Eredmény: 1 - 10 (10) összesen
  1. #1
    Idegen
    Csatlakozott
    2007. 03. 07.
    Hely
    Mezőkövesd
    Hozzászólások
    4

    Alapbeállítás Albérlet - 2010 szeptember

    Sziasztok!

    Pesti albérletet és albérlőtársa(ka)t keresek szeptembertől, lehetőleg a IX.,XI. kerületben, vagy legalább a 4-6os villamos közelében
    Fősuli mellett nagy hangsúlyt fektetnék a pókerre ősztől is, célszerű lenne mindenkinek külön szoba, és csendes környék.
    Árat tekintve részemről kb. havi 35-40k fér bele fejenként rezsivel, ennyiből talán már lehet találni jó állapotú 2-3 szobás lakást attól függően, hogy hányan leszünk.
    Magamról röviden, gazdálkodási és menedzsment szakos másodéves hallgató vagyok a vállalkozási főiskolán, nem dohányzom és próbálok sportos, egészséges életet élni. Egyelőre csak NLH micro cg-n gyűröm a mezőnyt, de minél hamarabb szeretném kipróbálni magam nl30-50es szinten is.
    Elsősorban az Akadémiások között szeretnék lakótársat találni, mert jó ötletnek tartom a közös grindeket és fejlődést.

  2. #2
    Adminisztrátor Admin avatara
    Csatlakozott
    2007. 03. 21.
    Hely
    World Wide Web
    Hozzászólások
    23.306

    Alapbeállítás

    Lestatnak ez ugyan csak az első hozzászólása itt a fórumon, de már sok-sok éve ismerjük, és mindenkit biztosíthatunk róla, hogy egy megbízható lakótárs, aki a pókerben is egyre otthonosabban mozog. Ezen felül az Akadémiás kapcsolatait már nem is említem

    Keressétek őt nyugodtan privát üzenetben, vagy akár itt a fórum topikban.

  3. #3
    PA addict bravesoul avatara
    Csatlakozott
    2007. 12. 13.
    Hely
    J.
    Hozzászólások
    2.496

    Alapbeállítás

    Szia, elképzelhető ,hogy engem érdekelne a dolog. Az árkategória, a érdeklődés és a felfogás is szimpatikus. PM me esetleg, meglátjuk megoldható-e.
    Utoljára módosítva: bravesoul által: 2010. 08. 04. 20:11
    It's just a ride.

  4. #4
    Moderátor / Pro Team tag Tir-X avatara
    Csatlakozott
    2009. 11. 03.