Sziasztok!
Előre is bocs a kérdésért, olvastam hasonló kérdés-választ de 2008-as( elég régi).
Kérdésem a következő lenne. Kártyámat szerettem volna azonosítani, le is emelték az összeget, viszon nem tudtam pontosan leírni centben h mennyit is. És így verification failed lett... Nagyszerű mondom, írtam nekik mailt, kérték, hogy csatoljam 2 dukomentumot, elküldtem 14 napja de semmi... Írtam nekik ma is h mi van már?!
Mi lehet most a gond? ennyit ülnek egy azonosításon. (közben rájöttem már hogy centre pontosan hány dodót kellett volna beírnom akkor de mivel elrontottam párszor már nem tudok mit csinálni) Javaslatokat várok! Köszi
Irogatni kell nekik, es varni. Nekem tobb mint 1 honap utan valaszoltak. Amugy a Skrill-t nagyon sokan scam-nek tartjak, vannak olyan forumok, ahol feketelistan van, es senkinek nem ajanljak. Befizetesekkel semmi gond, de ha kiakarod venni a penzt, mindent kitalalnak, hogy ne kapd meg. Tele van a net felhasznalokkal, akik nem kaptak meg a penzuket, tizedjere is be kellett kuldeniuk igazolo dokumentumokat, minden ok nelkul zarolnak szamlakat, stb. Egyik weboldalon 10-bol 1.1 pontot kapott a felhasznalok velemenye alapjan.
Az durva... Köszi a választ! akkor te mit ajánlanál? Netteler?
nekem mindíg gyorsan válaszoltak, ha bajom volt. a doksikon sem ültek napokat. minden faxa volt. a verific is rugalmas volt. persze másolni tudni kell
support: 10/8
Ezzel borzasztóan nem értek egyet.
Nekem soha semmi bajom nem volt velük, ha valami technikai gubanc volt, megoldották amint tudták. A felhasználók számára adódott problémák túlnyomó többsége saját hülyeségből, figyelmetlenségből ered, aztán a sok birka le is húzza őket, mert nem lát tovább az orránál. Nyilván vannak problémák, elhiszem én ezt, de erős túlzás, amit írtál.
Azoknak pedig, akik sokáig várnak e-mail válaszra, csak azt tudom javasolni, hogy vegyék a fáradtságot, és emeljék fel a telefont. Pötyögjék be a számot, és seperc alatt el lesz intézve a probléma. Én is ezt tettem, amikor nem véltem számomra elég gyorsnak a levelezős megoldást. Készséggel és nagyon kedvesen segített a supportos hölgy telefonon keresztül.
baromság! Miért nem nyitsz egy skrill számlát? egyszerűen befizetsz vele és a FullTilt pedig kifizeti a delládat sacc 5 perc alatt. nem kell itt a pontgyűjtés, meg ezek a nem tudom honnan szedett ökörségek. a skrillhez igényelj egy bankkártyát és azonnal költheted is a virtuális pénzedet
Hey. Megvan elvileg a VIP-m, 6k€+ depositom az elmúlt 3 hónapban. Optineltem is már vagy 80x, mégsem látok sehol még egy utalást sem a VIP-ra. Ilyenkor mi a helyzet? (Elvileg az account overview-nál kéne vminek lennie, de nincs)
Feketelista: Van ahol nem engedik használni, ennek több oka is lehet, nem feltétlenül azért mert bármi probléma lenne a szolgáltatásukkal (felhasználói szinten nézve).
A support vitathatatlan, hogy nem az igazi. Az ezen kívüli állításaidat igazold linkkel, vagy valamivel, mert így rossz elolvasni ezt a nevetséges vádaskodást.
"Befizetesekkel semmi gond, de ha kiakarod venni a penzt, mindent kitalalnak, hogy ne kapd meg. Tele van a net felhasznalokkal, akik nem kaptak meg a penzuket, tizedjere is be kellett kuldeniuk igazolo dokumentumokat, minden ok nelkul zarolnak szamlakat, stb. "
Azért pár éve használom, és olvasom a topicját, és nem nagyon volt ilyesmire példa.
Szóval pls 1 példát linkelj, ahol 10-szer kérték be az adatokat, illetve, hogy mi mindent találnak ki, hogy egy több millió $-os üzletben bent tartsanak pár 100 vagy pár k $-t
Írj nekik levelet,hogy teljesítetted a kritériumokat úgy menni fog.