Oldal: 609 / 709 ElsőElső ... 109509559599607608609610611619659 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 6.081 - 6.090 (7081) összesen
Like Tree444Likes

Téma: Skrill

  1. #6081
    Újonc GeryKnight avatara
    Csatlakozott
    2016. 05. 20.
    Hozzászólások
    49

    Alapbeállítás

    Idézet imiking78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia geryknight a levelben van egy link ott lehet toroltetni? Meg nem csinaltam soha visszateszik skrill szamlara azonnal? Vagy hogy van et tudol errol valamit

    Felhívod az ügyfélszolgálatot, megadod az azonosítódat (jobb felső sarokban, az email címed alatt található számsor) kapcsolnak egy ügyfélszolgálatost, ő még fel fog tenni néhány biztonsági kérdést (születési idő és lakcím..stb) aztán megkérdezi, hogy mit szeretnél, te pedig elmondod neki, hogy az ilyen és ilyen számú tranzakciót töröltetni szeretnéd. Után pár perc múlva ismét elérhető az egyenleged aminek a kifizetését korábban kezeményezted.

    (Persze angolul, németül, spanyolul, olaszul, oroszul, franciául beszélnek/értenek magyarul nem.)

    Irhatsz nekik mailt is, de egy örökkévalóság lesz mire válaszolnak, ha egyáltalán...

    +44 203 308 2520 ezen éred el őket.
    Utoljára módosítva: GeryKnight által: 2016. 06. 01. 06:29

  2. #6082
    Újonc GeryKnight avatara
    Csatlakozott
    2016. 05. 20.
    Hozzászólások
    49

    Alapbeállítás

    Idézet feri78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mastercard-ra is lehet kikérni? Mármint ami nem skrill-es. A help-ben csak Visa-t ír meg átutalást, illetve Skrill-es kártyával ATM-nél.
    Természetesen Skrilles Mastercardra gondoltam, ATM-nél.

  3. #6083
    Újonc
    Csatlakozott
    2010. 07. 14.
    Hely
    kenderes
    Hozzászólások
    37

    Alapbeállítás

    Köszönöm hogy válaszoltál

  4. #6084
    Újonc GeryKnight avatara
    Csatlakozott
    2016. 05. 20.
    Hozzászólások
    49

    Alapbeállítás

    Nincs mit. Korábban Admin írta, hogy mi a problémájuk egyébként ha visszaolvasol láthatod, előbb-utóbb meg fog oldódni csak ismerve ezeket inkább utóbb, az embernek meg általában most de rögtön kell a pénze, nem valamikor a ködös jövőben, ki tudja mikor.
    Elég sokmindent el tudok képzelni, meg nagyon toleráncsos vagyok de azért **** kivan azzal, hogy egy ilyen cég, a 21. században hetekig bénázik egy problémával. Elképesztő és felháborító is. De sokmindent nem lehet kezdeni velük, sajnos.

  5. #6085
    Újonc GeryKnight avatara
    Csatlakozott
    2016. 05. 20.
    Hozzászólások
    49

    Alapbeállítás

    De mindenkit nyugtasson a tudat, hogy ha VIP vagy akkor is ugyanúgy leszarnak ám, csak szebben csomagolják. Én nem régen lettem Gold és pont ugyanúgy kezelnek mint korábban. Azzal különbséggel, hogy most van egy "privát bankárom" (ha éppen ráér) és ő hazudozik és sajnálkozik, nem egy mezitlábas ügyintéző.

    Egyszerűen arról lehet szó, hogy nincs elég forint a magyarországi bankszámlájukon vagy bankot váltanak (már megint) és mivel nem mi vagyunk a legnagyobb piac, nem igazán törik magukat, majd meglesznek vele azt' jónapot, úgy vannak vele.

    Azt hiszem, hogy szépen naponta kiszedegetem a pénzem ATM-ből és hagyom őket egy időre, mert ez nagyon nem okay.

  6. #6086
    Tag
    Csatlakozott
    2007. 03. 22.
    Hozzászólások
    130

    Alapbeállítás

    Esetleg a kedves admin megkérdezhetné, hogy mikorra sikerül helyreállítani a problémát, mert úgy tűnik a mezei halandóknak, csak a kamuzás megy. Vagy még az sem, mert válaszolni sem válaszol a "support" az emailekre. Mindegy ez volt az utolsó, hogy a féreg skrillt használtam
    GeryKnight likes this.

  7. #6087
    Újonc
    Csatlakozott
    2010. 07. 14.
    Hely
    kenderes
    Hozzászólások
    37

    Alapbeállítás

    Köszi még egyszer sokat segítettél! Beléptem a skrill-be írtam nekik ott levelet leírtam nekik hogy nem kaptam meg a pénzt és bemásoltam a tranzakciókat lássák miről van szó!ha nem utalják írtam nekik tegyek vissza skrill számlara várok még a héten ha nem valakivel aki tud németül angolul felhívatom őket
    GeryKnight likes this.

  8. #6088
    Újonc GeryKnight avatara
    Csatlakozott
    2016. 05. 20.
    Hozzászólások
    49

    Alapbeállítás

    Idézet FairName eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Esetleg a kedves admin megkérdezhetné, hogy mikorra sikerül helyreállítani a problémát, mert úgy tűnik a mezei halandóknak, csak a kamuzás megy. Vagy még az sem, mert válaszolni sem válaszol a "support" az emailekre. Mindegy ez volt az utolsó, hogy a féreg skrillt használtam

    Megkérdezte. Neki sem fognak mást mondani csak, hogy "dolgoznak a probléma kijavításán és köszönik a türelmet"

  9. #6089
    Újonc
    Csatlakozott
    2010. 07. 14.
    Hely
    kenderes
    Hozzászólások
    37

    Alapbeállítás

    Ja és május 22. rendeltem skrill kártyát már úton van ha visszatennék le is tudnám venni

  10. #6090
    Lelkes újonc
    Csatlakozott
    2013. 06. 21.
    Hozzászólások
    90

    Alapbeállítás

    Idézet GeryKnight eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De mindenkit nyugtasson a tudat, hogy ha VIP vagy akkor is ugyanúgy leszarnak ám, csak szebben csomagolják. Én nem régen lettem Gold és pont ugyanúgy kezelnek mint korábban. Azzal különbséggel, hogy most van egy "privát bankárom" (ha éppen ráér) és ő hazudozik és sajnálkozik, nem egy mezitlábas ügyintéző.

    Egyszerűen arról lehet szó, hogy nincs elég forint a magyarországi bankszámlájukon vagy bankot váltanak (már megint) és mivel nem mi vagyunk a legnagyobb piac, nem igazán törik magukat, majd meglesznek vele azt' jónapot, úgy vannak vele.

    Azt hiszem, hogy szépen naponta kiszedegetem a pénzem ATM-ből és hagyom őket egy időre, mert ez nagyon nem okay.

    és milyen más opciót fogsz választani kifizetésre helyettük?

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •