Természetesen ma délelőtt azonnal értesítettük az Everest Pokert a visszajelzéseitekről. Az összes fórumhozzászólást lefordítottuk angolra, elküldtük nekik és jeleztük, hogy rengeteg játékos jelezte a hibát, ezért vegyék komolyan és nézzenek utána.
Az imént pedig alábbi választ kaptuk:
Thanks a lot for the feedback. I’m very disappointed to hear that your players have issues with the software.
I forwarded all of the issues to our operational management team and I will discuss it with them shortly.
We will also look into it with our network provider – iPoker.
Here at Everest Poker we want to be sure that we provide the best possible experience for our players so you can be sure we will do our best to fix these issues as soon as possible.
Thanks a lot for your feedback and I’m really sorry for any incontinence caused.
I will keep you updated.
Reméljük a következő versenyeken nem lesz már probléma az Everest Poker szoftverével, vagy ha mégis, akkor is lényegesen kevesebb.
Nalam a folyamatos szerver kereses mar a verseny kezdetetol jelen volt.
Szeretnénk megkérni a játékosokat, akiknek volt bejelentkezési problémája, vagy kidobta őket a lobby, küldjék el az info@pokerakademia.com címre az Everest pókeres user és nicknevüket.
Az Everest Pokernek nagy segítség lenne ez, mert lényegesen megkönnyítené a problémaforrás lokalizálását.
Gondolom mindenki tudja hogy ez nem új keletű dolog az ipokeren hanem többéves probléma és valószínűleg nem tudják egy csapásra orvosolni a gondokat ha eddig sem sikerült.
Ezért hagytam ott az egész hálózatot kb 2 éve.
Akkor is egy versenyről kidobott, ahol igen jól álltam és csak félórával később engedett vissza.
Most kizárólag emiatt a promo miatt fizettem be, és nekem is nehéz volt a login a verseny előtt.
Az iPoker termekben ez valóban többször előfordul, de ilyen tömegesen még nem kaptunk panaszt soha. Próbáljunk meg úgy hozzáállni, hogy segítünk nekik annyi információval amennyivel csak lehet, és ha nem is minden hibát, de hátha sikerül legalább néhány hibát kijavítaniuk.