"Eredményesen pókereztem, mert szerencsejátékban stratéga vagyok, de abba hagytam, mert 100x megbízhatatlanabb mint a rulett..."
Nálam ez baromira nem működött. Felugró ablak nincs tiltva, de egyáltalán nem hasonlít az oldal erre, ami megnyílik az email-es linkre kattintva (habár a link ugyanolyan felépítésű).
Nekem csak az jön be, hogy "
Verify account information
Before we can reset your password we need to confirm a piece of information from your Skrill account."
és a telefonszámom vége, és csak oda lehet kattintani, de az SMS nem jön.
Bár nem én vagyok akivel történt, csak olvastam az esetről, de butaságokat hordasz össze, már ne is haragudj. Egyrészt a skrill oldala mostanában elég sűrűn b*szakszik, nem tölt be, lefagy...stb Másrészt van mobilalkalmazása, nem is értem honnan szedted, hogy "kamu". Harmadrészt meg pin egyedül a mobilos regnél van, amit ott kell megadnod, szóval azt nem tudta sehol máshol megadni és nem is lehetne vele kezdeni sz*rt se.Abszolut amator dolog amit muvelt. Sikerult vslami kamu oldalra belepni es ott meg meg is adta pint. Gratula. aztan sikerult valami kamu mobil alkalmazason ujra megadni.
Mitől biztonságosabb, amikor ugyanazok a védelmi lépcsők vannak ott is (sőt, ott token sincs) + ugyanaz a cég mindkét márka?a neteller egy fokkal biztonsagosabb
Ez lehet, hogy egyes számláknál így van, de pl nekem sem felugró ablakban ajánlgatta a kétlépcsős azonosítást, hanem simán csak kiírta, hogy mielőtt küldenék az új jelszót előbb küldenek egy hitelesítő kódot a telefonomra. Nem opcióként jelent meg, hanem egyedüli lehetőségként.Nem kell kérni sms-t. Ez csak választható opció a kétlépcsős beléptetéshez.
Nekem se küldött sms-t,de pár hsz-al korábban többen is leírtuk mit kell ilyenkor csinálni.
Öööö, ne nézzük már egymást hülyének Semmilyen 2 lépcső nem volt nálam, ahogy sokan másoknál sem (angol és német nyelvű fórumokon is olvasgattam, rengeteg embert érint a probléma, és ott is az a tapasztalat, hogy van akinek sikerült az azonnali password reset, és van akinek a supporthoz kellett fordulnia).
Azoknak akik régóta várnak a support válaszára javaslom a @Ask_Skrill twitter oldal meglátogatását. Állítólag meggyorsíthatja a dolgokat. Én szombaton délután dobtam nekik egy tweetet illedelmes köszöntéssel és a ticket számmal, és hogy kb. mikor várhatok választ. Nem mondom, hogy biztosan ettől, de 2 óra múlva már jött is az email... Egy próbát megér.
Nem A kért doksikat, illetve magát a levelet a webfelületen küldtem el nekik, fél napon belül megkaptam az új jelszót emailben.És neked küldött SMS-t?
Egyébként most nem tudom pontosan mi az eljárásrend a skrillnél, de régebben egészen biztosan úgy volt, hogy minden új emaillel automatikusan hátrasoroltad az ügyedet időben, szóval akik egy-két naponta küldözgetnek emailt (ha még mindig az előbb említett módon működik a support), azok könnyen lehet, hogy saját maguknak hosszabbítják így meg az egész procedúrát. Illetve másoktól is azt olvastam és a saját tapasztalatom is az, hogy a webes felületen elküldött üzenetekre gyorsabban reagálnak, mint a mezei emailekre.
Mármint mi van tervbe véve? A fúzió? Az nem terv, hanem egy lezajlott tranzakció, az Optimal Payments mindkettő tulajdonosa.tervbe van véve
Semmiféle zagyvaságot nem írtam, de igazából tényeken valóban nincs mit kommentálnod.a többi zagyvaságot nem is kommentálom
Megkaptam a jelszót én is az imént, szerény egy hét várakozás után.