Be szeretném zárni a számlám, mert forintos volt, hogy újat nyissak, de nem találom sehol, hogy hogyan kell?!
Nálam ugyanez van most perpillanat. Jobb felül Help ---> Getting started--currencies---can i change my skrill acc currency.
A lényeg annyi, hogy neked kell írni a supportnak, hogy szeretnéd lecserélni, és zárják be. Éppen 17 napja várok a válaszukra. Remélem a Mikulás meghozza a választ...
" Üdv Barcelonából! Remélem Laci papa összecsomagolja a három nagyágyút! "
Ja, nagyon belassultak, 3 kisebb-nagyobb probléma miatt is írtam a supportnak az elmúlt egy hónapban, azóta is oldják mindet...
Be the shover not the caller!
Örökös versenyfutás folyik a programozók és az Úristen között:
A programozók igyekeznek minél nagyobb, jobb és idióta-biztosabb programokat létrehozni, az Úristen pedig igyekszik minél nagyobb és jobb idiótákat produkálni. ....Egyelőre az Úristen van nyerésben.
Sziasztok! Ma nem tudtam pénzt kivenni a Skrill-ről, mert hiába van felvéve és verifikálva a bankkártyám, nem jelenik meg a kiutalási listában. Csak új kártyát vagy bankszámlát lehetne felvenni. Írtam a support-nak, az automatikus válaszban az áll, hogy "...aim to reply as soon as possible, but due to a significant increase in the volume of queries to our customer services centre we are experiencing a few delays". Ezen a fórumon pl. (https://getsatisfaction.com/skrill/topics) egyesek arról panaszkodnak, hogy a kiutalás után nem érkezett meg a pénz. Nektek simán megy a kiutalás, mi lehet az oka ennek a belassulásnak, ill. az én problémámnak? Köszönöm!
"Ha meg megad, akkor várjuk a csodát." szekelygore
"Bocsánat, nekem van egy ötösöm, egy hatosom, egy hetesem, egy nyolcasom és egy kilencesem. Csupa kör, ha jól tudom ez üti a full-t ugye? Jól tudom?"
Hogy tudok szerezni Token-t a legegyszerűbb módon?
"Ne játssz kártyát pénzbe,mert veszteni is lehet "
Settings / Account Settings / Security Token.
Ha nem találsz ilyen szekciót, akkor írnod kell a support- nak, hogy tegyék láthatóvá.