül végrehajtható döntésével – visszavonja.



    29/H. § (1) A szervező a játékost a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény 7-11. §-aiban meghatározott ügyfél_átvilágítási intézkedések elvégzése során rögzített adatokkal nyilvántartásba veszi. Játékosként kizárólag természetes személy vehető nyilvántartásba.

    (2) A szervező az 1. § (6) bekezdése szerinti életkori korlát ellenőrzése érdekében az ügyfél-azonosítás során kiegészítő adatokat kérhet. Ha a játékos életkora nem állapítható meg, vagy a 18. életév betöltése egyébként kétséges, a szervező a játékos nyilvántartásba vételét megtagadja.

    (3) A szervező a játékos nyilvántartásba vétele keretében a játékos részére játékosi egyenleget hoz létre. Egy játékos részére egy szervezőnél egy játékosi egyenleg nyitható.

    (4) A játékosi egyenleget a szervező a felelős játékszervezés elvének tiszteletben tartásával, az e törvényben és külön jogszabályban meghatározottak szerint vezeti. A játékosi egyenlegen a szervező az engedély felfüggesztésének időtartama alatt csak a felfüggesztés napját megelőző játékügyletek elszámolásával kapcsolatos terheléseket, jóváírásokat vezetheti át és csak ilyen játékügyletekkel kapcsolatos kifizetéseket teljesíthet. A játékosi egyenleg megszüntetése esetén a szervező a játékügyletekkel kapcsolatban a játékossal a külön jogszabályban meghatározottak szerint elszámol.

    29/I. § (1) A szervező távszerencsejáték szervezéssel kapcsolatban használt honlapján az e törvény szerint nyújtott szerencsejáték szolgáltatással kapcsolatban magyar nyelven kell feltüntetni legalább a következő információkat:

    a) a szerencsejátékban való részvétel feltételei és a játék szabályai,

    b) a játékosi egyenleg kezelésének, a tétek befizetésének, nyeremények kifizetésének szabályai,

    c) a játékosi panaszok kezelésének rendje,

    d) a szerencsejáték szervező a)-c) pontban foglaltakkal kapcsolatos elérhetősége,

    e) a 18 éven aluli személyek játéktilalmára vonatkozó figyelmeztetés,

    f) a túlzásba vitt szerencsejáték ártalmaira, szenvedélybetegség kialakulására vonatkozó figyelmeztetés,

    g) Magyarországon szerencsejáték játékfüggőség kezelésével foglalkozó legalább egy szervezet elnevezése, elérhetősége,

    h) az állami adóhatóság mint engedélyező és felügyeleti hatóság megnevezése és elérhetősége játékosi bejelentésekkel, felügyeleti eljárással kapcsolatban,

    i) a távszerencsejáték engedély meglétére utalás, az engedélyezett játéktípus(ok) megjelölése, az engedély felfüggesztése esetén ennek ténye és időtartama.

    (2) A szervezőnek biztosítania kell a játékos részére a külön jogszabályban meghatározott önkizárás és az önkorlátozás lehetőségét.

    29/J. § (1) Az állami adóhatóság honlapján – a jogkövető magatartás elősegítése és a játékosok védelme érdekében – közzéteszi a következő információkat:

    a) az érvényes távszerencsejáték szervezési engedéllyel rendelkező távszerencsejáték szervező cégneve (elnevezése), székhelye, az engedélyezett játék-típusok, az engedély érvényességi ideje, a szervező távszerencsejáték szervezéssel kapcsolatban használt és engedélyezett honlapjának (honlapjainak) címe, valamint az engedély felfüggesztése esetén ennek ténye és időtartama,

    b) legalább egy, Magyarországon szerencsejáték függőség kezelésével foglalkozó szervezet elnevezése, elérhetősége,

    c) az állami adóhatóság elektronikus, telefonos és postai elérhetősége távszerencsejáték szervezés esetén játékosi bejelentésekkel, felügyeleti eljárással kapcsolatban.

    (2) Az állami adóhatóság az (1) bekezdés szerinti közzététel adatait legkésőbb a változást követő munkanapon módosítja.

    29/K. § (1) A szervező a távszerencsejáték szervezői tevékenységéről e tevékenység hatékony hatósági felügyelete érdekében a kéthetente, a tárgyidőszakot tartalmazó hónap 15. és utolsó naptári napján elektronikus úton – az állami adóhatóság által rendszeresített űrlapon vagy az állami adóhatóság által jóváhagyott adathordozó eszköz felhasználásával – adatszolgáltatást teljesít az állami adóhatóságoz.

    (2) Az adatszolgáltatásban a szervező a játékügyletek és a játékosi egyenlegen vezetett ügyletek alakulásával kapcsolatos, külön jogszabályban meghatározott adatokat tünteti fel.

    (3) A szervező a távszerencsejátékkal kapcsolatos adatokat az adat keletkezésétől számított 6 évig köteles megőrizni és kérésre az állami adóhatóság részére – papíralapon, elektronikusan vagy adathordozó eszközön – hozzáférhetővé tenni.



