Szia!
Pofonegyszerű a válasz semmi értelme pp számára, hogy olyan játékos után fizessen egy affil oldalnak, akit nem ők toboroztak és egyébként is aktívan játszik náluk
Én pl sok éve be sem léptem pp-re. Idejét sem tudom mikor játszottam ott, így pl az is meglep (ahogy fentebb olvasom) van külön login és screenname. Egyikre emléxem de password-ra nem.
Felmerült több kérdés is bennem:
-be tudok még lépni vagy inaktív lett az acc-om?
-megterhelték-e a számlát inaktivitás miatt? tehát ha beutalok vonnak le xy $-?
-biztos, hogy nem vész el az inaktivitásom ha letöltöm a szoftvert és sikerül belépnem (de nem játszok mielőtt ide bekötnénk)
-ha inaktivitás miatt zárolták a számlám, support vissza tudja állítani (mi az illetékes support címe), ha nem: lehet-e új reget készíteni?
Köszi előre is a válaszokat!
Szia!
Erre a kérdésre tudnál válaszolni; "Én is hasonló cipőben jártam és simán elküldtem a login nevet az elég lesz?(mert ugye így már nem lehet beírni a többit)
köszi"
Sziasztok!
Azt honnan lehet megtudni, hogy sikeres volt-e az átkötés?
Biztonság kedvéért megkérdezem, az átkötés végén a kért email cím a Party-nál regisztráltra van szükség? Gondolom igen, de az már nem aktív, akkor cserélném majd... Nagyon régen játszottam náluk.
@Admin És ha most elutasítanak, és nem lépek be egy évig, akkor egy év után élni fog még ez a lehetőség?
Amúgy majdnem vicces lett számomra ez a lehetőség. Kb 5 éve nem játszottam a partyn és majdnem befizettem a napokban.