Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a pt4 nem importálja handeket vagyis importálja...de 2 óra alatt sikerült neki 7dbot Eddig semmi gondom nem volt vele. Elindítom az importálást megy szépen az import státusznál írja, hogy milyen versenyeket talált importál 1 handet és vége... valakinek valami ötlet?
Köszi
PT4 ismertető: http://www.pokerakademia.com/vBullet...tml#post679042
Sziasztok!
3 napja kezdtem el használni a PT4-et. A problémám az h az első sessionben kb 40 perc után leállt az importálás és a HUD. Azóta el sem indul. HH-kat angolul menti a stars, és ugyanazt a mappát adtam meg PT4-nek is h onnan importáljon. Session után manuálisan beimportáltam a handeket (1 hand=1perc... ez mennyire normális egy brutál erős géppel???). Importálás után átteszi őket a PT4/processed mappába, de az eredetiben is ott van ugyanúgy az összes. Ez így nem ok ha jól gondolom.
Ha valaki tud segíteni annak előre is köszi!
kis segítséget szeretnék kérni. Feltelepítem a poker tracker 4et és ezeket a dolgokat írja ki, ami miatt nem fut a cucc : )
Unnable to connect to PostgreSQL database: PT4 DB reason. Unable to login to database ( PT4 DB) Reason: could not connect to server. Connection reffused ( 0x0000274D/10061) Is the server running on host "???" an accepting TCP/IP connections on port 5432??
amikor nem szarakodok vele, akkor bezárom és ezt írja:
Poker Tracker cannot aperate without a PostgreSQL database.
This might be a firewall issue. PostgreSQL requires network acces even with a localhost server.
adatbázis kapcsolódási hiba. Van-e feltelpítve adatbázis a gépedre, az rendesen be van-e állítva ahhoz a porthoz amit megadtál, a jelszó is az amit bepötyögtél, ezek a fontos kérdések.
további infó itt: https://www.pokertracker.com/guides/...-local-network és itt: https://www.pokertracker.com/guides/...sql-93-windows
A nyúl baszhatja. Élesbe' hátulról.
snghud.com
sziasztok!
van valaki aki ért a PT4 statok írásához, megpróbálkoztam vele de folyamat elakadok. két statra lenne szükségem stacksize-re bontva. bármilyen help jöhet, köszi!
hol akadsz el? Érted-e a statok felépítését és csak a statkészítésénél akadsz el, vagy már az első sem megy?
A nyúl baszhatja. Élesbe' hátulról.
snghud.com
igazából annyi hogy át akartam írni egy statot csak BB-n változtattam 0-9ről 0-8ra de nem engedte.
olyan stat van hogy raise vs limp 0-9bb stb csak nem egyezik a nagyvakok intervalluma azzal amiket pfrsb-hez már betettem eezért akartam csak a nagyvakokat átírni. viszont ami fontosabb lenne nekem az openshove bb-kre bontva de az meg egyáltalán nincs is. szóval nagyjából ehhez kéne tanaács amúgy totál nem értek hozzá most olvastam egy how to guide-ot de nincs erre most időm
hát pedig ez egy kibaszott időigényes dolog
Az openshove bb-khez fel kell építeni a statokat minden egyes bb intervallumra amit szeretnél. A columnokat meg kell írnod a stat mindkét részébe.
Ha total shove-ot akarsz, akkor ezzel tudod belőni: tourney_hand_player_statistics.amt_p_raise_made / tourney_hand_player_statistics.amt_before = 1
a bb szám 0-8 között pedig ez: (tourney_hand_player_statistics.amt_p_effective_st ack / tourney_blinds.amt_bb) BETWEEN 0 AND 8)
Pl egy openshove 0-8bb között így néz ki:
sum(if[tourney_hand_player_statistics.flg_p_first_raise AND tourney_hand_player_statistics.flg_p_open_opp AND ((tourney_hand_player_statistics.amt_p_raise_made / tourney_hand_player_statistics.amt_before) >= 0.9) AND
((tourney_hand_player_statistics.amt_p_effective_s tack / tourney_blinds.amt_bb) BETWEEN 0 AND 8), 1, 0])
és ez osztva
sum(if[tourney_hand_player_statistics.flg_p_open_opp AND ((tourney_hand_player_statistics.amt_p_effective_s tack / tourney_blinds.amt_bb) BETWEEN 0 AND 8), 1, 0])
majd mindez * 100 és kész is az openshove stat 0-8BB
A nyúl baszhatja. Élesbe' hátulról.
snghud.com
Valakinek van valami ötlete arra, hogyan lehetne husng-val kapcsolatban a BB játékomra nézve korrekt képet kapni különböző effektív stackeknél? A probléma ugyanis az, hogy amikor az SB dob, akkor azt 0 effektív stacknek veszi a szoftver. (így pl. 20-25bb között amikor SB dob és 10 zsetont nyernénk, azt nem számítja a 20-25bb effektív stack közötti handekhez, így torzítja az eredményt)
jav.: Ok közben rájöttem, hogy az actual stack size M értékével a vizsgálandó effektív stackek 2/3-ával számolva elvileg ugyanazt kell kapnom.
jav. 2.: De ez sem jó, mert ez csak az én stack size-omat vizsgálja. Úgyhogy nyitott vagyok az ötletekre.
Utoljára módosítva: MerACE által: 2014. 08. 27. 17:49