    29/L. § (1) Az állami adóhatóság a 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti távszerencsejáték szervezés hatékony hatósági felügyelete vagy a legjobb felügyeleti gyakorlatok megosztása érdekében megállapodást köthet az Európai Unió tagállama vagy más állam – különösen a koncesszióba vevő székhelye, a koncessziós társaság nem magyarországi szervere szerinti állam, illetve a koncesszióba vevő részére a magyar hatóság által kiadottól eltérő távszerencsejáték (online szerencsejáték) engedélyt kiadó állam – szerencsejáték felügyeleti hatóságával.

    (2) A megállapodás a magyar és a másik részes fél állam adatvédelmi és egyéb jogszabályaival összhangban tartalmazza az együttműködés részteles szabályait, így különösen az átadható információk körét és felhasználásuk feltételeit.

    (3) Az (1) bekezdés szerinti együttműködés keretében az állami adóhatóság által szerzett vagy szolgáltatott információra az e törvény szerint a belföldi jogsegély keretében szerzett vagy szolgáltatott információra vonatkozó adatvédelmi szabályokat kell alkalmazni. Az állami adóhatóság az (1) bekezdés szerinti információt az e törvényben biztosított, szerencsejáték szervezés engedélyezési, felügyeleti tevékenységével összefüggésben használhatja fel.

    (4) Az e §-ban foglalt rendelkezésektől eltérni az Európai Unió kötelező jogi aktusa vagy nemzetközi szerződésben foglaltak alapján lehet.”

    4. § Az Szjtv. 32. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

    „(5) A távszerencsejáték kétheti gyakorisággal teljesítendő játékadója a 37. § 2.1. pontja szerint meghatározott tiszta játékbevétel 20%-a.”

    5. § (1) Az Szjtv. 36/C. § (2) bekezdése a következő h) ponttal egészül ki:

    /(2) A kötelezett/

    „h) távszerencsejáték szervezés esetén a negyedévi tiszta játékbevétel 2,5 százaléka, de legalább 100 ezer forint és legfeljebb 50 millió forint”

    (2) Az Szjtv. 36/D. § (1) bekezdése a következő d) ponttal egészül ki:

    /(1) A felügyeleti díjat a kötelezett/

    „d) a 36/C. § (2) bekezdés h) pontja esetén negyedévente, a tárgynegyedévet követő hónap utolsó napjáig”

    (fizeti meg az állami adóhatósághoz a felügyeleti díj megfizetéséről szóló nyilatkozat (a továbbiakban: nyilatkozat) egyidejű benyújtása mellett.)

    6. § (1) Az Szjtv. 37. § 2.1. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

    „2.1. Tiszta játékbevétel távszerencsejáték esetén: a tárgyidőszakban befizetett tétek és kifizetett nyeremények különbözete, kivéve, ha a fogadás olyan rendszerben történik, amelyben a szervező nem visel saját kockázatot a fogadás tekintetében (fogadás csere). Ilyen esetben a tiszta játékbevételt a játékosok felé a szervező által felszámított díjak vagy azokkal egy tekintet alá eső jutalékok képezik.”

    (2) Az Szjtv. 37. §-a a következő 26-29. pontokkal egészül ki:

    „26. távszerencsejáték műszaki-informatikai rendszer: a távszerencsejáték szervezés esetén a játékmenetet, a játékos-azonosítást, a játékosi egyenlegek kezelését és az egyéb pénzügyi folyamatokat biztosító műszaki-informatikai berendezés és szoftver.

    27. szerver: a távszerencsejáték műszaki-informatikai rendszer részét képező, adattárolásra és feldolgozásra szolgáló eszköz.

    28. másodlagos adattároló szerver: a távszerencsejáték műszaki-informatikai rendszer részét képező, a játékmenet és pénzügyi folyamatok játékosok védelme és adóztatás szempontjából jelentős adatait tároló szerver.

    29. játékosi egyenleg: távszerencsejáték esetén a játékos részére szerencsejátékkal kapcsolatos tétek, nyeremények és egyéb játékügyletek elszámolása és nyilvántartása céljából a távszerencsejáték szervező által vezetett egyenleg.”



    7. § Az Szjtv.

    a) 13. § (3) bekezdésében az „a kártyaterem működtetőjével” szövegrész helyébe az „a kártyaterem működtetőjével, valamint a távszerencsejáték szervezővel” szöveg,

    b) 31. § (4) bekezdésében az „adózás rendjéről szóló törvényt” szövegrész helyébe az „Art. rendelkezéseit” szöveg,

    c) II. fejezet 2. cím „Sorsolásos játékok, fogadások és a távszerencsejátékok játékadója” alcímének címében a „távszerencsejátékok” szövegrész helyébe a „távszerencsejáték” szöveg,

    d) 32. § (5) bekezdésében a „távszerencsejátékok” szöveg helyébe a „távszerencsejáték”,

    e) 38. § (2) bekezdés i) pontjában a „távszerencsejátékok” szövegrész helyébe a „távszerencsejáték” szöveg,

    f) 41. §-ában az „1. § (3) bekezdés e) és f) pontja, 1. § (5b) bekezdése, 1. § (7) bekezdése, 2. § (1) bekezdése, 26. § (1a) és (1b) bekezdése, 26. § (22)-(25) bekezdése, 29/C. § (4)-(8) bekezdése, 37. § 23. pontja” szövegrész helyébe az „1. § (3) bekezdés e) pontja, 2. § (1) bekezdése, 29/C-29/L. §-a, 37. § 21., 26-29. pontja” szöveg

    szöveg lép.



