fura, m 30%rb minden boss teremben jár! Köszi a választ!
Tudja vki hogy mi ez a "Play among friends ticket" ??? vagyis hogy mikor és mire lehet majd használni?
Szerintetek az jogos igény a terem részéről, hogy olyan személyit kér amin minden felirat olvasható?
Eddig minden terem elfogadta az olyan személyit amin kiszíneztem néhány sorszámot.
Mit tudok csinálni azon kívül, hogy beküldöm nekik szerkesztés nélkül?
Kb. ha nem küldöm be, nem fizetnek ki.
"Dear Customer,
We have received copies of your ID documents. We are sorry to inform you that we can not accept edited documents.
We apologize for any problems this may cause you, but would like to point out that this is done to keep our gaming service secure. We thank you for your help and guarantee that all information that we receive is treated confidentially.
Kind regards,
Paf
Consumer Safety"
én a helyedben megírnám nekik, hogy ha nem fogadják el szívesen közzéteszed különböző pókeres fórumokon ezt a szitut..biztosan jó fényt vetne rájuk, mivel a képen minden fontos infó rajta van, amire szükségük van, ráadásul más termeknek is megfelel így, akkor miért pont nekik nem jó
ráadásul visszaélésre adhat okot..
Pont egy ilyen emailt írtam nekik a hsz.-ed előtt, meglátjuk mit lépnek.
Egy ismerősöm nemrég a születési nevével regelt (X Y Zoltánné van a személyiben, és biztosabbnak találta a születési névvel való regisztrációt, amit máshol el is fogadtak). Majdnem 2 hetes levelezés volt (mondjuk 1-2 nap lehet kimaradt az üzenetváltásban, meg hétvégén ugye mindenki le van szarva). Hiába szerepelt a születési név is a kártyán, nem fogadták el. Írta nekik, hogy nem tudta teljesen biztosan hogyan kellett volna helyesen írni (leírva hogy pontosan hogy is van ez a név, meg hogy milyen verziókra lehetne átírni), és pont az ilyen szarakodást akarta elkerülni. De nem számít, írják át akkor helyesre. Válaszként azt írták küldjön egy olyan kártyát ami nincs lejárva (elnézték az érvényességet, és ennyire nem nézik az előzményeket az e-mailben).
A végeredmény az lett, hogy elfogadták és átírták a nevét, és onnantól a keresztneve, és a megszólítása e-mailben, a weboldalon stb Zoltánné lett...
Volt még 1-2 üzenetváltás amin meglepődtem, de már csak a lényegre emlékszek.
Szóval hiába írta le normálisan, hogy ez így baromság, végül erre írták át.
A lényeg, hogy nagyon hülyék (sajnos a legtöbb ügyfélszolgálattal mostanában ez a tapasztalatom).
Szerintem vagy úgy kellett volna, hogy vagy később elküldeni megint, hátha másik supportos átengedi, vagy elküldeni számokkal had örüljenek (nem hiszem, hogy gond lenne belőle).