Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó
Eredmény: 31 - 40 (44) összesen
Like Tree31Likes

Téma: Közvetlen Banki átutalás.

  1. #31
    Fáradhatatlan grinder
    Csatlakozott
    2015. 12. 05.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    565

    Alapbeállítás

    nem tom kikérni csak 1 kupon a main-ra , 25$ spinengon nyertem
    szroli likes this.

  2. #32
    Őstag
    Csatlakozott
    2013. 06. 14.
    Hozzászólások
    1.074

    Alapbeállítás

    Mi is a kérdés tessék mondani!

  3. #33
    Őstag Palesz76 avatara
    Csatlakozott
    2010. 02. 03.
    Hely
    III.ker.
    Hozzászólások
    1.098

    Alapbeállítás

    Hajniii elmegy a doktorhoz.
    -Doktor úr ,akárhányszor későn jön haza a férjem ,másnap alig látok.
    -Semmi gond Hajnalka. Nincs más dolga ilyenkor ,csak vesz egy korty vízet a szájába. Ha bevállt kérem jöjjön vissza két hét múlva.
    Eltelt az idő és Hajnii boldogan megy be a rendelőbe. -Doktor úr igaza volt.
    -Úgye,csak csöndbe kell maradni.
    "Ha kicsi a tét , a kedvem sötét"- Johny Firpo (zsugabubus)
    Nincs magas nevezési díj, csak kevés önbízalom.

  4. #34
    Fáradhatatlan grinder
    Csatlakozott
    2015. 12. 05.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    565

    Alapbeállítás

    Az lenne a kérdésem még , hogy hány nap a közvetlen banki átutalás általában?

  5. #35
    PA addict
    Csatlakozott
    2008. 02. 21.
    Hozzászólások
    3.006

    Alapbeállítás

    2-3 nap szokott lenni

  6. #36
    Fáradhatatlan grinder
    Csatlakozott
    2015. 12. 05.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    565

    Alapbeállítás

    ez a 3. nap és semmi még

  7. #37
    PA addict Netrol avatara
    Csatlakozott
    2013. 01. 10.
    Hely
    Apraja falva
    Hozzászólások
    2.206

    Alapbeállítás

    3-5 munkanap
    "Sokat gyakoroltam a szurkolást és a pozitív hozzáállást, azóta 65%-ban nyerem a flipeket"
    /Aptok/

  8. #38
    Fanatikus tag Fredaster007 avatara
    Csatlakozott
    2016. 04. 26.
    Hozzászólások
    357

    Alapbeállítás

    Kíváncsi vagyok mikor érkezik meg.

  9. #39
    Fanatikus tag
    Csatlakozott
    2010. 08. 02.
    Hely
    Kőszeg
    Hozzászólások
    230

    Alapbeállítás

    Üdv!

    Lehet,hogy nem ide tartozik, de szeretnék segítséget kérni. Megprobáltam pénzt levenni, de kaptam egy levelet amit nagyjából értek, de nem szeretnék elrontani semmit ezért kérem ha valami jó angolos elolvasná és megírná, hogy pontossan mit kell beadnom azt megköszönném.
    A levél:

    Status: DECLINED



    We inform you that due to the cumulative amount that you have withdrawn to date your withdrawal request has been rejected. This is because we do not have the required documents on file to process your most recent withdrawal.

    We advise that you provide a clear copy of your Government issued ID and acceptable proof of address at your earliest convenience.

    Once documentation has been reviewed and processed, please resubmit your withdrawal request. You should receive an email notification from the Security Team once your documentation has been processed.

    Acceptable proof of ID and address are listed below:

    1. Clear copy of a valid government-issued photo ID (e.g. Passport, Driving License, Citizen-Card)

    2. Clear copy of a recent utility bill clearly showing your full name, registered address and issue date.

    We accept the following proofs of address:

    o Gas, water, electric, cable TV or fixed phone bill - no older than three months
    o Bank statement - no older than three months
    o Credit card statement - no older than three months
    o Household or motor insurance certificate (no older than 12 months).

    * The document must show the name and address of the addressee as well as the date of issue. Please note that we are unable to accept online statements or mobile phone statements

    We advise that you upload your documents via the PokerStars Game Software. To do so please follow the steps below:

    o Log into your account via the PokerStars Client
    o Navigate to ‘Help > Contact Support / Upload Documents’
    o In the pop-up screen that will appear select ‘Security’ and the ‘Documents’ sub-category
    o Browse to files on your computer and upload them directly to us.
    o Please ensure you specify ‘Withdrawal related KYC request’ in the Subject line
    o You may send your documents as JPEG picture files. We also accept PDF, TIFF and DOC files. Please ensure that the size of the file is no greater than 5 MB, if necessary send multiple emails.

    Alternatively please scan or take a clear photo of the requested documentation and email it to "Stars Security" <security@starsaccount.eu>

    We thank you in advance for your cooperation.

  10. #40
    Fáradhatatlan grinder Ollie avatara
    Csatlakozott
    2011. 09. 23.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    570

    Alapbeállítás

    Idézet 79113272 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Üdv!

    Lehet,hogy nem ide tartozik, de szeretnék segítséget kérni. Megprobáltam pénzt levenni, de kaptam egy levelet amit nagyjából értek, de nem szeretnék elrontani semmit ezért kérem ha valami jó angolos elolvasná és megírná, hogy pontossan mit kell beadnom azt megköszönném.
    A levél:

    Status: DECLINED



    We inform you that due to the cumulative amount that you have withdrawn to date your withdrawal request has been rejected. This is because we do not have the required documents on file to process your most recent withdrawal.

    We advise that you provide a clear copy of your Government issued ID and acceptable proof of address at your earliest convenience.

    Once documentation has been reviewed and processed, please resubmit your withdrawal request. You should receive an email notification from the Security Team once your documentation has been processed.

    Acceptable proof of ID and address are listed below:

    1. Clear copy of a valid government-issued photo ID (e.g. Passport, Driving License, Citizen-Card)

    2. Clear copy of a recent utility bill clearly showing your full name, registered address and issue date.

    We accept the following proofs of address:

    o Gas, water, electric, cable TV or fixed phone bill - no older than three months
    o Bank statement - no older than three months
    o Credit card statement - no older than three months
    o Household or motor insurance certificate (no older than 12 months).

    * The document must show the name and address of the addressee as well as the date of issue. Please note that we are unable to accept online statements or mobile phone statements

    We advise that you upload your documents via the PokerStars Game Software. To do so please follow the steps below:

    o Log into your account via the PokerStars Client
    o Navigate to ‘Help > Contact Support / Upload Documents’
    o In the pop-up screen that will appear select ‘Security’ and the ‘Documents’ sub-category
    o Browse to files on your computer and upload them directly to us.
    o Please ensure you specify ‘Withdrawal related KYC request’ in the Subject line
    o You may send your documents as JPEG picture files. We also accept PDF, TIFF and DOC files. Please ensure that the size of the file is no greater than 5 MB, if necessary send multiple emails.

    Alternatively please scan or take a clear photo of the requested documentation and email it to "Stars Security" <security@starsaccount.eu>

    We thank you in advance for your cooperation.

    Tölts fel egy személyi igazolványt, illetve egy közüzemi számlát, amin a Te neved szerepel. Ha más nincs akkor banki számlakivonatot
    Future Ev-ben jó lesz..

Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •