persze.....
Kérj egy új secure ID-t, lehet rosszul emlékszel a régire
nektek is sok idő felvenni az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot?
12:40-kor írtak egy mailt, hogy keresnek majd telefonon, még nem hívtak, ugye nem több nap lesz?
(telefonhívást kellett kérnem tőlük, mert valamiért zárolták a számlám)
engem egyszer hívtak fel számlazárolás miatt, csak rákattintottam az oldalon hogy visszahívást kérek és pár perc múlva csörgött is a telefon.
nem írták az emailben, hogy pontosan mikor fognak keresni? vagy nem neked kéne visszaírni, hogy mikor hívhatnak?
akár bemásolhatod ide az email szövegét is (személyes adatok nélkül persze!!!)
Mostanság előfordul hogy több nap, elszaródott az ügyfélszolgálatuk. Hívd fel őket te, azzal is pusholod őket
nekem is gomb, rákattintottam és pár másodperc múlva, 12:40-kor jött egy mail:
Dear XY,Your call-back request has been received. A NETELLER Customer Service agent will contact you at the phone number registered in your account.
Please note that the requests are dealt with in the order they have been received.
Your patience is highly appreciated.
Kind regards,
NETELLER Customer Service Team
azóta várom, hogy hívjanak
még 1 hülye kérdés, jól van megadva a telószámod? mert ennek tényleg kb perceken belül jönnie kéne.
a kérdésemre megkaptam a választ, köszönöm
gondoltam, hogy perceken belül hívniuk kellett volna