    8. § (1) Hatályát veszti az Szjtv. 1. § (5a) és (5b) bekezdése.

    (2) Hatályát veszti az Szjtv. 7/A. § (4) bekezdésében a „távszerencsejáték engedélyezése iránti kérelem elbírálásáról három hónapon, egyéb” szövegrész.



    2. személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény módosítása

    9. § A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 76. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

    „(4) Nem számít jövedelemnek a jogszerűen szervezett, a szerencsejáték szervezéséről szóló törvény 16. §-a alapján engedélyhez nem kötött sorsolásos játékból, a sorsjátékból, a játékkaszinóból, a bukmékeri rendszerű fogadásból, a lóversenyfogadásból, bingójátékból, a kártyateremben szervezett kártyajátékból, valamint a távszerencsejátékból származó nyeremény.”

    3.Az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény módosítása

    10. § Az adózás rendéről szóló 2003. évi XCII. törvény 2. számú melléklete az 1. melléklet szerinti módosul.



    4. A Magyarország 2013. évi központi költségvetéséről szóló 2012. évi CCIV. törvény módosítása

    11. § A Magyarország 2013. évi központi költségvetéséről szóló 2012. évi CCIV. törvény a következő […] §-sal egészül ki:

    „[…] § A szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény 29/D. § (1) bekezdése szerinti koncessziós díj jogszabályi minimuma

    a) egy játéktípusra érvényes távszerencsejáték szervezési engedély esetén 100 millió forint,

    b) több játéktípusra érvényes távszerencsejáték szervezési engedély esetén játéktípusonként 100 millió forint.”



    5. A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvény módosítása

    12. § (1) A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvény (a továbbiakban: Pmt.) 1. § (1) bekezdésének i) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

    /(1) E törvény hatálya - a (3)-(5) bekezdésben foglalt kivételekkel - kiterjed arra, aki Magyarország területén/

    „i) játékkaszinót, kártyatermet működtet vagy távszerencsejátékot szervez;”

    (2) A Pmt. 3. § v) pont vc) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:

    /v) üzleti kapcsolat:/

    „vc) az 1. § (1) bekezdés i) pontjában meghatározott tevékenységet végző szolgáltató vonatkozásában a játékkaszinó vagy kártyaterem területére történő első belépéssel létrejött tartós jogviszony, illetve a távszerencsejáték szervezőjénél a játékos nyilvántartásba vétele.”



    6. Záró rendelkezések

    13. § (1) Ez a törvény – a (2) bekezdésben meghatározott kivétellel – a kihirdetését követő napon lép hatályba.

    (2) A 4-6. §, 10. § és az 1. melléklet az e törvény kihirdetését követő 32. napon lép hatályba.



    14. § A 1-8. §-ok tervezetének a műszaki szabványok és szabályok terén történő információszolgáltatási eljárás és az információs társadalom szolgáltatásaira vonatkozó szabályok megállapításáról szóló 1998. június 22-i 98/34/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv 8-10. cikke szerinti előzetes bejelentése megtörtént.

    melléklet a 2012. évi … törvényhez

    1.

    Az Art. 2. számú melléklet I/Határidők alcím 6. pontja 6.3. alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:

    „6.3. A távszerencsejáték szervezés után fizetendő játékadóról a szervező kéthetente – a hónap 1-15. napjáig tartó tárgyidőszakáról e hónap 20. napjáig, illetve a hónap 16. napjától a hónap utolsó napjáig tartó tárgyidőszakáról a következő hónap 5. napjáig – tesz adóbevallást a játékadó egyidejű megfizetésével az állami adóhatósághoz.”

  10. #1420
    Fanatikus tag KisMuck avatara
    Csatlakozott
    2012. 06. 11.
    Hozzászólások
    477

    Alapbeállítás

    Idézet dr.drogba eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Úristen,feladom.
    Fentebb irták milyen a mentalitásod......
    Lecsó mentalitását becsmérled/becsmérlitek??? ****** mentalitásról beszéltek, miközben(feltéve, ha tényleg fizetgettek, mint a rabszolgák és nem csak a lojális nagy magyart játszátok...)) a befizetett adókból pont ezeket tápolják? LOL! Fizessetek csak, lehet, h majd 1× minden jóra fordul....Geccc, hihetetlen majmok élnek ebben az országban(nyilván azért is létezik ilyen formában)! Persze gondolom azért, ha munkahelyen, "ismerőstől", jóbaráttól vm olcsón megszerezhető/leesik a kamionról, azt kéritek ugye?! Nagyon jó szó is van erre: képmutatás. Lehet frcsögni.

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •