nekem ennek pont az ellenkezőjét válaszolták :
"Thank you for contacting the Skrill Help Team.
Just to let you know, the Skrill card is valid for 36 months and expires on the first day after the validity period displayed on the card. For example, if the validity shows 05/14, this means your card expires on 31 May 2013.
To ensure an uninterrupted service, we aim to send your replacement card to you 2-4 weeks prior to the expiry of your old Skrill card. Your new card is ready for use as soon as you receive it – there’s no need for further activation and you don’t have to change your PIN.
Your new card is issued free of charge. However, you must ensure you have sufficient funds in your Skrill balance to cover your annual membership fee.
We hope this has helped.
Best regards,
Tina
Skrill Help Team"
Én szeptemberben kaptam ujat már filoztam is hogy írok nekik ezzel kapcsolatban,erre kaptam egy mailt rá pár napra hogy úton van a kártya és amig ki nem ér tudom használni a régit.
Insta le is emelte persze a kártyadíjat,talán ezért voltak ennyire 'kedvesek' velem
Nincs már meg sajnos a válasz mail róla.
másnak is kijelez valami 500-as hiba üzenetet ? vagy csak nálam van a probléma ?
itt minden ok.
köszönöm a választ. FTP-ről indítottam kifizetést Skrill-re, álltalában 1másodperc alatt rajta szokott lenni az összeg a számlámon, azonban 20 percig nem jött meg, akkor akartam frissíteni egyet és kiírt egy hiba üzenetet. azóta betudtam már lépni egy másik böngészővel de az összeget 45 perce nem írták még jóvá a számlámom. nem tudom hogy miért lehet ilyen lassú most
köszönöm szépen, megnyugtattál Eddig nekem is másodpercek alatt jóvá lett írva az összeg ( legutoljára 1hete utaltam FTP-ről SKRILL-re és akkor még jóvá lett írva azonnal ) és ezért is ijedtem meg egy picit, hogy most mi tart több mint másfél órába -jelen állás szerint.
Be lehet állítani valahol,h kártyás vásárlásnál vagy pénzlevételnél sms-t vagy egy emailt küldjön a rendszer?
PT4 ismertető: http://www.pokerakademia.com/vBullet...tml#post679042