Kb egy hete történt, hogy Tecsóban fizettem volna kb 20k-s vásárlást Skrill-kártyával, de azt valamiért elutasította, gondoltam akkor, hogy nincs rajta elég pénz, és végül asszony kártyájával fizettünk.
Hazajöttem, megnéztem, mennyi az egyenlegem, és akkor láttam, h még 150 dollár, csakhogy ebből 80 dollár körüli össze a valós elérhető, a másik ugye "Total". Mondom ez fura, kb pont ekkor összeg lett volna, ha végül elfogadta volna a kártyát a Tecsó.
Azóta sem történt semmit, gondoltam, rájuk írok, de egy nyamvadt mélcímet nem találni az oldalukon a Contact us és Support menünkben.
Szóval két kérdés, találkozott-e már vki hasonló problémával? Illetve tud vki normális címet hozzájuk, amin esetleg majd válaszolnak is 1-2 napon belül?
Elérhetőséget nem tudok. Még nem kontaktoltam velük soha. Viszont én is jártam már ugyanígy, mint te. Szerencsére csak egy kis összeggel. A lényeg, h az árusító helyen semmit nem tudsz csinálni, visszavonást kérni, ilyesmi. A Skrill fogja feloldani a zárolt összeget. Nem emlékszem pontosan, de nálam lehet, h 2 hétbe is beletelt. Szóval türelem és magától is megoldódik v. megpróbálod felvenni velük a kapcsolatot, de kétlem, h attól gyorsabb lesz az ügyintézés.
"..de azokkal ezer % hogy nem fogja callozni a turnt.
Ha meg callozza, akkor meg riveren ..őőő.. rábaszom!
..vagyis hát, bocsánat! ..rátolom."
Sziasztok!
Megszüntettem Skrill számlámat , mert dolláros volt és euróst szeretnék.
A számla meg is szűnt , nem is tudok belépni már.
Viszont mikor regisztrálnék , hogy megcsinálom az eurós számlámat nem engedi , mondván , az e-mail cím már használatban van.
Kell valamennyi időnek eltelnie , hogy újra regisztrálhassak , vagy hogy működik ez?
Köszi
Új email cím kell és nem a régivel kell újra regisztrálni, ennyi az egész.
Igen , ezt is csináltam. De mivel egyezik a név és a cím ezt sem engedi.