Egy kis segítséget szeretnék kérni: Megjött a Skrill kártya, PIN nem jött hozzá(még), aktiváláskor nem dobott be új PIN generátort se, ebből azt gondoltam hogy jó a régi(hát nem), így sajnos blokkolva van az új kártya.
Mit lehet ilyenkor tenni? Ha megjön a PIN(ha jön egyáltalán), akkor azt elfogadják?
-You raised tens on a lousy three-flush?
-That's what it's all about, isn't it? Making the wrong move at a right time.
(The Cincinnati Kid)
A help menüből el lehet érni olyan formában is amit máshol nem tüntetnek fel.
Pl. itt van telefonos, emailes és chat gomb is:
https://www.skrill.com/en/support#/p...ll-account.htm
Na, tegnap sikerült ráírnom az ügyfélszolgálatra,leírtam mi történt, eltelt 24 óra és nem írtak semmit. Ez normális?
Szerk.:Ezt a 6jegyű kódot jól adtam meg(PIN visszaállításhoz) de ettől még nem tudok új PIN-t beállítani.
Utoljára módosítva: Masters800 által: 2019. 09. 24. 19:59
A hónap végén lejár a kártyám. Aktiváltam az account-ban a cserekártyát és utána megjelentek az új kártya adatai. Ott azt mutatja, h ez egy EUR alapú. Márpedig a számlám USD pénznemű és az előző kártyám is az volt.
Mással is történt már ilyen?
Jól gondolom, h ha így használnám akkor kétszer váltana minden használatnál (vásárlás/felvét)?
Írtam nekik a "My Cases" menüponton belül. 24 órája. Még nem válaszoltak. Nem vagyok VIP.
Tud valaki a telefonon és a help@skrill.com mail címen kívül még egyéb elérhetőséget?
Köszi!
"..de azokkal ezer % hogy nem fogja callozni a turnt.
Ha meg callozza, akkor meg riveren ..őőő.. rábaszom!
..vagyis hát, bocsánat! ..rátolom."
Helló!
Nekem is ez van. Azt nem tudom, hogy megváltozott-e a kártya pénzneme(a régi kártyára ugye az is rá volt írva), de a menűben nekem is "EUR" kezdődik az elnevezés szintén dollár alapú számla.
A másik probláma ami jelentkezett, hogy nekem a Revolut visszadobta az új skrill kártyát és nem tudtam feltölteni. Valakinek estleg van hasonló gondja?