Felhívod az ügyfélszolgálatot, megadod az azonosítódat (jobb felső sarokban, az email címed alatt található számsor) kapcsolnak egy ügyfélszolgálatost, ő még fel fog tenni néhány biztonsági kérdést (születési idő és lakcím..stb) aztán megkérdezi, hogy mit szeretnél, te pedig elmondod neki, hogy az ilyen és ilyen számú tranzakciót töröltetni szeretnéd. Után pár perc múlva ismét elérhető az egyenleged aminek a kifizetését korábban kezeményezted.
(Persze angolul, németül, spanyolul, olaszul, oroszul, franciául beszélnek/értenek magyarul nem.)
Irhatsz nekik mailt is, de egy örökkévalóság lesz mire válaszolnak, ha egyáltalán...
+44 203 308 2520 ezen éred el őket.
Utoljára módosítva: GeryKnight által: 2016. 06. 01. 06:29
Nincs mit. Korábban Admin írta, hogy mi a problémájuk egyébként ha visszaolvasol láthatod, előbb-utóbb meg fog oldódni csak ismerve ezeket inkább utóbb, az embernek meg általában most de rögtön kell a pénze, nem valamikor a ködös jövőben, ki tudja mikor.
Elég sokmindent el tudok képzelni, meg nagyon toleráncsos vagyok de azért **** kivan azzal, hogy egy ilyen cég, a 21. században hetekig bénázik egy problémával. Elképesztő és felháborító is. De sokmindent nem lehet kezdeni velük, sajnos.
De mindenkit nyugtasson a tudat, hogy ha VIP vagy akkor is ugyanúgy leszarnak ám, csak szebben csomagolják. Én nem régen lettem Gold és pont ugyanúgy kezelnek mint korábban. Azzal különbséggel, hogy most van egy "privát bankárom" (ha éppen ráér) és ő hazudozik és sajnálkozik, nem egy mezitlábas ügyintéző.
Egyszerűen arról lehet szó, hogy nincs elég forint a magyarországi bankszámlájukon vagy bankot váltanak (már megint) és mivel nem mi vagyunk a legnagyobb piac, nem igazán törik magukat, majd meglesznek vele azt' jónapot, úgy vannak vele.
Azt hiszem, hogy szépen naponta kiszedegetem a pénzem ATM-ből és hagyom őket egy időre, mert ez nagyon nem okay.
Esetleg a kedves admin megkérdezhetné, hogy mikorra sikerül helyreállítani a problémát, mert úgy tűnik a mezei halandóknak, csak a kamuzás megy. Vagy még az sem, mert válaszolni sem válaszol a "support" az emailekre. Mindegy ez volt az utolsó, hogy a féreg skrillt használtam
Köszi még egyszer sokat segítettél! Beléptem a skrill-be írtam nekik ott levelet leírtam nekik hogy nem kaptam meg a pénzt és bemásoltam a tranzakciókat lássák miről van szó!ha nem utalják írtam nekik tegyek vissza skrill számlara várok még a héten ha nem valakivel aki tud németül angolul felhívatom őket
Ja és május 22. rendeltem skrill kártyát már úton van ha visszatennék le is tudnám venni