Oldal: 628 / 709 ElsőElső ... 128528578618626627628629630638678 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 6.271 - 6.280 (7081) összesen
Like Tree444Likes

Téma: Skrill

  1. #6271
    Lelkes újonc
    Csatlakozott
    2010. 08. 08.
    Hozzászólások
    81

    Alapbeállítás

    Köszönöm, hálás vagyok a megerősítésért. Akkor már csak a következőt nem értem; novemberről és októberről is küldtem egy teljes havi bankszámlakivonatot. Hitelesítve, ügyintéző és bankigazgató által, az adataim a valóságnak és a kért dolgoknak megfelelnek. Az összes SKRILL tranzakció szerepel, dátummal, idővel, könyvelési nappal és ráadás ként a kártyám utolsó 10 számjegyével (az OTPnél az eleje van kihagyva biztonsági okokból). Ennek ellenére nem fogadják el, akkor mi a fészkes fene még mindig a problémájuk?

  2. #6272
    Tag
    Csatlakozott
    2013. 08. 08.
    Hozzászólások
    118

    Alapbeállítás

    Sztem pont az, hogy az első számok vannak kitakarva.

  3. #6273
    Lelkes újonc
    Csatlakozott
    2010. 08. 08.
    Hozzászólások
    81

    Alapbeállítás

    De nem tudok olyat kérni, amin látszik az eleje, mert az OTPnél az utolsó 10 a divat, ha most kitakarom az utolsó 4 előtti 6ot, akkor azért fognak sírni, mert nincs ott az a 6, ami előtte kéne legyen, mert ŐK ILYET ADNAK.

  4. #6274
    Lelkes újonc apa100 avatara
    Csatlakozott
    2008. 04. 18.
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólások
    97

    Alapbeállítás

    Mond el az otpben, hogy neked az adott helynél ahol be kell mutatnod ebben a formában kell, nem abban amiben kiadták. Hátha sikerül.

  5. #6275
    Lelkes újonc
    Csatlakozott
    2010. 08. 08.
    Hozzászólások
    81

    Alapbeállítás

    Köszönöm a segítséget/tanácsokat, igen bosszantó a dolog, főleg, hogy hosszú évek óta használom eme internet bankot, s korábban is volt már, hogy számlakivonatot kértek, de akkor egyből elfogadták. Megmondom őszintén ez számomra egy borzalmasan rugalmatlan ügyintézés látszatát kelti. Főleg, ha látnám az ügyfélben a hajlandóságot, hogy az ünnepek előtt kétszer is bemegy, kivárja a sort, aláírt bankszámlakivonatot virít és problémázunk a számok látható mennyiségén, holott minden stimmel. Tudom, Nekik ez a dolguk, de számomra ez csalódás.

  6. #6276
    Tag
    Csatlakozott
    2013. 08. 08.
    Hozzászólások
    118

    Alapbeállítás

    A legegyszerűbb az lenne, ha megkérdeznéd a skrillt, hogy egészen pontosan mi nem tetszik nekik az elküldött kivonaton. Amúgy a dolog előtt egy kicsit én is értetlenül állok, már csak azért is, mert még életemben nem kértem papír alapú bankszámlakivonatot, hisz mindenhová jó a pfd, ami a netbankból letölthető, s most nézem, hogy nálam se a közepe van kitakarva ezen, mégis mindig elfogadták, ha kellett.

  7. #6277
    Lelkes újonc
    Csatlakozott
    2010. 08. 08.
    Hozzászólások
    81

    Alapbeállítás

    Megtettem, már többször, mindig ugyanezt a sablon levelet küldik vissza, erre mit lehet még mondani? Mindezt hetek óta tesszük. Kértem már magyar nyelvű asszisztenciát, esetleg magasabb beosztású ügyintézőt, vagy annak felettesét, semmi nem történt.

  8. #6278
    Lelkes újonc
    Csatlakozott
    2010. 08. 08.
    Hozzászólások
    81

    Alapbeállítás

    Most ezt kaptam; kérném kedves segítőimet, hogy miről lehet szó, mit kell tennem, mert már teljesen belezavarodok?!

    Thank you for contacting the Skrill Help Team.

    Further to your query, we would like to ask you the amount that was debited from your credit/debit card ending with xxxx-0611.

    ​Please be advised that if you do not have this amount, you will need to send us your credit/debit card statement showing the first 6 and last 4 digits of the card number.

    To send us the information, please reply to this email.

    Please be advised that if we do not receive any update from you within 48 hours, your case will be closed.

    We hope this information has been useful and we remain at your disposal should you need further assistance.
    Utoljára módosítva: palca6 által: 2016. 12. 21. 20:29 Oka: név

  9. #6279
    Tag
    Csatlakozott
    2007. 04. 16.
    Hozzászólások
    187

    Alapbeállítás

    Idézet palca6 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Most ezt kaptam; kérném kedves segítőimet, hogy miről lehet szó, mit kell tennem, mert már teljesen belezavarodok?!

    Thank you for contacting the Skrill Help Team.

    Further to your query, we would like to ask you the amount that was debited from your credit/debit card ending with xxxx-0611.

    ​Please be advised that if you do not have this amount, you will need to send us your credit/debit card statement showing the first 6 and last 4 digits of the card number.

    To send us the information, please reply to this email.

    Please be advised that if we do not receive any update from you within 48 hours, your case will be closed.

    We hope this information has been useful and we remain at your disposal should you need further assistance.
    Meg kell adnod azt az összeget amit leemeltek a kártyádról. Ha nem tudod akkor küldd el a számlakivonatot úgy hogy a számlaszám első 6 és utolsó 4 számjegye látszódjon.
    Lehetőleg 48 órán belül, mert különben zárolnak.

  10. #6280
    Lelkes újonc
    Csatlakozott
    2010. 08. 08.
    Hozzászólások
    81

    Alapbeállítás

    Köszönöm mindenkinek, aki segített, több mint 27 velük váltott levél után (megszámoltam) megoldódott a probléma. Az OTP csak ilyen formában ad kivonatot, náluk a biztonság az utolsó 10 számjegy láthatósága, tehát hiába is várnának tőlem olyat, melyen minden számjegy maradéktalanul szerepel (a középső 6 kitakarásával). Az elmúlt hetek alatt ez volt az egyetlen ügyintéző, aki ténylegesen segíteni akart, s nem automatizált leveleket küldött. Az utolsó levelemben elektronikus és papír alapon is elküldtem a kivonatokat 3 hónapról, konkretizáltam a tranzakciókat írott formában + csatoltam a számlához tartozó bankkártyát a kivonatra rárakva, kitakarva annak középső 6 számjegyét (összesen 7 csatolt melléklet). Összességében nehéz szülés volt, mert amiket most elküldtem azokat tulajdonképpen a több hetes kálváriám során több levélben külön-külön is megtettem és nagyon vegyesek az érzéseim most ezzel kapcsolatosan, már csak azért is, mert korábban is küldtem már nekik kivonatot és egyből elfogadták, nem szívóztak. Biztosan nem én fogom őket a jövőben reklámozni. Még egyszer hálásan köszönöm mindenkinek a segítséget!

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •