Oldal: 1 / 13 12311 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (127) összesen
Like Tree5Likes

Téma: Szun Cu Omaha HH

  1. #1
    Tag Szun Cu avatara
    Csatlakozott
    2010. 12. 14.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    143

    Üzenet Szun Cu Omaha HH

    Sziasztok!

    Most kezdtem az Omahával foglalkozni és tagként is kezdő vagyok így ezt a handet sikerült a blogomban postolni! Kis utánajárás után kb. rögtön 2 percre rá megtaláltam egy bejegyzést, hogy a handeket inkább a fórumban kellene közzétennem. Ezután erre ügyelni fogok!

    Ez a hand a mai session legnagyobb szopóálarca volt, de a mostani ismereteim szerint, nem játszanám máshogy. Viszont kíváncsi vagyok, ha hibát követtem el akkor hol és hogyan kellene másképpen megjátszani a handet?
    Előre is köszi a segítséget!

    weaktight | Hand | AcTh7c9h - $0.02/$0.05 Ante $0.01 Pot Limit Omaha Hi

  2. #2
    Moderátor / Pro Team tag danfiu avatara
    Csatlakozott
    2009. 01. 02.
    Hely
    Focustown
    Hozzászólások
    5.674

    Alapbeállítás

    Pre jo,flopon nagyon rossz igy a megadas,mivel pozicion kivul vagy. Vagy push vagy fold.
    Utoljára módosítva: danfiu által: 2011. 01. 05. 10:10

  3. #3
    Tag Szun Cu avatara
    Csatlakozott
    2010. 12. 14.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    143

    Üzenet

    Köszi a segítséget! Sajnos abban a handben figyelmen kívül hagytam a pozíciót. Tudom, hogy Omahában még fontosabb, mint Hold'em-ben, de mégis elkerülte a figyelmem. Drága hiba lett!

  4. #4
    Tag Szun Cu avatara
    Csatlakozott
    2010. 12. 14.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    143

    Üzenet

    weaktight | Hand | JhThAs9h - $0.02/$0.05 Ante $0.01 Pot Limit Omaha Hi

    A handről annyit, hogy abban a pillanatban meg voltam győződve arról, hogy a nut fd nálam van, ezért emeltem vissza a floppon. Sőt az egész handet ennek fényében játszottam, úgyhogy az igazi kérdésem az lenn, ha a nut fd nálam lett volna akkor jó-e a játékom?